Alkanu jotenki ärsyttään noi koulutetut uranaiset. Opiskeltu jossain korkeakoulus, ja oltu valmistumisen jälkee heti töissä ja tai saanu vakkaripaikan. Ite amis mies kouluttamaton ätmi, joka on työtön nyt. Koskaa ei vakitöitä ja mitää. Ottaa vain päähän, neki sais nähdä sen miltä tuntuu elää työttömänä 500 € kk perkele!!.
Ottaa päähän noi koulutetut naiset.
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne opiskelijat on voineet elää monta opiskeluvuotta pienellä opintotuella, tietävät kyllä mitä on kituuttaminen. Eikä sentään kaikki tosissaan heti löydä töitä.
- Anonyymi
Niinpä. Itselläni oli aikoinaan luksusta ostaa joskus harvoin opintotuen maksupäivänä irtomyynnistä sämpylä. 😊 Itselleni korkea koulutus ja säännöllinen jatkokouluttautuminen/itsensä kehitttäminen ovat olleet kuitenkin itsestään selvyys. Haluan tehdä mahdollisimman hyvin sen mitä ikinä teenkin.
Jokainen valitsee kuitenkin oman tiensä. Tärkeintä lienee, että on onnellinen. 😊
- Anonyymi
Varallisuus on luuserin merkki.
- Anonyymi
... mitä enemmän on omaisuutta, sitä luuserimpi olet.... voi sanoa joku hiton Negotiator General, ja todistaa sen myös neuvottelussa, miten itse sinä olet väärässä koko ajatuksinesikin :D
- Anonyymi
Eikö koulutetut uramiehet sitten ota ollenkaan päähän?
Vai koskeeko tämä vain naisia? Onko sinulla niin surkea itsetunto että vertailet itseäsi muihin ja koet noin valtavaa alemmuutta, ja vieläpä NAISET on korkeammin koulutettuja ja ansaitsee rutkasti enemmän kuin sinä! Tunnetko miehisyytesi kutistuvan?
Olet juuri niin hyvä tai huono kun itse tunnet olevasi. Itse asetat itsellesi arvon.- Anonyymi
Onpa taas jotain new age huttua, että oikein "itse asetat itsellesi arvon", mikä on aivan paskapuhetta. Suurin osa laittaa itelleen aivan liian suuren hintalapun vaikka todellisuudessa pitäs olla punalappu otsassa.
Mjaa
Koulutettu nainen on seksikkäämpi kuin kouluttamaton.
Kuitenkin kiistämätön tosiasia on se että naisen kouluttaminen on periaatteessa hypoteettinen juttu.
Eräänlainen utopia.
(Hihitystä)Pienen nettitutkiskelun jälkeen häilyvä ajatukseni vahvistui, sillä yleisesti on tunnettua että fiksut naiset eivät oikein sytytä miehiä, koska heillä jokaisella on jokin henkilökohtainen suhtautumis- ja identiteettiongelma.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Pienen nettitutkiskelun jälkeen häilyvä ajatukseni vahvistui, sillä yleisesti on tunnettua että fiksut naiset eivät oikein sytytä miehiä, koska heillä jokaisella on jokin henkilökohtainen suhtautumis- ja identiteettiongelma.
(Hihitystä)Mjoo
Siis muahan tämä tällainen ei lainkaan haittaa, sillä mulla näitä ongelmia ei ole.
(Naurua)- Anonyymi
Nainen ei tarvitse koulutusta. Nainen on syntymäfiksu.
Bertha Benz oli esimerkki tästä: https://www.youtube.com/watch?v=JBL_G-C51Dk . Miehet eivät osanneet suunnitella käyttäjäystävällistä automobiilia. Nainen huomasi ensimmäisellä jännänaisajelulla millainen automobiilin pitää olla, jotta moisesta turhakkeesta saisi toimivan menopelin.
Amalie Auguste Melitta Bentz keksi eurooppalaisen kahvinsuodatustavan kun perkolaatori pannut olivat liian raskaita hennolle ja siveälle naiselle: https://www.youtube.com/watch?v=hk8sA4sNzDE
Irma Grese keksi rekkalesboalistajaseksin: https://www.youtube.com/watch?v=r7jTgmeqrqA . Irma Grese leikkasi eläviltä murrosikäisiltä tytöiltä pikkutissit pois nähdäkseen mitä kauhu on.
onhan heitä, uramiehiäkin kuitenkin olemassa. Itse en ole syntynyt kultalusikkaa perseessä, ja työtä sai helpommin 2000 - luvulla se on totta mutta jokaisen paikan itse kaivanut jostain...
ei korkeakoulussa opiskelu, tai muuallakaan vielä ihmistä määrittele , mun mielestä ihan arvokasta opiskellla amiskassakin.
Jotkut voivat olla sitä mieltä, että olemme koulutuksen tai ammatin suhteen kuka enemmän tai vähemmän toistemme ylä tai alapauolella, mutta kohti kuolemaa jokainen eletään ja mennään, siinä vaiheessa sitten viimeisissä hengenvedoissa väliä mitä tai kuka oli...No varmaan se osaakin ärsyttää, kun jotkut muut on tehneet elämälleen itse jotain silläaikaa kun itse kaivoi vaan nenäänsä tai hillui muuten tyhjänpanttina. Jossainvaiheessa ihmiselle selviää, että omasta elämästään kannattaa ottaa ihan itse koppi, ei sitä kukaan muukaan tule tekemään.
- Anonyymi
ns paavo kolahtiko kalikka aloittajan aloituksesta ja ns paavo suutahti
- Anonyymi
Disse niin tuollainen "mopoilu" eli moottoripyörillä ajeluhan on aivan hyvä harraste.
- Älä loukkaannu, ymmärrä sarkasmini.
Jotain autoja, urheiluautot, corvette ja muutkin sellaiset: jos moottoripyörän taustapeilikin on korkeammalla kuin 70cm maan pinnasta, niin koko mopedi romuksi ja toistaiseksi toimitettava moottorisahan käyttökieltokin.
Ovat todella matalia nämä, ei tarvitse olla ylipainoinen tai lihava ahtautuakseen jonnekin urheiluauton sisään, Corvette on sellainen esimerkkinä yksi vain.
Ralliautot ovat yleensä Lada-kuskeja tai Moskovits-harrastajia. Anonyymi kirjoitti:
ns paavo kolahtiko kalikka aloittajan aloituksesta ja ns paavo suutahti
No miten niin herra vajakki ymmärtää asian niin, että olisin suuttunut tai ahdistunut aloittajan kommentista? Minusta on vaan huvittavaa, että jotkut ahdistuu siitä, kun muut ovat tehneet elämälleen itse jotain ja he eivät.
Koulutuksen hankkiminen on itsestään ja elämästään välittämistä. Herra vajakki voi jatkaa asian ihmettelyä ja korvan kaivamista. 😂Anonyymi kirjoitti:
Disse niin tuollainen "mopoilu" eli moottoripyörillä ajeluhan on aivan hyvä harraste.
- Älä loukkaannu, ymmärrä sarkasmini.
Jotain autoja, urheiluautot, corvette ja muutkin sellaiset: jos moottoripyörän taustapeilikin on korkeammalla kuin 70cm maan pinnasta, niin koko mopedi romuksi ja toistaiseksi toimitettava moottorisahan käyttökieltokin.
Ovat todella matalia nämä, ei tarvitse olla ylipainoinen tai lihava ahtautuakseen jonnekin urheiluauton sisään, Corvette on sellainen esimerkkinä yksi vain.
Ralliautot ovat yleensä Lada-kuskeja tai Moskovits-harrastajia.Joo. En pahastu. Nuo sinun juttusi vaan sopii aiheeseen ihan yhtähyvin aina kuin sialle otsatukka.
Eli vastaan että lukitaan vastaus c. Niinkuin jakoavain.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No miten niin herra vajakki ymmärtää asian niin, että olisin suuttunut tai ahdistunut aloittajan kommentista? Minusta on vaan huvittavaa, että jotkut ahdistuu siitä, kun muut ovat tehneet elämälleen itse jotain ja he eivät.
Koulutuksen hankkiminen on itsestään ja elämästään välittämistä. Herra vajakki voi jatkaa asian ihmettelyä ja korvan kaivamista. 😂Kouluissa istuminen on ihan turhaa kun kaiken tiedon löytää netistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kouluissa istuminen on ihan turhaa kun kaiken tiedon löytää netistä.
Niin, joku voi löytää ja tehdä vaikka elämänsä paremmaksi sitten niin....
Entä sitten?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa opitaan muutakin kuin ne tarvittavat tiedot jostain aiheesta, muunkinlaisia taitoja saa. Haluaisitko muuten mennä itseoppineen lääkärin vastaanotolle? "Netistä löysin tiedot".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi kaikki mikä netissä lukee on täyttä totta, siksi opiskelu ei kannata!
- Anonyymi
Joo ainahan se on muiden vika jollei ite ole osannut menestyä.
- Anonyymi
Dissehän sen tietää kun oli luuseri jo sukunsa syntyessäänkin, eikä moottoripyörässäkään ole yli tuhatta hevosvoimaa pyörää kohti kuin normaaleissa moottorikulkuneuvoissa.
1090BHP / pyörivä rengas on se normimäärä, muuten kulkuneuvo on tieliikennekelvoton, ja romux laitettava :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dissehän sen tietää kun oli luuseri jo sukunsa syntyessäänkin, eikä moottoripyörässäkään ole yli tuhatta hevosvoimaa pyörää kohti kuin normaaleissa moottorikulkuneuvoissa.
1090BHP / pyörivä rengas on se normimäärä, muuten kulkuneuvo on tieliikennekelvoton, ja romux laitettava :DJA sitten myöskin tämä 80cm korkeintaan kulkuneuvon korkein korkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA sitten myöskin tämä 80cm korkeintaan kulkuneuvon korkein korkeus.
Miksi siis ostit Ducatin 2134 luuseri-mopedin?
Mutta niin: tyttöjen Vinkuvat omat ajatukset jos haittailevat yöunia niinkin paljon jotta jo tyttöjen ajatukset korvissakin vinkuvat, haittaavat yöuntakin...
- Anonyymi
"Ottaa päähän ja korvissakin jo vinkuu", tyttöjen höpötyksetkin.
Minua ei mutta joitain voi jo jotkut jutut, jotta korvissakin jo vinkuu tyttöjen mielipiteet.- Anonyymi
Päässäkin jo jos öisin vinkuu korvissakin jo tyttöjen höpötelmät ja ajatukset, voi olla jo kammiovärinä lähellä.
- Anonyymi
Opiskelin myös 14 vuotta ja En ole naista saanut vaikka hyvä työ. Siinäpä se nähdään ei opiskelusta ole mitän hyötyä. Ei raha tee onnelliseksi eikä se että tienaat yritykselle rahaa turhan päiten kun et naista saa kuitenkaan.
- Anonyymi
Ei tarvi mitää koulutusta saadakseen hyvännäköisiä malli missejä. Kaverit vaan oleen kateellisia. Ei multa koskaan ole kukaan missi kysynyt haluunko alkaa suhteeseen... Sitä on vaan joutunu... NiskaPerse otteessa... Naisen kauneus tekee toki elämästä paljon nautinnolisempaa. Ei moista olentoa muuten kestäisi mitenkään... No naine kun nainen aina riittää jotain turhaa pakko humpaa.
Oon alkanut vältteeen naisia. Oli tässä tosin viimeksi yllättävä poikkeus jonka kanssa viihdyin koko päivän kun oli luppo aikaa. Ihmeen mukava missi. Sitten myöhemmin googlasin naisen nimen... Ylläri... Ylläri pylläri... Nainen oli miss suomi... Mukava ja fiksu tyyppi... Ja ulkonäkökin oli ihan ok. Tosi hyvännäköiset naiset on ainakin oma kokemuksen mukaan olleet mukavampia kuin tavalliset naiset. No on multa jotkut kyselleet miten saadaan iskettyä tosi kauniita naisia... En tiedä..... Koska ei ole ollut tarvetta. Eka missi mikä mulla oli syöksyi suoraan suutelemaan kun nousin ulos autosta.... Tää on oikeastaan ollut tosi omituista. Kun en oo mikään stara. Ja en edes kovin sosiaalinen. Tai jotain... Kuka naisista tietää...
- Anonyymi
Litra palavaa ainetta on se normi, eli jos on 8-sylinterinen auto, polttaa 8 litraa polttonestettä jos kuormittaa sitten.
Jos on mopedi eli moottoripyörä: jos on neljäsylinterinen, niin polttaa 4 litraa.
Mutta oli hauska kokeilla erästä venäläisten vanhaa Dnepr-pyörää, oli jämerä ja erikoinen noista moottoripyöristä eli mopedeeista :_D - Anonyymi
Miksi sä pelkästään menestyneitä naisia kadehdit?
Menestyneiden miesten ei tarvitsisi kokea miltä tuntuu elää työttömänä 500 € kk? - Anonyymi
Voi Allu parkaa...Ei ole nyt mikään hyvin.
- Anonyymi
Jos todella päässä alkaa särkemään, vihlovalla kivullakin ja pyörimässä tyttöjen tekemät ajatukset, jotta ei oikein pysty nukkumaankaan, kun ajatuksetkin vihlovat korvissa, on vaarallista.
- Anonyymi
Todistaa koulutuksen tason laskua. Ennen vaadittiin koulussa enemmän, ja silloin todellinen osaaminen oli arvossaan. Nykyään päästetään läpi paljon helpommalla.
Taidat olla persukki.
- Anonyymi
Oletko sinä Sekooomus-puolueen kannattaja? Seko-mies, kuin Kokoomus, Sekoomus :D
Minä en kannata mitään puoluetta, eräs juttu vaan vähän huolestutti tästä Sekoilevasta yhteiskunnasta: jos todellakin joku teinityttö verisenä voi lähteä metsiin seikkailemaan, niin on kummallista, eli kokoomus poistettava kokonaan hallituksesta?
- Anonyymi
Tuo uutinen aamulla: joku verinen teinityttö lähtee metsään ja poliisi seuraa ja ottaa haltuun, kummallinen uutinen Harjavallasta, toivottavasti niin todellakin vievät sairaalaan eivätkä vankilaan tuota.
- Anonyymi
Oikea vegaanihan syö pelkästään salaatinlehtiä ja kraanavettä,tofukin on eläintuote kuten maitokin on.
- Anonyymi
Eiköhän se istumaan joudu siitä vakavasta väkivallanteostaan. Onneksi uhri jäi henkiin.
- Anonyymi
Jepulis hyvä alottaja. Enpä tiiä viittiikö näin selkeeseen provoon vastata. Siinä tuli liuta vääriä väittämiä ja ovelia uteluita palstanaisille. Alottaja hyvä, mikset mee töihin tai koulunpenkille, kun noin kovasti pännii.
Hmm..500e/kk...Ei sillä paljo juhlita.
Sillä voi syödä hernevelliä, sekä viettää tylsää elämää jossain "veneen alla"/murjussa)..
-Tsemppiä ja voimia tulevaisuuteen. Toivottavasti keksit jotain....- Anonyymi
No ei niin, paljonkohan kraanavedessä ja salaatinlehdessä on proteiinia?
Hyviä harrasteita, jos on rahaa harrastella, elokuvia, jotain sellaisia suunnitelmia voi tehdä, teatterissakin katsomassa oikein jotain.
- Anonyymi
Rakas alottaja, asutko sinä yksin eli ei ole kuluja naisesta/naisista ja/tai lapsesta/lapsista. 500euroa on ruhtinaallinen summa, sekö sinulla jää kuussa käteen? Osaatko sä ollenkaan hakea sosiaalitukia, joita me sydänkohtauksen ja aivoinfarktin partaalla rastavat työläiset sinulle mahdollistetaan? Nih, asumistukea kämppääsi, tarttet varmaan telkun ja tietokoneen ehkä matkapuhelimenkinveiks nih, nekin kuulemma on välttämättömyyshankintoja, vaikka kyllä ihminen ilman telkkuakin pärjäis. Jatkanko listaa ja joku tuolla toisaalla keuhkoaa kuinka keski-ikäiset ja vanhemmat patistaa lasten hankintaan vain jotta sais eläkettä, no totta perkelettä niin. Mun mielestä eläke voitaiskin jatkossa sitoa perheen lapsilukuun. Jos on enempi lapsia tehnyt niin suurempi eläke. Lapsettomat vois säästää niitä varojansa jo ennen eläkeikää, kun rahaa on rutkasti enemmän. Kyllä nyt pitäis Panna Suomi nousuun.
- Anonyymi
koulutetut naiset haluaa jännämiehiä. Axl smith sai paljon pillua.
- Anonyymi
Toiset elää työttömyysrahalla 500 e kk ei voi mitään.
- Anonyymi
Jos naiselle ei käy amis ja vähä tuloinen jolla ei ole töitä ja rahaa,niin olkoot.
- Anonyymi
No ei käy. Nyt toivottavasti lopetat typerät juttusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei käy. Nyt toivottavasti lopetat typerät juttusi.
En todellakaan pelle lopeta. se on pakko käydä.
- Anonyymi
Joo mutta itse en ole koskaa ollut töissä kuin maks 6 kk ja satunnaisi keikkoja 2 kk suhteita ja työttömyyttä paljon. Ja olen amis asentaja. En pysty koulutetunkaa seurusteleen. Koska jos itse en saa paljo mitää rahaa ja lasken pennejä työttömänä ja toinen tienaa päälle 2 tonnia kk ja ei siitä tule mitään. Joten ei kiitos.
- Anonyymi
En myöskään halua mitään juoppoa. Mieluite tavallinen.
- Anonyymi
Ärsyttää vaan ku suurin osa naisista on korkeasti koulutettuja. Eikä halua amista ja vähätuloista. Ei auta ku olla aina ilman naista sit jos ei kelpaa ätmi.
- Anonyymi
2011 vuodelta löytyy tilasto (uudempaa ei ole), josta näkyy korkeasti koulutettujen naisten osuus maakunnittain. Eniten korkeasti koulutettuja on Uudellamaalla (n. 41 %). Muissa maakunnissa korkeakoulutuksen saaneiden naisten määrä vaihtelee 26 -35 prosentin välillä. Joka maakunnassa koulutettujen naisten osuus on kuitenkin miehiä suurempi. Joka tapauksessa suurin osa naisista ei ole korkeasti koulutettuja, kuten viestissäsi kerrot.
Itse olen korkeasti koulutettu nainen, mutta olen seurustellut myös vähemmän kouluttautuneiden miesten kanssa. Koulutuksella ei ole väliä, kunhan ihminen on älykäs ja käyttää sitä älyään oikein. Perinteisen älyn lisäksi odotan ihmiseltä myös tunneälyä.
Usein kuitenkin älykäs ihminen näkee koulutuksen merkityksen ja sen tuomat edut ainakin jossain vaiheessa elämänsä.
- Anonyymi
Ei mullekkaan kelpaa juoppo nainen joka haisee. Vaikka työtön ätmi olenkin. Mutta sentää en juoppo ja pukeudun puhtaisiin vaatteisiin.
- Anonyymi
Sillä välin kun sä uikutat ja valitat täällä yötä päivää joka asiasta, ne sun kadehtimat naiset tekevät kovasti töitä sen eteen että pärjäävät. Tee perässä äläkä valita.
xL- Anonyymi
Mutta niin mikähän oikein moottoriveneen nimi olikaan, oli nopea, Lihghtning joku mikäkin ohjasin sitä :D
Jos keksii joululahjoja, niin, joitain voi keksiä kunhan isällä ei ole silloin Seksiä. - Anonyymi
Olin treffeillä ja meni hyvin, silti nainen ei halunnu nukkumaa vieree ja panna mua.
Ennen vihan kohde olivat herrat, nyt yhteiskunnan kehityttyä myös koulutetut naiset.
Juu, ottaa noi päähän, niillä on pillukin poikittain. Lisäksi olevat olevasnaan tosi tärkeitä. Mielestäni heidät pitää lahdata laaitumella.
Ootte idiooteja. Pellejä. Ei sillä ole väliä onko sonni tahi lehmä. Älykkyys ratkaisee.
TimoSimilä kirjoitti:
Vaatimaton ja ei hyväksytty 138
jOKU SAATTAA HUOMATA MUSTAN HUUMORINI.. OIKEESTI OLI VAATIMATON 128. Pyydän anteeksi isoja kirjaimia..
TimoSimilä kirjoitti:
jOKU SAATTAA HUOMATA MUSTAN HUUMORINI.. OIKEESTI OLI VAATIMATON 128. Pyydän anteeksi isoja kirjaimia..
Harastamaasi laatua ei yleensä tunneta nimellä musta huumori, vaan hevostelu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960