Eipä tainnut olla kovin hyvin lypsävä lehemä tämä tiimi kun lopetettiin.
Kemi tiimi.
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi vain vaihtuu ja muuttuu tapahtumatoimistoksi jossa pää huseerajana toimii Vilén, aivan kuten Kemitiimissäkin.
- Anonyymi
Vai pitääkö jollekki johtajan vaimolle perustaa uus virka??
- Anonyymi
Ennen Kemissä oli esim Kemipäivät ja Kemigames urheilukilpailut ym ym ja kävijöitä riitti. Niitä jopa odotettiin. Nykyään kaikki pitää olla jotain easy liivingiä tai jotain höpötystä. Kyllä minä ainakin olen vaikka maksamaan tilaisuuksista pääsylipun jos niissä olisi jotain katsomista.
- Anonyymi
Kemineitokin kuului valikoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemineitokin kuului valikoimaan.
Ja tuon Kemin kuninkaan valinnan vois jo unohtaa. Tilalle vois valita esim vuoden kylähullu tittelin.
- Anonyymi
Luuleeko joku,että kaupungin palkolliset virka-ajalla pystyvät samaan,kuin nyt lakkautettava Kemi tiimi? Eivät. Kemin liike-elämä lyö todennäköisesti hansakat tiskiin asenteella "siinäpä teette kun kerran paremmin teette."
Tuo ns. säästyvä 40 000 euron summa olisi tuottavampaa säästää antamalla lopputili yhdelle kaupungin turhista palkollisista ja antaa Kemi-tiimin jatkaa ansiokasta työtään.- Anonyymi
Kyllä varppina pystyvät samaan jos samanlaista höpötystä tarvii järjestellä.
- Anonyymi
Jos on luppoaikaa niin mikä ettei onnistuisi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762