tavattiin ekaa kertaa mutta...

Anonyymi

Eli tapasin eilen uuden miehen. Tutustuimme tinderin kautta, sen jälkeen snapchatissa keskustelua ja sovittiin että kahvitellaan. Kahviteltiin eilen ja vaikutti todella kivalta tyypiltä, ei ollut hiljaista hetkeä. Jopa perhosia alkoi olemaan vatsassa ja olisi tehnyt mieli suudella (Mitä en tietenkään tehnyt). Hän lähti illalla noin 10 aikaan ja odotin jos hän laittaisi viestiä kun pääsee kotiin. Mitään ei kuulunut, aamulla toivoin puhelinta avatessa että olisi saapunut viestiä... ei... päätin itse laittaa snappiä. Laitoin ”nyt matka kohti (paikka x)” eli sellainen perus mitä kavereille ohimennen kerrotaan. Vastasi siihen sängystään kuinka nukkui myöhään ja pitäisi mennä paikkaan x. Jnejnejne. Ajattelin että jes hän vastasi ja hyvinkin pitkästi, ajattelin että se on hyvä merkki toisin kun olisi jättänyt vastaamatta tai vastaisi vain ”ok” tästä on nyt 11 tuntia eikä ole mitään kuulunut hänestä. Odottelen että hän alottaisi, mutta ei. Ennen treffejä viestittelimme hyvinkin paljon. Tämä on todella inhottavaa kun treffeistä jäi niin hyvä maku ja fiilis. Tuntui että kerrankin on onnistuneet treffit. Nähtävästi hän oli eri mieltä? Vai panikoinko turhaan?

Lisään vielä että meillä oli hyvinkin paljon yhteistä ja aiheita mistä tykkäämme.

12

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksiä hän vain halusi

      • Anonyymi

        Aloittaja: emme harrastaneet seksiä


    • Anonyymi

      Laita viestiä, jospa hän ajattelee samoin ja odottelee sulta yhteydenottoa.

    • Anonyymi

      Ei ole kiinnostunut, muuten viestejä tulisi solkenaan. On jo uusi nainen kiikarissa.

    • Anonyymi

      Turha tuosta nyt on panikoida, joillain ihmisillä pysyy järki päässä vaikka ois kuinka ihastunu tai rakastunu. Tarkotan siis että ehkä miehellä on nyt muita menoja vastaa kunhan ehtii paremmin.

      Eli panikoit turhaan, tosin ainakin minä miehenä olisin illalla laittanu vielä viestiä treffien jälkeen.... mutta kun meitä on joka junaan.

    • Anonyymi

      Voisko aloittaja päivittää, miten lopulta kävi?

      Itse voisin hyvinkin olla mies, joka viestittelee vasta muutamien päivien päästä, vaikka kuinka olisi kiinnostunut. Me ei kaikki olla hätähousuja. Kyllä se maailma on siellä vielä ensi viikollakin.

      • Anonyymi

        Vastausta viestiin saa siis sulta odottaa muutaman päivän?


    • Anonyymi

      Kannattaapa ottaa asia puheeksi eli ihan suoraan kysyä miten hänen mielestään treffit meni ja kiinnostaako tavata uudestaan vai ei. Ellei toista kiinnosta, niin sitten uusia treffejä kohti. Turha tuhlata aikaa ja jäädä odottelemaan ja itsekseen pähkäilemään mitä toinen miettii :)

      • Anonyymi

        Turha kysellä, sen tietää siitä jos viestit viivästyy treffien jälkeen, ulkonäkö ei miellyttänyt.


    • Anonyymi

      Siis etkö tosiaan antanut persettä?
      Taidat olla pihtaava hinuri.

    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin treffien lopussa selvitän, että jatketaanko. Usein nainen tyrmää, mutta itsekin olen sanonut monta kertaa ein. Kaksi naisystävää olen kuitenkin löytänyt suomi24:stä.

    • Anonyymi

      taisi aloittajalla olla kotimainen mies kun ei ekalla kerralla antanut persettä mutta jos kyseessä olisi ollut abdulah olisi varmaan jo ryppyreikää venytelty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe