tavattiin ekaa kertaa mutta...

Anonyymi

Eli tapasin eilen uuden miehen. Tutustuimme tinderin kautta, sen jälkeen snapchatissa keskustelua ja sovittiin että kahvitellaan. Kahviteltiin eilen ja vaikutti todella kivalta tyypiltä, ei ollut hiljaista hetkeä. Jopa perhosia alkoi olemaan vatsassa ja olisi tehnyt mieli suudella (Mitä en tietenkään tehnyt). Hän lähti illalla noin 10 aikaan ja odotin jos hän laittaisi viestiä kun pääsee kotiin. Mitään ei kuulunut, aamulla toivoin puhelinta avatessa että olisi saapunut viestiä... ei... päätin itse laittaa snappiä. Laitoin ”nyt matka kohti (paikka x)” eli sellainen perus mitä kavereille ohimennen kerrotaan. Vastasi siihen sängystään kuinka nukkui myöhään ja pitäisi mennä paikkaan x. Jnejnejne. Ajattelin että jes hän vastasi ja hyvinkin pitkästi, ajattelin että se on hyvä merkki toisin kun olisi jättänyt vastaamatta tai vastaisi vain ”ok” tästä on nyt 11 tuntia eikä ole mitään kuulunut hänestä. Odottelen että hän alottaisi, mutta ei. Ennen treffejä viestittelimme hyvinkin paljon. Tämä on todella inhottavaa kun treffeistä jäi niin hyvä maku ja fiilis. Tuntui että kerrankin on onnistuneet treffit. Nähtävästi hän oli eri mieltä? Vai panikoinko turhaan?

Lisään vielä että meillä oli hyvinkin paljon yhteistä ja aiheita mistä tykkäämme.

12

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksiä hän vain halusi

• Anonyymi

Aloittaja: emme harrastaneet seksiä

• Anonyymi

Laita viestiä, jospa hän ajattelee samoin ja odottelee sulta yhteydenottoa.

• Anonyymi

Ei ole kiinnostunut, muuten viestejä tulisi solkenaan. On jo uusi nainen kiikarissa.

• Anonyymi

Turha tuosta nyt on panikoida, joillain ihmisillä pysyy järki päässä vaikka ois kuinka ihastunu tai rakastunu. Tarkotan siis että ehkä miehellä on nyt muita menoja vastaa kunhan ehtii paremmin.

Eli panikoit turhaan, tosin ainakin minä miehenä olisin illalla laittanu vielä viestiä treffien jälkeen.... mutta kun meitä on joka junaan.

• Anonyymi

Voisko aloittaja päivittää, miten lopulta kävi?

Itse voisin hyvinkin olla mies, joka viestittelee vasta muutamien päivien päästä, vaikka kuinka olisi kiinnostunut. Me ei kaikki olla hätähousuja. Kyllä se maailma on siellä vielä ensi viikollakin.

• Anonyymi

Vastausta viestiin saa siis sulta odottaa muutaman päivän?

• Anonyymi

Kannattaapa ottaa asia puheeksi eli ihan suoraan kysyä miten hänen mielestään treffit meni ja kiinnostaako tavata uudestaan vai ei. Ellei toista kiinnosta, niin sitten uusia treffejä kohti. Turha tuhlata aikaa ja jäädä odottelemaan ja itsekseen pähkäilemään mitä toinen miettii :)

• Anonyymi

Turha kysellä, sen tietää siitä jos viestit viivästyy treffien jälkeen, ulkonäkö ei miellyttänyt.

• Anonyymi

Siis etkö tosiaan antanut persettä?
      Taidat olla pihtaava hinuri.

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin treffien lopussa selvitän, että jatketaanko. Usein nainen tyrmää, mutta itsekin olen sanonut monta kertaa ein. Kaksi naisystävää olen kuitenkin löytänyt suomi24:stä.

• Anonyymi

taisi aloittajalla olla kotimainen mies kun ei ekalla kerralla antanut persettä mutta jos kyseessä olisi ollut abdulah olisi varmaan jo ryppyreikää venytelty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe