Liian lyhyt puolisoksi

Anonyymi

72

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa. Mutta käsittääkseni naiset pitävät pitkistä ja rotevista miehistä. Liittynee jotenkin evoluutioon?

    • Anonyymi

      "NAISIA pituuteni ei ole tuntunut häiritsevän, ja olenkin seurustellut 15-vuotiaasta lähtien oikeastaan aina. Minulla itselläni ei ole pituuspreferenssiä. Entinen vaimoni oli minua kymmenen senttiä pidempi, ja nykyisen tyttöystäväni kanssa olemme saman pituisia. Olen aikoja sitten kääntänyt pienen kokoni edukseni. On ollut vain hauskaa pyytää kaupassa pidempää naista ojentamaan ylähyllyltä tuotteita, joihin en itse yletä."

      Luitko otsikkoa pidemmälle?

      xL

      • Noh, itse asiassa luin. Linkkiä en lukenut ja voin laittaa sinulle midget melissa linkin jos niitä kaipaat.

        En nyt ymmärrä kovaa suivaantumistasi, koska en mielestäni haastanut riitaa. Taidat olla tuplapersu. Eli perjalkainen ja idari persu politiikko.


      • Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

        Noh, itse asiassa luin. Linkkiä en lukenut ja voin laittaa sinulle midget melissa linkin jos niitä kaipaat.

        En nyt ymmärrä kovaa suivaantumistasi, koska en mielestäni haastanut riitaa. Taidat olla tuplapersu. Eli perjalkainen ja idari persu politiikko.

        En kohdistanut kommenttiani sulle. Vai kirjoitteletko aloituksia puskista?



        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kohdistanut kommenttiani sulle. Vai kirjoitteletko aloituksia puskista?



        xL

        Jännää. Konellani ei näy kuin aloituksesi ja kommenttini aloitukseen. Oletko tyypillinen persu?


      • Anonyymi

        Luin:

        "Tuntuu, että olen pituuteni takia edelleen täysin näkymätön naisille romanttisessa mielessä. Olen 31-vuotias, enkä ole seurustellut kertaakaan. Ainoa tapailusuhteeni kesti kolme kuukautta ja silloin harrastin myös ensimmäistä kertaa seksiä. Siitä on kolme vuotta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin:

        "Tuntuu, että olen pituuteni takia edelleen täysin näkymätön naisille romanttisessa mielessä. Olen 31-vuotias, enkä ole seurustellut kertaakaan. Ainoa tapailusuhteeni kesti kolme kuukautta ja silloin harrastin myös ensimmäistä kertaa seksiä. Siitä on kolme vuotta."

        "SEKSUAALINEN itsetuntoni on kaiken kaikkiaan melko romuna, enkä ole uskaltanut lähestyä pitkään aikaan naisia romanttisessa mielessä oikeassakaan elämässä. Se on sääli, koska ihmiset ovat kuitenkin yleensä vastaanottavaisempia kasvotusten. Silloin voisin itsekin esitellä muita hyviä puoliani. Pelkään kuitenkin pituuteni olevan monelle ongelma."

        Tuokin mies tietää, että ongelma on enemmänkin hänen päänsä sisällä kuin sen korkeudessa. Hän pelkää, että lyhyys on ongelma, siinä hänen ongelmansa. Kaikki vastoinkäymiset selitetään omalla lyhyydellä.

        Lyhyys on varmasti ongelma jollekin, mutta eihän sitä kaikkia tarvitsekaan miellyttää. Ihan yhtälailla joku ei tykkää lihavista miehistä, toinen ei pidä hoikista, yksi ei tykkää tummista eikä joku innostu punapäistä. Hyvä itsetunto on se juttu, jolla pärjää elämässä, niin naisten kuin miestenkin kanssa. Sitä voi treenata paremmaksi.

        xL


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alle 180 cm mies on teletappi.

      • Anonyymi

        No näinhän se on.

        -flowers-


      • Anonyymi

        Alle 170 cm mies on hottentotti.


    • Anonyymi

      Aina se oollut niin että 140-160 cm nainen haluaa 180 cm miehen. Alle 170 cm mies ei kelpaa, tiesin sen jo vuonna 1990 kun sain pakit lyhyeltä naiselta. Pullukka 140cm tyttö sanoi koulussa ettei tanssi kanssani koska olen liian lyhyt.

    • Anonyymi

      Lyhyys ei koskaan riitä ainoaksi syyksi sinkkuuteen. Kaikenpituiset ja -kokoiset naiset ja miehet ovat parisuhteissa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Niinpä. Kyllä sitä on miehessä jotain vikaa jos pituuden takia MUKA ei naista saa!
        Oma veljeni on 172 cm, ja aina tytöt piirittäneet, jo nuorena. Minun ystäväkseni tuppauduttiin että pästiin meille katsomaan J:tä ja kyseltiin meneekö se illalla sinne tai tänne jne.
        Onhan veli ihan kivan näköinen, ei kuitenkaan mikään muskelikimppu vaan hoikka ja aika siro.
        Seurustelee tyttöjen harmiksi nyt vakituisesti ja on kihloissa.
        Itse olen seurustellut jo useamman vuoden itseäni ehkä sentin tai kaksi pitemmän miehen kanssa. Olen 168 cm. En ole koskaan kokenut hänen pituuttaan ongelmana tai esteenä, päin vastoin hän vastaa olemukseltaan sellaista miestyyppiä josta pidän. Leveät hartiat ja vahvat kädet, kapea lantio. Normaalipainoinen ei lihava eikä laiha. Sellainen "kompakti", sellaisista olen aina pitänyt!
        En voi sanoa kenenkään mun puolesta yhtään mitään, mutta omassa tuttavapiirissäni on ihan kaiken kokoista ja pituista miestä ja naista. Kukaan ei toisen pituuteen ole jämähtänyt, vaan lähes kaikilla on kumppani.
        Eiköhän se kelpaamattomuus tosiaan riipu jostain muusta! Peiliin katsomisen paikka ehkä!?


      • Anonyymi

        Näin se on.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla suuri ikä on pääsyy "sinkkuuteeen" eli yksinäisyyteen ja seksittömyyteen. Tämä on karutonta kertomaa naisten seksuaalisuudesta yleensä: https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seksologinen_tutkimus/suomalaisten-seksuaalisuus-finse/finsex-eivat-halua-seksia/

        Jokaisessa graafissa naisten haluttomuus nousee raketin lailla noin 40v ikävuoden jälkeen. Jokaisen miehen, olipa sinkku, yksinäinen tai naimisissa, on syytä ymmärtää tuo fakta jonka aiheuttaja on naisen biologiassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei halua seksisuhdetta on eri asia saako seksiä. Rumat miehet ei saa vaikka haluaisivat.

        "Ei halua seksisuhdetta on eri asia saako seksiä."

        Niin, tuo on tuotiu esiin jokaisen graafin kohdalla aivan selvästi.


    • Anonyymi

      Kumpi on pahempaa se, että on alle 160 senttinen tappi vai se, että on sasikalju?

    • Naiset diggaa vaikka jätkä on 150cm Reddie Redford kun on vaan jorma 23cm.

      • Anonyymi

        Ressun yksi mitta on 168cm. Normaalisti/tyypillisesti ihmisen kaikkien jäsenten koot/mitat ovat suhteessa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressun yksi mitta on 168cm. Normaalisti/tyypillisesti ihmisen kaikkien jäsenten koot/mitat ovat suhteessa siihen.

        Kalun pituus ei ole samassa suhteessa miehen pituuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalun pituus ei ole samassa suhteessa miehen pituuteen.

        Jaaha. Niinkö todella on.


    • Pah, olette koululaisia. Pituudesta viis, mutta kuka on lisäkseni harrastanut seksiä entisen johtajan kanssa? Minä olen ja johtaja oli puoltoistametrinen nainen.

      Häntä vieläkin kaiholla muistelen. Onhan hän kuitenkin vielä elävien kirjoissa.**lalle terkkuja.

    • Anonyymi

      Hmm.. Luulisin, että suurimmalla osalla on toiveissa se, että mies olisi itseä pidempi ( mahdolliset korot, joita käyttää) perustuen siihen, että tuntee itsensä tällöin naiselliseksi.
      Oma mieheni on "vain" 170cm, mutta itse olen myös lyhyt (158cm).

      • Miksi sunkkupalstalle kirjoittaa suhteessa oleva? Mutta et sinä kovin lyhyt ole ja vaikka olisitkin, niin mitä sitten?


      • Anonyymi

        mahdolliset korot vähintään 15cm vielä siihen päälle. Pönttis on myös 158cm mutta miehen alaraja on 190 cm. Onko sitten niin korkeat korot tms.

        Nainen joka käyttää aina korkokenkiä, on mahoton tapaus lyhyys kompleksinsa kanssa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        mahdolliset korot vähintään 15cm vielä siihen päälle. Pönttis on myös 158cm mutta miehen alaraja on 190 cm. Onko sitten niin korkeat korot tms.

        Nainen joka käyttää aina korkokenkiä, on mahoton tapaus lyhyys kompleksinsa kanssa..

        Miksi minut on täällä mainittu, haloo.

        "..mutta miehen alaraja on 190 cm."

        Eikö se ole aika kohtuu raja? Onko valittamista? No niin, ei pitäisi olla :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi minut on täällä mainittu, haloo.

        "..mutta miehen alaraja on 190 cm."

        Eikö se ole aika kohtuu raja? Onko valittamista? No niin, ei pitäisi olla :D

        Olisi hirveän hyvä jos miehen voi siirtää eteen. Sillä lailla tulee monesti mittailtua.

        Metsässäkin on mukavaa nojata suureen runkoon, ja latvusto havisee jossain siellä ylhäällä, kaukana :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olisi hirveän hyvä jos miehen voi siirtää eteen. Sillä lailla tulee monesti mittailtua.

        Metsässäkin on mukavaa nojata suureen runkoon, ja latvusto havisee jossain siellä ylhäällä, kaukana :)

        Latvusto havisee kuin allulla.


    • Anonyymi

      Mies on yksinkertaisesti ruma jos ei saa naista. Naiset sen päättää onko mies komea vai ruma, pituus vaikuttaaa kyllä ulkonäkön aika paljon. Mies ei saa pilluakaan jos on ruma.

      "Sinkut ovat käytännössä aika usein vailla yhdyntöjä. Kaikista miessinkuista 26 prosentilla ja naissinkuista 45 prosentilla ei ollut yhtään yhdyntää viimeisen vuoden aikana. Nämä osuudet ovat vaihdelleet suuresti eri-ikäisillä sinkuilla. Selvällä enemmistöllä yli 60-vuotiaista mies- ja naissinkuista ei ole ollut vuoden aikana yhdyntää. Alle 30-vuotialla tämä tilanne on vain reilulla kymmenesosalla."

    • Anonyymi

      Osmo kontula nyt ei tiedä mitään ätmeistä. Ätmi ei voi haluta seksiä koska tietää ettei saa sitä koskaan.

    • Täysin väärä tutkimus. kyllä 30 senttiselä saa. Kysy vaikka keneltä nekrulta.

      • Anonyymi

        Tää on hassua, esiinnyt kovana persunkurmottajana, mutta muunrotuisten miesten suhteen olet yhtä rasisti kun vihaamasi persutkin. Ei teillä taidakaan olla niin paljon eroa, vaikka niin haluaisitkin uskotella.


    • Ihan normihomma..

      :D

      Pienuus on naisellista..

    • En päässyt lukemaan, kun en ole enkä ala tilaaja(ksi). Mutta jotenkin miellän itseni mittaisen miehen tai lyhyemmän lyhyeksi mieheksi. Eli olen 166 cm pitkä. Mutta ei mua ole koskaan haitannut miehissäkään miehen pituus.

      Olis naurettavaa sysätä syrjään ihminen, josta tykkää ihmisenä siksi että hän on lyhyt! Eikö?

      Se, että on juoppo olis paljon pahempi asia, kun että on lyhyt tai vaikka kääpiö.


      • Anonyymi

        Kuinkas lyhyt se nykyinen miehesi olikaan? Sinähän muistaakseni omalla esimerkilläsi näytit että lyhytkin mies kelpaa suhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas lyhyt se nykyinen miehesi olikaan? Sinähän muistaakseni omalla esimerkilläsi näytit että lyhytkin mies kelpaa suhteeseen.

        No mulla on ollut miehet pituuksien 172cm-203 cm väliltä. Lyhimmästä pidimpään. Ja olen käynyt treffeillä myös 165 cm miehen kanssa. Ollut ihastunut 168 cm poikaan teininä. Kuten sanoin, miehen pituudella ei ole väliä. Pitkä tai pätkä. Ketään ei voi venyttää pidemmäksi eikä sahata lyhyemmäksi. :)

        Pitää kelvata ne centtimetrit mitkä on.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No mulla on ollut miehet pituuksien 172cm-203 cm väliltä. Lyhimmästä pidimpään. Ja olen käynyt treffeillä myös 165 cm miehen kanssa. Ollut ihastunut 168 cm poikaan teininä. Kuten sanoin, miehen pituudella ei ole väliä. Pitkä tai pätkä. Ketään ei voi venyttää pidemmäksi eikä sahata lyhyemmäksi. :)

        Pitää kelvata ne centtimetrit mitkä on.

        En valinnut ainuttakaan miestä pituuden mukaan. En miehen pituuden enkä kullin pituuden mukaan. Ihan muut seikat vaikuttaa kuka tulee valituksi ja kuka ei. :)


      • Anonyymi

        Pönttis on täällä valittanut ettei häntä oteta todesta live-elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis on täällä valittanut ettei häntä oteta todesta live-elämässä.

        Äläpä käytä minua joka kohtaan esimerkkinä tshyi.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Äläpä käytä minua joka kohtaan esimerkkinä tshyi.

        Ainut joka asiaan sopiva esimerkki


    • Anonyymi

      Riippuu kai naisenkin pituudesta, itse olen 170 ja hyvän naisen löysyinkin. Ehkä pieni etu siinäkin että puolisoni ei käytä korkokengiä voisi olla aika tasoissa. Hyvin on nainen tykännyt kun ei tarvitse kurotella juurikaan suudellessa. Naisen pituus 164cm.

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan pitemmät jopa haaveilivat mitä laittaa koltun alle.

    • Anonyymi

      Voisko joku tiivistää mitä HS:n artikkelissa luki? En oo ko lehden tilaaja mut jäi kiinnostaa et miten lyhyistä miehistä siinä oli puhe? Siis ihan lyhytkasvuisistako?

    • Anonyymi

      Kaunein MIES, jonka olen eläissäni nähnyt, on lyhyt mieheksi. Ja mikä namupala! Taivaalliset ruskeat silmät!! Huaaah! Niin ihanan söpö.

      • Mainiota!!! :)

        Joillekin on vaikeaa uskoa tai jopa ymmärtää, että ihmisen pituudesta riippumatta joku on hyvännäköinen ja joku ei omaan silmään. Useammin kuvitellaan, että pitkä ja raamikas mies olisi komea ja lyhyt hoikka ei. Mikä on aivan väärä oletus. Metsään mennyt ja ideana jo päin persusta.

        Mä olen aina tykännyt kaiken mittaisista ihan sen mukaan, kenen ulkoiset piirteet miellyttää mun silmää. Ei ole mitään pituusfetissiä eikä raamikkuus fetissiäkään, mutta vissiin joillain on. :)


        Yhtälailla lyhyt hoikka mies voi olla komia, kun iso ja roteva mieskin. Yhtälailla heissä molemissa voi olla omaan silmään ihan epämiellyttävän näköisiä, jos nyt pelkän ulkomuodon mukaan kritisoidaan ja arviodaan.

        Ihmisillä on niin paljon vääriä oletuksia joita ne sitten yleistää surutta.


    • Anonyymi

      Mies joka on 190 cm pitkä ei saa naista naisia, em ymmärrä.

      • Nokun se ei ole pituudesta kiinni, vaikka jotkut fakkiutuneesti niin inttääkin. Se on monen muun asian summa, kaiken kokoisissa on niitä jotka saa ja jotka ei saa...syitä voisi silloin etsiä ihan muualta kun pituudesta...


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nokun se ei ole pituudesta kiinni, vaikka jotkut fakkiutuneesti niin inttääkin. Se on monen muun asian summa, kaiken kokoisissa on niitä jotka saa ja jotka ei saa...syitä voisi silloin etsiä ihan muualta kun pituudesta...

        Abris taitaa olla herännyt... mielessäni oli hauska sanonta sinänsä: kun jotkut kaverit: tarvitsetko pistoolin, haulikon vai minkä tarvitsisit, kaikkea löytyy ilman lupia Sinulle.

        Räjähteet, hyvä nimitys ilotulitusraketeille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abris taitaa olla herännyt... mielessäni oli hauska sanonta sinänsä: kun jotkut kaverit: tarvitsetko pistoolin, haulikon vai minkä tarvitsisit, kaikkea löytyy ilman lupia Sinulle.

        Räjähteet, hyvä nimitys ilotulitusraketeille.

        Olen joo herännyt, vähän ikävä oli herätys mutta ei mahda mitään...


        https://youtu.be/IWU0BfZ-f-o

        Merimies... :P


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Olen joo herännyt, vähän ikävä oli herätys mutta ei mahda mitään...


        https://youtu.be/IWU0BfZ-f-o

        Merimies... :P

        Abrakadadra, aika hienot lasit tuossa kuvassa, isällä on Pablo Escobar -tyyppiset sellaiset :D

        "Pablo Escobar Sunglasses"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadadra, aika hienot lasit tuossa kuvassa, isällä on Pablo Escobar -tyyppiset sellaiset :D

        "Pablo Escobar Sunglasses"

        Entäs huivi? Thelma ja Louise kuvan teemana. :)


        https://upstatefilms.org/thelma-and-louise


    • Anonyymi

      Niin tämähän on hyvä, ideoita kauppakeskuksille: Omena on jo milloin tulee Peruna, tai Porkkana kauppakeskuksen nimeksi.

      Kauppakeskus-Perunasta olisi varmaankin mukavaa ostaa perunoita.

    • Anonyymi

      Ehkä lyhyys yhdistettynä joihinkin muihin ominaisuuksiin on se bingo.

      • Anonyymi

        Ei bingo taan seksikäs Bimbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei bingo taan seksikäs Bimbo.

        Joo-oh niin ihmiset kuljettelevat räjähteitä muovipusseissa vain, ilmatorjuntakranaattejakin vain muovipussissa.... ja harrasteena ei ole Bingo vaan seksikäs Bimbo.


    • Anonyymi

      Naiset noudattavat vaistojaan. Naiset, ainakaan feministinaiset eivät tykkää kun puhutaan vaistoista. Naiset puhuvat mieluummin tunteista, mutta vaistothan niitä tunteita synnyttävät. Vaistot ja tunteet ovat just ihan sama asia. Miksi naiset syrjivät lyhyitä miehiä? Syy löytyy sosiobiologiasta. Naaraat - siis naaraiden vaistot - suosivat uroksia, joiden urospuolisten jälkeläisten ne odottavat kykenevän levittämään naaraiden geenejä tehokkaimmin seuraavissa sukupolvissa. Sosiobiologisesti naaraiden kannattaa siis suosia sellaisia uroksia, joita kaikki muutkin naaraat suosivat ja syrjiä sellaisia, joita kaikki muutkin naaraat syrjivät. Ihmisten maailmassa tämä on kova paikka lyhyille miehille, mutta myös epäagressiivisille miehille ja miehille, joiden sosiaalisissa taidoissa on puutteita. Lyhyet miehet eivät vetoa naisiin eroottisesti, arat ja liian kiltit miehet vaikuttavat tylsiltä. Naiset parveilevat pitkien ja hallitusti agressiivisten jännämiesten ympärillä. Tätä naisten polygaamista käyttäytymistä tasoittaa kylläkin sitten toinen vaisto. Ihmisillä jälkeläisten kasvattaminen sukukypsiksi on kova homma, siihen kuluu monta vuotta. Naiset odottavat miesten auttavan tässä hommassa. Naiset siis haluavat kestävää parisuhdetta eikä jännämies välttämättä ole paras kumppani. Naisten työtä jälkeläistensä puolesta toisaalta auttaa parempi asema sosiaalisessa hierarkiassa. Ihminen on sosiaalinen eläin, laumaeläin. Laumassa elämiseen kuuluu olennaisena osana hierarkia. Ihmisten laumassa fyysisesti vahvemmat miehet ovat etulyöntiasemassa ja pääsääntöisesti hierarkia rakentuu miesten ympärille - tai ainakin näin on ollut ennen nykyaikaa ja feminismiä. Parisuhdekumppaniakin valitessaan naiset siis suosivat miehiä, joiden odottavat tarjoavan parempaa suojelusta ja paremman aseman hierarkiassa - siis pitkiä ja itsevarmoja miehiä. Lyhyet, epävarmat ja arat miehet ovat vasta toisella sijalla, heihin tyydytään jos naisella ei ole eväitä ja kilpailukykyä parempaan. Nykyajan feminismi vielä tuo tähän kaikkeen oman lisänsä. Feministit nimittäin haluavat nähdä niin, että se, mitä naiset tuntevat on aina oikein ja siksi naisten tunteiden pitää olla yhteiskunnan moraalinormien perusta. Tämän feministisen moraalin mukaisesti sitten miehet, joita naiset syrjivät ovat moraalisesti epäilyttäviä ja ansaitsevat tulla syrjityiksi. Jännämiehestäkin tulee moraaliseti paheksuttava vasta kun miehen vetovoima naisiin katoaa ulkonäön rapistuessa ja sosiaalisen aseman romahtaessa.

      • " Naiset odottavat miesten auttavan tässä hommassa. Naiset siis haluavat kestävää parisuhdetta eikä jännämies välttämättä ole paras kumppani. "

        Minusta tuo oletus tai odotus on kovaa vauhtia poistumassa meikäläisessä "hyvinvointi"yhteiskunnassa. Yhteiskunnan oletetaan olevan se kumppani, joka auttaa. Yksittäisen miehen tehtävä on olla vain kuhnuri mehiläispesässä.


    • Anonyymi

      Tämä on aiheena sellainen, että mietin kehtaako/kannattaako/uskallanko sanoa siihen mitään. Eli ehkä kannattaisi olla vaan hiljaa. Mutta sanon nyt kuitenkin. Kyllä sillä pituudella on ollut omissa suhteissani merkitystä. Minua lyhyemmät tai samanpituiset ovat pysyneet vain kavereina. Usein tunnen jonkinlaista sympatiaa heitä kohtaan ja käyttäydyn jopa yliystävällisesti heidän seurassaan. Kuin anteeksi pyytäen sitä, etten kelpuuta heitä kaveria enemmäksi elämääni. Anteeksi!

      • Anonyymi

        Aiks lapen pikkukengissä on henlilöautosi jos ei normaali turvallinen matkanopeus ole n. 400km/h.

        Hyvä video callawayn autoista.... ajaa helposti turvallisesti yli 400km/h.... mutta niin Twin-Turboa saa kai ostettua Callawayltä, mutta tuota Sledgehammeriä ei saa.

        https://www.youtube.com/watch?v=27P6liLqS7U


      • Minkähän takia rehellisyys voi olla niin vaikeaa?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Minkähän takia rehellisyys voi olla niin vaikeaa?

        Omalta osaltani se vain on sitä, etten pidä toisten ihmisten arvostelusta ulkonäköseikkojen vuoksi. Jokainen on sellainen kun on geeniperimänsä mukaan. Pituudenkin olen mieltänyt ulkonäköasiaksi ja siksi pidän sen arvostelemista kyseenalaisena. Vaikkakaan kohdallani se ei oikeasti tarkoita arvostelua vaan sitä, etten jostain syystä tunne vetovoimaa itseäni lyhyempiin miehiin. Silti taitojaan, luonnetta ja ihan komeuttakin heissä ihailen niin kuin muissakin, joista tykkään.
        Ja siksi yleensä tuosta asiasta vaikenen etten loukkaisi ketään, josta kuitenkin kavereina saatan pitää erityisen paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omalta osaltani se vain on sitä, etten pidä toisten ihmisten arvostelusta ulkonäköseikkojen vuoksi. Jokainen on sellainen kun on geeniperimänsä mukaan. Pituudenkin olen mieltänyt ulkonäköasiaksi ja siksi pidän sen arvostelemista kyseenalaisena. Vaikkakaan kohdallani se ei oikeasti tarkoita arvostelua vaan sitä, etten jostain syystä tunne vetovoimaa itseäni lyhyempiin miehiin. Silti taitojaan, luonnetta ja ihan komeuttakin heissä ihailen niin kuin muissakin, joista tykkään.
        Ja siksi yleensä tuosta asiasta vaikenen etten loukkaisi ketään, josta kuitenkin kavereina saatan pitää erityisen paljon.

        Sama juttuhan se on varmaan melkein kaikilla, mutta kun porukka kieltäytyy sanomasta sitä, niin jokainen tahollaan luulee olevansa jotenkin erityisen pinnallinen ja häpeää sitä. Ja samalla tulee välittäneeksi ulkopuolelle sellaista viestiä että ulkonäöllä olisi paljon vähemmän merkitystä kuin sillä on.

        Kyllä munkin mielestä naisten kehopositiiviuus on hyvä juttu, koska naiset kaiken kokoisina ja näköisinä voi olla kauniita. Itse nyt silti keskinkertaisuuteen pyrkivänä "jostain syystä" satun pitämään just 165cm pitkistä ja 55kg painavista naisista. Mutta ei se tosiaankaan ole muunlaisten naisten arvostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalta osaltani se vain on sitä, etten pidä toisten ihmisten arvostelusta ulkonäköseikkojen vuoksi. Jokainen on sellainen kun on geeniperimänsä mukaan. Pituudenkin olen mieltänyt ulkonäköasiaksi ja siksi pidän sen arvostelemista kyseenalaisena. Vaikkakaan kohdallani se ei oikeasti tarkoita arvostelua vaan sitä, etten jostain syystä tunne vetovoimaa itseäni lyhyempiin miehiin. Silti taitojaan, luonnetta ja ihan komeuttakin heissä ihailen niin kuin muissakin, joista tykkään.
        Ja siksi yleensä tuosta asiasta vaikenen etten loukkaisi ketään, josta kuitenkin kavereina saatan pitää erityisen paljon.

        Itsekin ajattelen noin. En ole koskaan tuntenut fyysistä vetovoimaa lyhyisiin miehiin, koska minua viehättää miehen ulkonäössä perinteiset maskuliiniset ominaisuudet; pituus, lihaksikkuus, iso koko, särmikkäät kasvot. Lyhyissä miehissä voi olla kasvokomeita, lihaksikkaita, hyvillä henkisillä ominaisuuksilla varustettuja jne. Ei kaikki pitkätkään miehet viehätä tai ole kiinnostavia omasta mielestäni. Se ei kuitenkaan omaa käsitystä komeasta tai ihannemiehestä muuta (keskipituinen-pitkä, lihaksikas, komeat, särmikkäät ja maskuliiniset kasvot ja hyvät henkiset ominaisuudet siihen päälle). Hyvä kuitenkin, että niitä naisia on, joille lyhyt mies kelpaa.


      • scrg kirjoitti:

        Sama juttuhan se on varmaan melkein kaikilla, mutta kun porukka kieltäytyy sanomasta sitä, niin jokainen tahollaan luulee olevansa jotenkin erityisen pinnallinen ja häpeää sitä. Ja samalla tulee välittäneeksi ulkopuolelle sellaista viestiä että ulkonäöllä olisi paljon vähemmän merkitystä kuin sillä on.

        Kyllä munkin mielestä naisten kehopositiiviuus on hyvä juttu, koska naiset kaiken kokoisina ja näköisinä voi olla kauniita. Itse nyt silti keskinkertaisuuteen pyrkivänä "jostain syystä" satun pitämään just 165cm pitkistä ja 55kg painavista naisista. Mutta ei se tosiaankaan ole muunlaisten naisten arvostelua.

        Melkein, muttei ole kumminkaan. Pitääkö tänne linkitellä exien ja treffien kuvia todistusaineistoksi, ettei valehtelijaksi väitetä? 🤪

        Minä pidän hyvin erilaisista ihmisistä, kuka mitenkin säväyttää. Ei tartte olla yhen muotin mukaan eli en ole ronkeli. 😃


      • Anonyymi

        Hyvä kuitenkin kun ymmärrät olevasi bimbo. Oletko miesten ihailun kohde kaikkialla minne menet?


    • Anonyymi

      Mjaa itse 165, ja miesystävät olleet väliltä 168-196. Eipä se miehen korkeus ole koskaan ollut mikään suhteen deal breaker. Ihan muista syistä se ihastus on roihahtanut.

      Toki ihmisillä on preferenssinsä mahdollisen puoliskon ulkonäön suhteen, mutta pelkkä pituuteen jämähtäminen ois kyllä pöljää jos kyseessä on muuten kaikin puolin ihana tyyppi, jonka kanssa kemiat kohtaa. Eihän sitä tietty voi itteään pakottaa ihastumaan ihmiseen joka ei omaa silmää riittävästi miellytä, mutta siinä voi mennä sivu suun tosi upea ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe