Huomion kerjääminen on SAIRASTA

Anonyymi

On se kummallista, että jotkut aikuiset ovat niin sairaita, että kerjäävät huomiota.
Ihmisten olisi pitänyt kehittyä kokoajan viisaammiksi ja viisaammiksi, eikä muovisiksi teennäispelleiksi.

Katselkaapa ihmisiä ja ajatelkaa näettekö heissä teennäisyyksiä.
Minä ainakin huomaan, että sellaista älyttömyyttä on hirveästi ja sitä tuntuu lisääntyvän kokoajan.

13

97

Vastaukset

• Onhan niitä idiootteja tosi paljon !
      Miksi muka mieskin tarvitsee poninhäntää tai korvakoruja yms. turhia asioita ???
      Kaikki teennäisyydet ovat todella TÄYSIN TURHIA.
      Kyllä järki pitäisi lisääntyä, eikä tyhmyys !

• Samaa mieltä. Tatuoinnit lävistykset ja korut ovat aivan turhia. Korut miehillä siis. Meille opetettiin että vain merimiehillä ja linnakundeilla on tatuointeja!

• Säälittää kauheasti.

Nää tatuoijat ovat jotenkin huomion tarpeessa, ja ajattelevat että kun he tatuoivat itseään/lävistävät sun muuta, niin he ovat jotenkin rakastettavampia/menestyneimpiä/mitä muuta kaikkea ym.

Mutta eihän se ulkoisista tekojutuista oo kiinni.
        Parempi olis käyttää nekin kalliit rahat vaikka keskusteluun asiantuntijan/hyväksyvän ihmisen kanssa ja keksiä että "hei, minähän oon hyvä just niin kuin minö oon, olen ainutlaatuinen, hyväksyn itseni/ei minun tartte etsiä TEKOTEHOSTEITA.

Nuorille ja epävarmoille ihmisille pitäisi paremminkin perustaa itsekunnioitus/sinä kelpaat niin kuin olet/me tykätään sinusta -kursseja.

En tuomitse mitenkään heitä jotka tatuoivat/lävistävät ym. Ymmärrän heitä. Mutta säälittää.

• Se on ihan selvä tosiasia, että mitä teennäisempi on, niin sitä tyhmempi ON .

Siis miettikääpä itseänne.
      Oletko teennäinen ?
      Miksi ???

• Jokaisen tulisi miettiä syvällisesti ja pyrkiä käyttämään järkeä, eikä olla pinnallisia ääliöitä.
      Elämästä nauttisikin paljon enemmän, kun jättäisi KAIKEN teennäisyyden pois IHAN KOKONAAN.
      Teennäiset idiootit ovat tosiaankin erittäin ärsyttäviä ja pilaavat rajusti toisten ihmisten tunnelmaa elämässä.

• Se on kyllä täysin uskomatonta, että ihmiset ovat vaipuneet tuollaiseen älyttömyyteen, kuin teennäisyys ON !

Jos huomaa teennäispellen, niin on nähnyt idiootin.

• Yksi ja sama epäteennäinen ihmispolo on rustannut nämä kaikki "vuoropuhelut"

• Yksi ja sama epäteennäinen ihmispolo on rustannut nämä kaikki "vuoropuhelut"

• Näin tänään kummallisen jutun.
      Vanha harmaapäinen mies, jolla oli reilusti otsa kaljuuntunut, mutta silti hänellä oli poninhäntä.
      Mitähän ihminen oikein tuollaisella touhulla hakee ?
      Onko sekin sellaista täysin turhaa huomion kerjäämistä ?

• Joo, onne tatuoijat kauheita.

• Olisi todella mukavaa, jos ihmiset järkiintyisivät ja jättäisivät kaiken teennäisyyden pois.
      Teennäispellet aiheuttaa pelkästään INHOTTAVUUTTA !

HYI !!!!!!!YÖK !!!!!!!!!!

• Joku teennäispelle voisi kommentoida ja kertoa, että mikä on syynä olla teennäinen ja kerjätä huomiota.

• Ei yksikään idioottiteennäispelle voi mitenkään kertoa JÄRKEVÄSTI sitä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uusimaa eristykseen - mentiinkö liian pitkälle?

Muut Pohjoismaat eivät ole tällaista tehneet, vaikka niisstä tilanne on vakavampi. Tutkija ihmettelee THL:n uusia lukuja: ”Miten Uudenmaan sulkeminen
      Maailman menoa
      524
      4154
    2. Sanna Marin kovassa paikassa. Sääliksi käy.

Ei tainnut Sanna tietää millaiseen myrskyyn joutuu. Hän on joutunut tilanteeseen jossa kansalaisten henki ja talous on vaarassa. Aivan kammottava til
      Maailman menoa
      274
      1144