Kun on työttömän alennuslippu konserttiin, niin miten se työttömyys pitää todistaa? Kysytäänkö sisään mennessö joku todistus?
Työtön ja lippu.fi
2
1665
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaus tulee nyt varmasti myöhässä, mutta kirjoitan tämän siltä varalta, jos joku muu pähkäilee samaa asiaa.
Työttömän tunnistaa helposti neljästä piirteestä:
1. Työttömällä on risaiset, kirpputorilta pullonpalautusrahoilla ostetut vaatteet, tai sitten vuorostaan erittäin kalliit sosiaalikorvauksilla hankitut merkkivaatteet.
2. Työttömän hengitys ja vaatteet haisevat virtsalle ja/tai ulosteelle. Vastavuoroisesti työtön saattaa tuoksua erittäin kalliille haju- ja/tai partavedelle.
3. Työttömän katse on lasittunut ja hän käyttäytyy sekavasti.
4. (Liittyy hiukan kohtaan kolme) Työtön on lähes aina päihteiden vaikutuksen alaisena. - Anonyymi
En tiedä miten alennuslippujen kanssa toimitaan, ei ole kokemusta. Mollin sivuilta kun on kirjautunut omilla tiedoilla, niin voi tulostaa jonkun työttömyystodistuksen. Sillä nyt ainakin voi asian todistaa, jos niitä nyt edes kiinnostaa asiaa tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839