Halla-aho vastusti sitä että Euroopan parlamentti halusi tiukentaa ns.lähetettyjen työntekijöisen käyttöä säätelevää direktiiviä. Perussuomalaisten Halla-aho perusteli vastustuksensa sillä että meillä Suomessa on jo voimassa olevat lait jotka estävät ns,halpatyövoiman käyttöä, tosin niitäkin on rikottu usein räikeästi. Halla-aho katsoo etteivät EU:n direktiivin kiristykset merkitse oikeasti mitään, ne ovat todellisuudessa pelkää mitätöntä sananhelinää. Minunkin mielestäni ihan samanlaista tyhjänpäivästä puuhastelua kuin kuuluisa täysin naurettava Schengen-sopimuskin jota rikottiin törkeästi vuonna 2015 kun maahamme ryntäsi yli 32 000 ulkomaalaista toisesta EU-maasta yli rajojemme, pääasiassa Ruotsin puolelta kenenkään estämättä sitä. Päinvastoin tulijat otettiin vastaan avosylin ja toivotettiin sydämmellisesti tervetulleiksi. Kukaan ei tiennyt siinä vaiheessa heidän taustoistaan yhtään mitään, nyt jo poliisit sekä syyttäjät ja vankilaviraomaisetkin tietävät jotain. Toisin sanoen Schengen-sopimuksella pyyhittiin vuonna 2015 "persettä" ja suomalaiset politiikot puolusteliva ja hyväksyivät sen. Syysterveisin Wiikkarin-vaari Porista jonka motto on että "vaikka suksi ei kulje niin järki kulkee".
Miksi Halla-aho vastusti direktiivin kiristystä
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918