Vähän hämmentävät fiilikset.
Erottiin mun aloitteesta. En halua palata yhteen, hän haluaa. Soitellaan päivittäin ja nähdään välillä.
Ex kertoi tapailleensa jotain daamia muutamia kertoja. Juteltiin asiasta ja olin et tottakai.
Mut nyt näin kuvan siitä naisesta ja oon järkyttynyt. Olin aivan hiilenä exälle että et voi olla tosissas, tommonen xxx. Sun täytyy etsiä joku tasoses nainen jne.
Ja sit ihmettelen itseäni. Sama kai se mulle pitäis olla millasta matamia se deittaa? Mut ei oo. Musta tuntuu että se vetää mutkin lokaan kun sille yhtäkkiä kelpaa joku ihan roadkill.
Mä oikeasti haluaisin et se löytäis hyvän ja itselleen sopivan naisen, sellaisen mistä näkis päällekin päin et joo tää tulee toimimaan.
Miksi musta tuntuu tältä?
Kun ex downgreidaa pahasti
Anonyymi
2
221
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä hänessä sitten oli vikana?
Asia ei kuulu sinulle vähääkään. Jos kuuluu, vain niille, joilta hän kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368