Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pelaako luottamus

Anonyymi

Muutama tuttu kaveri välillä kysyy et miten uskallan päästää puolisoni illan viettoon kaverien kanssa tai laivaristeilylle, että eikö yhtään mietitytä antaako muille miehille. No jos nainen päättää antaa niin antaa, ei parisuhde vankila ole, jos alkaa menoja estämään on pian yksin. Ollaan joskus ohimennen puhuttu puolison kanssa ja nainen on sanonut et jos olis halunnut pettää paikkoja olisi ollut ihan riittävästi. Puolisoni ei ole mitenkään seksikäs sinällään mutta ikäisekseen viehattävä kasvoista kun vähän meikkaa ja vaikka kiloja on kertynyt mikäs siinä, pyöreä peppu ja isot rinnat.. En ole koskaan estänyt naista lähtemästä mihinkään, on saanut vapaasti mennä halunsa mukaan kuten minäkin. Eli miehet päästättekö naisenne illan viettoihin ja laivalle vai tuleeko uskottomuus heti mieleen. Toki kun itsekin näen naiseni pukeissa ennen lähtöä voihan siinä jotain mielessä käydä, ei pukeudu mitenkään paljastavasti mutta kyllähän nainen käyttää eduksi naisellisuuttaan.

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole mies, mutta vastaan käänteisesti.
      En missään nimessä hyväksyisi miehelleni ko huvituksia ilman seuraani. Se olisi liiton loppu! Tämä syystä, että on ollut uskoton.

    • Anonyymi

      Olen nainen, mutta kommentoinpa kuitenkin.

      Kyllä saa mennä varsin vapaasti. En ole vanginvartija, eikä tulis mieleenkään estää menemästä. Pettämisen suhteen en asiaa ikinä pohdi. Mä en ole mustasukkasta sorttia. En myöskään usko, että mun sanomiseni mitään estäis, jos toinen olis pettääkseen. Jos pettää niin se on sitten siinä. Mun kanssa on ihan turha sovitella jälkikäteen. Järki mukana niin ei tarvii jälkikäteen katua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe