Rakkaus on älytön
Ei kuule järjen ääntä
Ei saa suutaan auki
Sokea, sokea
Ja silti näkee kaiken
Rakkaus on
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin totta tuo!
- Anonyymi
Niin kai. Surin piirtein noin, paitsi minun rakkauten ei näe mitään. Siis pelkästään sokeutta.
- Anonyymi
Ei kuule järjen ääntä, ei. Kerro minulle, mikä sinua pitää kiinni minussa niin minä kerron sinulle. Tai voinhan sen kertoa jo tässä. Olet niin innokas auttamaan minua. Mies ei vaan ole. Mietin, miksi en antaisi hänen auttaa minua, jos hän kerran sitä haluaa. Sehän hyödyttäisi minuakin. Ymmärrätkö tämän?
- Anonyymi
Kyllähän minä ymmärrän.
Olen sokea - Anonyymi
Luulen, että se on vanhaa karmaa. Sinä olet minun puolisoni menneiltä ajoilta. En tiedä mitä tapahtui, mutta tiedän, että minun pitäisi rakastaa sinua.
Vaistoan synkkyytesi, -joko sd on pois?
totta, niin totta! rakkaus tai ihastastuminen ei kyllä tottele joskus järjen ääntä , sydän tekee ja tuntee miten ja mitä haluaa.
- Anonyymi
Meidän välillämme on kemiaa. Se vain on. Mietin, johtuuko se nuoruudestasi mutta en usko. Tunsin kemian jo heti alussa kun kohtasimme. Mietin, minun on saatava tuo. Se oli kuin pakkomielle. Jokin meitä vetää toisiimme.
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ihmisen saaminen?
Onko se seksiä?
En ymmärrä sitä.
Se on joku miesten juttu?
- Anonyymi
Mä en tiedä enää mistään yhtään mitään.
- Anonyymi
Raskaus on ihan normaalia
- Anonyymi
Minä tiedän sen, että meidän on ratkaistava tämä yhdessä. Yritän luonteeni mukaisesti ratkaista tämän yksin mutta se ei onnistu. Välillä kiukkuan ja epäilen sinua pahasti. On ihme, että olet vielä tässä. Se osoittaa että oikeasti välität minusta paljon mutta minulla on huonot puoleni...
- Anonyymi
Oletko samaa mieltä? Minä niin haluaisin tähän jonkin päätöksen. Sitten voisimme keskittyä muihin asioihin. Elämässä on muutakin kuin suhdeasiat. Paljon muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko samaa mieltä? Minä niin haluaisin tähän jonkin päätöksen. Sitten voisimme keskittyä muihin asioihin. Elämässä on muutakin kuin suhdeasiat. Paljon muutakin.
Kylläpä tähän olisi muutos tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ktllä se on normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten me ratkaisemme tämän. Minusta tuntuu, että sinä olet kyllästynyt minuun. Voit kyllä myöntää. Onko se ratkaisu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten me ratkaisemme tämän. Minusta tuntuu, että sinä olet kyllästynyt minuun. Voit kyllä myöntää. Onko se ratkaisu?
Kyllästynyt sinuun?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pahemmin ei voisi enää erehtyä.
Olen hulluna häneen. Sinuun? Joka tspauksessa Tomiin.
Ihan miten vaan.
Olen kovin pahoillani siitä että en taida olla se henkilä, jota etsit.
Joka tapauksessa sinulle Hyvää Yötä.
Nuku hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222583Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262222Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791425- 561300
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671066- 36991
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914