Aihe

Tahdotko sinä minua?

Anonyymi

Mitähän tässä on meneillään vai onko mitään?

Olet kiinnostava nainen, mutta en ole rakastunut.
Joskus katselen sinua ja jään siitä välillä kiinnikin. Joskus tuntuu, kuin katselisit minua, mutta en saa sinua kiinni siitä. Välillä hymyilemme toisillemme ja jaamme hetken.

Välillä tuntuu, että järjestät tilaisuuksia olla kahden. Välillä tuppaudun seuraasi. Mikään ei kuitenkaan koskaan etene mitenkään. Et toisaalta vaikuta kiusaantuvankaan. Pelkään, että päästän tilaisuudet käsistäni ja luulet, etten ole kiinnostunut. En voi tarttua tilaisuuksiin, koska en halua paljastaa korttejani, jotta en tekisi oloasi kiusantuneeksi, jos olenkin tulkinnut väärin.
Tahtoisin tutustua, vaikka ihan viattomastikin, mutta en tiedä, miten tai mitä ehdottaa. Tahtoisin tavata töiden ulkopuolella, mutta ehkä se olisi läpnäkyvää?

Olet varattu ja uskon, että aiot olla vastakin. Voisin silti kuvitella, ettet olisi monogaamisessa suhteessa, kuten en minäkään. En edes tiedä, mitä haluan suhteesi. Olla ystäviä, pitää kädestä, nukahtaa viereesi vai rakastella hellästi? Salasuhde se kai joka tapauksessa olisi.

Tee joku aloite, teethän? Niin, että tällainen tyhmempikin tajuaa.

13

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olit mun wish listillä ykkösenä aika pitkään, mutta niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Tai jätetään huutamatta :(

• Anonyymi

Ilman viinaa ei maksa vaivaa.

• Anonyymi

Kuulostaa niin tutulta. Ehkä näitä tilanteita on monilla.
      Itse en tiedä missä menen erään miehen kanssa. Kaikki on juuri noin miten kuvailit, tilanne on jotenkin jumissa. Luulen että hänelläkin on tunteita, mutta en tiedä niiden aitoudesta.

En tiedä itsekään mitä tahdon. Ainakin toisen lähelle on kaipuu. Ja tunteet ovat sellaisia, että salassa ne pitäisi pitää.

Aloitetta tämäkin tyhmä toiselta odottaa..

• Anonyymi

Et varmaan ole hän, koska aloitteita olen tehnyt, etkä ole niihin juuri tarttunut. Enemmänkin olet sivuuttanut ne. Mutta jos olisit, niin tahtoisin minäkin tutustua, vaikka en tiedä, mitä siitä seuraisi. Teit vaan minuun niin suuren vaikutuksen, etten tahdo päästä siitä yli, enkä vastaavaa tunnetta usko kokeneeni aiemmin.

• Anonyymi

Sama juttu täällä, tunnistan tilanteen, mutta en usko että olet hän. Minun tilanteessani miehen olisi kyllä pitänyt tajuta vinkit ja minusta tuntuu että onkin tajunnut, koska hän on halannut, koskettanut jne.

Luulen että meistäkään kumpikaan ei halua mitään sen enempää, eikä todellakaan suhdetta, mutta kuitenkin nauttia välillämme olevasta kemiasta. Haluamme koskea ja tunnemme vetovoimaa toisiimme, nautimme siitä hehkusta ja tilanteiden kuumotuksesta, mutta muuten en usko että etenemme.

• Anonyymi

En voi sietää sinua tumma nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi sietää sinua tumma nainen.

Siinä tapauksessa sinulla on aika outo tapa näyttää se! 😆😁😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa sinulla on aika outo tapa näyttää se! 😆😁😜

En pidä sinusta yhtään vaan eräästä toisesta. Painu sinne mistä tulitkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä sinusta yhtään vaan eräästä toisesta. Painu sinne mistä tulitkin.

Mistä tulin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tulin?

Varmaankin äidistäsi? Näin ajattelen.

• Anonyymi

Onko tämä N-M?

• Anonyymi

Tutulta kuulostaa, meitä taitaa olla paljon. Voisitko kertoa jonkin pienen vihjeen, joka ei aukea kaikille. Voisin minäkin todeta että ohi meni jälleen ja painua nukkumaan

• Anonyymi

Olen samankaltaisessa tilanteessa itsekin.. tuntuu, että tilanne ei etene vaikka tilaisuuksia meillä molemmilla on ollut avata keskustelu - viatonkin. Itse päädyin ratkaisuun, että pyrin jonkin aikaa välttämään tilanteita, joissa kohtaamme. Jos vielä senkin jälkeen tunteita on tuota miestä kohtaan- täytyy vain olla rohkea ja lähestyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      622
      30240
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      300
      22253
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14118
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11162
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      94
      8278