huomenta

amaryllie

kaikki viisaat ja tietäväiset huuhaalaiset...
vastatessani muikkumiehen viestiin, tuli eteeni sana aamutuima....
KYSYMYS kuuluu siis ...MIKÄ ON AAMUTUIMA???????
onko joku vihainen aamuisin, tuuleeko aamuisin,onko aamulla tuima ilme........

12

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

Sehän on se vaimon katse kun se"hän "katsoo
      miestään"sitä sikaa" aamulla"pitkäksi venähtäneen
      illan jälkeen" tuimaan;=O,)))).

Tässä samalla vastaus mitä tarkoittaa
      lukea rivien välistä.

Hyvää päivän jatkoa Teille, HUUHAALAISET!!!!

• muikkumiesSL

Mahdat sinä itse olla "katso Muikun viestiä"

• Doe-10

voi oikea vastaus olla mikä tahansa:)Katso vaikka Googlella.Se ei erehdy.

• taikanainen

olisikohan suolainen aamu....tai suolaton..
      Lauluntekijä sanoo:tuima on tuuli ja pimeä on taivas....myrskystä kertoessaan :D

• yks typy

aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

• taikanainen
        yks typy kirjoitti:

aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

aamukaffet juotu...tulee muuten juotua pitkin päiviä :)) Tule piipahtamaan....

itse olen jo siivoillut ja leiponut, heräsin viideltä :D

• pahvi

Se on aamun karuin hetki,juuri kun olet noussut ja kompuroit kahvinkeittoon.Kestää siihen asti kunnes ensimmäinen kahvikupillinen alkaa vaikuttamaan.Tosin kesto voi olla hyvin yksilöllistä.Voi vaatia pahimmillaan jopa useita pannullisia kahvia.Siis kyse on olotilasta.

• pirtsakka

sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

• pahvi
        pirtsakka kirjoitti:

sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

No kyl se pitää olla tuoretta kahvia.Yks vaihtoehto on tietysti,että laittaa kahvinkeittimeen ajastimen,niin voi sit herätä tuoreen kahvin tuoksuun.Tai siihen keittimen porinaan.Mul on kyl pannu nyt kun hajotin keittimen pannun.But that`s not the point.

• ..on kai suhteellisen väkevä.. hernerokan ansiosta päästä aamun tuimat ilmoille..

• quistis

noo se ei ainakaan tarkoita minun ilmettäni aamuisin;o( siis aamusuolainen/aamusuolaton.Ihan pöljä sanonta;o(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40129
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8532
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5980
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4578
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3845
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3582
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3141
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2838
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2428
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2252
    Aihe