••• ✍️ Yö oli vaikea, reisissä oli kipuja ja hyvin väsynyt, raskaat jalat .. 👣
Aamulla ennen koulu rikoin vessanpöntön .. tai sen vedensysteemi jutun, mikä huuhtele pöntön vedellä (joknkunlainen akseli)..
Sitten oli koulu .. iltapäivällä oli lisäkurssi, mitä otin koulun lisäksi ja vielä treenit jaloille .. 😵
Nyt voisi alkaa viikonloppu .. mutta ei vielä .. 🥤 😁
Olen vähän väsynyt ..
5
<50
Vastaukset
Iltaa Ystis... ✋
Oot sitten alkanut riehumaan heti aamusta😁
Että pönttö on rikki.... 🚽What... Mitäs nyt sitten?
Pitääkö hommata kuivakäymälä?
Et kai treenaa liikaa kun on kipuja jaloissa vai onko ne "kasvukipuja" kuten joskus ennen vanhaan puhuttiin? 👣Sulla on menny vähän "reisille".... 😅
Mäkin oon väsynyt😌 Tää Pirkko jaksoi kuitenki iltaan asti vaikka heviä settiä olikin..... 😏
Mukavaa iltaa. 🐾🙃
Pistin aivot taas narikkaan.
Huominen vielä ja sitten lepoa.
🐅Heii 😊
Talonmies kävi pöntön vesisäiliön korjaamassa ja nyt on taas ok 🚽 .. onneksi 😁
Jalat saa nyt olla tauolla, nyt on yläkropan treeni aika 💪 😏
Oliko sinulla raskaks päivä?
Olen sitä mieltä, että sinun pitää oikeasti saada enemmän lepoa 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Heii 😊
Talonmies kävi pöntön vesisäiliön korjaamassa ja nyt on taas ok 🚽 .. onneksi 😁
Jalat saa nyt olla tauolla, nyt on yläkropan treeni aika 💪 😏
Oliko sinulla raskaks päivä?
Olen sitä mieltä, että sinun pitää oikeasti saada enemmän lepoa 🤔Onneksi on talonmies👨🔧....
Nykyisin jo häviävä ja silti usein tarpeellinen..
Ei tuo päivä paha ollut. Ehkä liian pitkä.
Mulla on suunnitelma työn rajaamisesta ja se onnistuikin jo välillä, nyt on jonkun aikaa kuormitusta, mutta helpottaa tulevassa...
Oon samaa mieltä, että työ ja lepo ei oo balanssissa nyt. Enemmän lepoa ja palautumisen aikaa. Teen "töitä" sen eteen😍
🐅
Ps. Nyt sitten iisisti ylätsydeemiä💪💪tigrutoivottaa kirjoitti:
Onneksi on talonmies👨🔧....
Nykyisin jo häviävä ja silti usein tarpeellinen..
Ei tuo päivä paha ollut. Ehkä liian pitkä.
Mulla on suunnitelma työn rajaamisesta ja se onnistuikin jo välillä, nyt on jonkun aikaa kuormitusta, mutta helpottaa tulevassa...
Oon samaa mieltä, että työ ja lepo ei oo balanssissa nyt. Enemmän lepoa ja palautumisen aikaa. Teen "töitä" sen eteen😍
🐅
Ps. Nyt sitten iisisti ylätsydeemiä💪💪Hyvä, 👍
Ehkä saat asiat järjestykseen ja saat vähän enemmän lepoa, voisit lähteä jonnekin kavereiden kanssa .. tai muuten vaan olla ja nauttia 🍁 🍂 ❄ 🌁
Nyt lähden iltapesulle ja nukkumaan, aamulla taas herätys a kouluun .. 💼 📔 ✏
Öit 😏Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hyvä, 👍
Ehkä saat asiat järjestykseen ja saat vähän enemmän lepoa, voisit lähteä jonnekin kavereiden kanssa .. tai muuten vaan olla ja nauttia 🍁 🍂 ❄ 🌁
Nyt lähden iltapesulle ja nukkumaan, aamulla taas herätys a kouluun .. 💼 📔 ✏
Öit 😏Just laitoin yhteen ketjuun hyvän yön toivotuksen. Alan kans nukkumaan. On väsy.
Kauniita ja levollisia unia Ystis😴💫💤🏙️
Nuku hyvin. Pidä huoli itsestäsi. 🙏
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846