Ihanalle miehelle

Anonyymi

Tapahtuipa mitä tahansa, (luultavasti ei tapahdu mitään) mä tulen aina muistamaan miltä tuntui katsoa pitkään sun kauniin sinisiin silmiin, hymyillä sulle kauempaa, kuunnella sun ääntä kun selität innoissas milloin mistäkin aiheesta...
Mä NIIIIN tykkään susta ❤
Tämä karismaattiselle, ahkeralle miehelle jonka toivon joskus lepäävänkin :)

42

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettekö enää näe toisianne?

    • Anonyymi

      Sinä olet kirjain ja hän on kirjain?

    • Anonyymi

      Teki nyt vain mieli kirjoittaa tänne, kun ääneen ei voi sanoa.
      Nimikirjaimia en uskalla laittaa, aloituksessa on tunnisteita riittämiin, jos ihme tapahtuisi ja oikea ihminen sattuisi lukemaan. Tuskin sentään.
      -Ap

      • Anonyymi

        Vieläkö näette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö näette?

        En ole varma. Toivottavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma. Toivottavasti!

        Miksi ette näkisi enää? :(


      • Anonyymi

        Melko rohkeaa, mutta voin kyllä väittää että tuo aloitus voi sopia kehen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko rohkeaa, mutta voin kyllä väittää että tuo aloitus voi sopia kehen vaan.

        karismaattinen, sinisilmäinen mies joka puhuu paljon kauempaa ja tekee liikaa töitä.

        Aika hankalaa alkaa arvailemaan kuka voisi olla kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko rohkeaa, mutta voin kyllä väittää että tuo aloitus voi sopia kehen vaan.

        Niinpä, eli ei rohkeaa ollenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        karismaattinen, sinisilmäinen mies joka puhuu paljon kauempaa ja tekee liikaa töitä.

        Aika hankalaa alkaa arvailemaan kuka voisi olla kyseessä.

        Kiitos välittämisestä, yritän myös levätä.Välitän sinusta myös.


    • Anonyymi

      Oliko teillä puhetta ahkeruudesta vai mikä tekee hänestä ahkeran?

      • Anonyymi

        Onpa siitä tainnut puhetta muutaman kerran olla. ..Ei saa udella enempää! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa siitä tainnut puhetta muutaman kerran olla. ..Ei saa udella enempää! :D

        Taidat se sinäkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat se sinäkin olla.

        Taidan olla mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla mitä?

        Ahkera. Ja ihana kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahkera. Ja ihana kaikin puolin.

        Nooo, tämmönen vaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooo, tämmönen vaan :D

        Ihastuttava olet, just tuollasena kuin oot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuttava olet, just tuollasena kuin oot :)

        Kiitos, sinä tuntematon! :) Ajattelispa hänkin noin


    • Anonyymi

      Sä olet kanssa tosi ainutlaatunen ja tärkeä ihminen, oli kyllä hienoa saada työstää hommia sun kanssa ennen mestan vaihtoa. Säästä toi positiivinen energia nyt kuitenkin omalle perheellesi

      • Anonyymi

        Sä olet tainnut työstää ihan toisilla mestoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet tainnut työstää ihan toisilla mestoilla.

        Hyvin todennäköstä, tuskin kirjottelee tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin todennäköstä, tuskin kirjottelee tänne

        Trollimies kirjoittelee itselleen, eipä oo juuri muuta viime vuosina työstänytkään, eikä tule työstämään, niin ne mielenterveysongelmat pystyy pitkään piilottamaan kunnes dingeli dongeli soi jo peränurkissakin kuin hätäsireeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollimies kirjoittelee itselleen, eipä oo juuri muuta viime vuosina työstänytkään, eikä tule työstämään, niin ne mielenterveysongelmat pystyy pitkään piilottamaan kunnes dingeli dongeli soi jo peränurkissakin kuin hätäsireeni

        Täällä tuntuu joillain olevan joku luuloharha että kaikki jotka ei halua lähteä noihin pilvilinnaromansseihin mukaan, ovat trolleja. Sulle varmaan kaikki jotka ei jaa sun kanssa tasan samaa ajatusmaailmaa, ovat trolleja. Painovoimakin on teoria, jos voisit lopettaa uskomisen siihen ja vaikka leijua helvettiin....


    • Anonyymi

      Sulla on mun numero. Laita viesti! :)

      • Anonyymi

        Tuskinpa viesti multa olisi toivottu... Tällaiseen johtopäätökseen oon tullut. -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa viesti multa olisi toivottu... Tällaiseen johtopäätökseen oon tullut. -Ap

        Mistä olet niin päätellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet niin päätellyt?

        Mies on vältellyt niin tehokkaasti, että viesti on mennyt perille.
        Mutta ymmärrän kyllä. Tilanne on hankala ja itse olen välillä käyttäytynyt vähän asiattomasti. Omaksi kauhuksenikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa viesti multa olisi toivottu... Tällaiseen johtopäätökseen oon tullut. -Ap

        Olethan sä laittanut yhden viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on vältellyt niin tehokkaasti, että viesti on mennyt perille.
        Mutta ymmärrän kyllä. Tilanne on hankala ja itse olen välillä käyttäytynyt vähän asiattomasti. Omaksi kauhuksenikin!

        Asiattomasti, miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on vältellyt niin tehokkaasti, että viesti on mennyt perille.
        Mutta ymmärrän kyllä. Tilanne on hankala ja itse olen välillä käyttäytynyt vähän asiattomasti. Omaksi kauhuksenikin!

        Ymmärrätkö, että on vähän hankala tilanne. Yritän saada tähän hyvän ratkaisun. Minusta vaan tuntuu, että tässä ei ole olemassakaan hyvää ratkaisua. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Tuntuu vain, että tähän pitäisi saada jokin ratkaisu. Tällaiset tilanteet eivät ole kenelläkään helppoja. En syytä meitä kumpaakaan tästä tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sä laittanut yhden viestin.

        En ole laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiattomasti, miten?

        Nooo, vääntänyt tikusta asiaa aina tilaisuuden tullen ja möläytellyt niin, että toinen on varmasti tajunnut ihastumiseni.

        Tällaisessa tilanteessa olisi viisainta heti tunteiden synnyttyä alkaa välttelemään, mutta minäpä toimin päinvastoin. No nytpä olen saanut kärsiä nahoissani. Niinkin paljon, että pitää täällä avautua... Toki olen kyllä vastakaikuakin jonkin verran saanut.
        Luulis että näin vanha osaisi jo käyttäytyä, mutta näköjään ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että on vähän hankala tilanne. Yritän saada tähän hyvän ratkaisun. Minusta vaan tuntuu, että tässä ei ole olemassakaan hyvää ratkaisua. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Tuntuu vain, että tähän pitäisi saada jokin ratkaisu. Tällaiset tilanteet eivät ole kenelläkään helppoja. En syytä meitä kumpaakaan tästä tilanteesta.

        Sehän se, että hyvää ratkaisua ei ole! Jos itse saisin valita, niin juttelisin tilanteesta miehen kanssa rauhassa kahdestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se, että hyvää ratkaisua ei ole! Jos itse saisin valita, niin juttelisin tilanteesta miehen kanssa rauhassa kahdestaan.

        Pakko vielä sanoa, että tunteet tuota miestä kohtaan on hurjan voimakkaat ja se on tehnyt käyttäytymisestäni kummallista ja ennakoimatonta.
        Äärimmäisen harvinaista tuntea niin vahvaa vetoa.


      • Anonyymi

        Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooo, vääntänyt tikusta asiaa aina tilaisuuden tullen ja möläytellyt niin, että toinen on varmasti tajunnut ihastumiseni.

        Tällaisessa tilanteessa olisi viisainta heti tunteiden synnyttyä alkaa välttelemään, mutta minäpä toimin päinvastoin. No nytpä olen saanut kärsiä nahoissani. Niinkin paljon, että pitää täällä avautua... Toki olen kyllä vastakaikuakin jonkin verran saanut.
        Luulis että näin vanha osaisi jo käyttäytyä, mutta näköjään ei!

        Oliko sinulla vasta joku merkkipäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla vasta joku merkkipäivä?

        Ei muistaakseni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko vielä sanoa, että tunteet tuota miestä kohtaan on hurjan voimakkaat ja se on tehnyt käyttäytymisestäni kummallista ja ennakoimatonta.
        Äärimmäisen harvinaista tuntea niin vahvaa vetoa.

        Sama. Mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla vasta joku merkkipäivä?

        Oli, yhdenlainen vuosipäivä. Silloin myös tapasin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Mieheltä naiselle.

        Ärsyttävää! Mutta minkäs teet :)


    • Anonyymi

      Hei sitten mies, kaikkea hyvää.💙
      Saa nähdä törmätäänkö vielä joskus.
      Ja hyvästi palsta, nyt tämä hulluus pitää lopettaa.
      -Ap

      • Anonyymi

        Missäs tämän miehen näit ja milloin viimeksi?

        :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe