kaikki viisaat ja tietäväiset huuhaalaiset...
vastatessani muikkumiehen viestiin, tuli eteeni sana aamutuima....
KYSYMYS kuuluu siis ...MIKÄ ON AAMUTUIMA???????
onko joku vihainen aamuisin, tuuleeko aamuisin,onko aamulla tuima ilme........
huomenta
12
385
Vastaukset
- perskuti
Sehän on se vaimon katse kun se"hän "katsoo
miestään"sitä sikaa" aamulla"pitkäksi venähtäneen
illan jälkeen" tuimaan;=O,)))).
Tässä samalla vastaus mitä tarkoittaa
lukea rivien välistä.
Hyvää päivän jatkoa Teille, HUUHAALAISET!!!! - muikkumiesSL
Mahdat sinä itse olla "katso Muikun viestiä"
- Doe-10
voi oikea vastaus olla mikä tahansa:)Katso vaikka Googlella.Se ei erehdy.
- taikanainen
olisikohan suolainen aamu....tai suolaton..
Lauluntekijä sanoo:tuima on tuuli ja pimeä on taivas....myrskystä kertoessaan :D- yks typy
aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=))) - taikanainen
yks typy kirjoitti:
aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))aamukaffet juotu...tulee muuten juotua pitkin päiviä :)) Tule piipahtamaan....
itse olen jo siivoillut ja leiponut, heräsin viideltä :D
- pahvi
Se on aamun karuin hetki,juuri kun olet noussut ja kompuroit kahvinkeittoon.Kestää siihen asti kunnes ensimmäinen kahvikupillinen alkaa vaikuttamaan.Tosin kesto voi olla hyvin yksilöllistä.Voi vaatia pahimmillaan jopa useita pannullisia kahvia.Siis kyse on olotilasta.
- pirtsakka
sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.
- pahvi
pirtsakka kirjoitti:
sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.
No kyl se pitää olla tuoretta kahvia.Yks vaihtoehto on tietysti,että laittaa kahvinkeittimeen ajastimen,niin voi sit herätä tuoreen kahvin tuoksuun.Tai siihen keittimen porinaan.Mul on kyl pannu nyt kun hajotin keittimen pannun.But that`s not the point.
..on kai suhteellisen väkevä.. hernerokan ansiosta päästä aamun tuimat ilmoille..
- quistis
noo se ei ainakaan tarkoita minun ilmettäni aamuisin;o( siis aamusuolainen/aamusuolaton.Ihan pöljä sanonta;o(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740129Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158532Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315980Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224578Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623845Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523582Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743141- 322838
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192428Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192252