Stressinsietokykynne?

Jos pitäisi heittää arvio ykkösestä vitoseen, niin sanoisin korkeintaan kaksi.

Nuorena uhopäissäni olisin varmaan heittänyt vitosen..

Ei vaan jaksa, ei huvita.. Elämä tasaisen rauhallisena passaa mulle..

Hihii.

68

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh.

Ei ketään?

• Alkaa jo stressaan..

Strrrr...😄

• Mikä hätä sulla on? Kärsimätön luonne? Paineensietokyky sama kuin stressin?

• Kykyä vois vähän ollakin (Oma arvio 3-4), mutta kun haluja ei ole. Ja nyt aiheena siis stressi.

• Stressi on monien sairauksien alkulähde. Ei sitä kannata haalia.

• Serkkupoika lohkaisi aikoinaan, että kun meillä on nämä työkyvyttömyyseläkkeet, niin eikö pitäisi olla myös työhaluttomuuseläkkeet?

• Öö..

Kuka sä oot

• Wwuwuw kirjoitti:

Öö..

Kuka sä oot

Oon se kaveri, jonka serkkupoika lohkaisi noin. Ja miten se tähän liittyy?

• No väittäisin, että aika hyvä....

Ensinnäkin oon lopettanut tupakanpolton. Vaikka käytin lääkkeitä, silti se oli stressitilan nostoa... Ja kestin...

Nyt on joutunut taas painamaan ylitöitä ja lisäksi selkä pirulainen on ihan jumissa. Jouduin märässä, kylmässä ja vaikeissa olosuhteissa vaihtamaan sähkömoottoria ja taajuusmuuttajaa selkä paskana ja parin tunnin nokosilla... Ja lisäksi vielä yksi 12 tunnin yövuoro siihen päälle... Että kyllä koettelee oikein kunnolla taas....mutta en anna periks prkele! Nevör!

• Joku oli jättäny autoon viestin että se pitäis vaihtaa toiseen paikkaan kllo 20.00 mennessä, tai muutoin vittu jotain..

Ei viddu vaan jaksais..urpot..isännöitsijä..yms..

• Wwuwuw kirjoitti:

Joku oli jättäny autoon viestin että se pitäis vaihtaa toiseen paikkaan kllo 20.00 mennessä, tai muutoin vittu jotain..

Se autopaikka on ollu meillä noin kymmenen vuotta, tosin silloin ekana vuotena tehtiin vaihto, josta isännöitsijälle laitettiin ilmo..

Haukotus.

Viddu..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Joku oli jättäny autoon viestin että se pitäis vaihtaa toiseen paikkaan kllo 20.00 mennessä, tai muutoin vittu jotain..

No jo on kaikenlaista.....

Mua ketuttaa, kun en oo vieläkään kerennyt vaihtaa edes talvirenkaita autoon....tänään menin n.7 ltä kotiin, niin puhelin soi ennen ysiä ja eikun töihin.... Piti ajaa 40 km päähän sohjossa, niin kävin vaan porukoilta auton lainaan...salkku siihen ja eikun 7 tuntia töitä siihen... Sit vaihoin taas auton ja mäkkärin kautta kotiin, suihkussa ja 1,5 tuntia nokosia ja takas töihin.... On tää prkele työmaa.... :o/

• Disse kirjoitti:

No jo on kaikenlaista.....

Mua ketuttaa, kun en oo vieläkään kerennyt vaihtaa edes talvirenkaita autoon....tänään menin n.7 ltä kotiin, niin puhelin soi ennen ysiä ja eikun töihin.... Piti ajaa 40 km päähän sohjossa, niin kävin vaan porukoilta auton lainaan...salkku siihen ja eikun 7 tuntia töitä siihen... Sit vaihoin taas auton ja mäkkärin kautta kotiin, suihkussa ja 1,5 tuntia nokosia ja takas töihin.... On tää prkele työmaa.... :o/

Vaan ei yhtään stressaa..

Hö.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se autopaikka on ollu meillä noin kymmenen vuotta, tosin silloin ekana vuotena tehtiin vaihto, josta isännöitsijälle laitettiin ilmo..

Haukotus.

Viddu..😄

No eikö siinä autopaikalla ollut mitään merkkiä kelle se kuuluu? Yleensähän niissä on joku tunniste...asunto se ja se esim. tai autopaikkanro.

Turpaan tuollasille isännöitsijöille....tunnin verran... :oD

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaan ei yhtään stressaa..

Hö.

No ei oikeestaan stressaa... vit.ttaa vaan, kun sattuu kaikenlaista pa.kaa! Minkäs näille teet, mutta näitä vaan sattuu....

Aattelin, että voisin kyllä tehdä jotain kivaa viikonloppuna... Kävis vaikka kavereiden luona tms.? Riippuen miten tää selkä suhtautuu??? Tää on vähän paska homma....toisaalta jos sitä vaikka kävis kävelemässä tms. :o) Se voi tykätä siitä.... Rentoa läpsyttelyä.... :o)

• Disse kirjoitti:

No eikö siinä autopaikalla ollut mitään merkkiä kelle se kuuluu? Yleensähän niissä on joku tunniste...asunto se ja se esim. tai autopaikkanro.

Turpaan tuollasille isännöitsijöille....tunnin verran... :oD

No onhan siinä meiän numero..

Saisko vaan ottaa tuota vaikka kirveen esille ja jos jostain vielä löytyis sauna..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

No onhan siinä meiän numero..

Saisko vaan ottaa tuota vaikka kirveen esille ja jos jostain vielä löytyis sauna..😄

0No kuule mikä ettei..... tuo se isännöitsijä meille tänne Savoon.... mennään tuohon meidän landelle...siellä on just sopiva takamehtä saunan takana, mihin voi hukuttaa yhden v.ttumaisen isännöitsijän ja sit ihan raivona saunoo vielä sen päälle. :oD On kuule oikee ulukosaana! Heleveettilääne! ;oP

• Disse kirjoitti:

0No kuule mikä ettei..... tuo se isännöitsijä meille tänne Savoon.... mennään tuohon meidän landelle...siellä on just sopiva takamehtä saunan takana, mihin voi hukuttaa yhden v.ttumaisen isännöitsijän ja sit ihan raivona saunoo vielä sen päälle. :oD On kuule oikee ulukosaana! Heleveettilääne! ;oP

Eikö muuten vitutus ole sama asia kuin stressi?

Ukko on ny siinä kytiksellä..katotaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksei vaan vois..

https://youtu.be/L3HQMbQAWRc

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei minusta.... Vitutus oikeastaan on sellaista agree.... Stressi on murehtimista ja pähkimistä....selviämistä jne....

Ennemmin kunnon ketutuskin, kun stressata ja murehtia.... Se on minusta niin turhaa.... aina niistä kaikista tilanteista vaan pääsee jotenkin läpi... Ei kukaan jää mihinkään yhteen ongelmaan jumimaan....ei jos vähänkin on meininkiä elämisessä... :o)

• Wwuwuw kirjoitti:

Toi biisi pitäis kuunnella aina kun meinaa vit..stressaa..

🤗

Niin tai tää....

https://youtu.be/d-diB65scQU

Reläääksmäään!!!! ;oD

• Wwuwuw kirjoitti:

Auh..mä rakastan tota biisii..👍

Lisää häpiä!

https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

Häpihäpihäpi! Ei mitään läpiä, vaan 100% pure häpiä! :oD

• Disse kirjoitti:

Lisää häpiä!

https://youtu.be/ZbZSe6N_BXs

Häpihäpihäpi! Ei mitään läpiä, vaan 100% pure häpiä! :oD

Ouhjooh..

Kohta tässä alkaa ihan leijumaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ouhjooh..

Kohta tässä alkaa ihan leijumaan..

Onko sulla ollut täällä ankeaa? Kiukuttanut tms?

Saathan sä leijuukin välillä :o)

https://youtu.be/U0fk5L1ifbo

Eiks nääkin leiju? :oD

• Disse kirjoitti:

Onko sulla ollut täällä ankeaa? Kiukuttanut tms?

Saathan sä leijuukin välillä :o)

https://youtu.be/U0fk5L1ifbo

Eiks nääkin leiju? :oD

Tä mitä..eiku nukuttaa,,

👻

• Wwuwuw kirjoitti:

Tä mitä..eiku nukuttaa,,

👻

No sitä on liikkeellä.... mutta nukkuminen on homojen hommaa! :oD

• Disse kirjoitti:

No näin homoillessa ei stressaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

No näin homoillessa ei stressaa..

Jotenkin se rentous on löydettävä.... :oD

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Toi biisi pitäis kuunnella aina kun meinaa vit..stressaa..

🤗

Tyhjänpäiväistä ulinaa. Jos ei aiemmin stressannut niin sitten ainakin...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kovvoo hommoo, sano savolainen kannibaali :D

• Anonyymi

Liika väsyneenä 2. Muuten 4.

• Aikalailla teflonia nykyään tuolle ilmiölle. Ainakin mitä itseen tulee. Lapsistakaan ei oikein stressiä enää pysty ottamaan, kotoa on ne eväät annettu mitä on ollut annettavissa.

• Onnenpekka..

• Wwuwuw kirjoitti:

Onnenpekka..

Jep. Työterveydestä on tarjottu myös tuota. En tiedä uskaltaako testata.

https://yle.fi/uutiset/3-7033583

Oma työterveyslääkäri kertoi että hänellä oli testissä ja yllättäen autoilu oli yllättävän stressaava vaikka ei itse sitä sellaiseksi kokenut.

• M184 kirjoitti:

Jep. Työterveydestä on tarjottu myös tuota. En tiedä uskaltaako testata.

https://yle.fi/uutiset/3-7033583

Oma työterveyslääkäri kertoi että hänellä oli testissä ja yllättäen autoilu oli yllättävän stressaava vaikka ei itse sitä sellaiseksi kokenut.

Mitä, ei hitto ..

Sitten alkaa stressaa ettei stressaa ..ja stressaako just ny ja voivoiv..

No onneks on viel hyvät unenlahjat..

• Anonyymi

Voihan sun stressinsietokyky olla korkea vaikka sun stressinsietohalu on alhainen.

Sitten on se ilmiö, kun tyyppä kohkaa kiireestään ja milloin mistäkin, joku toinen seuraa viileenä vierestä. Ensimmäiseen ryhmään kuuluvat usein kokevat omaavansa korkean stressinsietokykyn näkemättä ilmiön ironiaa.

-flowersreally-

• Niin..koko juttuhan pohjautuu vertailuun..

Mäkin olisin nero, jos kaikki muut olisivat mua tyhmempiä..Että mistäs mä sinänsä tiedän muitten kyvyt,,

Hiih..🤗

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin..koko juttuhan pohjautuu vertailuun..

Mäkin olisin nero, jos kaikki muut olisivat mua tyhmempiä..Että mistäs mä sinänsä tiedän muitten kyvyt,,

Hiih..🤗

No en nyt sanois.

-flowersreally-

• Riippuu vähän miten paljon sitä kuormaa alkaa olemaan. Eli miten monelta eri taholta sitä alkaa odotuksia satelemaan, jotka pitäs syystä tai toisesta myös omasta mielestä saada täytettyä/toteutumaan.

Ihan absoluuttinen stressinsietokyky mulla on varmaan vasta kuolleena, kun millään ei oo mitään väliä. Mä olen kova ottamaan suorituspaineita, mutta vastoinkäymisiä mä tunnun sietävän hyvin. Eli asioita, että suunnitelmat ei mee alkuunkaan kuten olin ajatellut. Paremmin kun monikaan tuttuni, jotka tuntuu hajoovan ja märehtivän ikuisuuksia hyvin helposti.

• No..

Hengissä on selvitty..

Hyvvää yöwä ..

• Wwuwuw kirjoitti:

No..

Hengissä on selvitty..

Hyvvää yöwä ..

Niimpä. 😊

Hyvää huomenta! ☺️

• 4 tai 5..

Stressi ei haittaa... En lyyhisty itkeväksi kasaksi vaikka kuinka kuumottaa. :D

• No en mäkään ny sentäs noin reagoi..

• 3 pual

• Nyt tuli taas pieni vitutuspiikki, kun unohdin taas että E alkaa perjantaisin 16.30.

Kyllä mä näen yhtäläisyyden vitutuksen ja stressaantumisen kanssa..

Etenkin miesten lie helpompi sanoa vituttavan kuin jonkun asian stressaavan..

• Anonyymi

Se on ainakin 7. Ellei jopa 8.

• Sulla on sitten leppoisa elämä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sulla on sitten leppoisa elämä.

Ei ole. Mulla on vaan kyky rauhoittua silloin kun muut hermostuu ja stressaantuu. Ja sekin johtuu yksinkertaisesta oivalluksesta, että ongelmiin ei löydy ratkaisuja hermostuneena ja stressaantuneena. Päinvastoin, silloin ne yleensä pahenee. Joka kerta. Poikkeuksetta... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Mulla on vaan kyky rauhoittua silloin kun muut hermostuu ja stressaantuu. Ja sekin johtuu yksinkertaisesta oivalluksesta, että ongelmiin ei löydy ratkaisuja hermostuneena ja stressaantuneena. Päinvastoin, silloin ne yleensä pahenee. Joka kerta. Poikkeuksetta... :)

Juuh, kyllä mäkin olen opetellut rentoutumista ja meditoimista..

Mutta sitten aina joskus tapahtuu jotain, enkä nyt tuota autopaikkajuttua tarkoita, jota ei vain saa mielestään pois..asiaa vaan vatvoo ja vatvoo, vaikka ei haluaisikaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mutta sitten aina joskus tapahtuu jotain, enkä nyt tuota autopaikkajuttua tarkoita, jota ei vain saa mielestään pois..asiaa vaan vatvoo ja vatvoo, vaikka ei haluaisikaan.

Silloin kun faija kuoli, niin mä taisin saada jonkunlaisen burnoutin..Ei siis vain faijan takia, vaan se oli vain se viimeinen niitti..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Franciscus Assisialaisen oppi on ajaton... :)

Muuta minkä voit ja täytyykin muuttaa. Hyväksy se, mitä et voi. Ja löydä viisaus, erotaakseen ne toisistaan... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Muuta minkä voit ja täytyykin muuttaa. Hyväksy se, mitä et voi. Ja löydä viisaus, erotaakseen ne toisistaan... :)

Tyyneysrukous. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

"Muuta minkä voit ja täytyykin muuttaa. Hyväksy se, mitä et voi. Ja löydä viisaus, erotaakseen ne toisistaan... :) "

Oppi on hyvä ja ajaton, mutta siihen sisältyy kompa: Kaikki asiat ovat niitä, mitkä pitää hyväksyä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

"Muuta minkä voit ja täytyykin muuttaa. Hyväksy se, mitä et voi. Ja löydä viisaus, erotaakseen ne toisistaan... :) "

Oppi on hyvä ja ajaton, mutta siihen sisältyy kompa: Kaikki asiat ovat niitä, mitkä pitää hyväksyä.

Kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Heikon ihmisen puhetta, jos niin ajattelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Heikon ihmisen puhetta, jos niin ajattelee.

Ei heikon vaan viisaan. Mutta ehkä on kohtuullista olla joskus hiukan epäviisas, jos se tekee onnelliseksi.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ei heikon vaan viisaan. Mutta ehkä on kohtuullista olla joskus hiukan epäviisas, jos se tekee onnelliseksi.

Heikkous se vasta viisautta onkin.

-flowersreally-

• Oma stressinsietokyky heittelee ja riippuu tilanteista. Joskus on huono päivä ja hermo todella pinnassa, toisinaan on rento meininki, eikä stressi ja työpaineet haittaa ollenkaan.
      Sanoisin asteikolla 3. Ei ainakaan mene paljoa pieleen.

• Tulipa mieleen, että montakohan prosenttiä ihmisistä arvioi oman stressintietokykynsä olevan keskimääräistä parempi?

No oli mien oli, mutta mä ainakin välttelen kaikenlaista stressiä..eihän sitä estää voi, ellei sitten pysty aikaa pysäyttämään.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tulipa mieleen, että montakohan prosenttiä ihmisistä arvioi oman stressintietokykynsä olevan keskimääräistä parempi?

No oli mien oli, mutta mä ainakin välttelen kaikenlaista stressiä..eihän sitä estää voi, ellei sitten pysty aikaa pysäyttämään.

Luulisin, että tuo stressinsietokyky paranee, jos joutuu säännöllisesti samanlaisiin, toistuviin tilanteisiin. Siinä oma tietotaito, osaaminen ja itsevarmuus kasvaa, auttaa pitämään pään kylmänä ja homman hanskassa.
        Kun itse hallitsee tilanteen ja pystyy tekemään korjausliikkeen, se vähentää stressin määrää huomattavasti.
        Yllätystilanteet, odottamattomat mini-katastrofit, nostavat verenpainetta enemmän. Niissä tilanteissa oma paistomittari heittää punaiselle.

• Anonyymi

Usein siedän stessiä tosi hyvin mutta viime aikoina olen ollut tulisilla hiilillä ja raivonnut työvoimatoimiston kurpille oikein kunnolla. Eivät tiedä mistään mitään rikkovat lakia surutta tahallaan joten piti oikein lukea lakia niille eivät sittenkään myöntäneet virheitään joten pistin isomman herran asialle jotta saan oikeutta.

• Ei mulla kyllä mitään kilahduksia ole...Enkä esim riko ja paisko esineitä, saati käy ihmisten kimppuun, enkä edes huutamaan ala. En edes kotona.

• Arvaa?💕

• Anonyymi

Riittävä (RR)

• Anonyymi

Ekaa kertaa koskaan kilahdin ja työkkärin paska naisille ja kilahdin oikein kunnolla. Vittu että kirosin kunnolla koskaan ja vittu että ihmistä voi kohdella niin väärin kun ne teki ja siitä kilahdin. Väittivät asioita minusta jotka eivät pidä paikkansa kuten että olen sairas työkyvytön joten siitä lähinnä kilahdin.

• Anonyymi

Arvioi itse.
      Psykopaatin kanssa naimisissa 15 v ja narsistin työparina 25 v antoi loistavn tilaisuuden opetella kehräämään kärsivällisyyden ohutta lankaa.
      Arvioi itse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6895
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3691
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3248
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2462
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2182
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2079
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2072
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1778
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1654
    Aihe