P234: Pussasin tänään varattua kamunaista

Anonyymi

ihan pokkana.

En mä ole mitenkään yltiöpäisen ihastunut häneen, mutta halusin vain kattoa että miten siinä käy. Noh, viestifeedissä esiintyy kummasti "😘" emojeja.

Ammensin mallia eräältä mun parhaalta miespuoliselta kaverilta nimittäin Bicky Royal mieheltä, joka joskus kehuskeli Shellin kahvipöydässä että hän ei kysele lupia tai pyytele anteeksi vaan on enemmänkin suoran toiminnan miehiä.

Annoin tosiaan halin, nainen halasi mua ihan tuntuvasti takaisin ja sitten siinä samalla annoin pusun ja sanoin että oli mukava nähdä ja jatkoin matkaani parkkihallin eri tasoon, jossa autoni oli. Nainen kirjoitti että oli hieman hämillään, mutta tosiaan noita lentopusu-emojeja on lennellyt enkä saanut tilanteessa avokämmentä naamalle.

Tuo on ihan totta, että ei kannata liikaa kysellä lupia tai pyydellä anteeksi mahdollisia kämmejä jne.

Nyt hei ätmit, buustia päivään! Jos palstan parjatuin ja päähänpotkituin kirjoittaja Peris tekee näin, niin mikään ei ole kenellekään mahdotonta 😊

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päiväunessas pussasit.

      • Noup. Myllyn parkkihallissa.


      • peris234 kirjoitti:

        Noup. Myllyn parkkihallissa.

        Ajattelin ensin, että onko tämä sittenkään sun kirjoittama aloitus, kun ei näkynyt siinä tota sun omaa nimimerkkiäsi. Mutta oli se näköjään sittenkin.

        Ei tullut itselläni montaa kertaa käytyä tuolla Myllyssä, mutta kerran kun isän kanssa siellä autolla käytiin, niin näin siellä parkkihallissa parkissa Ekin VW Touranin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Ajattelin ensin, että onko tämä sittenkään sun kirjoittama aloitus, kun ei näkynyt siinä tota sun omaa nimimerkkiäsi. Mutta oli se näköjään sittenkin.

        Ei tullut itselläni montaa kertaa käytyä tuolla Myllyssä, mutta kerran kun isän kanssa siellä autolla käytiin, niin näin siellä parkkihallissa parkissa Ekin VW Touranin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tosiaan outoa, itse asiassa huomasin vasta nyt kun mainitsit. Ehkä mä jahkailin liian kauan tuon viestini parissa ja jokin aikakatkaisu teki sen että kirjauduin tahtomattani ulos. 🙄

        Jep mäkin olen nähnyt siellä toisinaan Ekin, Timpan, Janican ja muita Prisman vakioasiakkaita 😊 Tänään ei näkynyt tuttuja, tosin kotimatkalla Kuninkojan eli käytännössä Liljalaakson rampista poistui musta Dodge Ram. En nähnyt äkkiseltään kalu-logoa tms. mutta jotenkin sitä ajatuksissaan laski 1 1 että mitähän sitä on meneillään omakotitaloidylin keskellä 😆


      • peris234 kirjoitti:

        Tosiaan outoa, itse asiassa huomasin vasta nyt kun mainitsit. Ehkä mä jahkailin liian kauan tuon viestini parissa ja jokin aikakatkaisu teki sen että kirjauduin tahtomattani ulos. 🙄

        Jep mäkin olen nähnyt siellä toisinaan Ekin, Timpan, Janican ja muita Prisman vakioasiakkaita 😊 Tänään ei näkynyt tuttuja, tosin kotimatkalla Kuninkojan eli käytännössä Liljalaakson rampista poistui musta Dodge Ram. En nähnyt äkkiseltään kalu-logoa tms. mutta jotenkin sitä ajatuksissaan laski 1 1 että mitähän sitä on meneillään omakotitaloidylin keskellä 😆

        Niin kyllähän sitä Turussakin usein tuttuja näkee, jos sitä liikkuu eri puolilla kaupunkia:)

        Oon itsekin nähnyt joskus tollaisia ns. "jännä-autoja", kuten Dodge Ramia, Chevy Silveradoa yms. parkissa tai ajelulla noilla ns. idyllisillä omakotitaloalueilla:)))

        Mitä tulee noiden palstan ätmien päivään, niin päivällä kun nopeasti kurkkasin palstaa, niin ainakin naisasialuuseri oli täällä päivällä kirjoitellut taas jotain omia naisvihamielisiä fantasioitaan. Onneksi ylläpito oli poistanut ne tällä kertaa harvinaisen nopeasti ja hyvä niin. Että eipä taida heillä kovin hyvin elämässä mennä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin kyllähän sitä Turussakin usein tuttuja näkee, jos sitä liikkuu eri puolilla kaupunkia:)

        Oon itsekin nähnyt joskus tollaisia ns. "jännä-autoja", kuten Dodge Ramia, Chevy Silveradoa yms. parkissa tai ajelulla noilla ns. idyllisillä omakotitaloalueilla:)))

        Mitä tulee noiden palstan ätmien päivään, niin päivällä kun nopeasti kurkkasin palstaa, niin ainakin naisasialuuseri oli täällä päivällä kirjoitellut taas jotain omia naisvihamielisiä fantasioitaan. Onneksi ylläpito oli poistanut ne tällä kertaa harvinaisen nopeasti ja hyvä niin. Että eipä taida heillä kovin hyvin elämässä mennä.

        Kyllä nuo periksenkin jutut ovat samaa tasoa naisasialuuserin kanssa, periksellä nyt vain vähän mopo keulii.

        "En mä ole mitenkään yltiöpäisen ihastunut häneen, mutta halusin vain kattoa että miten siinä käy. "

        ^^^^Narsistin puhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo periksenkin jutut ovat samaa tasoa naisasialuuserin kanssa, periksellä nyt vain vähän mopo keulii.

        "En mä ole mitenkään yltiöpäisen ihastunut häneen, mutta halusin vain kattoa että miten siinä käy. "

        ^^^^Narsistin puhetta.

        Tätä en allekirjoita. Mun jutut eivät ole olleet moneen vuoteen mitään naisvihaa lietsovia. Ehkä joskus kun oli pahempi olla niin saatoin suoltaa ties mitä, mutta en viime aikoina.

        Ja toi mun lausahdus tarkoitti lähinnä sitä että testasin omaa markkina-arvoani. Narsisti olisi todennäköisesti mustasukkainen ja yrittäisi kaikin tavoin rikkoa jonkun parisuhteen. Siihen mulla ei ole mitään intressejä.


    • Anonyymi

      Noi voi voi kun et pillua uskaltanut vonkata.

      • Anonyymi

        No voi voi sinä ätmiapina olisit juossut naista karkuun.


      • Jos sitä haluaisin, niin eiköhän sekin järjestyisi. Mutta en tosiaan ole juurikaan ihastunut eikä tarkoituksenani ole rikkoa hänen noh... avoliitto oy ab:ta.

        Sen mun loppukesän irtopussyn kanssa sovimme viikonloppuna että emme enää tapaile. Mä olin hieman ihastunut häneen, mutta hän ei muhun, ja ilmeisesti hän on nyt jonkun jyystärikarjun mälliämpärinä.

        Oli miten oli, muutaman viime kuukauden saldo pussailussa on aika hyvä verrattuna mun tähänastiseen elämään:
        Kesäkuu 2008
        Heinäkuu 2009
        Elokuu 2011
        Huhtikuu 2012
        Elokuu 2012
        Lokakuu 2018 (sängyssä)
        Kesäkuu 2019 (sängyssä)
        Heinäkuu 2019 (sängyssä)
        Elokuu 2019 (sängyssä)
        Syyskuu 2019 (sängyssä)
        Lokakuu 2019

        😎


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Jos sitä haluaisin, niin eiköhän sekin järjestyisi. Mutta en tosiaan ole juurikaan ihastunut eikä tarkoituksenani ole rikkoa hänen noh... avoliitto oy ab:ta.

        Sen mun loppukesän irtopussyn kanssa sovimme viikonloppuna että emme enää tapaile. Mä olin hieman ihastunut häneen, mutta hän ei muhun, ja ilmeisesti hän on nyt jonkun jyystärikarjun mälliämpärinä.

        Oli miten oli, muutaman viime kuukauden saldo pussailussa on aika hyvä verrattuna mun tähänastiseen elämään:
        Kesäkuu 2008
        Heinäkuu 2009
        Elokuu 2011
        Huhtikuu 2012
        Elokuu 2012
        Lokakuu 2018 (sängyssä)
        Kesäkuu 2019 (sängyssä)
        Heinäkuu 2019 (sängyssä)
        Elokuu 2019 (sängyssä)
        Syyskuu 2019 (sängyssä)
        Lokakuu 2019

        😎

        "Lokakuu 2018 (sängyssä)
        Kesäkuu 2019 (sängyssä)
        Heinäkuu 2019 (sängyssä)
        Elokuu 2019 (sängyssä)
        Syyskuu 2019 (sängyssä)"

        Tämä erottaa teikäläisen ätmistä aika selkeesti. Pelaat ihan eri sarjassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Lokakuu 2018 (sängyssä)
        Kesäkuu 2019 (sängyssä)
        Heinäkuu 2019 (sängyssä)
        Elokuu 2019 (sängyssä)
        Syyskuu 2019 (sängyssä)"

        Tämä erottaa teikäläisen ätmistä aika selkeesti. Pelaat ihan eri sarjassa.

        No juu. Vanha palstaviisaushan menee että atm=atm=atm eli jos tällaiseen kultasuoneen iskee niin ei ole koskaan ätmi ollutkaan :) Enkä mä niin koekaan. Lompakko ja tukka ovat kunnossa niin mikäpä tässä 😊

        Vielä tarkennuksena, että heinäkuussa pussailin ja olin sängyssä eksäni kanssa, mutta pussailin myös kerran ihan randomin naisen kansssa, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä sen jälkeen. Elokuussa olin tositoimissa eksäni kanssa sekä toisen satunnaisen tuttavuuden kanssa. Sama tyttö, jonka kanssa tapasin myös syyskuussa mutta olin silloin jo eronnut ja tosiaan hiljattain päätimme että emme enää tapaile tai pidä optiota auki tapaamiselle.

        Että joo haukkukaa siinä sitten ätmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lokakuu 2018 (sängyssä)
        Kesäkuu 2019 (sängyssä)
        Heinäkuu 2019 (sängyssä)
        Elokuu 2019 (sängyssä)
        Syyskuu 2019 (sängyssä)"

        Tämä erottaa teikäläisen ätmistä aika selkeesti. Pelaat ihan eri sarjassa.

        Aivan, ätmit ei satuile kymmenellä mielikuvitusheebolla palstalle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi sinä ätmiapina olisit juossut naista karkuun.

        niinkö uskot, kysy mun vaimolta.


    • Anonyymi

      Se viime syksyinen ulkomaalainen tyttö selvästikin poisti jotain tunnelukkoja sulta vaikka ei tullutkaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa.

      Lisäksi sun pisteitä nostaa se että sulla on tuuhea ja hyvänlaatuinen tukka ja olet hyvää pataa Daytona, Indianapolis ja Le Mans voittaja Make Porarin kanssa :-)

      • Niin eipä kai se ole niinkään oleellista minkä maalainen kukin on, mutta ainahan se poikuuden karistaminen vaikuttaa siihen miten suhtautuu itseensä, muihin ihmisiin jne.

        Niin mulla tosiaan on ikään kuin käänteinen sasikranssi, eli sivulta ja takaa on ajettu koneella ja keskemmällä päätä on enemmän tukkaa 😊 Tiedä siitä miten tunnettu Paksuniska-Make on Suomessa enkä mäkään ole erityisemmin tuonut esille meidän ystävyyttä. Ne ketkä tuntee hänet, tietää että kyseessä on pirun kova rattimies mutta enemmän media hehkuttaa Räikköstä joka ajelee hyvällä tuurilla jämäpisteille Alfa Romeolla 😊


      • peris234 kirjoitti:

        Niin eipä kai se ole niinkään oleellista minkä maalainen kukin on, mutta ainahan se poikuuden karistaminen vaikuttaa siihen miten suhtautuu itseensä, muihin ihmisiin jne.

        Niin mulla tosiaan on ikään kuin käänteinen sasikranssi, eli sivulta ja takaa on ajettu koneella ja keskemmällä päätä on enemmän tukkaa 😊 Tiedä siitä miten tunnettu Paksuniska-Make on Suomessa enkä mäkään ole erityisemmin tuonut esille meidän ystävyyttä. Ne ketkä tuntee hänet, tietää että kyseessä on pirun kova rattimies mutta enemmän media hehkuttaa Räikköstä joka ajelee hyvällä tuurilla jämäpisteille Alfa Romeolla 😊

        Joo enemmän kyllä jostain syystä mediassa juttua Räikkösestä, vaikka ei nykyään edes aja välttämättä pisteille asti. Mikähän mahtaa olla tähän syynä....

        On muuten marraskuun lopussa Lahdessa tollaiset autourheilumessut. Onko ollut sulla Bickyn, Maken tai Pääskyvuoren miesten kanssa noista mitään puhetta?

        http://expo.hanaa.fi/

        Ajattelin itse tosiaan, että jos sitä poikkeaisi tuolla messuilla, kun eihän sitä tiedä, jos siellä vaikka näkisi tuttujakin:)))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo enemmän kyllä jostain syystä mediassa juttua Räikkösestä, vaikka ei nykyään edes aja välttämättä pisteille asti. Mikähän mahtaa olla tähän syynä....

        On muuten marraskuun lopussa Lahdessa tollaiset autourheilumessut. Onko ollut sulla Bickyn, Maken tai Pääskyvuoren miesten kanssa noista mitään puhetta?

        http://expo.hanaa.fi/

        Ajattelin itse tosiaan, että jos sitä poikkeaisi tuolla messuilla, kun eihän sitä tiedä, jos siellä vaikka näkisi tuttujakin:)))))

        Niin juu tuo tapahtuma :) Onhan Penetratorsilta tulossa sinne näytille customoituja prätkiä, tietääkseni Suomen ainoa keuliva Silverado, Maken Indycar-auto yms. Ei muuta kun tervetuloa! Katsoa saa mutta ei koskea 😊


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Joo enemmän kyllä jostain syystä mediassa juttua Räikkösestä, vaikka ei nykyään edes aja välttämättä pisteille asti. Mikähän mahtaa olla tähän syynä....

        On muuten marraskuun lopussa Lahdessa tollaiset autourheilumessut. Onko ollut sulla Bickyn, Maken tai Pääskyvuoren miesten kanssa noista mitään puhetta?

        http://expo.hanaa.fi/

        Ajattelin itse tosiaan, että jos sitä poikkeaisi tuolla messuilla, kun eihän sitä tiedä, jos siellä vaikka näkisi tuttujakin:)))))

        Joo enemmän kyllä jostain syystä mediassa juttua Räikkösestä, vaikka ei nykyään edes aja välttämättä pisteille asti. Mikähän mahtaa olla tähän syynä.... ->

        Mediaa ei periksen satuolennot kiinnosta.


    • Anonyymi

      No, mites nyt ihan pokkana pusuttelit. Eiks olis ainakin vähän lempeästi hymyillen kantsinut pussata.

      • Mielenkiintoinen pointti muuten! Kyseinen nainen on tietoinen mun aspergeristä ja on varmaan oppinut sen että saatan tuijottaa oudosti, toisinaan vältellä katsekontaktia, mun puheen rytmiä ovat jotkin muut henkilöt kuvailleet monotoniseksi jne.

        Mielestäni ja muistaakseni hymyilin siinä tilanteessa, mutta todennäköisesti katsoin joko hänen "läpi" tai jonnekin leukaan tai hiusrajaan tms.


    • Anonyymi

      Itsensä kanssa höpöttäminen on aika noloa.

    • Anonyymi

      "Ammensin mallia eräältä mun parhaalta miespuoliselta kaverilta nimittäin Bicky Royal mieheltä, "

      Jos belgialainen mainoshahmo on sun paras kaveris, täytyy kyllä sanoa, että ei sullakaan hyvin mene.

      • Anonyymi

        Sellasta se on kun äiti on ainoa elävä ihmissuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on kun äiti on ainoa elävä ihmissuhde.

        Ranskalaiset ovat äiti-rakastajia, tai amerikkalaisten termein: mother-fuckereita, kun pussailevat äitejään niin innokkaasti aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on kun äiti on ainoa elävä ihmissuhde.

        Kuulisikin äidistä. Noh, näen hänet varmaankin monttubileissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulisikin äidistä. Noh, näen hänet varmaankin monttubileissä.

        Jos haluat tietää äitini voinnista sen tarkemmin, niin hän on tosiaan muisti- ja liikuntarajoitteisena sairaalassa. Ja jos olet mukamas joku tuttu niin soita ihmeessä ja esittele itsesi niin jutellaan.


    • 1. Tosiätmi ei pussaa
      2. Tosiätmi ei käytä homomaista kirjoitusasua kuten sinä ja minä.
      3. Tosiätmi ei suostu parkkihalliin.
      4. Sä et vaan ole ätmi. Sun täytyy ryhtyä nussiin ja elään niinkuin ne koulukiusaajat.

      • Anonyymi

        Oletko sinä ihan oikea ihminen vai joku trollimölykkä?


    • Anonyymi

      Sarjapussaaja, hän siis olkoon.

    • Anonyymi

      Kauheeta satuilua täällä ollut.

      • Anonyymi

        Vettä sataa pisarat höpisee ja ihmiset sisätiloissa ropisee. .... vettä sataa... höpisee...


    • Anonyymi

      Mitäs siitä, olen pannut ainakin 10 varattua naista sinkkuna ollessani. Varatun naisen ei pitäisi joutua tilanteeseen jossa haluaa pettää.

      • Anonyymi

        Noin pienellä seksikumppani määrällä voisin sanoa että olet "neitsyt-poju" :D


    • Anonyymi

      Pussaa darkkista se ei ole pussannut ketään vielä

    • Anonyymi

      Väkisin kannattaa aina pussailla.

      • En ole koskaan pussannut ketään väkisin. Tiistaina pussasin aloitteellisesti, mutta jos vastaanotto olisi ollut tyly, olisin tietenkin ottanut takapakkia,


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe