Mä veikkaan kuule että me ollaan vaan erilaisia

Anonyymi

Meidän elämänkokemukset on erilaisia ja se ei taida kantaa muuhun kuin kaveruuteen jos siihenkään.

Olet kiva nainen, mutta pahoin pelkään että kyllästyt muhun ja sun miesmakusi on varmaan enemmän rajumpi yms.

Sulla on alla sen verran miesseikkailuja myös että seksuaalisesti kaipaat aina jotain uutta tai extremä.

En millään jaksaisi päätyä tilanteeseen että saan tietää kuinka olet ollut jonkun mulkkumaisterin yöhuostassa mun tietämättä tai jopa tietäen.

Kaipaan vain jotain muuta elämääni kuin jotain joka rikkoo minua lisää.
Eheyttä.

102

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla. Ehkä jonkinlaista särmää on suhteeessa toisiimme. Olemme erilaiset. Olemme myös eri-ikäiset ja hyvin erilaisista lähtökohdista. Tulevaisuus näyttää, mitä jää jäljelle.

    • Anonyymi

      Laita nyt vielä se HRJ siihen vielä ettei väärät omi ja pahoita mieltään ääsholista. Okei ?

    • Anonyymi

      Jos olisi minulle, niin olet pahasti väärässä miesmaustani. Mutta hän saattaa luulla noin, koska exäni oli mitä oli. Exäni ei kuitenkaan ole sellainen, mistä pidän. Hän antoi alussa erilaisen kuvan itsestään. Sitten kun olin jo ihastunut niin kertoi rikostaustastaan ja paljastui erilaiseksi, mitä oli alkuun. Eivätkä jo syntyneet tunteet kuolleet siihen, ennenkö vasta myöhemmin. En todellakaan halua tuollaista enää.
      En ole myöskään kokenut sängyssä, vaikka hän saattaakin luulla niin. Haluan vain olla hänen kanssaan. Jos hän pitää minua tuollaisena, niin on pahasti väärässä.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä, että olin maaninen kun tutustuimme. En ole sellainen oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että olin maaninen kun tutustuimme. En ole sellainen oikeasti.

        Miten sinulla maanisuus ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulla maanisuus ilmenee?

        Tiivistettynä aika ailla sillä tavalla, kuin niissä yleisissä kuvauksissakin sanotaan. Tulisi hirveän pitkä teksti jos rupeaisin tarkemmin selittämään. Mulla on myös ollut niitä sekamuotoisia jaksoja (tuli silloin tutustuttuamme heti sen manian perään) ja silloin olen ihan hirveä. Mutta manioita ei tule, kun nyt syön lääkkeitä. Silloin en halunnut syödä niitä, koska pelkäsin niiden vakavampia sivuvaikutuksia ja sitä, että ne tuhoavat aivoni. Maniassa olen esim. kiinnostunut extreme seksistä, en usein nuku yöllä yhtään tai muutaman tunnin, ryyppään arkena ja törsään rahaa yli varojen (mutta siitä hän ei tiedä). Olen hankala, epätasapainoinen ja ilkeä. Normaalisti olen tunne-elämältäni tasainen ja kaikin puolin erilainen. En ole esimerkiksi kiinnostunut yhden yön jutuista terveenä, toisin kuin maniassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistettynä aika ailla sillä tavalla, kuin niissä yleisissä kuvauksissakin sanotaan. Tulisi hirveän pitkä teksti jos rupeaisin tarkemmin selittämään. Mulla on myös ollut niitä sekamuotoisia jaksoja (tuli silloin tutustuttuamme heti sen manian perään) ja silloin olen ihan hirveä. Mutta manioita ei tule, kun nyt syön lääkkeitä. Silloin en halunnut syödä niitä, koska pelkäsin niiden vakavampia sivuvaikutuksia ja sitä, että ne tuhoavat aivoni. Maniassa olen esim. kiinnostunut extreme seksistä, en usein nuku yöllä yhtään tai muutaman tunnin, ryyppään arkena ja törsään rahaa yli varojen (mutta siitä hän ei tiedä). Olen hankala, epätasapainoinen ja ilkeä. Normaalisti olen tunne-elämältäni tasainen ja kaikin puolin erilainen. En ole esimerkiksi kiinnostunut yhden yön jutuista terveenä, toisin kuin maniassa.

        Mutta eikös tuo just kerro että maniasi aikana hankkimat kokemukset vuosien varrella varmaan tekevät sinusta erilaisen jos toinen on vähemmän kokenut?

        Miten koskaan tyytyisit mm. mania yms. jaksojen aikana muuhun kuin tuohon ns. sekoiluun?

        Ajatteletko yhtään sitä millaisen kuvan olet antanut noiden jaksojen aikana itsestäsi miehelle?

        Kyselen kun tapasin taannoin vastaavanlaisen naisen. Ikävöin ihan toisenlaista naista jonka vuoksi olen palstalla, mutta arvasin tuolloin ettei suhteesta mitään tulisi.
        Hän oli noina mania yms. jaksoina kokeillut huumeita, varastellut, valehdellut sekä ollut lähes kaikenlaisten miesten kanssa.

        Miten siihen olisi koskaan voinut vastata esimerkiksi sängyssä jos on jo niin sanotusti "kokenut kaiken"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistettynä aika ailla sillä tavalla, kuin niissä yleisissä kuvauksissakin sanotaan. Tulisi hirveän pitkä teksti jos rupeaisin tarkemmin selittämään. Mulla on myös ollut niitä sekamuotoisia jaksoja (tuli silloin tutustuttuamme heti sen manian perään) ja silloin olen ihan hirveä. Mutta manioita ei tule, kun nyt syön lääkkeitä. Silloin en halunnut syödä niitä, koska pelkäsin niiden vakavampia sivuvaikutuksia ja sitä, että ne tuhoavat aivoni. Maniassa olen esim. kiinnostunut extreme seksistä, en usein nuku yöllä yhtään tai muutaman tunnin, ryyppään arkena ja törsään rahaa yli varojen (mutta siitä hän ei tiedä). Olen hankala, epätasapainoinen ja ilkeä. Normaalisti olen tunne-elämältäni tasainen ja kaikin puolin erilainen. En ole esimerkiksi kiinnostunut yhden yön jutuista terveenä, toisin kuin maniassa.

        En ole edes harrastanut seksiä muutamaan vuoteen, koska vain hän kiinnostaa,

        T: edellinen maniasta kertova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös tuo just kerro että maniasi aikana hankkimat kokemukset vuosien varrella varmaan tekevät sinusta erilaisen jos toinen on vähemmän kokenut?

        Miten koskaan tyytyisit mm. mania yms. jaksojen aikana muuhun kuin tuohon ns. sekoiluun?

        Ajatteletko yhtään sitä millaisen kuvan olet antanut noiden jaksojen aikana itsestäsi miehelle?

        Kyselen kun tapasin taannoin vastaavanlaisen naisen. Ikävöin ihan toisenlaista naista jonka vuoksi olen palstalla, mutta arvasin tuolloin ettei suhteesta mitään tulisi.
        Hän oli noina mania yms. jaksoina kokeillut huumeita, varastellut, valehdellut sekä ollut lähes kaikenlaisten miesten kanssa.

        Miten siihen olisi koskaan voinut vastata esimerkiksi sängyssä jos on jo niin sanotusti "kokenut kaiken"?

        Eivät ne maniat vaikuta siihen, millainen olen. En ole siltikään kokenut. Olin nuori ensimmäisten manioiden aikaan ja silloin oireena ei ollut tuota seksijuttua. Välissä olin lääkityksellä ilman oireita. Olen kokenut ainoastaan yhden manian ja yhden sekamuotoisen niin, että olin sen verran vanhempi, että oli tuo seksijuttu oireena. Minut on myös toimitettu sairaalahoitoon suht. nopeasti aina maanisten vaiheiden aikaan, joten ei ole ehtinyt tapahtua niin paljoa. En ole koskaan kokeillut mitään extremeä, vaikka olinkin kiinnostunut sellaisesta viimeisten mania- ja sekamuotoisten aikana.
        Mulla on hyvä hoitovaste lääkkeille, ei tule maniaa lääkehoidon aikana. En aio lopettaa sitä enää koskaan.
        Ajattelen paljon sitä, minkä kuvan annoin ja miten kohtelin. Kadun todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistettynä aika ailla sillä tavalla, kuin niissä yleisissä kuvauksissakin sanotaan. Tulisi hirveän pitkä teksti jos rupeaisin tarkemmin selittämään. Mulla on myös ollut niitä sekamuotoisia jaksoja (tuli silloin tutustuttuamme heti sen manian perään) ja silloin olen ihan hirveä. Mutta manioita ei tule, kun nyt syön lääkkeitä. Silloin en halunnut syödä niitä, koska pelkäsin niiden vakavampia sivuvaikutuksia ja sitä, että ne tuhoavat aivoni. Maniassa olen esim. kiinnostunut extreme seksistä, en usein nuku yöllä yhtään tai muutaman tunnin, ryyppään arkena ja törsään rahaa yli varojen (mutta siitä hän ei tiedä). Olen hankala, epätasapainoinen ja ilkeä. Normaalisti olen tunne-elämältäni tasainen ja kaikin puolin erilainen. En ole esimerkiksi kiinnostunut yhden yön jutuista terveenä, toisin kuin maniassa.

        Oletko mistä päin ? Nimesi eka kirjain tai muuta tunnisteita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin ? Nimesi eka kirjain tai muuta tunnisteita??

        Tutustuin siihen kaipaamaani mieheen tinderissä ja meillä on 1v ikäeroa (minä nuorempi). Laita itse vuorostasi tunniste, jos osui?


    • Anonyymi

      Kamalaa. Mä en vois olla millään lailla tekemisissä erilaisen elämänkokemuksen omaavan kanssa. Pitää ajatella samalla tavoin, olla samaacmieltä asioista, näyttää samalta ja sitä rataa. Mailma järkkyis erilaisista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Erilaiset elämänkokemukset kertovat karua kieltä vain että on tehty erilaisia valintoja ja ihmisellä on tapana tehdä samanlaisia valintoja tai pyrkiä niitä kohti myös jatkossa.

        Joten miksi olla erilaisien ihmisen kanssa jos tietää että toinen valitsee lopulta jonkun toisen tai että se henkilö selkeästi kaipaa jotain muuta?

        Maailma ei järky siitä, mutta suhteesta voi tulla tasapainoton tai esimerkiksi seksuaalisesti mitätön jos petetään ja jätetään.

        Jos haluat elää fantasiapullassa siitä miten täysin erilaiset esimerkiksi seksuaalisesti sopivan toisilleen niin siitä vaan. Katsotaan miten pitkään se kestää.
        Toki osa ihmisistä on sellaisia jotka ei edes välitä miten pitkään suhde kestää joten samahan se heille on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaiset elämänkokemukset kertovat karua kieltä vain että on tehty erilaisia valintoja ja ihmisellä on tapana tehdä samanlaisia valintoja tai pyrkiä niitä kohti myös jatkossa.

        Joten miksi olla erilaisien ihmisen kanssa jos tietää että toinen valitsee lopulta jonkun toisen tai että se henkilö selkeästi kaipaa jotain muuta?

        Maailma ei järky siitä, mutta suhteesta voi tulla tasapainoton tai esimerkiksi seksuaalisesti mitätön jos petetään ja jätetään.

        Jos haluat elää fantasiapullassa siitä miten täysin erilaiset esimerkiksi seksuaalisesti sopivan toisilleen niin siitä vaan. Katsotaan miten pitkään se kestää.
        Toki osa ihmisistä on sellaisia jotka ei edes välitä miten pitkään suhde kestää joten samahan se heille on.

        Voi viddu hei saanks mä ymmärtää erilaisuuden eri tavoin hei. Mä oon suvaitsevainen ihminen enkä haluis aivan itseni kaltaista ihmistä, sopivasti erilainen on rikkaus ja hei erilaisella en tarkoita adhdta, aspergeria, autistia, narsistia, jalka poikki olevaa, syöpäpotilasta, migreenipotilasta ym.tommosia ei tietenkään voi ees harkita.


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi oikeasti selvittää nuo asiat hänen kanssaan puhumalla. Oletukset eivät aina pidä paikkaansa.

      • Anonyymi

        Luin ton aloituksen ja sitten hörähdin tälle kommentille.

        Miten tollainen keskustelu aloitetaan?

        -Saattaa olla että oot vähän liian lutkahtava mulle, ei millään pahalla mut mun taidot ja nakki tuskin riittää kun oot kokeillut eksoottisempaa ja vaikka vähän mitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin ton aloituksen ja sitten hörähdin tälle kommentille.

        Miten tollainen keskustelu aloitetaan?

        -Saattaa olla että oot vähän liian lutkahtava mulle, ei millään pahalla mut mun taidot ja nakki tuskin riittää kun oot kokeillut eksoottisempaa ja vaikka vähän mitä....

        En ole aloittaja, mutta ei se ole itsetuntokysymys. Se on vain, kun itse ei ole kevytkenkäinen - ei välttämättä halua kevytkenkäistä naista. Vahingossa sellaiseen voi toki ihastua, ennenkuin tulee järkiinsä. Miehet (jotkut, itse en) panee noita naisia. Kumppaniksi miehet haluaa naisen, jolla on ollut ihan muutama seksikumppani. Siitä se neitsyeiden ihailukin johtuu useimmissa kulttuureissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta ei se ole itsetuntokysymys. Se on vain, kun itse ei ole kevytkenkäinen - ei välttämättä halua kevytkenkäistä naista. Vahingossa sellaiseen voi toki ihastua, ennenkuin tulee järkiinsä. Miehet (jotkut, itse en) panee noita naisia. Kumppaniksi miehet haluaa naisen, jolla on ollut ihan muutama seksikumppani. Siitä se neitsyeiden ihailukin johtuu useimmissa kulttuureissa.

        Sovinismia ja kaksinaismoralistista tuollainen. Ķeskeinen vallankäytön muoto patriarkaatissa on naisten hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden kontrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinismia ja kaksinaismoralistista tuollainen. Ķeskeinen vallankäytön muoto patriarkaatissa on naisten hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden kontrolli.

        Se on myös varmistus sille että tuleva vaimo/äiti on luotettava eikä mikään lutikka.

        Naisten seksuaalisuutta on kontrolloitava aivan kuten miestenkin.

        Sori, tämä ei ole mikään lutikka-earth.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinismia ja kaksinaismoralistista tuollainen. Ķeskeinen vallankäytön muoto patriarkaatissa on naisten hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden kontrolli.

        Haha, kysy kunnollisilta miehiltä, siinähän se selviää sulle. Mäkin olen nainut niin paljon, etten tiedä monettako tuhannetta kertaa mennään, mutta se on tapahtunut kolmen naisen kanssa. Joillakin naisilla (ja eittämättä miehillä) se on tapahtunut kymmenien ja satojen kumppanien kanssa. Miksi haluat tyrkyttää horoja kunnon miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myös varmistus sille että tuleva vaimo/äiti on luotettava eikä mikään lutikka.

        Naisten seksuaalisuutta on kontrolloitava aivan kuten miestenkin.

        Sori, tämä ei ole mikään lutikka-earth.

        Miesten seksuaalisuutta kontrolloidaan vain että se heteroseksuaalisuutta. Homoseksuaalisuus normista poikkeavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten seksuaalisuutta kontrolloidaan vain että se heteroseksuaalisuutta. Homoseksuaalisuus normista poikkeavaa.

        Väärin!

        Miesten jokaista ilmaisua naista kohtaan pyritään kontrolloimaan.

        Ei ole puhetta mitä naisten tulisi tehdä vaan aina puhutaan miehistä.

        Miehet ovat syyllisiä siihen ja siihen sekä sen jälkeen kerrottaan kuinka miehen tulee olla aktiivinen suorastaan aggressiivinen, mutta silti ei liian hyökkäävä ja toisaalta ei saisi yrittää liikaa.

        Missä tällaisai ohjeita olisi naiselle:

        EI MISSÄÄN. Ei absoluuttisesti missään.

        Miesten seksuaalisuutta ja se ilmenismismuotoja kontrolloidaan nykyään ENEMMÄN sosiaalsiesti kuin naisten seksuaalisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin!

        Miesten jokaista ilmaisua naista kohtaan pyritään kontrolloimaan.

        Ei ole puhetta mitä naisten tulisi tehdä vaan aina puhutaan miehistä.

        Miehet ovat syyllisiä siihen ja siihen sekä sen jälkeen kerrottaan kuinka miehen tulee olla aktiivinen suorastaan aggressiivinen, mutta silti ei liian hyökkäävä ja toisaalta ei saisi yrittää liikaa.

        Missä tällaisai ohjeita olisi naiselle:

        EI MISSÄÄN. Ei absoluuttisesti missään.

        Miesten seksuaalisuutta ja se ilmenismismuotoja kontrolloidaan nykyään ENEMMÄN sosiaalsiesti kuin naisten seksuaalisuutta.

        Ketkä kontroiloivat miestä ? Ei naisilla ole valtaa. Miehen rooli on kapea, eikä paljon muuttunut tuhansien vuosien aikana. Ne miehet, joilla valtaa määrittävät sen millainen miehen pitää olla. Patriarkaatissa vain murtumia, mutta kyllä se voimissaan on. Maskuliisuus on muuttunut vain vähän. Miehille yhä useammat asiat sallitumpia kuin naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä kontroiloivat miestä ? Ei naisilla ole valtaa. Miehen rooli on kapea, eikä paljon muuttunut tuhansien vuosien aikana. Ne miehet, joilla valtaa määrittävät sen millainen miehen pitää olla. Patriarkaatissa vain murtumia, mutta kyllä se voimissaan on. Maskuliisuus on muuttunut vain vähän. Miehille yhä useammat asiat sallitumpia kuin naisille.

        Sivusta. Naisia pitäisi luonnollisesti kontrolloida enemmän (eihän mitään kontrollia nykypäivänä edes ole, kun katsoo baarielämää) koska naisille seksin saanti on niin helppoa. Miehistä ehkä 1% (ns. alfat) pystyvät samaan mihin naiset. Naisilla on kumppaneita aina moninkertainen määrä mieheen verrattuna. Jopa ruma nainen saa aina seuraa, aina. Että miehellä olisi sama vetovoima, pitäisi miehen olla parimetrinen, lihaksikas ja komea hunksi bradd pittin kasvoilla. Toki niitäkin löytyy, mutta se on pieni prosentti. Se on se pieni prosentti, joka nai suurimman osan naisista. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä kontroiloivat miestä ? Ei naisilla ole valtaa. Miehen rooli on kapea, eikä paljon muuttunut tuhansien vuosien aikana. Ne miehet, joilla valtaa määrittävät sen millainen miehen pitää olla. Patriarkaatissa vain murtumia, mutta kyllä se voimissaan on. Maskuliisuus on muuttunut vain vähän. Miehille yhä useammat asiat sallitumpia kuin naisille.

        Mitä sä sössötät?

        Naiset valitsevat parisuhdemarkkinoilla miehet paitsi muutama prosentti miehistä jotka valitsevat parhaat päältä.

        Maskuliinisilla miehillä on valtaa koska naiset sitä antavat.

        SInäkin haaveilet sellaisesta miehestä ellet ole lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Naisia pitäisi luonnollisesti kontrolloida enemmän (eihän mitään kontrollia nykypäivänä edes ole, kun katsoo baarielämää) koska naisille seksin saanti on niin helppoa. Miehistä ehkä 1% (ns. alfat) pystyvät samaan mihin naiset. Naisilla on kumppaneita aina moninkertainen määrä mieheen verrattuna. Jopa ruma nainen saa aina seuraa, aina. Että miehellä olisi sama vetovoima, pitäisi miehen olla parimetrinen, lihaksikas ja komea hunksi bradd pittin kasvoilla. Toki niitäkin löytyy, mutta se on pieni prosentti. Se on se pieni prosentti, joka nai suurimman osan naisista. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?

        Lisäys; ymmärrän toki, että naisten intresseissä on naida sitä hottista yhtä prosenttia ja täten hivuuttaa kontrollia pois (sehän on jo onnistunut), mutta ota myös huomioon, että lähes kaikkien miehien intresseissä (pl. alfa yksilöt) on luonnollisesti rajoittaa tätä käytöstä. Joten koko keskustelu on vähän pointiton. Kummallakin on luonnolliset intressinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Naisia pitäisi luonnollisesti kontrolloida enemmän (eihän mitään kontrollia nykypäivänä edes ole, kun katsoo baarielämää) koska naisille seksin saanti on niin helppoa. Miehistä ehkä 1% (ns. alfat) pystyvät samaan mihin naiset. Naisilla on kumppaneita aina moninkertainen määrä mieheen verrattuna. Jopa ruma nainen saa aina seuraa, aina. Että miehellä olisi sama vetovoima, pitäisi miehen olla parimetrinen, lihaksikas ja komea hunksi bradd pittin kasvoilla. Toki niitäkin löytyy, mutta se on pieni prosentti. Se on se pieni prosentti, joka nai suurimman osan naisista. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?

        Ja naisia pitää kontrolloida koska he päättävät mitä synnyttävät, milloin ja kenelle.

        Ei se ymmärrä.
        Sillä on ajatus patriarkaatista vaikka itse elättää sitä samaa systeemiä omilla naisen valinnoillaan.

        Ihan perus tekopyhää "enhän mä sellaista halua" (=valitsee sen komeimman ja statusrikkaimman saatavilla olevan miehen ympäristöstään johon luottaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisia pitää kontrolloida koska he päättävät mitä synnyttävät, milloin ja kenelle.

        Ei se ymmärrä.
        Sillä on ajatus patriarkaatista vaikka itse elättää sitä samaa systeemiä omilla naisen valinnoillaan.

        Ihan perus tekopyhää "enhän mä sellaista halua" (=valitsee sen komeimman ja statusrikkaimman saatavilla olevan miehen ympäristöstään johon luottaa)

        Minä en patriarkaattia elätä. Naisten alisteinen asema tuotetaan joka päivä talouden , instituutioiden ( avioliitto) diskurssien , sosiaalisten käytäntöjen avulla uudelleen. Tässä valittamisessa, että naiset valitsevat seksiseuransa on kyse vallankäytöstä. Näiden miesten mielestä miesten kuuluisi päättää! Prostituutio ja joukkoraiskaukset esim sotien yhteydessä ovat olemassa olevia ilmiöitä. Niissä mies päättää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en patriarkaattia elätä. Naisten alisteinen asema tuotetaan joka päivä talouden , instituutioiden ( avioliitto) diskurssien , sosiaalisten käytäntöjen avulla uudelleen. Tässä valittamisessa, että naiset valitsevat seksiseuransa on kyse vallankäytöstä. Näiden miesten mielestä miesten kuuluisi päättää! Prostituutio ja joukkoraiskaukset esim sotien yhteydessä ovat olemassa olevia ilmiöitä. Niissä mies päättää!

        Olet väärässä, otetaan esim. prostituutio. Nainen itse omasta tahdostaan, myy seksiä - ottaa siitä rahaa. Mies ostaa palvelun. Kukaan, ei kukaan, toinen ihminen voi määritellä, mitä toinen ihminen tekee omalla kehollaan. Se on jokaisen oma asia.

        Joukkoraiskauksella ei ole tekemistä minkään muun kuin alistamisen ja väkivallan kanssa - normaali mies ei tuollaisessa tilanteessa saisi edes erektiota.

        Nainen ei ole Ruotsissa ja Suomessa enää alistettu millään tavalla, vaan mies on huomattavasti heikommassa asemassa. Nainen on nostettu jalustalle näissä maissa. Miehiä elää suhteessa väestöryhmien kokoonkin enemmän köyhyydessä, miehiä on enemmän vankiloissa, parittomina, kodittomina, mielenterveysongelmaisina - lista jatkuu loputtomiin. Näille asialle tai asioille ei myöskään tehdä mitään. Miehet ovat heikommassa asemassa, koska on paremmin menestyvien intresseissä, että yhä suurempi osa miehistä on poissa parisuhdemarkkinoilta. Samanlainen intressi ei päde naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, otetaan esim. prostituutio. Nainen itse omasta tahdostaan, myy seksiä - ottaa siitä rahaa. Mies ostaa palvelun. Kukaan, ei kukaan, toinen ihminen voi määritellä, mitä toinen ihminen tekee omalla kehollaan. Se on jokaisen oma asia.

        Joukkoraiskauksella ei ole tekemistä minkään muun kuin alistamisen ja väkivallan kanssa - normaali mies ei tuollaisessa tilanteessa saisi edes erektiota.

        Nainen ei ole Ruotsissa ja Suomessa enää alistettu millään tavalla, vaan mies on huomattavasti heikommassa asemassa. Nainen on nostettu jalustalle näissä maissa. Miehiä elää suhteessa väestöryhmien kokoonkin enemmän köyhyydessä, miehiä on enemmän vankiloissa, parittomina, kodittomina, mielenterveysongelmaisina - lista jatkuu loputtomiin. Näille asialle tai asioille ei myöskään tehdä mitään. Miehet ovat heikommassa asemassa, koska on paremmin menestyvien intresseissä, että yhä suurempi osa miehistä on poissa parisuhdemarkkinoilta. Samanlainen intressi ei päde naisiin.

        Tutustu teoriaan Hegemonisesta maskuliinisuudesta niin ymmärrät. Vallassa olevat miehet ovat heikompien maskuliinisuuksienn ongelmiin syynä eivät naiset. Ja myös kapitalismin kriisiytyminen. Eriarvoisuus lisääntynyt ihan perustuen poliittisiin valintoihin. Ketkähän olleet vallassa tässä maassa viimeiset parikymmentä vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu teoriaan Hegemonisesta maskuliinisuudesta niin ymmärrät. Vallassa olevat miehet ovat heikompien maskuliinisuuksienn ongelmiin syynä eivät naiset. Ja myös kapitalismin kriisiytyminen. Eriarvoisuus lisääntynyt ihan perustuen poliittisiin valintoihin. Ketkähän olleet vallassa tässä maassa viimeiset parikymmentä vuotta?

        Hyvinvointivaltio oli naisten hyvä liittolainen. Naiset tekivät palkkatyönä töitä joita ennen sitä, tekivät ilmaiseksi. Esim.työvoiman uusintamistyötä. Hyvinvointivaltio purettiin. Tänä päivänä naisköyhyyden kuin lapsiköyhyyden lisääntyminen on tosiasia. Tasa-arvosta on turha puhua. Se tosiasia että työväenluokan ja osin keskiluokkaisten miesten asema työmarkkinoilla heikentynyt. Johtuu kapitalismista ja harjoitetusta talouspolitiikasta, uusliberalismista. Ed. Kirjoittaja


    • Anonyymi

      Tykkään pahiksista. Tykkään kun mies määräilee ja oanee minutkuriin sekä ruotuun. Tykkään haastavista miehistä joissa on vastusta. Kyllästyisin muuten. Elämässä pitää muutoinkin olla haasteita sekä työtä ja hikeä. Tykkään haastavasta parisuhteesta.

      • Anonyymi

        Rasvaiset äijät, kovamunaiset jätkät on niin jees kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaiset äijät, kovamunaiset jätkät on niin jees kyllä!

        Et viittis kiusia kun hengästyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viittis kiusia kun hengästyy.

        Jos hengästyy niin hoitelet ittes vaan siinä sitten että oikein roiskahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hengästyy niin hoitelet ittes vaan siinä sitten että oikein roiskahtaa.

        Nyt seisoo järki.


    • Anonyymi

      Horoja ämmiä riittää. Kerro aina naisen kertoma miesluku kymmenellä, niin aletaan olemaan lähempänä oikeaa panokumppanien määrää... Se on vaan naisille niin pirun helppoa.

      • Anonyymi

        Äläpä höpötä provon käppyrä.


    • Anonyymi

      Voisin samaistua sinun sanoihisi. Yhden asian lisäisin mutta en sano sitä tähän.
      Pelkään samaa miehestä, ettei tavallinen kelpaa. Tai jos kelpaa niin se ei kiinnosta kovin kauaa vaan pitää saada alkoholisti tms.

      • Anonyymi

        Kaikki täällä perustuu mielikuviin ja pinnallisiin tulkintoihin. Ei ikinä minkäänlaisiin faktoihin.


      • Anonyymi

        Musta aloitus voi koskea ihan hyvin jotain miestä johon on tutustunut.
        Tunteita voi olla ja pitää toista jopa hyvänäkin ehdokkaana suhteeseen, mutta vaisto sanoo että pitäisi olla varovainen.

        Ei se tarkoita että se toinen olisi pahis tai mitä tossa on ajateltu että lutkamainen jne. vaan että toisen toiveet ei täyty kuitenkaan.

        Ainakin mä kaipaan sellaista turvan tunnetta toisesta. Jos saa liian häilyvän tai häikäilemättömän kuvan niin tunteet vain häviää. Ei sellainen suhde ole kummallekkaan hyväksi. Kaveruutta voi toki miettiä.


    • Anonyymi

      Tuuliviiriä pitääs jatkuvast olla säätämässä ja kantelemassa.

      • Anonyymi

        Eikä rakkaus riitä enää, kun toinen on alkoholisti tai muuten seko.


    • Anonyymi

      Oot todella väärässä. Ihan pysyvää vakinaista ja uskollista suhdetta haen. Ja yhteenkään ihmiseen sellaisessa mielessä en ole koskenut kolmeen vuoteen. Sekä seksikertani on laskettavissa yhden käden sormilla.

      • Anonyymi

        Tuskin aloitus sulle on ja kuulostaa muutenkin provolta.


    • Anonyymi

      Me emme kumpikaan ole erityisen pahoja, emme ole täydellisiä. Sinä olet parempi kuin minä.
      Olemme erilaiset, se on totta. Minulla ei ole särmää suhteessa mieheeni. Hän kestää minun erilaisuuttani hyvin.
      Lopetetaan tää spekulointi.

      • Anonyymi

        Kestän hyvin sen, ettei tule edes kaveruutta. Se on sitten niin.


    • Anonyymi

      No vois sanoa että jos oot ite ollut vain parissa parisuhteessa normiseksiä harrasten lämpimin tuntein ja muija on yötä myöten ettinyt kyrpää ja tullut nussituksi useasti tajuttomaksi tuntemattomien toimesta.

      Tuskin teillä yhteistä paljon jaettavaa on. Kavereita enintään.

      Sori jos on kylmää kuultavaa, mutta ei kannata pilata elämäänsä olemalla ihmisten kanssa joiden prioriteetit ovat erilaiset.

      Tulee vain paha mieli molemmille.

      • Anonyymi

        Oletkohan ihastunut mieheen. Miehet etsii panoja
        Naiset rakkautta ja romantiikkaa

        Miehet katsoi playboy lehtiä koska kiihottuu alastomuudesta ja naiset katsoo saippuasarjoja, telenovelloja ja romanttisia elokuvia kun kiihottuu siitä

        Miehet honaa naisia instassa, Facebookissa ja soittelee ja tekstailee pannaanko viestejä

        Naiset haaveilee suhteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan ihastunut mieheen. Miehet etsii panoja
        Naiset rakkautta ja romantiikkaa

        Miehet katsoi playboy lehtiä koska kiihottuu alastomuudesta ja naiset katsoo saippuasarjoja, telenovelloja ja romanttisia elokuvia kun kiihottuu siitä

        Miehet honaa naisia instassa, Facebookissa ja soittelee ja tekstailee pannaanko viestejä

        Naiset haaveilee suhteesta

        Miksi miehet tekee noin?

        Koska osa miehistä saa naisia ja sieltä löytyy naisia = Naiset tekevät samoin

        Eihän miehet keskenään tuolla viesti, juttele ja tanssi tuolla yössä!!

        Olet ihan pihalla kaikesta.

        Panosuhdekkin on suhde naisten mielestä ja jos kunnolla saa säkin pohjaan asti niin totta kai sitä haluaa miehen kanssa suhteenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehet tekee noin?

        Koska osa miehistä saa naisia ja sieltä löytyy naisia = Naiset tekevät samoin

        Eihän miehet keskenään tuolla viesti, juttele ja tanssi tuolla yössä!!

        Olet ihan pihalla kaikesta.

        Panosuhdekkin on suhde naisten mielestä ja jos kunnolla saa säkin pohjaan asti niin totta kai sitä haluaa miehen kanssa suhteenkin.

        Ei ne enää ”tanssi”

        Tinder, Facebook ja insta ect on uusia panojen haku paikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne enää ”tanssi”

        Tinder, Facebook ja insta ect on uusia panojen haku paikkoja

        Viikonloppuna oli sellaista mambaa tuolla viihteellä menossa että et edes tiedä.

        Harmittelen etten ole mustaihoinen ja isokullinen.

        Varmasti sais suomalaista muijaa kuin pipoa.


    • Anonyymi

      Se voi tulla monelle yllärinä, että kiltti ja asiallinen nainen tykkää kovasta menosta. Se on nyt niin kauhea asia, että hyi hyi. Varmasti pahin asia maailmassa niin ettei pahempaa voi ollakkaan. Siittä pitäisi melkein tehdä halventava aloitus

      • Anonyymi

        Eikös aloitus käsittele nimenomaan erilaisuutta ja sen kohtaamista sekä että se johtaa vain kaveruutta.

        Totta kai enkelin esittäminen jos on lutka on vähän rasittavaa.


      • Anonyymi

        Empä ole miettinyt millainen olet. Koska en pohdi asioita yleensäkään etukäteen. En osaa lokeroida ihmisiä sen mukaan millaisia he ovat. En arvostele kenenkään elämäntyyliä, jos he eivät vahingoita käytöksellään muita jatkuvasti. Erityispiirteistäni johtuen ja varmaan luonteeni mukaisestikin hyväksyn helposti ihmisten erilaisuuden sen kummemmin kyseenalaistamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös aloitus käsittele nimenomaan erilaisuutta ja sen kohtaamista sekä että se johtaa vain kaveruutta.

        Totta kai enkelin esittäminen jos on lutka on vähän rasittavaa.

        Olen mielelläni lutka sille yhdelle ainoalle. En petä koskaan. Hui miten poskia kuumottaa. Hirveän kuumat puheet ja panetus päällä nyt. Tuo on heikkouteni, tiedän. Seksi on ihanaa ja oman kullan vartalo. Söisin sen enkä tiedä miten päin olisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mielelläni lutka sille yhdelle ainoalle. En petä koskaan. Hui miten poskia kuumottaa. Hirveän kuumat puheet ja panetus päällä nyt. Tuo on heikkouteni, tiedän. Seksi on ihanaa ja oman kullan vartalo. Söisin sen enkä tiedä miten päin olisin.

        Sinua on onnistanut kun olet löytänyt sopivan vastakappaleen. Olen iloinen puolestasi.


    • Anonyymi

      Tää ei ainakaan ole mulle. Huh!

    • Anonyymi

      Joo joo joo tätäkin ketjua. Kaverit panee niin että sänky vaikeroi tai keittiönpöytä tai seinä tai auton konepelti tai tai tai Mikä kaveri se sellainen on, että ryskätään ja leikitään kuin kanit 🙊

    • Anonyymi

      Tollaistahan se on.
      On unelmii ja haaveita kun toisen tapaa.
      Käy ajatukset hyvin yhteen ja tunteet heltyy.
      Napojakin hankaatte vastakkain.

      Sä olet vain kokenut jotain parissa hassussa suhteessa ja toinen on jo umpinussittu paatunut sänkyolento.

      Se siitä.

    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa sen enempää niin ihmisten erilaisuus vahvistaa niin jännitteitä kuin myös eriytymistä toisesta.

      Jos kyse on jostain keskeisestä asiasta suhteelle kuten vaikka seksuaalisuus taia seksuaalinen aktiivisuus niin se voi olla kynnyskysymys monelle varsinkin jos se heijastuu sitten suhteeseen.

      Jokainen päättää itse mikä painoarvo toisen seksuaalisella historialla jne. asioilla on suhteen kannalta.

      Loppupäätelmä voi olla ettei kannata vaikka jonkinlaisia tunteita olisikin.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle on, mutta jos JT kirjoittaa ja M : lle, niin ei ole kuin sinä, sinä ja vielä kerran sinä.

    • Anonyymi

      Ainahan voi yrittää hieman tututua, mutta...

      Ihmiset on erilaisia, deal with it.
      En minäkään lähtis tollaiseen mukaan, tekisin selväksi että vain kaveripohjalta.

      Sitten uutta hakuun vaan.

    • hmm.. kyllä erilaisii, useimmiten vastakohdat vetää puoleens =) =)

      • Anonyymi

        Kaiken kokenut kyltymätön kyrpähuora tuskin sopii yhteen enkelimäisen herrasmiehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kokenut kyltymätön kyrpähuora tuskin sopii yhteen enkelimäisen herrasmiehen kanssa.

        Herran enkelit ei käytä tuollaista kieltä tietääkseni.

        Vaikken arvosta naistenmiehiä enkä wannabe-naistenmiehiä enkä täällä mainittuja rajuja luolamies-whatsoevereita, vielä vastenmielisempi ääripää ovat katkerat, sairaalloisen mustasukkaiset misogyynit. "Eheys" ei ole sitä, että ollaan mahdollisimman raukkamaisia muille oman "eheytymisen" nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kokenut kyltymätön kyrpähuora tuskin sopii yhteen enkelimäisen herrasmiehen kanssa.

        Herran enkelit ei käytä tuollaista kieltä tietääkseni.

        Vaikken arvosta naistenmiehiä enkä wannabe-naistenmiehiä enkä täällä mainittuja rajuja luolamies-whatsoevereita, vielä vastenmielisempi ääripää ovat katkerat, sairaalloisen mustasukkaiset misogyynit. "Eheys" ei ole sitä, että ollaan mahdollisimman raukkamaisia muille oman "eheytymisen" nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran enkelit ei käytä tuollaista kieltä tietääkseni.

        Vaikken arvosta naistenmiehiä enkä wannabe-naistenmiehiä enkä täällä mainittuja rajuja luolamies-whatsoevereita, vielä vastenmielisempi ääripää ovat katkerat, sairaalloisen mustasukkaiset misogyynit. "Eheys" ei ole sitä, että ollaan mahdollisimman raukkamaisia muille oman "eheytymisen" nimissä.

        En sanonut olevani ite tollainen enkeli herrasmies.
        Totesin vain tosian.

        Eheydestä en tiedä mitään, mutta jos toinen on viaton posliiniastia ja toinen on kaupungin viemärireikä niin mitä siitä vois tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut olevani ite tollainen enkeli herrasmies.
        Totesin vain tosian.

        Eheydestä en tiedä mitään, mutta jos toinen on viaton posliiniastia ja toinen on kaupungin viemärireikä niin mitä siitä vois tulla?

        Misogyynin kanssa ei voi kukaan luoda tervettä ihmissuhdetta.

        Mutta sanottakoon vielä, etten kannata holtittomuutta kenenkään tekemänä ja toisin kuin misogyynit, en mitenkään lelli ja suosi miehiä sen suhteen.

        En kannata holtitonta päihteidenkäyttöä, holtitonta sukupuolielämää, holtitonta rikollisuutta, sairaalloista mustasukkaisuutta jne. ja myös miehen ominaisuuksina nämä pilaavat suhteen "herkän posliiniastian" kanssa.

        Lika barn... tämän takia luonnevikaiset leikkivät usein keskenään ja jäävät ilman naista.

        Naistenmiehet kyllä saavat naisen, joita sittemmin pettävät. Tästä eivät misogyynit pahoita mieltään.


    • Anonyymi

      No kuule etsippä itsellesi nainen, jonka luulet olevan sinulle sopivan. Tuttu ja turvallinen, särmätön olisi ehkä sopiva.
      Tutuissa on se hyvä puoli että ei tarvitse olettaa.

      • Anonyymi

        Mistä lähtien se että ei harrasta yltiöpäistä seksiä ympäriinsä tekee ihmisestä "särmättömän"?
        Mikä siinä rappioromantiikassa niin kiehtoo?

        Sen juopon/narkkarin vino kulliko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien se että ei harrasta yltiöpäistä seksiä ympäriinsä tekee ihmisestä "särmättömän"?
        Mikä siinä rappioromantiikassa niin kiehtoo?

        Sen juopon/narkkarin vino kulliko?

        Miten tästä seksistä on tullut näin käsittämättömän iso ongelma suhteiden muodostamisessa.
        Särmällä tarkoitin suomalaista naiskäsitettä oikeanlaisesta "hyvästä" naisesta. Jos olet avoin, erilainen ja räväkkä, sinut leimataan lähes välittämästi munahaukaksi.
        Ja näistä päihteiden käyttäjistä. Samanlaista se seksi sielläkin on. Jotkin aineet tosin voivat liikaa vapauttaa kokeilemaan juttuja, mitä ei selvinpäin tekisi.
        Raitiskin mies voi kohdella naistaan huonosti, olla hyvä tai huono peti puuhissa. Ratkaisevaa minulle on se, että pari löytää ja etsii, nauttii yhdessä. Kyse on luottamuksesta.

        Ihmiset tekisivät palveluksen kaikille ympärillään kun lopettaisivat muiden seksikumppaneiden ja seksikertojen laskemisen. Omaan suoritukseen keskittyminen tekee ihmisen ja parin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tästä seksistä on tullut näin käsittämättömän iso ongelma suhteiden muodostamisessa.
        Särmällä tarkoitin suomalaista naiskäsitettä oikeanlaisesta "hyvästä" naisesta. Jos olet avoin, erilainen ja räväkkä, sinut leimataan lähes välittämästi munahaukaksi.
        Ja näistä päihteiden käyttäjistä. Samanlaista se seksi sielläkin on. Jotkin aineet tosin voivat liikaa vapauttaa kokeilemaan juttuja, mitä ei selvinpäin tekisi.
        Raitiskin mies voi kohdella naistaan huonosti, olla hyvä tai huono peti puuhissa. Ratkaisevaa minulle on se, että pari löytää ja etsii, nauttii yhdessä. Kyse on luottamuksesta.

        Ihmiset tekisivät palveluksen kaikille ympärillään kun lopettaisivat muiden seksikumppaneiden ja seksikertojen laskemisen. Omaan suoritukseen keskittyminen tekee ihmisen ja parin.

        Niin siis väitätkö kivenkovaa että sillä ei ole merkitystä mitä se parin toinen osapuoli on kokenut ja mitä se lupaa suhteelle?

        Älä ny naurata.

        Se jos mikä ennustaa suhteen tulevaisuuden ja pituuden 98% tarkkuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis väitätkö kivenkovaa että sillä ei ole merkitystä mitä se parin toinen osapuoli on kokenut ja mitä se lupaa suhteelle?

        Älä ny naurata.

        Se jos mikä ennustaa suhteen tulevaisuuden ja pituuden 98% tarkkuudella.

        Mitä on kokenut?
        Luuletko sie että osa naisista on syntynyt rellestämään? Jokainen täällä on oman ympäristönsä kasvattama.
        Olet selvästi itse jo päättänyt millainen ihminen on jolle kirjoittelet. Sinun täytyy etsiä itsellesi se sopiva, jonka historia on samankaltaisesi.

        Nämä seksikokemus asiat ja mielipiteet eroavat hurjasti ja on laaja-alaisempia kuin kiltti/tuhma tyttö luokittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kokenut?
        Luuletko sie että osa naisista on syntynyt rellestämään? Jokainen täällä on oman ympäristönsä kasvattama.
        Olet selvästi itse jo päättänyt millainen ihminen on jolle kirjoittelet. Sinun täytyy etsiä itsellesi se sopiva, jonka historia on samankaltaisesi.

        Nämä seksikokemus asiat ja mielipiteet eroavat hurjasti ja on laaja-alaisempia kuin kiltti/tuhma tyttö luokittelut.

        Mikä tekosyy se on jos on "ympäristönsä kasvattama"? Eikö nainen osaa tehdä omia päätöksiään vai?

        Mun käsitykseni mukaan koko tässä ketjussa on kyse siitä että ihmisen tulisi etsiä sellainen joka on sopiva.

        "Nämä seksikokemus asiat ja mielipiteet eroavat hurjasti ja on laaja-alaisempia kuin kiltti/tuhma tyttö luokittelut."

        Kyllä ne aikalailla tuohon voi sitoa.
        Aivan kuten osa naisista pitää valtavasti kaiken maailman kiertokulleista että pääsis niiden panorinkiin ja osa ei.

        Jako voitasiin tehdä enemmän kyllä fiksuihin miehiin naisiin sekä vähemmän fiksuihin miehiin ja naisiin.

        Ihan vapaasti voi valita kumpi on parempi jako :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekosyy se on jos on "ympäristönsä kasvattama"? Eikö nainen osaa tehdä omia päätöksiään vai?

        Mun käsitykseni mukaan koko tässä ketjussa on kyse siitä että ihmisen tulisi etsiä sellainen joka on sopiva.

        "Nämä seksikokemus asiat ja mielipiteet eroavat hurjasti ja on laaja-alaisempia kuin kiltti/tuhma tyttö luokittelut."

        Kyllä ne aikalailla tuohon voi sitoa.
        Aivan kuten osa naisista pitää valtavasti kaiken maailman kiertokulleista että pääsis niiden panorinkiin ja osa ei.

        Jako voitasiin tehdä enemmän kyllä fiksuihin miehiin naisiin sekä vähemmän fiksuihin miehiin ja naisiin.

        Ihan vapaasti voi valita kumpi on parempi jako :)

        Hyvin totesit tuon fiksuihin ja vähemmän sellaisiin. Tässä luokittelussa piilee ongelma, johon liittyy lapsiin sekaantuminen, lapsikauppa/ihmiskauppa , huumeet tai yleinen rahallinen voiton tavoittelu.
        Tähän luokitteluun syyllistyy me tavalliset ihmiset, joilla aikomus etsiä itselleen kunnon kumppani. Oman hyvän elämän tavoittelu ihmisissä on luonut ympäristöön joukon, joiden aikomukset eivät ole niin kauniita.
        Varsinkin teini-ikäinen on haavoittuva ja jos ymmärtäisimme tämän joukon toimintatavan. Lopettaisimme huorittelun ja luokittelun.
        Väitän, että harva tyttö tuossa aikuisuuden kynnyksen paikkeilla valitsee villin seksuaalielämän. Nämä ovat asioita, joiden kohteeksi on joutunut jo ennen kuin seksuaalisuus on ajankohtaista.


    • Anonyymi

      Ei pidä suuttumahan
      kun ei se toinen ala muuttumahan.

      Ole kaveri, älä muuta.

    • Anonyymi

      Mitä sä tiedät hänen miesseikkailuista vai luuletko vain tietäväsi? Aina kaikki ei ole sitä miltä näyttää...

      • Anonyymi

        Miehellä kuten naisellakin on vaistonsa.
        kyllä sen vain voi tytöt näkee usein päällepäin.

        Kyllä siinä lantiot heiluu eri tahtiin kun mojova mela jossain odottelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä kuten naisellakin on vaistonsa.
        kyllä sen vain voi tytöt näkee usein päällepäin.

        Kyllä siinä lantiot heiluu eri tahtiin kun mojova mela jossain odottelee...

        Ei toisen uskollisuudesta kyllä tommoisen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä, aika typerää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toisen uskollisuudesta kyllä tommoisen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä, aika typerää..

        Ei, mutta seksuaalisesta aktiivisuudesta kylläkin.
        Jos muija ettii vapaallakin jatkuvasti uutta kullia niin ei se lupaa hyvää suhteelle jos mies taas ei etsi jatkuvasti uutta pimpsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toisen uskollisuudesta kyllä tommoisen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä, aika typerää..

        Sori mut kyllä sen naisen arvo laskee monen miehen silmissä jos nainen juoksentelee jonkun toisen miehen känny viestien perässä sen jätkän luokse naimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mut kyllä sen naisen arvo laskee monen miehen silmissä jos nainen juoksentelee jonkun toisen miehen känny viestien perässä sen jätkän luokse naimaan.

        Vapaa ollessaan ihminen voi tehdä vaikka mitä, joskus jopa mokata, itse ainakin olen.. mutta sillä ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen parisuhteessa olen, en petä ja piste. Ootko varma että itse olet noin täydellinen ja oikeutettu toisen arvosteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta seksuaalisesta aktiivisuudesta kylläkin.
        Jos muija ettii vapaallakin jatkuvasti uutta kullia niin ei se lupaa hyvää suhteelle jos mies taas ei etsi jatkuvasti uutta pimpsaa.

        Mistä tiiät et jatkuvasti ettii uutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa ollessaan ihminen voi tehdä vaikka mitä, joskus jopa mokata, itse ainakin olen.. mutta sillä ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen parisuhteessa olen, en petä ja piste. Ootko varma että itse olet noin täydellinen ja oikeutettu toisen arvosteluun?

        Sillä on helvetistä tekemistä sen kanssa millainen olet parisuhteessa.
        En ole täydellinen, mutta erilainen.

        Sitähän tässä koko ajan on keskusteltu tai näin oletin?

        Jos toinen hakee jatkuvasti seksiseuraa ja toinen ei niin kyllä se vain tulee kertomaan siitä suhteestakin aika plajon.

        Plus se muija kyllä saa näyttämään itsensä seksin perässä juoksevalta horolta jota fiksun miehen on vaikea arvostaa.

        Mies tahtoo naisen jota hän itse arvostaa. Miksi olisit suhteessa mieheen joka ei arvosta sinua tai suhtautuu seksiin eri tavoin kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on helvetistä tekemistä sen kanssa millainen olet parisuhteessa.
        En ole täydellinen, mutta erilainen.

        Sitähän tässä koko ajan on keskusteltu tai näin oletin?

        Jos toinen hakee jatkuvasti seksiseuraa ja toinen ei niin kyllä se vain tulee kertomaan siitä suhteestakin aika plajon.

        Plus se muija kyllä saa näyttämään itsensä seksin perässä juoksevalta horolta jota fiksun miehen on vaikea arvostaa.

        Mies tahtoo naisen jota hän itse arvostaa. Miksi olisit suhteessa mieheen joka ei arvosta sinua tai suhtautuu seksiin eri tavoin kuin sinä?

        Okei jos sinun hän jatkuvasti todella etsii niin en minäkään semmosta arvosta. Mietin vaan että minun hän on joskus saattanut saada huonomman kuvan mun tekemisistä mitä todellisuus on, että kaikki ei aina ole miltä näyttää..


    • Anonyymi

      Kuulin jutun yhteiseltä tuttavalta naisesta jota kaipailin, lähinnä kaverina, mutta johon oli kyllä jo ihan ihastumisen tunteita.

      Aikalailla stoppas nuo muut tunteet kuin seinään.

      Ei sillä että odotinkaan enempää mut johonkin se raja on vedettävä jos tavoitteena olisi suhde naiseen.

      Ei voisi vain toimia mitä kuulin naisen harrastelevan.

    • Anonyymi

      Ettei se tuttava vaan halunnu joko sua tai sitä naista itelleen? Aika moni valehtelee kun on oma lehmä ojassa.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan. Itse epäilin että uhalla sanoi vain kiusatakseen tai pilatakseen välimme, mutta lopulta oli vain uskottava.

        Olin epäillyt että nainen on hieman "huikentelevan" oloinen, mutta en nyt ihan sitä arvannut mitä mulle kerrottiin.


    • Anonyymi

      Sellainen kaverisuhde olisi ihan hyvä asia.

      • Anonyymi

        Aiheeseen liittyen mietin just itse että jaksanko alkaa edes kaveriksi eräälle kun olen nähnyt näitä tapauksia läheltä liikaa jo elämässäni.

        Horojen tivoli on aika tylsä paikka.


    • Anonyymi

      Sinä ajattelet minusta , mitä ajattelet. Minä ajattelen sinusta, mitä ajattelen.
      En odota muuta kuin kaverisuhdetta enää mutta jos sekään ei käy, niin on OK. Ketään ei voi pakoittaa. Hyvää yötä!

      • Anonyymi

        moro, ei palata!


    • Anonyymi

      Kokeneena kaiffarina sanoisin että osa naisista hakee KAKSI eri miestä

      1. yhden kaveriksi, heittämään huumoria ja olemaan hauska
      2. yhden panoksi jolla riittää kokoa ja kykyä

      Kolmas tyyppi on sitten se jossa yhdistyy noita ja jolla on myös riittävästi STATUSTA joka valitaan parisuhteeseen.
      2. voi päästä parisuhteeseen, mutta 1. on aina säälittävä munaton nössö.

      Tahdotko olla säälittävä käteen vetävä veljellinen nössö?

      Aivan, et halua olla. Älä ole edes kaveri.

      • Anonyymi

        Unohtu että tuo
        1. puhuu syvällisiä ja kuuntelee jutut sekä murheet, on tosiaan lähinnä veljellinen luuseri jolta voi tarvittaessa pyytää palveluksia jne.


    • Anonyymi

      Tuohan riippuu täysin siitä miten se muija on suhun suhtautunut....

      Jos se on kohdellut sua kuin tuttavaa eikä ole osoittanut oikeaa kiinnostusta esimerkiksi seksuaaliseen kanssakäymiseen paitsi muiden miesten kanssa niin mitä sä edes sitä naista enää mietit?

      Jos naisen tavoite on löytää panoja ja sä olet vain toissijainen joku hyvän päivän tuttu niin eihän se riitä mihinkään eikä tulisi riittää kenellekään.

      Sinuna harkitsisin vakavasti kannattaako olla edes kaveri koska vieressä sellaisen naisen kanssa oleminen voi tuntua pahalta.

      Osa noista muijista on myös aikamoisia hyväksikäyttäjiä.
      Ole varovainen, tsemppiä!

    • Anonyymi

      Toivottavasti voitaisiin kuitenkin olla asiallisissa väleissä. Pidän sinusta edelleen. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Sivusta sanoisin etten ole ihan varma pidänkö enää siitä naisesta edes. Hämmentvää kun ajattelee miten kaikki kääntyy kun huomaa toisesta asioita ja miten itse tulee kohdelluksi tietyllä tavalla samalla kun muija juoksee munan perässä.


    • Anonyymi

      Mun mielestä on kyllä myös aika turha olettamus että jos toisella olisi useampia miehiä, että hän sen takia hakee jotain extremeä ja uutta kokoajan. Voisiko olla että hän on ehkä kuitenkin kokoajan hakenut sitä yhtä ja ainoaa, mutta epäonnistumisia ollut useampia?

    • Anonyymi

      Tämä ketju täällä on karmaisevaa luettavaa ainakin eroa harkitseville ja ylipäätään kaikille suhdetta etsiville naisille. Onneksi tapaa ihmisiä tuolla irl ja on miehiä, jotka naisiakin arvostaa. Siis onko tänne tosiaan kokoontunut paljon mielenvikaisia. Mä näkisin hirveesti työn sarkaa psykologeille. Miten te näette naiset tuollaisina? Siis oikeesti, missä on mennyt vinoon? Ootteko te eronneet, eikö erosta pitäis päästä yli jos ei toisia siinä kiusaa? Ootteko tulleet petetyiksi? Ei kaikki ihmiset petä. Mä en ainakaan omassa tuttavapiirissä tunne yhtäkään tuollaisia kuvaamianne lutkailijoita, vaikka jotkut sinne hauskaa pitäviä naisiakin yrittäö laittaa. Synkistelijät olis varmaan parempia. Lisäks ymmärrättekö te miehet, että on naisia (itekinbesim.yökerhoissa nähnyt), jotka säälittävänkin seksikkäästi ja pornahtavasti käyttäytyy saadakseen teidän huomionne seuraa ja läheisyyttä etsiäkseen. Te olette itse senkin asian luoneet.

      • Anonyymi

        Minä luulen, että täällä on vain joku pari tyypoiä provosoimassa ja puhumassa pahaa naisista. Välillä kirjoittavat muehinä ja välillä naisia. Heudät tunnistaa moraalittomuudesta. He haluavat purkaa omaa pahoinvointiansa tänne. Ovat mieleltään sairaita. Tulee hyvin epämiellyttävä olo lukiessa heidän viestejään ja niissä on aina oahan maku.


    • Anonyymi

      Aloitukseen että...
      Ottamatta kantaa mitä kenenkin tulisi tehdä ja kenen kanssa niin suosittelen miettimään kuitenkin että miten sen toisen elämäntavat ja tyyli sopii omaan elämään ja vertautuu.

      Tunnen ja olen tuntenut joitakin näitä "vapaan rakkauden/seksin" harrastajanaisia ja voisin sanoa että ainakaan omaan elämäntapaan parisuhteessa ne naiset eivät sovi.

      Se on vain valitettava tosiasia, kohdallani. Jokainen tietysti valitsee ihan itse.

      Kaveruudetkin ovat johtaneet tilanteisiin joissa olen joutunut miettimään suhtautumistani naiseen ja voisi sanoa että nykyisellään tietynlainen tuttava voisi tulla kyseeseen.

      Omalta kohdaltani niin jos naisesta paljastuu noita asioita niin ainakin itsellä hellyyden ja läheisyyden tunteet sekä halu seksiin hävivät. Jäljelle voi jäädä toki jonkinlaista välittämistä, mutta se valitettavasti voi johtaa ikävään ristiriitaan sen suhteen että ei pidä toista kovinkaan varteenotettavana kumppaniehdokkaana seksuaalisen elämäntavan perusteella.

      Ikävä todeta, mutta tällainen tämä maailma vain on.
      Valinnat sekä elämäntapa kuitenkin kertovat ihmisen persoonasta enemmän kuin tyhjänpäiväinen höpötys mitä ihminen kuvittelee olevansa ja mitä ei kuvittele olevansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe