Eilenkin kun olin baarissa niin siellä naiset vollotti jonkun paskan miehen perään.
Miksi naiset itkee aina kännissä?
19
181
Vastaukset
Miksi miehet itkee aina palstalla?
Paljon mielenkiintoisampi kysymys tuo...
Eipä juuri ole aihetta mistä miespuolinen ei olisi täällä itkenyt?- Anonyymi
No kun miehet ei itke täällä palstalla, en minä ainakaan.
Ei juttujen vuodatus ole sama asia, kuin kyynelten vuodatus.
Ainoa paikka jossa tulee itkettyä on hautajaiset.
t. Ruma mies
Jospa nämä naiset ovat niin umpikujassa itsensä kanssa, että kaikki "padot" aukeavat vasta alkoholin nauttimisen jälkeen? EOS.
Saattaa ne kyynelvirrat aueta itse kullakin humalassa tai selvinkin päin.
ne joillakin naisilla ne jännämiehet, niistä nyt paljon palstallakin kirjoiteltu miks niihin usein ihastutaan, vaikka tiedetään ettei koidu kuin harmia...Koska on tunteet.🥺
- Anonyymi
Naiset itkee tosi herkästi vanhoja asioita koska huono itsetunto.
Itse en vaan ole puhunut exiatä koskaan enkä muistele niitä. no sitähän on sanontakin et humalispäissään on "liikuttuneessa tilassa"..
siinä voi joko märistä kaikki patoutumat ulos kerralla
tai sit rakastaa estoitta koko maailmaa
tai vähä sekä että,
parempi kuitenki ku perinteinen änkyräkänni;
"vttuako shiinä mulkkaat shaatana haluakkonääturpaanhä??!!1"- Anonyymi
Jumankavita ätmi. Etkö ole tutustunut maisteri Laasasen Helsingin yliopistossa suorittamaan valegraduun.
Jos nainen itkee miehen perään niin se todistaa kyseisen naisen olevan atni. Sama asia kun mies itkee naisen puutteessaan niin hän on ätmi.
Kässääx !- Anonyymi
"Jos nainen itkee miehen perään niin se todistaa kyseisen naisen olevan atni"
Ehkä se kertoo aidoista tunteista. Toiset ei hypi suhteesta toiseen, vaan oikeasti kiintyykin ihmisiin. Vaikka saisi miehiä/naisia millä mitalla.
- Anonyymi
Ei ees.
-flowersreally- Miks miehet aina tappelee kännissä?
Eilen tosin mun kaveri itki kännissä..Ei kylläkään kenenkään miehen takia, vaan läheisensä kuoleman takia.
- Anonyymi
Ettäkö ihan oikein porukalla itkivät? No jopas sattui..
- Anonyymi
Jaa aina, en itse kyllä ole montaakaan kertaa nähnyt että känni olisi laittanut naisen itkeskelemään.
- Anonyymi
Kai heillä on elämää ja paljon tapahtumia joiden takia itkeskellä. Tällaisella yksinäisellä ja rauhallisella miehellä ei ole muuta kuin päivien harmaa kulku.
Oikeenko monikin nainen 😭? Naiset vollotti... Vai yksi nainen?
Kaikkien perään ei kyllä kannata itkeä. Menee itkut hukkaan.
- Anonyymi
Aina tapaa naisia jolla jotain itkettävää. Yks paska siellä teki tota ja toinen paska teki tuolla sen paskan tempun. Ei kannata juoda viinaa, viina on kaiken pahan alku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1322929Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2552570Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641688Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911595- 591542
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831209- 431185
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771181Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M2961012Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012