tavattiin ekaa kertaa mutta...

Anonyymi

Eli tapasin eilen uuden miehen. Tutustuimme tinderin kautta, sen jälkeen snapchatissa keskustelua ja sovittiin että kahvitellaan. Kahviteltiin eilen ja vaikutti todella kivalta tyypiltä, ei ollut hiljaista hetkeä. Jopa perhosia alkoi olemaan vatsassa ja olisi tehnyt mieli suudella (Mitä en tietenkään tehnyt). Hän lähti illalla noin 10 aikaan ja odotin jos hän laittaisi viestiä kun pääsee kotiin. Mitään ei kuulunut, aamulla toivoin puhelinta avatessa että olisi saapunut viestiä... ei... päätin itse laittaa snappiä. Laitoin ”nyt matka kohti (paikka x)” eli sellainen perus mitä kavereille ohimennen kerrotaan. Vastasi siihen sängystään kuinka nukkui myöhään ja pitäisi mennä paikkaan x. Jnejnejne. Ajattelin että jes hän vastasi ja hyvinkin pitkästi, ajattelin että se on hyvä merkki toisin kun olisi jättänyt vastaamatta tai vastaisi vain ”ok” tästä on nyt 11 tuntia eikä ole mitään kuulunut hänestä. Odottelen että hän alottaisi, mutta ei. Ennen treffejä viestittelimme hyvinkin paljon. Tämä on todella inhottavaa kun treffeistä jäi niin hyvä maku ja fiilis. Tuntui että kerrankin on onnistuneet treffit. Nähtävästi hän oli eri mieltä? Vai panikoinko turhaan?

Lisään vielä että meillä oli hyvinkin paljon yhteistä ja aiheita mistä tykkäämme.

12

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksiä hän vain halusi

• Anonyymi

Aloittaja: emme harrastaneet seksiä

• Anonyymi

Laita viestiä, jospa hän ajattelee samoin ja odottelee sulta yhteydenottoa.

• Anonyymi

Ei ole kiinnostunut, muuten viestejä tulisi solkenaan. On jo uusi nainen kiikarissa.

• Anonyymi

Turha tuosta nyt on panikoida, joillain ihmisillä pysyy järki päässä vaikka ois kuinka ihastunu tai rakastunu. Tarkotan siis että ehkä miehellä on nyt muita menoja vastaa kunhan ehtii paremmin.

Eli panikoit turhaan, tosin ainakin minä miehenä olisin illalla laittanu vielä viestiä treffien jälkeen.... mutta kun meitä on joka junaan.

• Anonyymi

Voisko aloittaja päivittää, miten lopulta kävi?

Itse voisin hyvinkin olla mies, joka viestittelee vasta muutamien päivien päästä, vaikka kuinka olisi kiinnostunut. Me ei kaikki olla hätähousuja. Kyllä se maailma on siellä vielä ensi viikollakin.

• Anonyymi

Vastausta viestiin saa siis sulta odottaa muutaman päivän?

• Anonyymi

Kannattaapa ottaa asia puheeksi eli ihan suoraan kysyä miten hänen mielestään treffit meni ja kiinnostaako tavata uudestaan vai ei. Ellei toista kiinnosta, niin sitten uusia treffejä kohti. Turha tuhlata aikaa ja jäädä odottelemaan ja itsekseen pähkäilemään mitä toinen miettii :)

• Anonyymi

Turha kysellä, sen tietää siitä jos viestit viivästyy treffien jälkeen, ulkonäkö ei miellyttänyt.

• Anonyymi

Siis etkö tosiaan antanut persettä?
      Taidat olla pihtaava hinuri.

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin treffien lopussa selvitän, että jatketaanko. Usein nainen tyrmää, mutta itsekin olen sanonut monta kertaa ein. Kaksi naisystävää olen kuitenkin löytänyt suomi24:stä.

• Anonyymi

taisi aloittajalla olla kotimainen mies kun ei ekalla kerralla antanut persettä mutta jos kyseessä olisi ollut abdulah olisi varmaan jo ryppyreikää venytelty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5250
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      161
      4154
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3577
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3113
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      90
      2907
    6. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      44
      2796
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      152
      2677
    8. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2483
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1735
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      122
      1671
    Aihe