Huomatkaa, että Tiina oli suhteessa aloitteellinen, mutta jutussa syyllistetään miestä hyväksikäytöstä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/8a9733fb-e36a-4b0a-bafc-af0bd344c789
Tiina toteutti rikkaan julkkismiehen seksifantasiat
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi
Rikas mies oli pettäjä = paska
- Anonyymi
Kuka tahansa mies pettää jos nuorempaa römpsää tuodaan eteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa mies pettää jos nuorempaa römpsää tuodaan eteen
Vain heikkotahtoinen miessurkimus pettää
- Anonyymi
Ei mitenkään poikkeuksellista käytöstä suomilortolta, pikemminkin päinvastoin. Uskonyhteisöissäkin tuota yleisesti harrastetaan, vaikka vääräuskoisille toista näytellään.
Kokemuksella. - Anonyymi
Raha tuossakin oli kyseessä nainen huorasi rikkaalle miehelle mutta hyötyi aika vähän. Kuvitteli ihan liikoja että mieheltä saa tonneja käteen.
- Anonyymi
Niinpä. Vastenmielistä
Nainen ei kokenut saavansa tuosta mitään hyötyä, mitä nyt muutamia satasia silloin tällöin:D
*ittu mikä ääliö ja kuinka osasikin vielä tehdä itsestään ikäänkuin uhrin.- Anonyymi
Nainen on aina uhri
- Anonyymi
Kukahan tuo "rikas julkkismies" mahtoi olla?
- Anonyymi
siinä tyypillinen korkeastikoulutetun naisen tarina tai unelma tätä elämää he elävät
- Anonyymi
Kannattaa ottaa rahat etukäteen, niin ei tule väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Kuten tuolla aiemmin kommentoin. Oksettavan yleistä tämä tällainen vrt esim
Kiira Korpi
Rikas mies kertoo:
"− Ravintoloissa pahimpia ovat nuoret naiset. He lähestyvät varsin suorasukaisesti. Olen saanut myös treffipyyntöjä kirjeitse sekä naisilta että heidän äideiltään. Tätä on tapahtunut kuulemani mukaan muillekin." - Anonyymi
"Olin jonkinlainen tavara, jota mies olisi halunnut muokkailla mieleisekseen seksinukeksi. "
Kun myy tavaraansa, tulee kohdeltuna tavarana - Anonyymi
Pretty Woman -elokuva on tehnyt paljon pahaa naisille. Kuvitellaan, että statusmies ottaisi h*oran parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751729- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398