Eikö nää kanat tajua, että munat vaatii tilaa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-ilmio-nainen-julkaisi-kuvan-vieressa-matkustaneen-miehen-arsyttavasta-toiminnasta/7597520?cmp=mtvuutiset_mtvuutiset_muu_online_suomi24_convert_jatkuva_uusimmat_468x400#gs.btpycv
Sen takia me kävelläänkin jalat levällään. Kun on ylileveä kuljetus, niin sitten on. Vähän ymmärrystä kiitos,
Johan on nyt päivää
16
51
Vastaukset
Reppanat aka repanderit tarttee happee.
Ei kerrottu miten pitkä kaveri on. On meinaan sen verran tiheään nuo penkit laitettu, että pidemmän kaverin jalat eivät yksinkertaisesti mahdu jalat yhdessä nököttämään.
Zombi kirjoitti:
Olet ärsyttävä. Opettele käytöstapoja senkin röyhkeä mies.
Yhyyyy...
Mieleni ny pahoitin..
Vithun homo.Helmiina kirjoitti:
Jos on pitkä, mä en laittas pahakseni vaikka laittas jalat mun syliin.💋
Jos on liian pitkät jalat, niin kyllähän ne ny voi rullata kasaan.☝️
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Jos on pitkä, mä en laittas pahakseni vaikka laittas jalat mun syliin.💋
haluaisit hänen jalkansa syliisi no ei tämä ole mikään seksi sivusto
Wwuwuw kirjoitti:
Jos on liian pitkät jalat, niin kyllähän ne ny voi rullata kasaan.☝️
Tsihhih, notkee nostelee niskansa taakse..
😇Anonyymi kirjoitti:
haluaisit hänen jalkansa syliisi no ei tämä ole mikään seksi sivusto
Mmm, silittelisin sääriä ja pyörittelisin säärikarvoja sormeni ympärille. 🤭
Helmiina kirjoitti:
Mmm, silittelisin sääriä ja pyörittelisin säärikarvoja sormeni ympärille. 🤭
Hmmm ..
Homo☝️
- Anonyymi
nyt olen sanaton vai ei nainen uskaltanut sanoa mitään miehelleen niin naisen ei olis tarvinnut sanoa muuta kuin voinko laittaa jalkani tuohon niin mies olis antanut tilaa ja sama vaikka olis ollut tuntematonkin mies ja vuorottelisivat mutta miksi heti nettiin sitä en ymmärrä lainkaan
- Anonyymi
Naiset yleensä laittaa käsilaukkunsa viereiselle penkille ja levitää huiskansa, ripsensä, puuterirasiat ja meikit viereiselle penkille ja kun alkaa meikkaamaamaan, niin kyynärpäät sohottaa viereisille penkeille, että vieressä istuva saa naisen kyynärpäästä kovaan.
t. Ätmi toteaa mut sit ei kannattais pitää piukkoja pippelihousuja,
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006275954.html
niinku :D
väljemmät pöksyt jalkaan, nii ei kopekset ahistu eikä nahistu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861759Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171101Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981076Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79962- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs52726- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671