Kuinka korkealla asutte?

Minä suunnilleen 50cm maanpinnan yläpuolella

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jalat melkein maassa. Voiko rivari oikeesti olla vaan 20 senttiä maasta?

    • Anonyymi

      Ei mitään tietoa?

    • Anonyymi

      Onko tämä nyt sitä smalltalkia, mitä maailmalla puhutaan?

      • Voi olla myös omituista höpötystä


    • Anonyymi
      • Nyt taidettiinkin mennä alaspäin


    • -2 m- 4 m maan pinnasta.... riippuen siitä, missä kohtaa kämppää sattuu olemaan.

      Kellarissa on saunatilat, ne on noin 2 m maan alla. Muu asunto on noin 0,5 m-1 m maan päällä ja yläkerta varmaan 4 m korkealla...

      • Mulla vaan 1 kerroksinen. Se hyvä puoli siinä on, ettei tipu lattian läpi yläkerrasta alakertaan, eikä alakerrasta kellarikerrokseen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mulla vaan 1 kerroksinen. Se hyvä puoli siinä on, ettei tipu lattian läpi yläkerrasta alakertaan, eikä alakerrasta kellarikerrokseen

        No ei tässä ole itsekkään vielä pudonnut, mutta onhan se oma hommansa aina portaissa kulkea.... toisalta hyvää liikuntaa. 😁💪


      • Minä asun kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Parvekkeeni on noin 40-45 senttimetriä maapinnan yläpuolella. Samassa tasossa on saunallinen yksiöni (36 neliötä). Eli asun noin puolisen metriä maapinnan yläpuolella.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minä asun kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Parvekkeeni on noin 40-45 senttimetriä maapinnan yläpuolella. Samassa tasossa on saunallinen yksiöni (36 neliötä). Eli asun noin puolisen metriä maapinnan yläpuolella.

        Jos tulee tarvetta niin voi helposti poistua parvekkeen kautta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jos tulee tarvetta niin voi helposti poistua parvekkeen kautta

        Niin minulla on käynytkin mielessä. Tulipalotilanteessa voi poistua parvekkeen kautta, kun maavara parvekkeelta on olematon.


    • Hiukan tuo rinne viettää mutta luulen että 40-70cm välillä hiiviskellään.

      • Joo, ei munkaan talossa ole tasaisesti 50cm


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Joo, ei munkaan talossa ole tasaisesti 50cm

        Hyvän sokkelin korkeus om. Talossa on melkeen metri.
        Joten asun yli metrin korkeudessa om. Talossani


    • Pah, olen täällä korkeuksissa ja katson teitä ankarin, mutta armollisin silmin. Te maan matoset...

      • Älä vaan putoa sieltä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Älä vaan putoa sieltä

        Tarkoitukseni ei ole vielä laskeutua teidän kurjien kuolevaisten keskuuteen. c",)


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Tarkoitukseni ei ole vielä laskeutua teidän kurjien kuolevaisten keskuuteen. c",)

        Taidatkin olla uusi palstajeesus :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taidatkin olla uusi palstajeesus :D

        Mutta jos sinua oikeasti kiinnostaa, niin kolmannessa kerroksessa kerrostalossa. oliskohan jotain 5m lattiasta maahan.

        Herää vain kysymys, miksi haluat tietää? Ja käsittääkseni korkeudet mitataan merenpinnasta. Hiekkadyyni allani nostaa korkeutta kymmeniä metrejä vaikka asunkin meren rannalla.

        Kuvittelisin, että siinä on joku teini taas viisastelemassa ja haluaa haukkua kerrostaloasukkaita? Olenko väärässä, olenhan? Toivottavasti olen.


    • Anonyymi

      Mitataanko se sitten kantapäästä vai päälaelta se korkeus missä asuu?
      - Eli asuuko ajatuksesi varpaassa vai päässä?

      • Hyvä kysymys, tässä tapauksessa suunnilleen kantapäästä, korkeammaltakin vois mitata. Ajatukseni asuu toivottavasti korkeammalla sijaitsevassa päässä

        Tää viesti oli jostain syystä aiemmin jäänyt huomioimatta


    • Jotakuinki sama 50 cm.

      • Teilläkin sitten varmaan 1 kerroksinen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Teilläkin sitten varmaan 1 kerroksinen

        Joo on. Yhdessä kerroksessa, mutta on meillä myös kellari maan alla. Mutta vain talon yhdellä nurkalla, ei koko talonalunen. :)


    • Anonyymi

      korkeastikoulutettu annika tässä moi no niin korkealla kuten sillä hetkisellä tinderimiehellä on kikkelin pituus muuten tinderissä ei ole pikku kikkeleitä ja ne miehet osaa rakastella naisen tainnoksiin ja onneen terveisin korkeastikoulutetulta annikalta

      • No hei Annika. Hienoa että tälläkin palstalla on onnellisia ihmisiä!


      • Liittyykö Annika cobalt freeportiin?


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        No hei Annika. Hienoa että tälläkin palstalla on onnellisia ihmisiä!

        olen onnellinen oletko sinäkin niin en heti ehtinyt vastaamaan kun asiakas tuli ja oli pika suihinoton varannut nyt odotan ramia on sit muuten kovan luokan pano mies tilasi 2 tuntia nyt lopetettava ovi kello soi hi hi hii en oo vielä edes pessyt suupielii ja tukassakin on jotain no ei rami sitä huomaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen onnellinen oletko sinäkin niin en heti ehtinyt vastaamaan kun asiakas tuli ja oli pika suihinoton varannut nyt odotan ramia on sit muuten kovan luokan pano mies tilasi 2 tuntia nyt lopetettava ovi kello soi hi hi hii en oo vielä edes pessyt suupielii ja tukassakin on jotain no ei rami sitä huomaa

        Onko se alakerran Rami? Sano Ramille terkkuja, ja ettei taas vaan pyyhkäisis verhoon. Tulee isoa pyykkiä.


    • Anonyymi

      Jotain 36 metriä ja meri on tossa.

    • Asun maanpinnan alapuolella..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe