Eipä tainnut olla kovin hyvin lypsävä lehemä tämä tiimi kun lopetettiin.
Kemi tiimi.
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi vain vaihtuu ja muuttuu tapahtumatoimistoksi jossa pää huseerajana toimii Vilén, aivan kuten Kemitiimissäkin.
- Anonyymi
Vai pitääkö jollekki johtajan vaimolle perustaa uus virka??
- Anonyymi
Ennen Kemissä oli esim Kemipäivät ja Kemigames urheilukilpailut ym ym ja kävijöitä riitti. Niitä jopa odotettiin. Nykyään kaikki pitää olla jotain easy liivingiä tai jotain höpötystä. Kyllä minä ainakin olen vaikka maksamaan tilaisuuksista pääsylipun jos niissä olisi jotain katsomista.
- Anonyymi
Kemineitokin kuului valikoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemineitokin kuului valikoimaan.
Ja tuon Kemin kuninkaan valinnan vois jo unohtaa. Tilalle vois valita esim vuoden kylähullu tittelin.
- Anonyymi
Luuleeko joku,että kaupungin palkolliset virka-ajalla pystyvät samaan,kuin nyt lakkautettava Kemi tiimi? Eivät. Kemin liike-elämä lyö todennäköisesti hansakat tiskiin asenteella "siinäpä teette kun kerran paremmin teette."
Tuo ns. säästyvä 40 000 euron summa olisi tuottavampaa säästää antamalla lopputili yhdelle kaupungin turhista palkollisista ja antaa Kemi-tiimin jatkaa ansiokasta työtään.- Anonyymi
Kyllä varppina pystyvät samaan jos samanlaista höpötystä tarvii järjestellä.
- Anonyymi
Jos on luppoaikaa niin mikä ettei onnistuisi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262396Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392034Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251935Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038