https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a9ec0487-2c36-4447-8a9c-bb98c315ba16
Onpas ruma nainen
Ruma nainen vaati mieheltä suuseksiä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tuota olentoa kutsuu naiseksi niin se on loukkaus kaikkia maailman naisia kohtaan.
- Anonyymi
Ihan on tyypillisen itsestään huolta pitämättömän suomi-lehmän näköinen. Noita on joka räkälä väärällään.
On se ihmettä ja jännää, että nainenkin voi käyttää väkivaltaa?
Milloinkahan tällä palstalla tää mustavalkoinen näkymä vaihtuu todellisuuteen? Luonnollisen poistuman kautta? Sitä odotellessa.....Wwuwuw kirjoitti:
Me naiset ollaan enkeleitä kaikki..ja aina..👼👸🤞
Pah! Niinpä varmaan.... kuule jos tietäisit millainen mun exäkin on, et ois enää tuota mieltä! 😂
- Anonyymi
Tuo nainen pyyhkisi ätmillä tuvan lattiaa.
No rumatkin naiset saattaa tykätä suuseksistä. :)
Väkivalta on sen sijaan nou nou... :(Eihän tuo ollut kotiväkivaltaa, vaan raiskaus... Jännä ettei naista tuomittu.
- Anonyymi
Hui, kylläpäs säikähdin, kun liitteen avasin ja naisen kuva ruudulle ilmestyi.
Ylemmässä kuvasarjassahan nainen on paljon rumempi ja karumman näköinen, kuin tuossa värillisessä alakuvassa.
Ylemmässä kuvassa naisella on rumemmat hiukset eli sivulta siilitukka ja alemmassa kuvassa naisella on pitkät hiukset.
Tämä todistaa sen, että naisella kuuluu olla hiukset, eikä mikään lyhyt, varsinkaan siilitukka. Lyhyt tukka ja siilitukka sopii ainoastaan miehelle.
Lisäksi tuo nainen näyttää ylipainoiselta ja on väkivaltainen ja hakkasi miestä.
Ei kiltti, hoikka ja kaunis nainen käyttäydy noin eli istu alasti miehen naamalle, vaikka mies niin toivoisi.
t. Ätmi toteaa- Anonyymi
Ai että kiltteys, hoikkuus ja kauneus ovat sellaisia asioita jotka tekevät naisen frigidiksi, justiinsa joo.
Itse asiassa hyvin kaunis kun on parisuhteessakin eikä varmasti eroa ole tullut kun ei puhuta exsästä.
Todenäköisesti on ottanut alkoholia liikaa tai jotain huumeita eihän kukaan noin sekaisin menisi muuten jos ei ole sairas.- Anonyymi
No joo ei pidätyskuvat ole edukeen mutta kelläs on, muissa kuvissa ei nyt mitenkään erityisen kauhea ole mutta ätminkäisille naisen tatuoinnit yms. tunnetusti ovat ongelma. Voisi ulkonäöstä kuvitella että on sellainen joka haluaa kunnon panoa ja seksiä, minkä nyt luulisi monille miehille kelpaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540