huomenta

amaryllie

kaikki viisaat ja tietäväiset huuhaalaiset...
vastatessani muikkumiehen viestiin, tuli eteeni sana aamutuima....
KYSYMYS kuuluu siis ...MIKÄ ON AAMUTUIMA???????
onko joku vihainen aamuisin, tuuleeko aamuisin,onko aamulla tuima ilme........

12

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

Sehän on se vaimon katse kun se"hän "katsoo
      miestään"sitä sikaa" aamulla"pitkäksi venähtäneen
      illan jälkeen" tuimaan;=O,)))).

Tässä samalla vastaus mitä tarkoittaa
      lukea rivien välistä.

Hyvää päivän jatkoa Teille, HUUHAALAISET!!!!

• muikkumiesSL

Mahdat sinä itse olla "katso Muikun viestiä"

• Doe-10

voi oikea vastaus olla mikä tahansa:)Katso vaikka Googlella.Se ei erehdy.

• taikanainen

olisikohan suolainen aamu....tai suolaton..
      Lauluntekijä sanoo:tuima on tuuli ja pimeä on taivas....myrskystä kertoessaan :D

• yks typy

aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

• taikanainen
        yks typy kirjoitti:

aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

aamukaffet juotu...tulee muuten juotua pitkin päiviä :)) Tule piipahtamaan....

itse olen jo siivoillut ja leiponut, heräsin viideltä :D

• pahvi

Se on aamun karuin hetki,juuri kun olet noussut ja kompuroit kahvinkeittoon.Kestää siihen asti kunnes ensimmäinen kahvikupillinen alkaa vaikuttamaan.Tosin kesto voi olla hyvin yksilöllistä.Voi vaatia pahimmillaan jopa useita pannullisia kahvia.Siis kyse on olotilasta.

• pirtsakka

sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

• pahvi
        pirtsakka kirjoitti:

sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

No kyl se pitää olla tuoretta kahvia.Yks vaihtoehto on tietysti,että laittaa kahvinkeittimeen ajastimen,niin voi sit herätä tuoreen kahvin tuoksuun.Tai siihen keittimen porinaan.Mul on kyl pannu nyt kun hajotin keittimen pannun.But that`s not the point.

• ..on kai suhteellisen väkevä.. hernerokan ansiosta päästä aamun tuimat ilmoille..

• quistis

noo se ei ainakaan tarkoita minun ilmettäni aamuisin;o( siis aamusuolainen/aamusuolaton.Ihan pöljä sanonta;o(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3446
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2422
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      116
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1109
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      50
      963
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      894
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      890
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      805
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      721
    Aihe