Niin se on. Ulkomailla miehet osaavat rakastella naista.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/milta-tuntuu-harrastaa-seksia-uuden-kumppanin-kanssa-pitkan?fbclid=IwAR2LG8yzFrzREJE4UH99IO3t-MbSVMg_teGu-am-xfC9WueZzhRX66jetkY
Määrätietoinen ranskalaismies osaa ottaa naisen
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen nainen kertoo panoreissuistaan lehdille?
- Anonyymi
Minkälainen mies tekee kirjan panoreissuistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen mies tekee kirjan panoreissuistaan?
Vesku Loiri
- Anonyymi
Nainen, joka elää julkisuudesta.
- Anonyymi
Julkisuuden kipeä nainen, eihän mieskään kerro kuinka ihana huora oli jota pani kaksi tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisuuden kipeä nainen, eihän mieskään kerro kuinka ihana huora oli jota pani kaksi tuntia.
Eikö muka kerro?
Yleisessä tiedossahan on, että miehet nimenomaan kertovat noita juttuja.
Monesti olen mietiskellyt sitä, että monessa maassa ollaan kehityksessä paljon edellä. Esimerkiks jenkeissä on erilaisia ihmisiä aika sovussa keskenään ja vaikka jos mennään tuohon länsinaapuriinkin, niin siellä miehet ovat rennommin miehiä.
Mutta tuossa pelireissulla olin 25-30 vuotiaitten miesten kanssa samassa kopissa ja hiton fiksuja sällejä ne on. Hyvää henkeä ja iloista mieltä, vaikkei eka turnaus pisteitä tuonut. Ei mitään kukkoilua ja uhoamista, kuten aikoinaan kun olin itse samanikäinen.
Eli täältä sitä nuoriso tulee ja repii meidätkin aikanaan maailmankartalle. Johan noi jäkis ja jalismiehet näyttää, että enää ei tartte mennä maailmalle nöyristelemään. 😃💪- Anonyymi
Nuorisossa on toivoa. Paljon fiksumpiakin ovat kuin me nykyiset keski-ikäiset
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja mä ehkä uskon, että syynä on paljon kaikenlainen ääneen puhuminen nykyään.
Meidän ikäisissä on näitä väliinputoajia, jotka ei suostu myöntämään, että maailma on muuttunut. Mutta selkaistase on.... kyllä maailma vaan eteenpäin menee ja aina tiedetään enemmän ja asiat paranee. Evoluutio skulaa! 😃👌- Anonyymi
mitä sinä teit 25-30 vuotiaiden ulkomaalaisten miesten kanssa pukukopissa niin sitä pukukoppi elämää ja rentoja miehiä niin taisi koko joukkue tehdä sinulle ihanaa ja saiko lapsesi siellä alkunsa eli joku heistä on lapsiesi isä taidat olla tinderi naisii
Anonyymi kirjoitti:
mitä sinä teit 25-30 vuotiaiden ulkomaalaisten miesten kanssa pukukopissa niin sitä pukukoppi elämää ja rentoja miehiä niin taisi koko joukkue tehdä sinulle ihanaa ja saiko lapsesi siellä alkunsa eli joku heistä on lapsiesi isä taidat olla tinderi naisii
Ihan oli kaikki kantasuomalaisia. Mutta ei haittais, vaikka olis ulkomaalaistaustaisiakin.
Kaikke eivälis ole seksuaalista, vaikka sinulle kaikki olisikin.... meitä on erilaisia ihmisiä. Usko pois. 😃- Anonyymi
Niin mitä peljäl..... :DF:DF
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisossa on paljon puolihinttareita ja velliperseitä. Edes armeijaan eivät mene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisossa on paljon puolihinttareita ja velliperseitä. Edes armeijaan eivät mene
Armeijaan menevät vain massasieluiset pelkurit, jotka eivät uskalla olla erilaisia
En jumaliste ala mitään koreografioita toteuttamaan.
Tyydytän omat haluni ja se on siinä.- Anonyymi
Sinusta ei olekaan mitään iloa yhdellekään naiselle, vibraattori on parempi vaihtoehto
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei olekaan mitään iloa yhdellekään naiselle, vibraattori on parempi vaihtoehto
Ei minua ole luotu naisia tyydyttämään ja hauskuuttamaan. :D
- Anonyymi
KonnaKettu kirjoitti:
Ei minua ole luotu naisia tyydyttämään ja hauskuuttamaan. :D
Naiset ovat tarkoittenut hauskuuttamaan ja seksiä tekemään, sellainen ei ol miesten tehtyäviä lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat tarkoittenut hauskuuttamaan ja seksiä tekemään, sellainen ei ol miesten tehtyäviä lainkaan.
Naiset ei tuollaisilla miehillä tee mitään
- Anonyymi
Kylä näi o! Maalaisperunamies jää kakkoseksi!
- Anonyymi
Näinhän se on. 17 vuotta yhdessä suomalaisen miehen kanssa pyyhkiytyy hetkessä mielestä kun pääsee nauttimaan seksistä ranskalaisen miehen kanssa..
Tai sitten ei. Olipa taas kunnon ätmialoitus.
xL - Anonyymi
Naisiakin on moneen lähtöön, vaimoni ei pidä rakastelusta vaan kunnon panosta.
- Anonyymi
Siksi hän joutuukin hakemaan sitä vieraista
Ärsyttää nämä Kukkohovin ihme paljastelut. Ei mitään järkeä. Mikä tarve on kertoa tällaisia?
- Anonyymi
Olisikohan sen exällä uusi suhde? Pitää antaa vähän takaisin..
xL Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sen exällä uusi suhde? Pitää antaa vähän takaisin..
xLJoo en tiedä, eikä Kukkohovi jaksa kiinnostaakaan..
En pidä henkilöstä.
- Anonyymi
Tyypillistä suomilorton toimintaa. Näin ne tekevät poikkeuksetta ulkomailla, suuri osa kotimaassakin kunhan on ulkomaalaista ja varsinkin päivettyneempää.
Vanha (yli 70 v) totuus pätee vieläkin:
- Mitä tekee suominainen nähdessään ulkomaalaisen miehen?
- Lentää hämmästyksestä selälleen ja ottaa jaon kahteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042