huomenta

amaryllie

kaikki viisaat ja tietäväiset huuhaalaiset...
vastatessani muikkumiehen viestiin, tuli eteeni sana aamutuima....
KYSYMYS kuuluu siis ...MIKÄ ON AAMUTUIMA???????
onko joku vihainen aamuisin, tuuleeko aamuisin,onko aamulla tuima ilme........

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

      Sehän on se vaimon katse kun se"hän "katsoo
      miestään"sitä sikaa" aamulla"pitkäksi venähtäneen
      illan jälkeen" tuimaan;=O,)))).

      Tässä samalla vastaus mitä tarkoittaa
      lukea rivien välistä.

      Hyvää päivän jatkoa Teille, HUUHAALAISET!!!!

    • muikkumiesSL

      Mahdat sinä itse olla "katso Muikun viestiä"

      • Doe-10

        voi oikea vastaus olla mikä tahansa:)Katso vaikka Googlella.Se ei erehdy.


    • taikanainen

      olisikohan suolainen aamu....tai suolaton..
      Lauluntekijä sanoo:tuima on tuuli ja pimeä on taivas....myrskystä kertoessaan :D

      • yks typy

        aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))


      • taikanainen
        yks typy kirjoitti:

        aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

        aamukaffet juotu...tulee muuten juotua pitkin päiviä :)) Tule piipahtamaan....


        itse olen jo siivoillut ja leiponut, heräsin viideltä :D


    • pahvi

      Se on aamun karuin hetki,juuri kun olet noussut ja kompuroit kahvinkeittoon.Kestää siihen asti kunnes ensimmäinen kahvikupillinen alkaa vaikuttamaan.Tosin kesto voi olla hyvin yksilöllistä.Voi vaatia pahimmillaan jopa useita pannullisia kahvia.Siis kyse on olotilasta.

      • pirtsakka

        sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.


      • pahvi
        pirtsakka kirjoitti:

        sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

        No kyl se pitää olla tuoretta kahvia.Yks vaihtoehto on tietysti,että laittaa kahvinkeittimeen ajastimen,niin voi sit herätä tuoreen kahvin tuoksuun.Tai siihen keittimen porinaan.Mul on kyl pannu nyt kun hajotin keittimen pannun.But that`s not the point.


    • ..on kai suhteellisen väkevä.. hernerokan ansiosta päästä aamun tuimat ilmoille..

    • quistis

      noo se ei ainakaan tarkoita minun ilmettäni aamuisin;o( siis aamusuolainen/aamusuolaton.Ihan pöljä sanonta;o(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe