Eipä tainnut olla kovin hyvin lypsävä lehemä tämä tiimi kun lopetettiin.
Kemi tiimi.
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi vain vaihtuu ja muuttuu tapahtumatoimistoksi jossa pää huseerajana toimii Vilén, aivan kuten Kemitiimissäkin.
- Anonyymi
Vai pitääkö jollekki johtajan vaimolle perustaa uus virka??
- Anonyymi
Ennen Kemissä oli esim Kemipäivät ja Kemigames urheilukilpailut ym ym ja kävijöitä riitti. Niitä jopa odotettiin. Nykyään kaikki pitää olla jotain easy liivingiä tai jotain höpötystä. Kyllä minä ainakin olen vaikka maksamaan tilaisuuksista pääsylipun jos niissä olisi jotain katsomista.
- Anonyymi
Kemineitokin kuului valikoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemineitokin kuului valikoimaan.
Ja tuon Kemin kuninkaan valinnan vois jo unohtaa. Tilalle vois valita esim vuoden kylähullu tittelin.
- Anonyymi
Luuleeko joku,että kaupungin palkolliset virka-ajalla pystyvät samaan,kuin nyt lakkautettava Kemi tiimi? Eivät. Kemin liike-elämä lyö todennäköisesti hansakat tiskiin asenteella "siinäpä teette kun kerran paremmin teette."
Tuo ns. säästyvä 40 000 euron summa olisi tuottavampaa säästää antamalla lopputili yhdelle kaupungin turhista palkollisista ja antaa Kemi-tiimin jatkaa ansiokasta työtään.- Anonyymi
Kyllä varppina pystyvät samaan jos samanlaista höpötystä tarvii järjestellä.
- Anonyymi
Jos on luppoaikaa niin mikä ettei onnistuisi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116