Tämä on mennyt ihan sairaaksi poliittiseksi jahdiksi kun vihreiden jääprinsessa Ohisalo uskalsi antaa ymmärtää ettei kurdimielenosoittajilla ole oikeuksia muka vastustaa poliisien antamia käskyjä ja tapella heidän kanssaan. Toivottavasti persut ovat ainoita jotka kritisoivat jääprinsessan lausuntoja.
Miksi jääprinsessa Ohisaloa jahdataan
11
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tulit siis tuollaisen tekstipökäleen vääntämään palstalle aamuyöllä??!!
Ja vielä puhut sairaudesta... - Anonyymi
Yksi tupeksijaantin pissaliisoja, joka jaksa hölmöillä!
- Anonyymi
Neuvo sinulle. Jos ja kun kirjoitat sarkasmia, niin laita hymiö tekstin perään.
Täällä kirjoittelee niin typeriä henkilöitä, että koskaan ei voi tietää ovatko he tosissaan. ;-) - Anonyymi
Onko se saatu jo kiinni?
- Anonyymi
Eikö se nykyään ole jo huumeprinsessa
- Anonyymi
Jääprinsessa muistuttaa minusta enemmänkin Isis-vaimolta!
- Anonyymi
Ei tässä enää tarvita jahtia: Suomessa tilanne on se että tätä maata hallitsee Stasi.
Sisäministeri puhuu vihapuheesta ja maalittamisesta.
Turpa kiinni tai putkaan puheista ja tuomiolle!- Anonyymi
Ohisalo kyllä typeryksenä maalittaa itse itsensä:. Huumeet vapaaksi, salakuljettajien veneistä elättimamuja Suomeen jne..
- Anonyymi
Mikä ihme toi nyt on, kun muija on sekaisin kuin seinäkello. Yksi koskaan huonoimmista sis. ministereistä eikä edes puolta vuotta virassa.
- Anonyymi
On nyt jo oiva maali!
- Anonyymi
No, jos nimi olis enne :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 881276
- 541144
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721039KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.211004Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918