Miksi naiset itkee aina kännissä?

Anonyymi

Eilenkin kun olin baarissa niin siellä naiset vollotti jonkun paskan miehen perään.

19

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi miehet itkee aina palstalla?

      • Paljon mielenkiintoisampi kysymys tuo...

        Eipä juuri ole aihetta mistä miespuolinen ei olisi täällä itkenyt?


      • Anonyymi

        No kun miehet ei itke täällä palstalla, en minä ainakaan.
        Ei juttujen vuodatus ole sama asia, kuin kyynelten vuodatus.
        Ainoa paikka jossa tulee itkettyä on hautajaiset.

        t. Ruma mies


    • Jospa nämä naiset ovat niin umpikujassa itsensä kanssa, että kaikki "padot" aukeavat vasta alkoholin nauttimisen jälkeen? EOS.

    • Saattaa ne kyynelvirrat aueta itse kullakin humalassa tai selvinkin päin.

      ne joillakin naisilla ne jännämiehet, niistä nyt paljon palstallakin kirjoiteltu miks niihin usein ihastutaan, vaikka tiedetään ettei koidu kuin harmia...

    • Koska on tunteet.🥺

    • Anonyymi

      Naiset itkee tosi herkästi vanhoja asioita koska huono itsetunto.
      Itse en vaan ole puhunut exiatä koskaan enkä muistele niitä.

    • no sitähän on sanontakin et humalispäissään on "liikuttuneessa tilassa"..

      siinä voi joko märistä kaikki patoutumat ulos kerralla
      tai sit rakastaa estoitta koko maailmaa
      tai vähä sekä että,

      parempi kuitenki ku perinteinen änkyräkänni;
      "vttuako shiinä mulkkaat shaatana haluakkonääturpaanhä??!!1"

    • Anonyymi

      Jumankavita ätmi. Etkö ole tutustunut maisteri Laasasen Helsingin yliopistossa suorittamaan valegraduun.

      Jos nainen itkee miehen perään niin se todistaa kyseisen naisen olevan atni. Sama asia kun mies itkee naisen puutteessaan niin hän on ätmi.

      Kässääx !

      • Anonyymi

        "Jos nainen itkee miehen perään niin se todistaa kyseisen naisen olevan atni"

        Ehkä se kertoo aidoista tunteista. Toiset ei hypi suhteesta toiseen, vaan oikeasti kiintyykin ihmisiin. Vaikka saisi miehiä/naisia millä mitalla.


    • Anonyymi

      Ei ees.

      -flowersreally-

    • Miks miehet aina tappelee kännissä?

      • Eilen tosin mun kaveri itki kännissä..Ei kylläkään kenenkään miehen takia, vaan läheisensä kuoleman takia.


    • Anonyymi

      Ettäkö ihan oikein porukalla itkivät? No jopas sattui..

    • Anonyymi

      Jaa aina, en itse kyllä ole montaakaan kertaa nähnyt että känni olisi laittanut naisen itkeskelemään.

    • Anonyymi

      Kai heillä on elämää ja paljon tapahtumia joiden takia itkeskellä. Tällaisella yksinäisellä ja rauhallisella miehellä ei ole muuta kuin päivien harmaa kulku.

    • Oikeenko monikin nainen 😭? Naiset vollotti... Vai yksi nainen?

    • Kaikkien perään ei kyllä kannata itkeä. Menee itkut hukkaan.

    • Anonyymi

      Aina tapaa naisia jolla jotain itkettävää. Yks paska siellä teki tota ja toinen paska teki tuolla sen paskan tempun. Ei kannata juoda viinaa, viina on kaiken pahan alku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe