Tyhmä Länsi vapautuu kahleista.
Sitten 1/3 kansasta jää naimattomaksi.
Ihmetellään, mikä meni vikaan.
Juuri se, että kaikki eivät ole YKSITYISYRITTÄJÄÄ, itsenäisiä.
Joissakin asioissa jokainen on riippuvainen toisista kuin toiset.
Olemme hyviä eri asioissa.
Pitää tietää, missä on hyvä ja pyytää apua siihen, missä ei ole hyvä.
SIIS MAAILMASSA ON SIJAA JÄRJESTETYILLE AVIOLIITOILLE.
JOTKA PELASTAVAT IHMISTEN HENKIÄ.
paska kulttuuri pienessä valtiossa, jossa kaikkien pitää olla samankaltaisia!!
Järjestetty avioliitto on Intian meitä pelastava perintö
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
teininä en tiennyt mistään mitään
mutta jos vanhemmat naittaisivat minua pakolla
(vaikka yrittivät)
niin se olisi pelastukseni!!!
pitkälle elämässä
(klitoristani peniksessä toki ei tarvi leikata, mutta kuka sen tietää vaikka itse leikkaan)
onneksi tuli lahja taivaalta vaikka voisi olla aikaisemmin ensi inkarnaatiossa - Anonyymi
En nyt oikein ymmärtänyt pointtiasi.
Ilmeisesti ajattelet, että järjestetyt avioliitot pelastaisivat alemman tason miehet yksinäisyydeltä.
Minun on vaikea kuvitella, että kukaan vanhempi haluaisi naittaa tytärtään ylipainoisen antisosiaalisen työttömän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1085541
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai964819Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394762Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672199- 1172041
- 1061790
- 2561567
- 3711308
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591141- 2181112