Raamatun kanta maahanmuuttoon.

Rajat kiinni

Tiedoksi kehitysmaanäpertelijäkristityille. Raamatussa on selkeitä kannanottoja kansallisuuksien rajoihin. Yksi kohta rodullisista rajoista kuuluu: Voiko pantteri muuttaa pilkkujaan, tai etiopialainen ihonsa väriä?Tulkattuna: mustia ei pidä väkisin yrittää kotouttaa ja sopeuttaa olemaan kuin valkoiset. Samoin rotujen välisten liittojen jälkeläisten hankkiminen on vastoin tuota. Toinen kohta: Jumala on asettanut kullekin kansalle niiden ajat ja asumisen rajat. Eli joka kansalla on oma alue, omat rajat joiden yli toisten ei pidä muuttaa.

10

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä suomalaisille jotka lähtivät ruotsiin paremman elämän toivossa?

• Rajat kiinni!

Koko porukka on lähetettävä sinne mistä ovat tulleetkin. Ruotsalaisten kanssa solmitut avioliitot purettava, lapset mukaan Suomeen.

• finnboy
        Rajat kiinni! kirjoitti:

Koko porukka on lähetettävä sinne mistä ovat tulleetkin. Ruotsalaisten kanssa solmitut avioliitot purettava, lapset mukaan Suomeen.

norjalaiset, ruotsalaiset, suomalaiset, venäläiset, virolaiset, puolalaiset....... KAIKKI VALKOIHOISIA, meillä on samanlaiset geenit. Afrikkalaiset sen sijaan, ne pitäisi heittää tiukkojen käsirautojen kanssa lentokoneesta mereen!

• finnboy kirjoitti:

norjalaiset, ruotsalaiset, suomalaiset, venäläiset, virolaiset, puolalaiset....... KAIKKI VALKOIHOISIA, meillä on samanlaiset geenit. Afrikkalaiset sen sijaan, ne pitäisi heittää tiukkojen käsirautojen kanssa lentokoneesta mereen!

belgialaiset tai kreikkalaiset?

• Autuas

korvessa sinä asustelet?
      Ei ole terveellistä erottaa/erotella ihmisiä toisistaan.
      Vaikka en osaa ottaa edes vakavsti kirjoitustasi-taidat vaan pelleillä.

• lukenut

Jonkun verran on tuota raamattuakin tullut luettua, mutta enpä sieltä viitsisi paljoa neuvoja ottaa. Tuntuu nykypäivänä siltä että kristillinen-maailma on ottanut tehtäväkseen sen mikä Hitleriltä jäi kesken...

Niin ja tämmöisenä temaattisena nokkimisena voisin poimia tekstistäsi kohdan jossa "Jumala on asettanut kullekin kansalle niiden ajat ja asumisen rajat"... Niin kai tuo "aika" kohta on tulkittava niin, että kansamme "aika" on koittanut.

• Peku10

On erillaisia rotuja, kulttuureineen ja niiden eroavia ominaisuuksia ja toiset ovat kehittyneempiä ja toiset aika lailla kivikaudessa. Käytäntö on suomessakin näyttänyt vuosisadat jo, että vetelä, keksimätön kulttuuri ei sovi tänne eteenpäin vieväksi kulttuuriksi ja voimaksi, vaan pikemminkin päinvastoin.

Tällaiset rotuerot eivät ole hyväksi pohjoismaalaiselle yhteiskunnalle, joka on selkeästi eteenpäin mennyt ja jonka sekoittuneisuus eri valkoisten ja sinisten! kanssa tapahtui aikoja sitten . Voitte lukea ja itse päätellä(onko näin?) koko ihmiskunnan historiaa käsittävää rotujen kehitystä Urantia-kirjasta. Se käsittelee universumia ja menneitä yhteiskuntia laidasta laitaan... Minun mielestäni tämä teos on vertaansa vailla ja on merkittävin teos mitä olen koskaan lukenut, vaikka siinä on kohtiakin jotka jää auki ja jotka kannattaa jättääkin(olen paljon tutustunut kaikenlaisiin uskontofilosofioihin ym. tieteisiin jne.). On väärin tehdä Urantia-kirjasta tulkintoja, jotka johtavat väkivaltaiseen käyttäytymisajatteluun, vaan sen sanoma on päinvastainen. Kuitenkin olen selkeästi sitä mieltä, että maamme on kohtaamassa vakavan taantumisen vaaran tulevaisuudessa, mikäli tänne vastaanotetaan väärää ainesta nyt lisää. Meillä ei ole...tai päättäjillä ei saisi nyt olla sellainen säälivä asenne pakolaisasioissa. Heidän virta ei pysähdy koskaan, koska väestökehityskin on niin vääristynyt: Kehittymättömät kansat synnyttävät nälkää näkemään ja lisääntyvät kuin eläimet jne...Ihmiskunta on todella vaikeassa tilanteessa nämä vuosikymmenet ja sadat myös liikakansoituksen tuoman entistä enemmän ilmastoa ja muuta ekosysteemiä kuormittavan tilanteen vuoksi. Ihmiskunta ei hallitse, vaan epätäydellinen yhteiskunta uskontoineen hallitsee on sitten kyse kehittyneimmistä tai pysähtyneistä kansoista tai roduista.

• Rajat kiinni
        Peku10 kirjoitti:

On erillaisia rotuja, kulttuureineen ja niiden eroavia ominaisuuksia ja toiset ovat kehittyneempiä ja toiset aika lailla kivikaudessa. Käytäntö on suomessakin näyttänyt vuosisadat jo, että vetelä, keksimätön kulttuuri ei sovi tänne eteenpäin vieväksi kulttuuriksi ja voimaksi, vaan pikemminkin päinvastoin.

Tällaiset rotuerot eivät ole hyväksi pohjoismaalaiselle yhteiskunnalle, joka on selkeästi eteenpäin mennyt ja jonka sekoittuneisuus eri valkoisten ja sinisten! kanssa tapahtui aikoja sitten . Voitte lukea ja itse päätellä(onko näin?) koko ihmiskunnan historiaa käsittävää rotujen kehitystä Urantia-kirjasta. Se käsittelee universumia ja menneitä yhteiskuntia laidasta laitaan... Minun mielestäni tämä teos on vertaansa vailla ja on merkittävin teos mitä olen koskaan lukenut, vaikka siinä on kohtiakin jotka jää auki ja jotka kannattaa jättääkin(olen paljon tutustunut kaikenlaisiin uskontofilosofioihin ym. tieteisiin jne.). On väärin tehdä Urantia-kirjasta tulkintoja, jotka johtavat väkivaltaiseen käyttäytymisajatteluun, vaan sen sanoma on päinvastainen. Kuitenkin olen selkeästi sitä mieltä, että maamme on kohtaamassa vakavan taantumisen vaaran tulevaisuudessa, mikäli tänne vastaanotetaan väärää ainesta nyt lisää. Meillä ei ole...tai päättäjillä ei saisi nyt olla sellainen säälivä asenne pakolaisasioissa. Heidän virta ei pysähdy koskaan, koska väestökehityskin on niin vääristynyt: Kehittymättömät kansat synnyttävät nälkää näkemään ja lisääntyvät kuin eläimet jne...Ihmiskunta on todella vaikeassa tilanteessa nämä vuosikymmenet ja sadat myös liikakansoituksen tuoman entistä enemmän ilmastoa ja muuta ekosysteemiä kuormittavan tilanteen vuoksi. Ihmiskunta ei hallitse, vaan epätäydellinen yhteiskunta uskontoineen hallitsee on sitten kyse kehittyneimmistä tai pysähtyneistä kansoista tai roduista.

Heitä nyt saunan uuniin se Urantia! Paskahouretta, Saatanan demonien sanelemaa.

• Peku10 kirjoitti:

sinä sitä "oikeaa" ainesta?

• Andronikos

Siinäpä sitä raamattua näköjään ihan piruna lueskellaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      3892
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2553
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2551
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1993
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1456
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      154
      1057
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe