miehet esittää naisia palstalla

Anonyymi

onko täällä yhtään oikeata naista?

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitavaa näyttelijää ei juuri pysty havaitsemaan, mutta väärällä sukupuolella esiintyvät harvoin ovat taitavia.

    • Nykyään ollaan vaan henkilöitä.

      • Saanen huomauttaa, että olen kuulemma miehenä paremman näköinen mitä naisena.

        (lasten suusta se totuus kuullaan)


    • Ei

      Sana ei on kaikessa kielellisessä viestinnässä sana nou.

      (Naurua)

      • Kabukin (ja noin yleisesti ottaen kaiken menneen teatterin idea on se, että naiset eivät sovi lavalle.

        Sovi?

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kabukin (ja noin yleisesti ottaen kaiken menneen teatterin idea on se, että naiset eivät sovi lavalle.

        Sovi?

        (Naurua)

        Jambayan kasaaminen kokoon vaatii kahdessa kontekstissa vain yhtä taitoa.

        Osaamista

        On aivan sama se, että oletko sieltä tai täältä, tulos palkitsee.

        (Hihitystä)


      • Funeau
        Funeau kirjoitti:

        Jambayan kasaaminen kokoon vaatii kahdessa kontekstissa vain yhtä taitoa.

        Osaamista

        On aivan sama se, että oletko sieltä tai täältä, tulos palkitsee.

        (Hihitystä)

        Todella hyvät kokit tuunaavat ilmiöitä lennosta.

        Käsittääkseni olen maanläheinen realisti.

        Jos ajatellaan, että pidän mexicolaisesta ruoasta, ja että muuta keittiötä ei todellisuudessa ole, niin mihin helvettiin sitten joudutaan?

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      Ei oo oikeita, vääriä naisia vaan.

      xL

    • EP PLASTATLATALLLA OOLLEEL MNAIOSAISIA!!!!

    • Anonyymi

      Ei ole. Täällä on vain tekstejä, nais3t ovat tuolla ulkona.

    • Äijjiä äidin oomme kaikki..

      • Moro, mitä äijä? Ei oo nähty sit ihan heti... Ootko sä se hesaäijä, ku siellä asut?

        https://youtu.be/ccv26eyEMvk

        Tää on muuten vaarallista aikaa tuon lentsun kaa..... :oO


      • Disse kirjoitti:

        Moro, mitä äijä? Ei oo nähty sit ihan heti... Ootko sä se hesaäijä, ku siellä asut?

        https://youtu.be/ccv26eyEMvk

        Tää on muuten vaarallista aikaa tuon lentsun kaa..... :oO

        Mäpä mä. The one and only..
        Mitäs tässä.. pistin akan hakee kaljaa kaupasta ja raavin muniani.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mäpä mä. The one and only..
        Mitäs tässä.. pistin akan hakee kaljaa kaupasta ja raavin muniani.

        Ai? Linerikin on kova kapsuttamaan muniaan... Mietin vaan, että mä taidan pitää teistä vähän välimatkaa, ettei muakin ala kutittamaan munia... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Ai? Linerikin on kova kapsuttamaan muniaan... Mietin vaan, että mä taidan pitää teistä vähän välimatkaa, ettei muakin ala kutittamaan munia... :oD

        Se on vaan semmonen tapa, jolla tolle akkaväelle näytetään, että missä se kaappi seisoo..bojoiiing!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on vaan semmonen tapa, jolla tolle akkaväelle näytetään, että missä se kaappi seisoo..bojoiiing!

        Siis sehän näytetään pyörittämällä heijarina letkua silleen letkeesti sohvalla hajareisin... :oD ns. "ropellina". Ja siinä saa näppärästi nivusetkin ilmaa. :oD

        Raaputtaminen on niin läässiisonii.....albändiaikoja... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Siis sehän näytetään pyörittämällä heijarina letkua silleen letkeesti sohvalla hajareisin... :oD ns. "ropellina". Ja siinä saa näppärästi nivusetkin ilmaa. :oD

        Raaputtaminen on niin läässiisonii.....albändiaikoja... :oD

        Teen ton ens aamuna metrossa. Hahhaa, ämmät.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Teen ton ens aamuna metrossa. Hahhaa, ämmät.

        No juuri oiva paikka näyttää mitä on miehiään! :o)


      • Disse kirjoitti:

        No juuri oiva paikka näyttää mitä on miehiään! :o)

        Sitten meen takas mun Audi A8 Lang Securityyn ja kaasutan kurat päälle.
        Mä oon nääs audimies!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten meen takas mun Audi A8 Lang Securityyn ja kaasutan kurat päälle.
        Mä oon nääs audimies!

        Mitä? Ootko mennyt ostamaan onneton itelles Olympiamossen? :oO


      • Disse kirjoitti:

        Mitä? Ootko mennyt ostamaan onneton itelles Olympiamossen? :oO

        Mikäs pikkupoika se sielä jonkun hiacen ratissa nillittää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikäs pikkupoika se sielä jonkun hiacen ratissa nillittää..

        Hähäää.... mikään hikake sentään ole.... sama se millä talvet ajaa, kunhan kesällä moottoripyörällä.... :oD Mutta suotta maksaa maltaita mossesta. :oD Nekin rahat voi käyttää fiksummin....ostaa vaikka kaljaa... :oD


    • Anonyymi

      On. Palstalla on myös niitä naisia, joiden mielestä Dissen tulisi luopua tennissukistaan. ;)

      • Tennissukkia käytetään niin kauan kunnes tulee varpaat ulos. Ja sittenkin siihen päähän voi laittaa solmun.


      • Haahaaa! Nevör! :oD


    • Anonyymi

      Ätmejä komeampia feikkejä x))))))))

    • Anonyymi

      Miksi näin :/?

    • Anonyymi

      Outoa ajatella, että joku mies haluaisi esiintyä naisena... Muistan, kun kouluaikana luokan pojat olivat ylpeitä mies-sukupuolestaan, ja halusivat olla oikein valtavan ylikorostuneen miehekkäitä. Halusivat olla jopa miehekkäämpiä, mitä oikeasti olivat...

    • Anonyymi

      Millä perusteella muka voidaan olettaa, että joku mies haluaisi esiintyä naisena??

    • Anonyymi

      "Eivät isot kellit miestä tee."

      Tämän kipeästi kaipaamanne viisauden teille tarjosi:

      Röllipeikko,
      Aloitusviestissä peräänkuulutettu
      Oikea Nainen

    • Anonyymi

      Jos oikea "nainen" tarkoittaa yli 60v mummoa niin muutama on. Muttta ovat kummatkin femakkoja joten siinä meni se oikea.

      • Anonyymi

        Mikäs tuo f-kirjain tuossa oikein on? Eivätkös ne ole _emakkoja? Teidän nuorten kieltä on hieman vaikea ymmärtää.

        Röllipeikko


    • Oonks mä jo vastannut tähän?

      Olen.

      No siitä huolimatta mulla on sananvapaus, ja sen myötä sanan velvollisuus.
      Katsokaas kun jos miehestä ei ole mieheksi, niin hänestä tuskin on naiseksi.

      (Hihitystä)

    • Anonyymi

      Ei. Tämähän on vapaa palsta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe