Aika vinkeää kun täällä palstallahan ne on aina naiset jotka painottaa sitä että menneisyydellä eikä mennneillä suhteilla ole mitään väliä uusissa suhteissa. Oikein suuttuvat kun naisen vilkkaasta aiemmasta seursuteluelämästä mainitaan.
Kuinkas nyt olllakaan, tuossahan kuitenkin selvästi on nyt nainen joka ei sulata asiallisen miehen menneisyydessä tapahtunutta vierailua napakymppi-ohjelmassa, ei tainnut päästä edes reissuun tai siitä ei ainakaan kerrota tuossa:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/104c58d6-0c4a-4853-976d-b6de74b51678
Heidin mielestä siis oskari ei olisi saanut yrittää etsiä elämänkumppania ennen Heidiä mutta Heidin kuten varmaan myös kaikkkien muiden naisten mielestä kun he on ravanneet panoreissuilla etelässä ei siitä saa edes mainita tai aletaan draamailemaan ihan samalla tavoin kuin Heidi nyt draamailee Oskarille tuosta napakymppi-jutusta.
Menneisyydellä ei ole väliä, eihän?
41
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä menneisyydellä on väliä meille naisillekin. Ennenkaikkea sukupuolitaudit ovat paha vitsaus ja niitä on monilla paljon kunppaneira vaihtavilla.
- Anonyymi
Napakympissä kun vieraili niin sai sukupuolitauteja?
- Anonyymi
"...palstallahan ne on aina naiset jotka painottaa sitä että menneisyydellä eikä mennneillä suhteilla ole mitään väliä uusissa suhteissa."
On tällä palstalla samoin ajattelevia miehiäkin. Ei yllätä, että teet tästä(kin) sukupuolikysymyksen . Oot ihana joskus sinun tajuttava tuo puoli itsestäsi, oot herrasmies ja puolesta tykkään kovin.
Tajuat selkeät asiat pitää tunteet kurissa. Minua ne koettelevat en ole mennyt tarpeeksi vahvaksi mutta sen verta vahva että tunnistan melkein missä se raja menee ettei ihastu.Kysyin kysymyksen pujukselta ja kysyn sir harmaaritari sinulta.
Jos himoitsisin jotain muuta, miten saisit minun huomion takaisin itseesi?valtakunta kirjoitti:
Kysyin kysymyksen pujukselta ja kysyn sir harmaaritari sinulta.
Jos himoitsisin jotain muuta, miten saisit minun huomion takaisin itseesi?Kysymys on hyvä mutta vaikea koska edellyttää sen että mies on sentyyppinen mies joka alkaa kilvoittelemaan. Itse olen enempi sen tyyppinen että jos kiinnostukseni kohde selvästi näyttää olevan jostain muusta kiinnostunut niin annan sitten mieluummin olla enkä lähde siihen kilpailuun ollenkaan.
Naisestahan toki on mukavaa jos saa miehet kisaamaan itsestään mutta miehille se on molemmille epämukavaa ja jotkut meistä miehistä on sellaisia että voi sitten sen verran mennä herne nenään että antaa sitten vaan olla. Siinähän käy sitten niin että nainen saa sen muun himoitsemansa tai palaa minun luokse, se on ihan hänestä kiinni sitten mutta kilvoittelua tuskin nähdään.
Vastaus kysymykseen siis lienee että välinpitämättömyydellä joko menetän naisen tai saan hänen huomionsa takaisin itseeni, lukitsen vastauksen.Harmaaritari kirjoitti:
Kysymys on hyvä mutta vaikea koska edellyttää sen että mies on sentyyppinen mies joka alkaa kilvoittelemaan. Itse olen enempi sen tyyppinen että jos kiinnostukseni kohde selvästi näyttää olevan jostain muusta kiinnostunut niin annan sitten mieluummin olla enkä lähde siihen kilpailuun ollenkaan.
Naisestahan toki on mukavaa jos saa miehet kisaamaan itsestään mutta miehille se on molemmille epämukavaa ja jotkut meistä miehistä on sellaisia että voi sitten sen verran mennä herne nenään että antaa sitten vaan olla. Siinähän käy sitten niin että nainen saa sen muun himoitsemansa tai palaa minun luokse, se on ihan hänestä kiinni sitten mutta kilvoittelua tuskin nähdään.
Vastaus kysymykseen siis lienee että välinpitämättömyydellä joko menetän naisen tai saan hänen huomionsa takaisin itseeni, lukitsen vastauksen.Tiedätkö mieheni on samallainen.
Osittain se syö minua kun tarviin rajoja että koen olevan turvassa ja pelkään itseäni että sekoan tai tulen muistisairaaksi. Tahtoisin hänen aina muistuttavan minua.Harmaaritari kirjoitti:
Kysymys on hyvä mutta vaikea koska edellyttää sen että mies on sentyyppinen mies joka alkaa kilvoittelemaan. Itse olen enempi sen tyyppinen että jos kiinnostukseni kohde selvästi näyttää olevan jostain muusta kiinnostunut niin annan sitten mieluummin olla enkä lähde siihen kilpailuun ollenkaan.
Vastaus kysymykseen siis lienee että välinpitämättömyydellä joko menetän naisen tai saan hänen huomionsa takaisin itseeni, lukitsen vastauksen.Toivon siis kovin hänen muistuttavan, pelkään unohtavan meidät.
valtakunta kirjoitti:
Tiedätkö mieheni on samallainen.
Osittain se syö minua kun tarviin rajoja että koen olevan turvassa ja pelkään itseäni että sekoan tai tulen muistisairaaksi. Tahtoisin hänen aina muistuttavan minua.Joo, aika moni mies varmaan on, sitten toinen ääripää on se porukka joka saattaa alkaa mustasukkaiseksi ja riehumaan eikä se ole kenellekään kivaa. Sitä kun osaisikin sopivasti ollla "omistava" mutta se tosiaan miehelle vaikea tilanne, voi olla vaikka millainen tunnemyrsky sisällä mutta sitä ei voi eikä halua näyttää kun se kuitenkin ehkä parasta että toinen saa tehdä sen valintansa ihan itse. Ymmärrän kyllä sunkin pointin tuossa, tahdot että mies "varmistaa" sen että sinusta välittää ja tahtoo sinut pitää mutta mies saattaa sillä pelätä ajavansa sinut vain pois sen toisen syliin jos näyttää omistushaluaan. Vaikeita juttuja ja paljon väärinymmärryksen vaaraa noissa, sun pitää vaan luottaa siihen omaan miehees :) vähän voit härnätä mutta älä liikaa, saattaa vain sulkeutua itseensä jos kovin menee överiksi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Toivon siis kovin hänen muistuttavan, pelkään unohtavan meidät.
Valtakunta, niin itselleni tuli joku uhkavaatimuskirje... en kyllä soita numeroon joka oli siinä :D
Mutta sain hyviä muita tietojakin, aika mukaviakin. Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta, niin itselleni tuli joku uhkavaatimuskirje... en kyllä soita numeroon joka oli siinä :D
Mutta sain hyviä muita tietojakin, aika mukaviakin.Mikä ihme uhkavaatimuskirjeen oot saanut? Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, aika moni mies varmaan on, sitten toinen ääripää on se porukka joka saattaa alkaa mustasukkaiseksi ja riehumaan eikä se ole kenellekään kivaa. Sitä kun osaisikin sopivasti ollla "omistava" mutta se tosiaan miehelle vaikea tilanne, voi olla vaikka millainen tunnemyrsky sisällä mutta sitä ei voi eikä halua näyttää kun se kuitenkin ehkä parasta että toinen saa tehdä sen valintansa ihan itse. Ymmärrän kyllä sunkin pointin tuossa, tahdot että mies "varmistaa" sen että sinusta välittää ja tahtoo sinut pitää mutta mies saattaa sillä pelätä ajavansa sinut vain pois sen toisen syliin jos näyttää omistushaluaan. Vaikeita juttuja ja paljon väärinymmärryksen vaaraa noissa, sun pitää vaan luottaa siihen omaan miehees :) vähän voit härnätä mutta älä liikaa, saattaa vain sulkeutua itseensä jos kovin menee överiksi.
Niih mutta en halu härnätä, itsetunto saa kolauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sain hyviä muita tietojakin, aika mukaviakin.Ja taas mitä mukavia tietoja sait?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niih mutta en halu härnätä, itsetunto saa kolauksen.
Valtakunta muista katsellla noniin Joker-juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta muista katsellla noniin Joker-juttu.
Etkö voisi kertoa miksi, miksi haluat minun arvuutella? Oletko arvuuttaja?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Etkö voisi kertoa miksi, miksi haluat minun arvuutella? Oletko arvuuttaja?
Tuo uusi joker-elokuva on jännitysjuttu, mutta, aika julmakin sinänsä, mutta hyvä on.
Et uskoisi minkälaisen kortin sain kun plarasin.... hiton noniin hertta-kuningas tuli ;:D
- Korkeita kortteja, mutta että: miten ihmeessä oikeasti jotain tuollaisia tuttuja kortteja saan? Anonyymi kirjoitti:
Tuo uusi joker-elokuva on jännitysjuttu, mutta, aika julmakin sinänsä, mutta hyvä on.
Et uskoisi minkälaisen kortin sain kun plarasin.... hiton noniin hertta-kuningas tuli ;:D
- Korkeita kortteja, mutta että: miten ihmeessä oikeasti jotain tuollaisia tuttuja kortteja saan?Mitä sinulle se kortti kertoo?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mitä sinulle se kortti kertoo?
Valtakunta, niin Hertta-Kuningas kertoo minulle että on Etelä-Pohjanmaalainen asesuunnittelija, henkilönä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mikä ihme uhkavaatimuskirjeen oot saanut? Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Tällä miehellä on kaikki hyvin. Elää onnellisena ja kajahtaneena yksin omassa mielikuvitusmaailmassaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tällä miehellä on kaikki hyvin. Elää onnellisena ja kajahtaneena yksin omassa mielikuvitusmaailmassaan.
Ei hän kajahtanut ole, ihana hän on.
Mielikuvitusta meille molemmille riittämiin.
- Anonyymi
Kyllä on väliä. Ei kiinnostaisi mies jolla on naisia takana kuin rekkakuskilla kilometrejä.
- Anonyymi
Tuntuu niin mustavalkoiselta ajattelulta nyt.
Kyllähän sitä kumppania ihmiset etsivät monella tavalla. Nuorempana varmaan enemmän hauskanpidon merkeissä ja vanhempana vähän vakaammalla kädellä, kun jo tietää mitä tahtoo ja mistä täytyy kieltäytyä. Monilla status muuttuu ja kehittyy, niinkun pitääkin. Treffailutapojakin on yhtä monia, sosiaalinen ihminen treffailee paljon, epäsosiaalinen pelaa pelkällä sattumankaupalla(kuten minä)
Mun mielestä ennen kaikkea rehellisyys ja toisten kunnioittaminen on kaikissa vaiheissa tärkeintä.
Ettei jouduta yliajetuksi, käytetyksi tai petetyksi. Valitettavasti on monia ihmissuhteissa epärehellisiä, jotka satuttavat muita palvellessaan omia tarpeitaan.
Kun kuitenkin on niin monia, että varmaan löytyy seuraa kaikille omaan tyyliin, joten miksi edes vaivautua käyttään hyväksi tai riitelemään oikeuksistaan parisuhteessa? - Anonyymi
Menneisyydellä on väliä ja sillä ei ole väliä. Riippuu ihan täysin asiasta.
Itselleni ei esim. miehen seksikumppaneiden määrällä ole väliä ... tai oikeastaan minua ei kiinnosta tietää asiasta. Sillä on väliä miten on itsensä suojannut. Tai oikeastaan sillä, että sukupuolitauteja ei ole, eikä niitä voi tartuttaa eteenpäin. Jos siis joskus on onnistunut jonkin tartunnan saamaan, niin se pitää olla hoidettu.
Parisuhteilla on väliä vain jos ne voivat vaikuttaa nykyisyyteen. Jos menneisyydessä on vaikkapa sekopäinen exä, joka voi koska vain hypätä jostakin puskasta, niin voi todellakin vaikuttaa päätöksiini. Riippuu kuinka sekopää se on. Jos miehellä on lapsia, niin miten ne välit on hoidettu. Tällä on paljon väliä. En pystyisi kunnioittamaan miestä, joka olisi hylännyt lapsensa. Toki ottaen huomioon sen, että onko lasten äiti aktiivisesti esim. estänyt lasten tapaamista. Eihän tuo tokikaan ole aina miehestä itsestään kiinni.
Se täytyy todeta, että napakymppiin osallistuminen olisi kyllä minulle ehdoton nou nou. On kyse sen verran epätoivoisesta formaatista ;) ... mutta en tiedä on tämä Ensitreffit alttarilla sen parempi. Että ehkäpä kaikkiin treffi- tai vastaaviin ohjelmiin osallistuminen olisi nou nou. Tai juu pistetään samantien ihan kaikki tosi-tv tai muut vastaavat ohjelmat.- Anonyymi
Oon kyllä pitkälti samaa mieltä. Ei menneillä oo väliä jos ne ei isommin vaikuta nykyseen elämään. Jokainen on varmasti mokaillukin ja tehny sellasii mistä ei oo ylpee. Toisilla ne mokat on isompii ja toisilla pienempii. Ei menneistä tarvii tehä kellekään tiliä. Enemmän on väliä sillä, miten on ne jutut hoitanu. Onko ne käsitelty ja onko niistä oppinu mitään? Sillä on väliä.
Siitäki oon kyllä samaa mieltä, et tosi-tv esiintymiset olis paha juttu. En seuraa tollasia enkä tosiaan tunnistais ketään jokski "bb-täksi ja tis-tuoksi". En haluis mennä vaiks leffaan jonku kaa ja kuulla huomenna olleeni Seiskassa. Mun puolest pysyköön noi wannabejulkkikset omissa piireissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä pitkälti samaa mieltä. Ei menneillä oo väliä jos ne ei isommin vaikuta nykyseen elämään. Jokainen on varmasti mokaillukin ja tehny sellasii mistä ei oo ylpee. Toisilla ne mokat on isompii ja toisilla pienempii. Ei menneistä tarvii tehä kellekään tiliä. Enemmän on väliä sillä, miten on ne jutut hoitanu. Onko ne käsitelty ja onko niistä oppinu mitään? Sillä on väliä.
Siitäki oon kyllä samaa mieltä, et tosi-tv esiintymiset olis paha juttu. En seuraa tollasia enkä tosiaan tunnistais ketään jokski "bb-täksi ja tis-tuoksi". En haluis mennä vaiks leffaan jonku kaa ja kuulla huomenna olleeni Seiskassa. Mun puolest pysyköön noi wannabejulkkikset omissa piireissään.Tämä nainen joka suuttui kun mies oli ollut napakympissä eikä ollut maininnut siitä mitään..
ensitreffit alttarilla ei ole siis ollenkaan niin kauhea asia kuin napakymppi.
Naisen ajatuksenjuoksu on aina mielenkiintoinen.
Todennäköisesti tuo pari eroaa pika-avioliitostaan hyvinkin nopeasti joten onneksi nainen on ollut vain ensitreffit alttarilla eikä napakymppi ohjelmassa.
Olisihan se seuraavalle miehelle paha rasti jos nainen olisi ollut napakympissä..se että menee naimisiin tuntemattoman kanssa ei ole läheskään niin paha asia.
- Anonyymi
Eihän tulevaisuudellakaan ole mitään merkitystä, eihän?
- Anonyymi
Omasta puolestani en kyllä ymmärrä mikä tarve seurustelun alussa tai myöhemminkään on alkaa tehdä tiliä ja listaa miehistä/naisista joita ennen tätä nykyistä on ollut? Se on mennyttä ja ollutta, nyt on nyt.
Itse aloin seurustella poikien kanssa 14-vuotiaana, ja vakavasti 21-vuotiaana. Niihin vuosiin mahtui paljon kaikenlaista, nuoruus ja hurjuus! Ensimmäinen vakava seurustelu kesti reilun vuoden, sen jälkeen oli joitain muita suhteita ennenkuin asetuin aloilleni. Miehelleni en koskaan ole näistä kertonut, eikä hän minulle omistaan joita aivan varmasti terveellä normaalilla lähes kolmekymppisellä miehellä on!
Emme ole vaatineet emmekä edellyttäneet, pakottaneet toisiamme tilille menneistä. Hän on terve työssäkäyvä siisti ja omilla jaloillaan seisova terve itsetunto tallella oleva mies. Samaa voin sanoa itsestäni, paitsi etten ole mies. Eri asia tietysti jos kyseessä olisi kapakoissa luuhaava epämääräinen tyyppi, mutta sellaiseen en olisi edes katsonutkaan.- Anonyymi
Yli yököyiä ovsy nämä "kasvien murhaajat", eli kasveja nyt haluavat tappaa...
- Vegetaristit=Murhaajat. - Anonyymi
"Omasta puolestani en kyllä ymmärrä mikä tarve seurustelun alussa tai myöhemminkään on alkaa tehdä tiliä ja listaa miehistä/naisista joita ennen tätä nykyistä on ollut? Se on mennyttä ja ollutta, nyt on nyt."
Niinpä, menneisyys ei enää miksikään muutu. Tehty mitä tehty ja sillä sipuli.
-tr
Kyllä menneillä on väliä. Mutta riippuu ihan menneistä mitä voi sulattaa.. 😜
- Anonyymi
Menneillä ruumiilla on ristit, mutta tulevilla eli tulevaisuudella on edessä vain vinkuva kuolema heilläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Menneillä ruumiilla on ristit, mutta tulevilla eli tulevaisuudella on edessä vain vinkuva kuolema heilläkin.
Lähinnä nyt mietin, että mimmosta elämää on elänyt. Onko ollut ihan holtiton höhlä ja mimmoisia ne toilailut on olleet.
Voinen ehkä paljastaa, että aika merkittävää oli joskus saada tietää erään exän sekaantuneen aikuisena alaikäiseen. Voin sanoa, että pistepussi kärsi miinuksia. Mautonta menoa.
No jos nainen sanoo että menneisyydellä ei ole väliä niin suosittelen laittamaan tripla suojauksen.
:DSöpöstelijä.
- Anonyymi
Jos nyt ap ei kuitenkaan lähdetä vääristelemään vaan kaikki lukevat alla olevan lainauksen:
"– Tuli ilmi yksi asia, mitä Oskari ei ole syystä tai toisesta halunnut kertoa. Ja se ei tullut ilmi häneltä itseltään vaan mun kavereiden kautta. Hän on osallistunut aikaisemminkin johonkin ohjelmaan, Heidi huokaa.
– Mulle tuli tosi paha mieli, kun kuulin, että meidän häissä on vitsailtu sillä aiheella. Tuli tosi kusetettu fiilis, Heidi saa itkun lomasta kerrottua."
Olisikohan jotain syytä tavassa, jolla se on tuotu naisen tietoon?
Totta kai on k.setettu olo kun kaverit saavat tietää ennen itseä eli Oskari kertonut ja naureskellut Heidin kavereille ja jopa häissä asialla on Heidin selän takana ilvehditty. Täytyy vaan todeta, että aika m.lkku tapa äijällä hoitaa asioidensa esittelyt.
Eli turha lähteä vääristelemään, mutta eihän se ap:lta ensimmäinen kerta ollutkaan. - Anonyymi
Menneillä todellakin on väliä etenkin miesten kohdalla.
Mitään huoripukkia kukaan halua.- Anonyymi
Haha. Ei se miehillä kulu mutta naisten värkki löystyy. Siis naisen pitää olla neitsyt ennen suhdetta. ;D
- Anonyymi
Oskari tulee vielä loukkaamaan Heidiä pahasti. Ennustus.
Liian hyvä nainen tuollaiselle kaverille, jolta putkahtelee salaisuus jos toinenkin (ja mielellään vielä vain kavereiden kautta).
Ei jatkoon. - Anonyymi
Nää on näitä miesten "sikarikerhoja". Asiat puhutaan toisiksi ja pannaan sitten naisten syyksi. Ei mitään uutta, mutta säälittävää.
- Anonyymi
Omaan korvaan kirjoitit akkojen juorukerhoista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917274- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132476
- 412382
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292189Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191893