missä kanttii rovaniemellä käydä meen ainne huomenna kertokaa paikat missä kanttii kädä muuta kuin kirpputoreilla ja museot onko muuta missä kanttii käydä esim missä on hyvä lounas ruoka eli seisova pöytä eli saa ottaa ite niin paljonko ite haluaa kertpkaa kaikki vastauksenne keskustan turkinpippuri on ihan hyvä onko saaren kylän Saarenkylä Turkinpippuri tai Pizzeria Revontuli Saarenkylä lounasta ja minkä hintasia ne on nuissa tai joku muu lounas aikaan hyvä ruoka ja jälki ruoka on poonusta kertokaa 23.10.2019 aamu kello 7 mennessä katon sillon vastauksenne
rovaniemelle
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tänne kannata tulla.....
- Anonyymi
moi täällä taas kysyn onko muuta kuin museot ja kirpputorit missä kanttii rovaniemellä käydä kun päiväseltään käy siellä eli täältä mistä lähen kestää autolla ajaa rovaniemelle 1,25--2 tuntia (eli 1 tunti 25 munuttia --2 tuntia
- Anonyymi
ainakin jos käyt syömässä niin Tmi Rovaniemen Turkinpippuri tai Saarenkylä Turkinpippuri tai RAX tai kiinalaiset ja sen tapaset on varmaan myös hyviä mut en oo niissä käyny rovaniemellä ja Pancho Villa tässä en ole käyny mut muilla paikka kunnilla ne on saman virman ruokapaikat ihan hyviä mut nuissa muissa oon käyny ja jos hampurilaista haluaa niin onhan siellä hesburger ja mcdonalds ainakin jos on muita josta saa hyviä hampurilaisia niin kertokaa ihmeessä sen ruokapaikan nimi tai muita ruokapaikkoja joissa on hyväruoka tuossa mun ehotuksia ruokapaikoiksi
kaupat joissa kantiikäydä Puuilo Rovaniemi, Clas Ohlson, Kodin Terra Rovaniemi, Risma, tokmanni, Gigantti, Euronics Valokulma, tuossa ainakin joitain kauppoja (liikkeitä) - Anonyymi
Jokkatiellä kannattaa käydä katsomassa paikallista arkkitehtuuria.
- Anonyymi
Teollisuuskylässä voi käydä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265