Miten pyytää oikeaa kuvaa?

Anonyymi

Kävin Tinder treffeillä ja toinen osapuoli tuli paikalle. Ja oli valehtelematta sen ~ 20kg ja ~ 10v vanhempi, mitä kuvissaan oli antanut ymmärtää. Sehän oli itselle aika järkytys ja sen lisäksi juttu ei luistanut yhtään. Kirjoittaa kyllä osasi.

Nyt olen pari viikkoa kirjoitellut erään toisen Tinder tyypin kanssa, kun ei työt ja vapaa-aika osunut kohdalle. Hän vaikuttaa loistotyypiltä, mutta...

Rivien välistä; hän kertoo, ettei ole pariin vuoteen harrastanut urheilua. Hajotti kunnolla polvensa, joka on leikattu tuon kahden vuoden aikana kahdesti. Pelkästään naamakuvia, yksi kaukaa otettu löysät vaatteet - kuva. Minulla alkoi hälytyskellot soimaan. Kyllä, olen niin pinnallinen paska, että toisen ulkonäkö vaikuttaa kykyyni käydä fyysistä kanssakäymistä. Koska itse olen normaalipainoinen ja pidän huolta itsestäni, niin hivelee se omaakin silmää / tiettyä osaa aivoja, joka tuo sitten sen fyysisen kiinnostavuuden ja halun koskea.

Miten siis voisin kysyä nätisti häneltä kokokuvaa, joka olisi vielä tältä vuodelta? Minulla on profiilissa useampikin kuva, josta minut näkee kokonaan.

7

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs jos muuttaisit asennettasi. Eihän sun tartte kaikkia deittejä panna eikä aloittaa seurustelua. Voihan sitä tutustua kaverihengessä. Jos ei synkkaa, niin todeta sitten, että ei siirry seuraavalle askelmalle parisuhdetta kohti.

    • Anonyymi

      Tämän päivän normaalipainoinen tarkoittaa ylipainoa. Miten on ap,n pituus ja paino?

      • Anonyymi

        Ap on siis ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Kysyt vaan rohkeasti miten vanha kuva on ja saisko tuoreemman. Jos siitä suuttuu, niin suuttuu muistakin pikkuasioista.

    • Anonyymi

      Yksi keino on ehdottaa whatsup (tai muuta palvelua) videopuhelua. Silloin näet tämän päivän naaman ja ehkä jopa hieman kehoakin vaatteet päällä. Ei tarvitse mennä edes tapaamiseen jos ei miellytä.

      Jos minulle ulkonäkö olisi todella tärkeä asia, niin koittaisin alku jutustelujen jälkeen ystävälliseen sävyyn kysyä pyytää tämän päivän kuvia silläkin uhalla että yhteys katkeaa. Jos on sinut kehonsa suhteen ja puhuu totta, niin ei ole mikään ongelma "tarkentavia kuvia" lähettää. Ja jos ei onnistu kohtuu ajassa, niin voi sitten sanoa että löysit jonkun toisen kiinnostavan tapauksen ja keskityt nyt häneen (vaikkei sellaista olisikaan).

      En usko että miehille on niin suuri loukkantumisen riski ulkonäkökuvien osalta kuin naisille...

    • Anonyymi

      Usein lihavat naiset vaatii komeaa normipainoista miestä ja kuvaa myös. Naiset todella nirsoja, vitosen nainen vaatii kympin miestä. Kuvan nähtyä nainen katoaa ja mies jää ihmettelemään oliko tosiaan niin ruma tavis naiselle.
      Ja toisaalta ei se normipainoinen mies ole aina se priimus, usein niillä on paska luonne, ova väkivaltaisia ja alkoholisteja.

      • Anonyymi

        Läskin tilitystä taas.
        En itsekään 160cm/56kg salilla käyvänä jaksa katsella pullukkaa. Ei hivele silmää, tuntonystyröitä tai edes seuranhalua, se makkara harvemmin liikkuu muuten kuin pakolliset. Läskit ja rumat aina vetoaa tuohon ”nyyh nyyh heti kuvaa pyytämässä joten ap on rumaläski itse ja tahtoo mallin.”
        Hakekaa apua jos peilikuva ei miellytä edes itseä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe