olisikohan tuo

Anonyymi

13

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekä epäilty mies että epäilty nainen ovat poliisille ennestään tuttuja.
      Siispä poliisien tuttuja eikä mitään oodineita.


      TV 😈

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oodinit on kyllä poliisin vanhoja tuttuja:

        https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/859821/Turun Odinjohtaja uhkaili stiletilla naisia
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soldiers-of-odinin-perustajalle-tuomio/6315836

        Luotan maahanmuuttajiin enemmän kuin Oodineihin. Miten Oodinit voivat epäonnistua noin pahasti, vaikka yhteiskunta on tarjonnut avokätisesti koulutukset ja kaikki. Varmaan rahoittavat heidän elämistäänkin?

        Ei kylläkään kumpaisessakaan laittamassasi linkissä mainittu, että olisi ollut poliisin vanhoja tuttuja. Joten...


      • Anonyymi
        Unnah_Anumemah kirjoitti:

        Ei kylläkään kumpaisessakaan laittamassasi linkissä mainittu, että olisi ollut poliisin vanhoja tuttuja. Joten...

        Kyllähän sellaiset ovat vanhoja tuttuja joilla on rekisteri. Eiköhän näistä tölväisyistä sellainen tule.


    • Anonyymi

      Mitenkähän poliisit ovat aikoinaan valinneet ystävänsä kun kaikki rikolliset ovat niiden vanhoja tuttuja?

    • Anonyymi
      • Nää on sit alkuun poliisin uusia tuttuja, kunnes tekevät sinunkaupat.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti keskimääräinen älykkyysosamäärä on korkeampi kuin Soldiers of Odinin poikain näillä maahamuuttajilla.

        Ihmettelen että jos se Soldiers of Odin on niin hieno järjestö, niin missä siellä ovat eri ammattikuntien edustajat, kuten esim. lääkärit, tuomarit, juristit, pankkiirit, johtajat, jne.

        Se toisi järjestölle uskottavuutta kun esim. aivokirurgi nappaa Odin hupparin päälle ja lähtee partioimaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti keskimääräinen älykkyysosamäärä on korkeampi kuin Soldiers of Odinin poikain näillä maahamuuttajilla.

        Ihmettelen että jos se Soldiers of Odin on niin hieno järjestö, niin missä siellä ovat eri ammattikuntien edustajat, kuten esim. lääkärit, tuomarit, juristit, pankkiirit, johtajat, jne.

        Se toisi järjestölle uskottavuutta kun esim. aivokirurgi nappaa Odin hupparin päälle ja lähtee partioimaan :)

        Aivokirurgilla on vara muuttaa alueelle missä maahanmuuttajia ei asu ja asentaa hälyttimet ja rakentaa muuri talon ympärille,on muuten ruotsissa muurareilla ja turvafirmoilla töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivokirurgilla on vara muuttaa alueelle missä maahanmuuttajia ei asu ja asentaa hälyttimet ja rakentaa muuri talon ympärille,on muuten ruotsissa muurareilla ja turvafirmoilla töitä.

        Hassua, ylivoimaisesti suurimman osan rikoksista tekevät kantasuomalaiset. Miksiköhän niihin ei muureja tarvita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti keskimääräinen älykkyysosamäärä on korkeampi kuin Soldiers of Odinin poikain näillä maahamuuttajilla.

        Ihmettelen että jos se Soldiers of Odin on niin hieno järjestö, niin missä siellä ovat eri ammattikuntien edustajat, kuten esim. lääkärit, tuomarit, juristit, pankkiirit, johtajat, jne.

        Se toisi järjestölle uskottavuutta kun esim. aivokirurgi nappaa Odin hupparin päälle ja lähtee partioimaan :)

        Eikös se oodin ole niinkin arvostettu, että rakensivat Helsinkiin heidän nimeään kantavan suuren keskuskirjaston?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se oodin ole niinkin arvostettu, että rakensivat Helsinkiin heidän nimeään kantavan suuren keskuskirjaston?

        Tama ole huva uutine, menna kauma katsoma Oodini Helsinki.


      • Anonyymi
        AhmedKhaheli kirjoitti:

        Tama ole huva uutine, menna kauma katsoma Oodini Helsinki.

        Siinä kielitaidoton kommentoi kieltä oppivan kielitaitoa.

        Minä ainakin olen mieluummin tekemisissä oppimiskykyisen maahanmuuttajan kuin asennevammaisen ja mieleltään rajoittuneen kantasuomalaisen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe