onko vinkkejä jostain hyvistä vastuullisista verkkokaupoista? jos joo, niin kertokaa myös perustelut että miks ne on teidän mielestä vastuullisia?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Varusteleka ei ole eettisesti vastuullinen (paskaa ja naista alistavaa läppää), mutta myy pääasiassa käytettyä kamaa ja pakkaukset ovat ainakin nykyisin kierrätettäviä. Ainakin kahdelta osin vastuullinen pulju.
Ruohonjuuri ja hyvinvoinnin tavaratalo myyvät luomua ja käyttävät asiakkaan niin valitessa pakkaukseen jo käytettyjä pahvilaatikoita.
Olikohan CDONilla on valittavana "ympäristökuljetus" lisämaksusta, joka kuitenkin vaikuttaa enemmän viherpesulta.
Sitten löytyy hyvin pieniä liikkeitä, joissa on saatavana ekologisia materiaaleja ja käsintehtyjä tuotteita. Esim. kangasta ja saippuaa. Myös suoraa tilamyyntiä löytyy.
Millaisia tuotteita kaipailet? - Anonyymi
Haa, unohdin spesifioida, että erityisesti siis vaatteita / muotijuttuja haluaisin. huomasin että jollain isoilla verkkokaupoilla on "sustainability" kategoria, mutta ajattelin, että jos ois löytynyt jotain uusia merkkejä ja jotain kivoja pieniä brändejä. Kaikki vaan puhuu aina vastuullisuudesta ja tuntuu että kaikille se tarkoittaa eriä.. siksi siis kyselen.
- Anonyymi
Hiljaseks vetää, kun vastuullisia liikkeitä ei juurikaan oo..
Katoin Yle Areenasta dokumentin Stacey Dooley: totuus halpamuodista.. katsoo sen, ni saa hyvän käsityksen asiasta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561304- 21935
- 68772
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69718- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12587Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �125527- 4522
- 75516
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 83442
- 36437