Tie Laki-orjuuteen on auki . Astu sisään

Hepr. 4:3
Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'", vaikka hänen tekonsa olivat valmiina maailman perustamisesta asti.

Sapatti on portti lainorjuuteen . Sapatti pidetään kunnes Herra näytä että Lepo=sapatti on vertauskuva joka tulis olla sydämessä joka päivä siis Lepoa . Siis sapatti joka päivä minulla on koska olen pelastunut lainorjuudesta.. Mutta on monet on jotka eivät pääsevät Herran Lepoon. SIIS ME PÄÄSEMME SAPATTIIN... JOTKA TULIMME USKOON.

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. Töitä seitsemänä päivänä viikossa. Mieluiten 16h päivässä. Ei pelkoa loppuun palamisesta.

• Anonyymi

Joo kyllä tuo on miehen puhetta !

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä tuo on miehen puhetta !

Kyllä ! Tein niin lähes kymmenen vuotta levosta käsiin enkä väsynyt koska Jumala antoi Voima niin tehdä . Olisin voinut jatkaa loputtomiin mutta kuvio muuttui ja nyt teen sitten jälleen töitä lähes vuorokauden ympäri. Mutta niin voi vain ne tehdä jolla on Lepo elikkä sapatti sisällä.

• Ja jos meinaa palaa loppuun, heroiiπi auttaa. Siitä saavat piristettä myös Wall Streetilla työskentelevät.

• Anonyymi

Miksi sellaiset jotka ovat päässeet lepoon omista töistään, pitäisi pakottaa töihin sapattina? Eikö ruumiillista lepoa sitten enää tarvitse?

• Vapaa tietysti valitsee tekeekö hän töitä sapattina. Mutta lainorja pakotetaan pitämään sapatti sapattina muuten pää putoa kertoo Laki meille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      104
      5253
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3359
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      74
      2720
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1378
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1288
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1233
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1106
    8. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1050
    9. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1043
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1036
    Aihe