Millainen reeniviikko edessä sinkuilla?

Anonyymi

Mitenkäs meinasitte reenailla tällä viikolla? Onko suunnitelma tehty?

Ite lopetan nyt massankehityksen ja siirryn taas juoksuun, kun sisäkausi alkaa kunnolla. Kesällä parempi nostella puntteja kun on jo valmiiksi lämpimänä.

Alkoi naurattaan noi suositukset...aika leppoista eläkeläisjumppaa...1 15 kunnon rasitusta viikossa😂? 2,5 tuntia "sykettä nostavaa"...ei ihme, ettei ihmiset jaksa panna joka päivä😢..joudun varmaan sitäkin reenaileen yksin koko loppuelämäni.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisten-liikuntasuositukset-menivat-kokonaan-uusiksi-jo-muutaman-minuutin-patkat-kerrallaan-riittavat/7595808?cmp=mtvuutiset_mtvuutiset_muu_online_suomi24_convert_jatkuva_uusimmat_300x300#gs.bg1ldp

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      3 tai 4 kertaa salilla. viikonloppuna metsätöitä ja halonhakkuuta ja kävelyä.

    • Anonyymi

      kuka tuolla sateessa ja pimeässä viitsii juosta. Talvella on mukavampi nostaa puntteja ja katella naisten tiukkoja trikoopeppuja sisällä.

    • Anonyymi

      Aion nukkua.

    • Anonyymi

      Mitään dreenejä tarvitse kun olen terve!

    • Kehonpainotreenillä jatketaan.
      Tosin treeniohjelma menee uusiksi. Nyt liikaa tavoiteliikkeitä. Eli isoa osaa liikkeistä tulee tehtyä vain kerran viikossa (vaikka samoissa lihasryhmissä pysyttäisiinkin).
      Jatkossa vain joku 3 tavoitetta, esim. nojavaaka, takavaaka ja rengas muscle-up. Tällä viikolla alkaa vielä pienryhmävalmennus samalla teemalla.
      Jalkapäivä tulee tietenkin pysymään ohjelmassa.

      • Kertoisitko minulle kivan naisellisen treenin.🥰
        Ihan mun miestä varten tahdon loistaa hänelle.💕






      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kertoisitko minulle kivan naisellisen treenin.🥰
        Ihan mun miestä varten tahdon loistaa hänelle.💕

        Ala tekemään 10 minuuttia crosstraineria, 5 minuuttia hölkkää juoksumatolla ja 5 minuuttia soutulaitteessa. Sitten venyttelet kevyesti ja lyhyesti kaikki lihasryhmät ennenkun menet salin puolelle. Salissa teet 2 vatsalihasliikesarjaa, kolme jalka/peppu sarjaa ja lopuksi pari käsiliikesarjaa, joista viimeinen on ryhtiä rakentava, esim nosto ylöspäin tai eteen. Keskiraskailla painoilla 3x10.

        Tämän pystyy tekemään kuka tahansa ja on reipastuttava, eikä rasittava. Varmasti tulee pikku perspiraatio ja nätti puna poskille😊☀

        Kiva kuulla, että haluat viehättää lastesi isää, se on hyvä ja terve asenne!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ala tekemään 10 minuuttia crosstraineria, 5 minuuttia hölkkää juoksumatolla ja 5 minuuttia soutulaitteessa. Sitten venyttelet kevyesti ja lyhyesti kaikki lihasryhmät ennenkun menet salin puolelle. Salissa teet 2 vatsalihasliikesarjaa, kolme jalka/peppu sarjaa ja lopuksi pari käsiliikesarjaa, joista viimeinen on ryhtiä rakentava, esim nosto ylöspäin tai eteen. Keskiraskailla painoilla 3x10.

        Tämän pystyy tekemään kuka tahansa ja on reipastuttava, eikä rasittava. Varmasti tulee pikku perspiraatio ja nätti puna poskille😊☀

        Kiva kuulla, että haluat viehättää lastesi isää, se on hyvä ja terve asenne!

        tässä on erittäin kovat himot tahdon loistaa hänelle ettei vaihda minua jonkun paremman takia.
        .toissa päivänä antoi tahtoisi kyllä vähän useammin kun vauvojen tulo olisi on matalimmillaan.

        Peppu on pop.


    • Mä kävin salilla joskus pari-kolme tuntia sitten. Olen käynyt jostain heinä-elokuusta alkaen, sitä ennen oli monen vuoden tauko. Tykkään myös käydä kävelemässä, mutta satutin toissa viikonloppuna jalkani niin en rasita sitä hetkeen.

      Ja täytyy sanoa että jos ei lasketa mitään fitness-kisaajia tähän, niin kyllä meinaan markkinamiehet osaavat höynäyttää ns. taviksia mielikuvien muodossa. On kaiken maailman personal trainereita, kauppojen hyllyt täynnä lisäravinteita, urheiluliikkeissä erilaisia muka trendikkäitä vaatteita jotka yllä on hyvä ottaa selfieitä, on näitä aktiivisuusrannekkeita jne.

      Varmaan alkuun tulokset nouseekin nopeasti ja tietyn pisteen jälkeen hitaammin, mutta kummasti olen pärjännyt Lidlin muutaman euron vaatteilla ja sitten salin pukuhuoneessa rahkaa ja banaania ja kotona ruokaa. Jos ajattelee esim. alataljan, ylätaljan, hauiskäännön, ojentajien yms. kilomääriä ja myöskin peilikuvaa niin muutos jonnekin viime kesään on jo huomattava.

      • Onko sulla muuten ihan jotain kuntosalin jäsenyyttä ostettuna? Vai käytkö mieluummin Impivaaran uimahallin punttisalilla, kun siellähän varmaan näkyy usein niitä tuttujakin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin tosiaan nykyaikana kyllä markkinamiehet ovat osanneet rahastaa hyvin tällä kuntosalien suosion kasvulla, kun suositellaan treenaajille just kaiken maailman personal trainereita, lisäravinteita, muodikkaita treenivaatteita, trendikkäiden kuntosalien jäsenyyttä yms. juttuja.

        Käyn itsekin aina välillä punttisalilla, mutta en ole silti viitsinyt hankkia mitään tollaisia kalliita trendijuttuja, joita esitellä jossain sosiaalisessa mediassa, kun en ole mihinkään noihin edes koskaan liittynytkään. Netistä kun löytää myös paljon hyviä treenivinkkejä ja tietoa ravinnosta, jos viitsii etsiä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Onko sulla muuten ihan jotain kuntosalin jäsenyyttä ostettuna? Vai käytkö mieluummin Impivaaran uimahallin punttisalilla, kun siellähän varmaan näkyy usein niitä tuttujakin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin tosiaan nykyaikana kyllä markkinamiehet ovat osanneet rahastaa hyvin tällä kuntosalien suosion kasvulla, kun suositellaan treenaajille just kaiken maailman personal trainereita, lisäravinteita, muodikkaita treenivaatteita, trendikkäiden kuntosalien jäsenyyttä yms. juttuja.

        Käyn itsekin aina välillä punttisalilla, mutta en ole silti viitsinyt hankkia mitään tollaisia kalliita trendijuttuja, joita esitellä jossain sosiaalisessa mediassa, kun en ole mihinkään noihin edes koskaan liittynytkään. Netistä kun löytää myös paljon hyviä treenivinkkejä ja tietoa ravinnosta, jos viitsii etsiä.

        Aina toisinaan käyn Impivaaran uimahallin salilla, eritoten jos tiedän että siellä on tuttuja samaan aikaan :) Esimerkiksi Bicky Royal mies nostelemassa kahvakuulia omalla tavallaan :) Yleensä kuitenkin käyn lähinnä Paattisten aluetalon salilla, joka on lähellä, mutta kaukana trendikkäästä. Tosin eipä ole kovinkaan kallis ja ennen kaikkea on rauhallinen paikka. Ihan saman verran se rauta painaa siellä kuin jossain Elixiassa.

        Mullahan tilanne meni niin että pari-kolme vuotta sitten painoin noin 70kg, viime joulukuussa paino käväisi 87 kilossa, uudenvuoden lupauksena aloitin säännöllisen lenkkeilyn ja karsin kaikki turhat herkut ruokavaliosta paitsi satunnaisen sushin. Niin ja kaljaa tulee toisinaan juotua, mutta sitäkin olen korvannut kuivalla punaviinillä. Vähemmän hiilareita eikä niin hyvää, joten ei tule juotua niin paljoakaan.

        Kesäkuussa taisin painaa 83kg, nyt se on taas noin 90kg tuntumassa, mutta lihasmassahan painaa enemmän kuin läski. Se kertoo paljon, kun housut eivät kiristä vyötäröstä mutta tiettyjä m-koon t-paitoja on pitänyt päivittää isompiin kun alkoivat kiristää. Ja pituutta kun on se 185cm niin ei se paino missään vaiheessa ollut mitenkään hälyttävä, mutta halusin kääntää sen käyrän laskuun ja/tai miettiä että onko se paino lihaksissa vaiko keskivartalosa.

        Olen ehkä jostain alkukesästä asti noudattanut aika vähähiilihydraattista ruokavaliota. Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika vähän mitään vehnäjauhomössöjä sun muuta. Esim. tänään söin lounaaksi paistetun kanan rintafileen, parsakaalia ja reissumiesviipaleen avokadolla "voideltuna". Salin jälkeen tosiaan banaani ja rahkaa ja kotona päivälliseksi muuten sama kuin lounaaksi mutta noin 200g broilerin sisäfileitä. Illan aikana olen syönyt mandariineja ja pähkinöitä. Joskus viime ja toissa vuonna leivoin usein pizzaa tai tein parilassa tomaatti-mozzarella leipiä ja uskottelin että joo syön vegeruokaa. Mutta loppujen lopuksi se oli vehnäjauhoa ja juustoa.

        Sinänsä yllättävän äkkiä ihmisen ajattelumaailma sopeutuu muutokseen. Nyt jos annettaisiin eteen sipsipussi tai pizza, niin todennäköisesti tökkisi.


      • peris234 kirjoitti:

        Aina toisinaan käyn Impivaaran uimahallin salilla, eritoten jos tiedän että siellä on tuttuja samaan aikaan :) Esimerkiksi Bicky Royal mies nostelemassa kahvakuulia omalla tavallaan :) Yleensä kuitenkin käyn lähinnä Paattisten aluetalon salilla, joka on lähellä, mutta kaukana trendikkäästä. Tosin eipä ole kovinkaan kallis ja ennen kaikkea on rauhallinen paikka. Ihan saman verran se rauta painaa siellä kuin jossain Elixiassa.

        Mullahan tilanne meni niin että pari-kolme vuotta sitten painoin noin 70kg, viime joulukuussa paino käväisi 87 kilossa, uudenvuoden lupauksena aloitin säännöllisen lenkkeilyn ja karsin kaikki turhat herkut ruokavaliosta paitsi satunnaisen sushin. Niin ja kaljaa tulee toisinaan juotua, mutta sitäkin olen korvannut kuivalla punaviinillä. Vähemmän hiilareita eikä niin hyvää, joten ei tule juotua niin paljoakaan.

        Kesäkuussa taisin painaa 83kg, nyt se on taas noin 90kg tuntumassa, mutta lihasmassahan painaa enemmän kuin läski. Se kertoo paljon, kun housut eivät kiristä vyötäröstä mutta tiettyjä m-koon t-paitoja on pitänyt päivittää isompiin kun alkoivat kiristää. Ja pituutta kun on se 185cm niin ei se paino missään vaiheessa ollut mitenkään hälyttävä, mutta halusin kääntää sen käyrän laskuun ja/tai miettiä että onko se paino lihaksissa vaiko keskivartalosa.

        Olen ehkä jostain alkukesästä asti noudattanut aika vähähiilihydraattista ruokavaliota. Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika vähän mitään vehnäjauhomössöjä sun muuta. Esim. tänään söin lounaaksi paistetun kanan rintafileen, parsakaalia ja reissumiesviipaleen avokadolla "voideltuna". Salin jälkeen tosiaan banaani ja rahkaa ja kotona päivälliseksi muuten sama kuin lounaaksi mutta noin 200g broilerin sisäfileitä. Illan aikana olen syönyt mandariineja ja pähkinöitä. Joskus viime ja toissa vuonna leivoin usein pizzaa tai tein parilassa tomaatti-mozzarella leipiä ja uskottelin että joo syön vegeruokaa. Mutta loppujen lopuksi se oli vehnäjauhoa ja juustoa.

        Sinänsä yllättävän äkkiä ihmisen ajattelumaailma sopeutuu muutokseen. Nyt jos annettaisiin eteen sipsipussi tai pizza, niin todennäköisesti tökkisi.

        Niin onhan se mukava nähdä myös tuttuja salilla, niin siinä mielessä varmasti se Impivaaran uimahallin punttisali on aina hyvä ja tuttu paikka:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo eipä sillä salin trendikkyydellä sinänsä ole juurikaan merkitystä, kun samanlaista se treeni on missä tahansa salilla. Siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla taitaa myös olla varsin suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen ilmapiiri, kun kerran Bicky ja Make ovat saaneet treenata siellä ihan omalla tavallaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oon itsekin noudattanut jo vuosien ajan hyvin tarkkaa ruokavaliota, niin sen vuoksi paino on pysynyt suht samana oikeastaan jo monen vuoden ajan. Lounasta en ole aikuisiällä oppinut enää syömään, kun on unirytmin ja ilta/yö-painotteisen työn takia ruokarytmi sellainen, ettei oikein vielä ruoka maistu hirveästi noin aikaisin aamupäivästä. Mutta kukakin tyylillään:)

        En ole itsekään enää vuosiin syönyt mitään noita pizzoja, sipsejä tai muuta epäterveellistä ruokaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin onhan se mukava nähdä myös tuttuja salilla, niin siinä mielessä varmasti se Impivaaran uimahallin punttisali on aina hyvä ja tuttu paikka:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo eipä sillä salin trendikkyydellä sinänsä ole juurikaan merkitystä, kun samanlaista se treeni on missä tahansa salilla. Siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla taitaa myös olla varsin suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen ilmapiiri, kun kerran Bicky ja Make ovat saaneet treenata siellä ihan omalla tavallaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oon itsekin noudattanut jo vuosien ajan hyvin tarkkaa ruokavaliota, niin sen vuoksi paino on pysynyt suht samana oikeastaan jo monen vuoden ajan. Lounasta en ole aikuisiällä oppinut enää syömään, kun on unirytmin ja ilta/yö-painotteisen työn takia ruokarytmi sellainen, ettei oikein vielä ruoka maistu hirveästi noin aikaisin aamupäivästä. Mutta kukakin tyylillään:)

        En ole itsekään enää vuosiin syönyt mitään noita pizzoja, sipsejä tai muuta epäterveellistä ruokaa.

        Jep Impparin salilla on varsin suvaitsevainen ilmapiiri, joskin hieman huono ilmanlaatu johtuen että samassa rakennuksessa on uimahalli ja salin huonekorkeus on matalahko, siellä on yleensä paljon porukkaa ja valot aika kirkkaina.

        Mullakin viime aikoina vuorokausirytmi hieman vaihdellut kun olen asunut yksin ja joskus pitkien työpäivien vastapainoksi olen halunnut nukkua seuraavana aamuna pitkään. Ei ole äiti lampsinut mun puolelle klo 8:15 että "huomentaaaaaaa" Esim. tänään (tai siis eilen maanantaina) kello soitti 7.50 mutta ajattelin että what the he**, painan torkkua ja laitan äänet päälle josko joku tavoittelee ja nousin joskus puoli kymmeneltä. Työasiat hoitui omalla painollaan ja joka tapauksessa olen varmaan kohtapuolin menossa nukkumaan :)


      • Toi meidän sälli on justiin tollanen että reeni vaatteet pitää olla viimeisen päällä jostain Taariumista, puhelimessa on kaiken maailman sovelluksia millä sitten elvistellä että on käynyt lenkillä jne

        Silloin kun mä olin hänen ikäinen niin olin jo varasto hommissa ja nostelin liha ja maito laatikoita. Täytyykin joku kerta mennä hänen kanssa samaan aikaan kuntosalille ja katotaan kumpi meistä meinaan nostaa enemmän.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Aina toisinaan käyn Impivaaran uimahallin salilla, eritoten jos tiedän että siellä on tuttuja samaan aikaan :) Esimerkiksi Bicky Royal mies nostelemassa kahvakuulia omalla tavallaan :) Yleensä kuitenkin käyn lähinnä Paattisten aluetalon salilla, joka on lähellä, mutta kaukana trendikkäästä. Tosin eipä ole kovinkaan kallis ja ennen kaikkea on rauhallinen paikka. Ihan saman verran se rauta painaa siellä kuin jossain Elixiassa.

        Mullahan tilanne meni niin että pari-kolme vuotta sitten painoin noin 70kg, viime joulukuussa paino käväisi 87 kilossa, uudenvuoden lupauksena aloitin säännöllisen lenkkeilyn ja karsin kaikki turhat herkut ruokavaliosta paitsi satunnaisen sushin. Niin ja kaljaa tulee toisinaan juotua, mutta sitäkin olen korvannut kuivalla punaviinillä. Vähemmän hiilareita eikä niin hyvää, joten ei tule juotua niin paljoakaan.

        Kesäkuussa taisin painaa 83kg, nyt se on taas noin 90kg tuntumassa, mutta lihasmassahan painaa enemmän kuin läski. Se kertoo paljon, kun housut eivät kiristä vyötäröstä mutta tiettyjä m-koon t-paitoja on pitänyt päivittää isompiin kun alkoivat kiristää. Ja pituutta kun on se 185cm niin ei se paino missään vaiheessa ollut mitenkään hälyttävä, mutta halusin kääntää sen käyrän laskuun ja/tai miettiä että onko se paino lihaksissa vaiko keskivartalosa.

        Olen ehkä jostain alkukesästä asti noudattanut aika vähähiilihydraattista ruokavaliota. Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika vähän mitään vehnäjauhomössöjä sun muuta. Esim. tänään söin lounaaksi paistetun kanan rintafileen, parsakaalia ja reissumiesviipaleen avokadolla "voideltuna". Salin jälkeen tosiaan banaani ja rahkaa ja kotona päivälliseksi muuten sama kuin lounaaksi mutta noin 200g broilerin sisäfileitä. Illan aikana olen syönyt mandariineja ja pähkinöitä. Joskus viime ja toissa vuonna leivoin usein pizzaa tai tein parilassa tomaatti-mozzarella leipiä ja uskottelin että joo syön vegeruokaa. Mutta loppujen lopuksi se oli vehnäjauhoa ja juustoa.

        Sinänsä yllättävän äkkiä ihmisen ajattelumaailma sopeutuu muutokseen. Nyt jos annettaisiin eteen sipsipussi tai pizza, niin todennäköisesti tökkisi.

        Kyllä se sun painonnousu nyt valitettavasti johtuu etupäässä ihan muusta kuin lihasmassan kasvusta. Edes aloittelija, joka tekee kaiken prikulleen oikein syömisen, lepäämisen ja treenaamisen suhteen, ei saa edes vuodessa kuin sen max. 5 kg lisää painoa lihasmassana.

        Tietty jos olet joku hormonihiiri, niin sitten tuo on ihan uskottavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sun painonnousu nyt valitettavasti johtuu etupäässä ihan muusta kuin lihasmassan kasvusta. Edes aloittelija, joka tekee kaiken prikulleen oikein syömisen, lepäämisen ja treenaamisen suhteen, ei saa edes vuodessa kuin sen max. 5 kg lisää painoa lihasmassana.

        Tietty jos olet joku hormonihiiri, niin sitten tuo on ihan uskottavaa.

        En mä tiedä. Paino on noussut, niin vaa'alla kuin salillakin, enkä tosiaan ole mikään roinaaja. Kuten itse sanoinkin niin alkuun varmasti tulokset nousee nopeasti mutta tietyn pisteen jälkeen kehitys hidastuu.

        Pääasia että olen tyytyväinen siihen miten treenit kulkee ja mitä peilin takana näkyy. Vaikka paino onkin noussut takaisin niin silti on jotenkin kevyempi olo kun olen muokannut tuota ruokavaliota.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En mä tiedä. Paino on noussut, niin vaa'alla kuin salillakin, enkä tosiaan ole mikään roinaaja. Kuten itse sanoinkin niin alkuun varmasti tulokset nousee nopeasti mutta tietyn pisteen jälkeen kehitys hidastuu.

        Pääasia että olen tyytyväinen siihen miten treenit kulkee ja mitä peilin takana näkyy. Vaikka paino onkin noussut takaisin niin silti on jotenkin kevyempi olo kun olen muokannut tuota ruokavaliota.

        Joo mutta ei se lihasmassa silti noin paljon ja noin lyhyessä ajassa kasva kenellekään naturaalilla edes aloittelijana. On tietenkin ihan normaalia, että paino nousee kun syö yli kulutuksen (mikä on tietenkin ihan järkevää jos lisää lihasmassaa tavoittelee), mutta ei se sun painonnousu tässä tapauksessa suurimmaksi osaksi lihasten kasvusta johdu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei se lihasmassa silti noin paljon ja noin lyhyessä ajassa kasva kenellekään naturaalilla edes aloittelijana. On tietenkin ihan normaalia, että paino nousee kun syö yli kulutuksen (mikä on tietenkin ihan järkevää jos lisää lihasmassaa tavoittelee), mutta ei se sun painonnousu tässä tapauksessa suurimmaksi osaksi lihasten kasvusta johdu.

        En tosiaan tiedä. Kummasti mahtuu 2017 ostetut työhousut jalkaan jotka vuosi sitten kiristivät, ja viime kesästä laskettuna olen kehittynyt salilla omasta mielestäni hyvin. En tykkää treenata vapailla painoilla, joten ei ole esittää perinteisiä penkki, mave, kyykky tuloksia.

        Ehkä tuo loppuvuodesta 2016 aloitettu Lyrica-lääkitys on osasyyllinen. Siitä alkaen tuo paino on noussut ja käsittääkseni Lyrica aiheuttaa sitä lähinnä turvotuksen muodossa. En esimerkiksi tykkää käyttää enää rannekelloa kun se kiristi välillä ikävästi. Mutta se on pieni hinta siitä että ahdistus ei saa yliotetta.

        Mutta samapa tuo. Monipuolista ruokaa ja liikuntaa kehiin niin turha sitä vaakaa on tuijottaa liikaa.


    • Ajattelin istua tai maata koko viikon. Töissä ehtii punnertaa.

    • Anonyymi

      Ei treenaamalla pillua saa mutta liikun 12 tuntia viikossa joskus enemmänkin ihan hiki liikuntaa.

    • Aika pieniltä nuo suositukset tosiaan äkkiseltään tuntuisi mutta ehkä kuitenkin hyvä että niitä hieman höllennetään. Jos näillä saadaan liikkumattomat edes hiukan liikkeelle niin aivan loistava juttu.

      Itsellä alustavasti
      Ma: Sali kävely
      Ti: Välipäivä
      Ke: Sali kävely
      To: Uinti
      Pe sali
      La välipäivä
      Su Sali sähly.

    • On nyt iltalenkit kun ei oikein jaksa muuta.

      • Mutta muistakaa nyt etten ole silkku😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta muistakaa nyt etten ole silkku😁

        Sinkku.


    • Käyn joka toinen päivä salilla ja joka toinen lenkillä.

      :D

      • Minä oon salit nyt jättänyt😁 pitäisi varmaan pumpata sitä pyllyä. Miten noi rinnat pumpataan.?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä oon salit nyt jättänyt😁 pitäisi varmaan pumpata sitä pyllyä. Miten noi rinnat pumpataan.?

        Meet makaamaan siihen penkille jos nostelet käsipainoja. :D

        Ei se vissiin tissien kokoa kasvata jos sitä meinasit. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Meet makaamaan siihen penkille jos nostelet käsipainoja. :D

        Ei se vissiin tissien kokoa kasvata jos sitä meinasit. :D

        Kyllä minä ajattelin yhtä pyöreitä rintalihaksia kuin yhtä pyörien pepunkin hommata. Ihan miehen tähden luonnollisin keinoin miksei naisellekin tissilihas kasvaisi jos se miehellekin kasvaa. Oon nuorempana heilutellut vuoroin perään rintalihaksia kun katselin niitä pullistelijoita.


    • Ostin tryffeleitä ja unohdin portaat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe