Kaupunki antoi luvan myös veronmaksajille osallistua Kemin keskustan kehittämiseen. Yle Kemi uutiset tarkempaa tietoa. Laitetaampa ekaks Täikön tori sellaseksi jotta tilaisuuksiin mahtuu se 3000 ihmistä.
Kaikki joukolla kehittämään Kemin keskustaa!!!!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täiköntorihan muuttuu parkkipaikaksi, kun uusi yhdistetty tk-keskus avataan.
Tarvitaan kuulemma 100 parkkipaikkaa lisää?- Anonyymi
Johan sitä on vuosia kehitettykkin tapahtumapaikaksi. Nythän se joutaakin parkkipaikaksi. Harmi kun veivät viinakaupan pois. Olisi ollut kaikki palvelut vierekkäin.
Anonyymi kirjoitti:
Johan sitä on vuosia kehitettykkin tapahtumapaikaksi. Nythän se joutaakin parkkipaikaksi. Harmi kun veivät viinakaupan pois. Olisi ollut kaikki palvelut vierekkäin.
Ennen muinoin toimi hienosti, kun tk-keskus oli Kirkkopuistokatu 1 ja Alko Kauppakatu 22
Eli olivat samassa talossa. Yläkerrasta haettiin sairauslomaa ja alakerrasta viinat, sen jälkeen torin-(Elman)kioskilta tupakat ja sit rantaan nautiskeleen.
Palvelu pelas hienosti, mutta ei nykyään.
- Anonyymi
Onhan sitä Kemiä saatu kehittää ennenkin. Tänä vuonna annettiin paljon hyviä ideoita. Kaupunki valitsi 30 000.€ ideaksi kuntoiluportaat. Ei ollut muuten läheskään eniten kannatusta saanut ehdotus. Mutta......missä ne kuntoiluportaat on?
Huoma sina et kuntoilla tai asua toine paika koska ne tehda ensikevät sinne meida talon liki Junko. Jos sina umarta tama uutine ole huva. https://yle.fi/uutiset/3-10902955
- Anonyymi
Saahan sitä kehittää . Ei taideta enää suosta nousta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592864Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731473
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181320TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43994- 71983