Huomion kerjääminen on SAIRASTA

Anonyymi

On se kummallista, että jotkut aikuiset ovat niin sairaita, että kerjäävät huomiota.
Ihmisten olisi pitänyt kehittyä kokoajan viisaammiksi ja viisaammiksi, eikä muovisiksi teennäispelleiksi.

Katselkaapa ihmisiä ja ajatelkaa näettekö heissä teennäisyyksiä.
Minä ainakin huomaan, että sellaista älyttömyyttä on hirveästi ja sitä tuntuu lisääntyvän kokoajan.

56

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan niitä idiootteja tosi paljon !
      Miksi muka mieskin tarvitsee poninhäntää tai korvakoruja yms. turhia asioita ???
      Kaikki teennäisyydet ovat todella TÄYSIN TURHIA.
      Kyllä järki pitäisi lisääntyä, eikä tyhmyys !

      • Anonyymi

        Jos minua joku henkilö ärsytää jonka tunnen huomionkipeydellä.Jätän hänet taakseni.Jatkan elämääni. Minua ei ärsytä tuntematomien miesten ponihännät,tai tatuoinit,tai korut.Tai onko miehellä hame pällä?Miksi pilaisin päiväni negativisuudella ? nytkin ihmiset harmitelee sataa vettä . Omistan kumisaapaat ja sade takin.Jopa sateen varjon.


    • Samaa mieltä. Tatuoinnit lävistykset ja korut ovat aivan turhia. Korut miehillä siis. Meille opetettiin että vain merimiehillä ja linnakundeilla on tatuointeja!

      • Anonyymi

        Säälittää kauheasti.

        Nää tatuoijat ovat jotenkin huomion tarpeessa, ja ajattelevat että kun he tatuoivat itseään/lävistävät sun muuta, niin he ovat jotenkin rakastettavampia/menestyneimpiä/mitä muuta kaikkea ym.

        Mutta eihän se ulkoisista tekojutuista oo kiinni.
        Parempi olis käyttää nekin kalliit rahat vaikka keskusteluun asiantuntijan/hyväksyvän ihmisen kanssa ja keksiä että "hei, minähän oon hyvä just niin kuin minö oon, olen ainutlaatuinen, hyväksyn itseni/ei minun tartte etsiä TEKOTEHOSTEITA.

        Nuorille ja epävarmoille ihmisille pitäisi paremminkin perustaa itsekunnioitus/sinä kelpaat niin kuin olet/me tykätään sinusta -kursseja.

        En tuomitse mitenkään heitä jotka tatuoivat/lävistävät ym. Ymmärrän heitä. Mutta säälittää.


    • Anonyymi

      Se on ihan selvä tosiasia, että mitä teennäisempi on, niin sitä tyhmempi ON .

      Siis miettikääpä itseänne.
      Oletko teennäinen ?
      Miksi ???

    • Anonyymi

      Jokaisen tulisi miettiä syvällisesti ja pyrkiä käyttämään järkeä, eikä olla pinnallisia ääliöitä.
      Elämästä nauttisikin paljon enemmän, kun jättäisi KAIKEN teennäisyyden pois IHAN KOKONAAN.
      Teennäiset idiootit ovat tosiaankin erittäin ärsyttäviä ja pilaavat rajusti toisten ihmisten tunnelmaa elämässä.

    • Anonyymi

      Se on kyllä täysin uskomatonta, että ihmiset ovat vaipuneet tuollaiseen älyttömyyteen, kuin teennäisyys ON !

      Jos huomaa teennäispellen, niin on nähnyt idiootin.

      • Anonyymi

        Yksi ja sama epäteennäinen ihmispolo on rustannut nämä kaikki "vuoropuhelut"


      • Anonyymi

        Yksi ja sama epäteennäinen ihmispolo on rustannut nämä kaikki "vuoropuhelut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ja sama epäteennäinen ihmispolo on rustannut nämä kaikki "vuoropuhelut"

        jep, ihan niinkuin jo tuosta CAPSLOCKIN YLIKÄYTÖSTÄ ei huomaisi että kyseessä on yksi ja sama pelle.


    • Anonyymi

      Näin tänään kummallisen jutun.
      Vanha harmaapäinen mies, jolla oli reilusti otsa kaljuuntunut, mutta silti hänellä oli poninhäntä.
      Mitähän ihminen oikein tuollaisella touhulla hakee ?
      Onko sekin sellaista täysin turhaa huomion kerjäämistä ?

      • Anonyymi

        Luulen että hän ei omista saksia, eikä ole rahaa parturiin.


    • Anonyymi

      Joo, onne tatuoijat kauheita.

    • Anonyymi

      Olisi todella mukavaa, jos ihmiset järkiintyisivät ja jättäisivät kaiken teennäisyyden pois.
      Teennäispellet aiheuttaa pelkästään INHOTTAVUUTTA !

      HYI !!!!!!!YÖK !!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Joku teennäispelle voisi kommentoida ja kertoa, että mikä on syynä olla teennäinen ja kerjätä huomiota.

      • Anonyymi

        Ei yksikään idioottiteennäispelle voi mitenkään kertoa JÄRKEVÄSTI sitä.


    • Anonyymi

      Kyllä luulisi, että viimeistään esim. vuonna 2300 olisi kaikki teennäishulluudet jääneet historiaan.
      Ja silloin varmaan todella ihmetellään, että minkä vuoksi kerjättiin huomiota ja oltiin teennäispellejä.
      Luulisi tosiaan, että järki kehittyisi ja tyhmyydet jätettäisiin pois.

    • Anonyymi

      Huomion kerjääminen lisääntyy vaan kokoajan.
      Eihän se iso vika tarvi olla, kun se on aivoissa.

    • Anonyymi

      Teennäisyydet pitäisi vähentyä ja loppuakin kokonaan jos ihmiset viisastuu.

    • Anonyymi

      Kauheaa puhetta muista ihmisistä.
      Ei saa tuomita vaikka, kuinka pahalta tuntuisi. Ymmärrä ja pyri parantamaan.
      Muutoin palat helvetin tulessa.

    • Anonyymi

      Ai että! Siitä on useita vuosia, kun viimeksi tällä palstalla vierailin ja ihastuttavaa huomata, että sama trolli jatkaa täällä edelleen eteenpäin porskuttamista ja jutut ovat vieläkin saman toistamista. Tiesitköhän, että vaikka ihminen yrittäisi esittää olevansa eri henkilö, on hänen siitäkin huolimatta erittäin vaikeaa päästä irti omasta kirjoitustyylistään vaikka hän yrittäisikin? Se paljastaa, että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Esimerkiksi caps lockien käyttötyyli ja sanan "teennäispelle" viljeleminen. Teennäispelle kun ei sanana ole mikään kovin yleisesti käytetty termi, mikä kaikilla muillakin ihmisillä tulisi ensimmäisenä mieleen haukkumasanana. Yrittäisit edes. Mutta onnea valitsemallasi tiellä! Täytyykin taas vaikkapa kolmen vuoden päästä käydä moikkaamassa.

      • Anonyymi

        Eihän tuo sana " teennäispelle " , ole mikään haukkumasana, vaan se on pelkästään rehellinen toteamus .
        Kukaan teennäinen ei ilmeisesti pysty oikeasti ja järjellisesti vastaamaan siihen kysymykseen, että miksi pitää olla teennäispelle ?

        Jos minä olisin vähääkään teennäinen, niin muuttaisin itseni väkisin NORMAALIKSI.


    • Anonyymi

      Itse olen vienyt huomion keräämisen niin pitkälle, että minusta näkyy liikkuessa paljasta ihoa tuskin lainkaan. Maski ja aurinkolasit ja täysin peittävä vaatetus sen lisäksi. Ihan arvattavaksi jää, mitä vaatteiden alla on. Sitä paitsi ei se ketään enää siinä vaiheessa kiinnosta, kun naisella häämöttää viitta vailla vaihdevuodet edessä.

      Mitähän aloittajalla olisi ollut ikää. Minun sormet ja varpaat riittävät vaivatta sen laskemiseen. Ehkä hänkin ajattelee vähän avarammin, kun on kasvanut ulos pamperseistaan.

    • Anonyymi

      Mulla on tatuointeja 5 kpl

    • Anonyymi

      Ihmisen perustaipumukset ovat olleet vuosituhannesta toiseen samanlaisia. Ja tulevat aina pysymäänkin.

    • Anonyymi

      Niin olisi pitänyt, mutta ihminen taantuu jo hyvää vauhtia.

    • Anonyymi

      Mitä tarvetta tatuoinnella oikeasti ON ???
      Eikö ilman niitä muka voi elää ???
      Kyllä kaikki teennäisyydet ovat ihan täysin turhia !

    • Anonyymi

      Ei se ole huomion kerjäämistä vaan he eivät ole sinut kehonsa kanssa. Puhutaan nykyään paljon kehopositiivisuudesta, mutta tatuoidut ovat siellä aivan ääripäässä vihaten aiemmin tatuoimatonta kehoaan.
      Tatuoimattomat rakastavat kehoaan ja haluavat näyttää sitä ylpeänä ja luonnonmukaisena.

    • Anonyymi

      Lukuisat viiltelyarvet kyynärvarsissa kerää paljon enemmän huomiota kuin mikään tatuointi. Ihan vaan vinkkinä heille jotka nauttivat muiden tuijottavista katseista.

      • Anonyymi

        Viiltelyarpia usein piilotetaan tatuoinneilla, mikä sekin kertoo kehonegatiivisuudesta, ahdistuksesta ja mielenterveysongelmista.
        Helppoa siis sanoa, että tatuoimattomat ovat kehopositiivisempia ja rakastavat itseään kuten kuuluukin. Olkaamme ymmärtäväisiä, niitä kohtaan, joiden on täytynyt tatuoida itsensä pystyäkseen edes vähän rakastamaan kehoaan.


      • Anonyymi

        Mites on pitäisikö viiltelyt tehdä itse vai olisiko vaan parempi jättää ammattilaisen tehtäväksi? Haluan että ihoni on viilletty oikeaoppiseti ja että lopputulos on parasta ykkösluokkaa. Täytyypä tiedustella tatuointiliikkeistä jos vaikka samalla ottais muutaman lävärin poskeen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites on pitäisikö viiltelyt tehdä itse vai olisiko vaan parempi jättää ammattilaisen tehtäväksi? Haluan että ihoni on viilletty oikeaoppiseti ja että lopputulos on parasta ykkösluokkaa. Täytyypä tiedustella tatuointiliikkeistä jos vaikka samalla ottais muutaman lävärin poskeen ...

        Muistathan että tatuoinnit on syytä laseroida pois ennen operaatiota. Myös puudutusvoiteiden käyttö on suositeltavaa.


    • Anonyymi

      Kaikki huomion kerjääjät ovat TYHMIÄ !
      He eivät ymmärrä vähääkään, miten JÄRJETÖNTÄ ja TURHAA se kerjääminen on !

      • Anonyymi

        Muhahhahahahahahahaha


    • Anonyymi

      Tatuointien avulla epänormaalit löytävät kaltaisensa .

      • Anonyymi

        No löysit ainakin jotain positiivista tästä aiheesta. Eli ne jotka ovat kehopositiivisia ja hyväksyvät luonnollisen kehonsa voivat helposti löytää kaltaisensa tasapainoisen, terveen kumppanin tai ainakin helposti karsia suuren joukon pois. Toki tiedän myös onnistuneen parin, joissa mies on tatuoimaton ja nainen näkyvästi tatuoitu. Jatkuvuutta on vaikea ennustaa, jos eteen tipahtaakin hyväluontoinen tatuoimaton kaunotar.


    • Anonyymi

      Eihän nyt mitenkään voi olla kyse huomion kerjäämisestä, jos ottaa tatuoinnin, koska näkyvillä tatuoinneilla saa nykyäänkin vain aikaan negatiivista huomiota, jos nyt edes sitäkään.

      Tatuoimattomat saavat enemmän huomiota ihostaan, joka on luonnollinen. Kaikki luonnollisuus on nyt trendaavaa. Silikoneja ja huulitäytteitä poistetaan. Hiuslisäkkeet ovat out, samoin "muovikynnet" ja lävistykset. Karvamatoripset ovat naurettavia, niitä näkee enää vain joillain pulimuijilla.
      Toki kehittyvissä maissa tullaan vielä jälkijunassa eli itäblokissa, Afrikassa ja Etelä-Amerikan köyhimmissä maissa on vielä musteelle, silikonille ja muoville markkinat.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Kyllä Suomessakin jälkijunassa tulevat vielä katuvat ja laseroivat tatuoinnit pois, jos rahaa riittää. Silikonit onkin yleensä jo terveyssyistä pakko poistaa.


    • Anonyymi

      Miksi vankiloiden asukkailla ja narkkareilla on yleensä tatuointeja ja lävistyksiä ?

    • Anonyymi

      Mulla on tatuointeja eikä mua kiinnosta paskan vertaa se mitä joku musta ajattelee. En jaksa vaivata päätä sillä, ihan sama mitä joku ajattelee en mä siitä yö unia menetä

      • Anonyymi

        Tuo juurikin on sitä omassa ahtaassa kuplassaan elelevän juntin uhoa. V***t kaikesta! .... joopa joo. Tuskimpa vaivaat päätäsi ylipäätään millään järkevillä asioilla tai edes vähänkään ymmärrät kuinka maailma toimii.


      • Anonyymi

        Mitä hyötyä niistä tatuoinnista sitten on ???
        Vastaa oikeasti ja järkevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo juurikin on sitä omassa ahtaassa kuplassaan elelevän juntin uhoa. V***t kaikesta! .... joopa joo. Tuskimpa vaivaat päätäsi ylipäätään millään järkevillä asioilla tai edes vähänkään ymmärrät kuinka maailma toimii.

        Ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta

        Niinpä. Miksipä kiinnostaisi kun voi elää elämänsä tynnyrissä onnellisen tietämättömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksipä kiinnostaisi kun voi elää elämänsä tynnyrissä onnellisen tietämättömänä.

        hahahahaahah


    • Anonyymi

      Mitä järkeä ja mitä hyötyä siitä on, kun miehet käyttävät poninhäntää,,,korvakoruja,,,,meikkejä,,,,tatuointeja,,,,yms.

      TUOLLAISET OVAT KAIKKI TÄYSIN TURHIA !!!

      • Anonyymi

        Homoja


    • Anonyymi

      Kyllä teennäisyydet ovat täysin turhia, sairaita ja ihan HULLUJA !

    • Anonyymi

      Ne tatuoidut henkilöt, jotka itse tunnen, tulevat huonoista kodeista. Heitä ei ole rakastettu, heillä on mielenterveysongelmia ja elämä kaikin puolin raskasta. Heillä ei ole myöskään ollut mahdollisuutta kouluttautua.

    • Anonyymi

      Aina löytyy niitä ketkä valittaa pitäkää huoli omista asioistanne, ei se teille kuullu jos joku haluaa ottaa tatuointeja. Ei se vaikuta teidän elämää millään tavalla

      • Anonyymi

        Kyllä vaikuttaa !
        Kaikki tyhmyydet tuntuvat mielettömän järjettömiltä.
        Hulluus pitäisi poistaa ihan täysin suomesta ja vaatia kaikissa toiminnoissa järkevyyttä ja rehellisyyttä.
        Jos minä olisin teennäispelle ja huomion kerjääjä, niin kyllä olisin kusipää ja hakkaisin itseäni moskalla päähän !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa !
        Kaikki tyhmyydet tuntuvat mielettömän järjettömiltä.
        Hulluus pitäisi poistaa ihan täysin suomesta ja vaatia kaikissa toiminnoissa järkevyyttä ja rehellisyyttä.
        Jos minä olisin teennäispelle ja huomion kerjääjä, niin kyllä olisin kusipää ja hakkaisin itseäni moskalla päähän !

        Ei vaikuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa !
        Kaikki tyhmyydet tuntuvat mielettömän järjettömiltä.
        Hulluus pitäisi poistaa ihan täysin suomesta ja vaatia kaikissa toiminnoissa järkevyyttä ja rehellisyyttä.
        Jos minä olisin teennäispelle ja huomion kerjääjä, niin kyllä olisin kusipää ja hakkaisin itseäni moskalla päähän !

        Voisit aloittaa vaatimalla järkevyyttä ja rehellisyyttä itseltäsi. Oli sen verran teennäistä pelletekstiä ja kusipäistä huomion kerjäämistä, että kysynkin haluatko lainata minun moskaa vai löytyykö sinulta oma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit aloittaa vaatimalla järkevyyttä ja rehellisyyttä itseltäsi. Oli sen verran teennäistä pelletekstiä ja kusipäistä huomion kerjäämistä, että kysynkin haluatko lainata minun moskaa vai löytyykö sinulta oma?

        No ,,,, mihin sitä teennäisyyttä muka tarvitaan ?
        EI MIHINKÄÄN !!!
        HULLUUS ON HULLUUTTA !!!


    • Anonyymi

      Ei kannata tehdä asioita niinkun joku muu haluaa, kannattaa tehdä asiat niikuin ite haluaa ja elää elämää just niinkun haluaa. Mutta ilmeisesti nämä valittajat tekee asiat just niinkun joku toinen sanoo.

      • Anonyymi

        Se on juuri näin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe