Varatut kirjoittelijat

En arvostele kenenkään ihmisen kirjoituksia, mutta käsittääkseni tämä palsta on SINKKUPALSTA,

Olen itse ollut avo- avio ja muuten vain liitossa. En koskaan niihin aikoihin tullut mölisemään tälle kyseiselle palstalle.

Mielestäni he, jotka ovat pariutuneet, voisivat ihan vaikka sen puolison kanssa keskustella. Ei siihen tarvita sinkkupalstaa.

Minua loukkaa se, kun edellinen naisystäväni kuoli, ja täällä parisuhteessa olevat idarit neuvoo kuinka saisin parisuhteen.

Jättäkää OIKEAT sinkut rauhaan. Jos ette osaa seukata sen puolison kanssa, niin painukaa terapiaan tai vaikka hornan tuuttiin. Vai oletteko jämähtäneet noin pahasti sinkkuuteen?

Mikäli olette, niin psykiatreja löytyy kyllä.

79

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varattuja/naimisissa olevia jotka haaveilevat sinkkuelämästä, sen takia niitä on palstalla, jotta voivat haaveilla :)

• Hyvin kommentoitu. Ihminen vinkuu kuin kapinen rakki jotta saisi seuraa. Sitten kun saa seuraa, niin vingutaan sinkkuvapauden perään. Hah, ihminen on hölmöläinen. Toki itse olen aina käyttäytynyt suoraselkäisesti ja kaikkea mielipiteitä kunnioittaen. Olen siis antipersu.

• No onhan se jopa hieman kyseenalaista, että onko parisuhteessa edes lupa rekata nikki, josta löytyy myöskin emaili... Se on jo harmaalla alueella liikkumista parisuhteessa ja väärin kumppania kohtaan.. Eihän mies voi tietää vaikka se muija kirjottelis siellä yksityisviestejäkin mieheltä salaa vieraille miehille.

• No voi voi.... täällä voi kirjoittaa vaikka itse Timo Similäkin, joten miksi ei varatutkin?

😂

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tjoo, asiaahan voisi ajatella niinkin että ne on ne kirjoitukset jotka ihmisiä kiinnostaa sinkkupalstallakin, ei niinkään kirjoittajien parisuhdestatus. Sori vaan mutta jos täällä olisi pelkkää similää tarjolla kokisin palstan aika tylsäksi.
      .harmiseikirj-

• No totta tuokin...Täältä on vaikea löytää älyllistä keskustelu seuraa.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No totta tuokin...Täältä on vaikea löytää älyllistä keskustelu seuraa.

Niinpä ja eihän me muut olla vastuussa parisuhteellisten palastakirjoituksista, se on ihan heidän oma ongelmansa jos parisuhteeseen syntyy ryppyjä palstalle kirjoittelun vuoksi.
        -harmiseikirj-

• Anonyymi

Tylsäksi? Tylsää on vakkarien keskinäinen lässynlässytys mutta kai se on joillekin todella jännittävää toimintaa, kuten harmikselle, abrikselle, pönttis, disse ym.ym.
        Kertoo siitä että oikea elämä on vielä tylsempää.

Palstalle saa vauhtia vain kinasteluilla eikä lässykuivilla jutuilla joihin nukahtaa.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

No totta tuokin...Täältä on vaikea löytää älyllistä keskustelu seuraa.

Osuit ensimmäisellä hutaisulla nyt naulankantaan. Yksikin "sinkku" palstalainen on kuulemma; nostanut tai laskenut... miten asian nyt ottaa, sitä rimaa tinderissä ja oikein kumin kanssa.
        Hoh hoijaa, ja samoin AP:lle... happamia ovat pihlajanmarjat, ketkuille!

trollikka......
        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille, myös edellä mainituille!

• Anonyymi

Voi kai hänenkin kanssaan keskustella, mutta ei kai se tarkoita muiden ihmisten poissulkemista? :(

• Anonyymi

Jospa asia kuitenkin oikeasti on niin että: Yhtä moni varatuksi itseään sanova onkin oikeasti sinkku, kuin sinkuksi itseään kehuva onkin varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa asia kuitenkin oikeasti on niin että: Yhtä moni varatuksi itseään sanova onkin oikeasti sinkku, kuin sinkuksi itseään kehuva onkin varattu.

Jaa no joskus se pistää kyllä pohtimaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no joskus se pistää kyllä pohtimaan...

Todennäköisesti kaikki miehet täällä ovat varattuja, mutta palstalla sitten sinkkuja? Onhan se käynyt mielessä.

• Anonyymi

aloittaja on oikeassa mutta sitä vaan ihmettelen kun aloittajan vaimoa ei ole vielä edes haudattu niin jo etsii seksi seuraa tai ei edes ole vielä seppelettä laskenut niin naiset on mielessä niin luulis että surisi kun rakkain on kuollut ei edes kyyneltä tullut ja samaan petiin ja samoihin lakanoihin jossa vaimo nukkui niin siihen seksiseuralaista hakee ja pappi ei ole vielä edes siunannut niin tinderi puhuu jo aika meininkiä mutta ei tinderissä heikot pärjää

• Emme olleet naimisissa, ja kyllä, kyllä hänet on tuhkattu.

• Onko pakko laukoa kun toinen on heikossa hapessa?

• Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

Emme olleet naimisissa, ja kyllä, kyllä hänet on tuhkattu.

lähiaikoinako nyt viikonloppunako no koska siunaustilaisuus

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onko pakko laukoa kun toinen on heikossa hapessa?

niin hän etsii seuraa ei vakavaa eli seksiseuraa täältäkin ja tinderistä niin onko heikossa hapessa vaikka toinen ei ole vielä edes montussa niin yks etsii jo panoseuraa niin itseä harmittaa naisen puolesta eli aloittaja on jännämies

• Lue aiheen Sinkut keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

Ei tuossa sanoat, ettei varatut saa täällä keskustella. :)

• Anonyymi

Aiemmin siinä luki "kaikkien sinkkujen oma palsta". Mitä se mielestäsi tarkoitti?

• Anonyymi kirjoitti:

Aiemmin siinä luki "kaikkien sinkkujen oma palsta". Mitä se mielestäsi tarkoitti?

No että joku helvetin statusrasisti on sen siihen vängällä väkertänyt. Onneksi moinen älyttömyys älyttiin päivittää pois. 😊

• Lue aiheen Sinkut keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

Ei tuossa sanoat, ettei varatut saa täällä keskustella. :)

• Anonyymi

Jos siinä sanottaisiin että varatuilta kielletty, kävisit luultavasti silti?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos siinä sanottaisiin että varatuilta kielletty, kävisit luultavasti silti?

Ja olisit yhtä iloinen siitä, kun nytkin.

• Mutta eikös me surkeat sinkut juuri varatutuilta saatais ne parhaat vinkit kuinka tästä kauheasta sairaudesta pääsee parhaiten eroon?

• Onko se nyt niin kauhea sairaus, Harri?

• Anonyymi

Mitä vinkkien antamista siinä on kun pariutuminen on ehkä maailman helpointa hommaa...? Se on niin luonnollinen asia, naiset ja miehet hakeutuu toistensa seuraan. Sinkkuuteen on kaksi syytä: oma tahto tai nirsous.

• Helmiina kirjoitti:

Onko se nyt niin kauhea sairaus, Harri?

No kyllä ainakin tämän palstan juttujen perusteella.

Toisaalta toisethan tykkää siitä pukamastakin, kun se on aina mukana 😋, Helmi?

• Thymallus kirjoitti:

No kyllä ainakin tämän palstan juttujen perusteella.

Toisaalta toisethan tykkää siitä pukamastakin, kun se on aina mukana 😋, Helmi?

Tään palstan juttujen perusteella ei ehkä kannata diagnoosia tehdä. 😃

Pukamaa varten pussihousut. Jos pukama ei vaivaa, antaa sen olla rauhassa. 😋

• "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun"

Itse otan tuon palstaesittelyn aivan kirjaimellisesti. Sitä ei olisi laitettu tuohon palstan alkuun, mikäli haluttaisiin rajata jokin ryhmä keskustelujen ulkopuolelle.
      Vaikka olenkin varattu, osallistun mielelläni mielipiteiden vaihtoon.
      Meillä kaikilla on omat näkemyksemme asioista, tämä varmasti tuo lisäväriä näihin keskusteluihin ja antaa ajattelemisen aihetta.
      Tämä S-kakkosnelonen ei tietenkään ole ainoa keskustelufoorumi johon osallistun, mutta täältä usein löytyy hauskoja aiheita ja mukavia keskustelijoita.

• Anonyymi

Vastaavasti minä -tällä hetkellä seurusteluvaiheessa- käyn mm. tällä palstalla, kun aiheet ovat parempia kuin monilla yhteiskunnallisilla tai paikkakuntien palstoilla. Asumme vielä erillään, joten vain pe-su pysyn poissa tältä palstalta oman kullan kanssa juttelemassa ym.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaavasti minä -tällä hetkellä seurusteluvaiheessa- käyn mm. tällä palstalla, kun aiheet ovat parempia kuin monilla yhteiskunnallisilla tai paikkakuntien palstoilla. Asumme vielä erillään, joten vain pe-su pysyn poissa tältä palstalta oman kullan kanssa juttelemassa ym.

Nämä palstat ovat tarkoitettu kaikille kirjoittajille ja keskustelijoille. Olen samaa mieltä näistä yhteiskunnallisista ja poliittisista palstoista, ne ovat liian raskassoutuisia ja tylsiä.
        Itse viihdyn kevyempien aiheiden parissa.
        Loppujenlopuksi tämä(kin) palstailu on vain ajankulua ja viihdykettä. :(

• Anonyymi

"Itse otan tuon palstaesittelyn aivan kirjaimellisesti. "

Kävitkö täällä silloin kun siinä luki "Kaikkien sinkkujen oma palsta"?

• Anonyymi kirjoitti:

"Itse otan tuon palstaesittelyn aivan kirjaimellisesti. "

Kävitkö täällä silloin kun siinä luki "Kaikkien sinkkujen oma palsta"?

En käynyt. En ole täällä pastalla kirjoitellu vielä pitkään.
        Ehkä tuo alkuteksti on muutettu ihan syystä?

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

En käynyt. En ole täällä pastalla kirjoitellu vielä pitkään.
        Ehkä tuo alkuteksti on muutettu ihan syystä?

Oletko ollut palstalla tämän vuoden keväällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut palstalla tämän vuoden keväällä?

Hmmm... En muista. Miksi kysyt? Mitä sillä on enää väliä? Olen palstalla juuri nyt!
        Haittaako se?

• Anonyymi

No, niinpä niin. Kuinkahan paljon vauvapalstallakin kirjottaa ja lukee niitä, joilla ei edes oo vauvaa. Vauvapalsta on muuten siitä hieno, että googlaatpa sitten mitä tahansa asiaa vaatteiden huollosta talon remontointiin tai teknisiin härveleihin niin aina löytyy keskustelu vauvapalstalta. Tai kuinka paljon lukee eropalstaa ihmiset, jotka ei oo eronneet saatokka olleet edes naimisissa. Että silleen, perkules.

• Vittu mitä paskaa! Menkää imemään omaa kullianne/klittaanne. Ootte vittu täysin paskoja. Kuolkaa vittu persuiluunne. idarit.

• Vittu eipäs mennä! Vitut kuolla ja vittu minä en ole mikään helvetin persu saatana ja älä vittu tyrkytä tapojas, niin tuliko selväksi helvetin huutaja!?!? 😂

• Helmiina kirjoitti:

Vittu eipäs mennä! Vitut kuolla ja vittu minä en ole mikään helvetin persu saatana ja älä vittu tyrkytä tapojas, niin tuliko selväksi helvetin huutaja!?!? 😂

Timolle tupsahtanut tulla känkkäränkkäkiljua satsi! 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hih, :D

• Disse kirjoitti:

Disse arvasi oikein, vaikka ihan ohrapirtelöstä oli kyse. PEUKUTAN!

• Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

Miehet tietää miesten kujeet :D

• TimoSimilä kirjoitti:

No se toi alkkomahooli kirvoittaa monia kiukkuilemaan. Mä osaan nykyään kiukuta ihan selvinpäinkin, että huomattavan huokeammaksi tulee. Eikä v.ttuilustakaan putoa taso ja siitä tule tälläistä lällättelyä.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No se toi alkkomahooli kirvoittaa monia kiukkuilemaan. Mä osaan nykyään kiukuta ihan selvinpäinkin, että huomattavan huokeammaksi tulee. Eikä v.ttuilustakaan putoa taso ja siitä tule tälläistä lällättelyä.

Ei alkoholi, vaan laskuhumalainen tylsistyminen😂😂😂

No worries Timo vanha tuhkakeppi, kyllä me ymmärretään sun tuskaasi.

Saatana rakastaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei alkoholi, vaan laskuhumalainen tylsistyminen😂😂😂

No worries Timo vanha tuhkakeppi, kyllä me ymmärretään sun tuskaasi.

Saatana rakastaa!

Totta. Jos ei ole jo nousuissa saanut maailmaa paremmaksi, laskussa krapulaan maailma on entistä synkeämpi! 😂

Timo kyllä elää tuon tuskan jotenkin elävästi. 😃👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Totta. Jos ei ole jo nousuissa saanut maailmaa paremmaksi, laskussa krapulaan maailma on entistä synkeämpi! 😂

Timo kyllä elää tuon tuskan jotenkin elävästi. 😃👌

Niin elää, hienoa avoimmuutta, arvostan!

Kehtaa omalla naamallaan kiroilla julkisesti, se on hieno asia.

Kaikki me täälä kännätään☀

Saatana rakastaa!

• Disse kirjoitti:

Juu, ajattelin vaan ilmentää että kyllä mäkin osaan kiukutella takas ja ihan selvinpäin. :)

Että terve vaan mieheen. Kiukutellaanko tänäänkin?

• Helmiina kirjoitti:

Juu, ajattelin vaan ilmentää että kyllä mäkin osaan kiukutella takas ja ihan selvinpäin. :)

Joo. Mä kiukuttelin jo tuonne toiseen aloitukseen. Minua on tänään varsinkin kiukuttanut hahhailevat ihmiset.

En voi käsittää, miten jotkut osaakin tehdä hahhailusta ihan omanlaisen taiteenhaaransa.... 😳

Mutsi sanoo niitä ”vatuloijiksi”. Siis ne ei kastele varpaitaan aamukasteessa.... se jalka kerkiää kuivaa ilmassa, ennenkuin se on taas maassa! 😂

• Disse kirjoitti:

Joo. Mä kiukuttelin jo tuonne toiseen aloitukseen. Minua on tänään varsinkin kiukuttanut hahhailevat ihmiset.

En voi käsittää, miten jotkut osaakin tehdä hahhailusta ihan omanlaisen taiteenhaaransa.... 😳

Mutsi sanoo niitä ”vatuloijiksi”. Siis ne ei kastele varpaitaan aamukasteessa.... se jalka kerkiää kuivaa ilmassa, ennenkuin se on taas maassa! 😂

Hahhailijat??? Mitä ne on? Vatuloida sanan tajua joo... Hahhailijat!? 🙄

Oli jännä työpäivä tai iltapäivä, iltavuoro. Talo pimeni kesken töiden. 😝

No lopetin sitten työt kun en nähny kun hiipiä pimeessä. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Hahhailijat??? Mitä ne on? Vatuloida sanan tajua joo... Hahhailijat!? 🙄

Oli jännä työpäivä tai iltapäivä, iltavuoro. Talo pimeni kesken töiden. 😝

No lopetin sitten työt kun en nähny kun hiipiä pimeessä. 😃

Hahhailijat on sellaisia eksyneitä piruparkoja, millä on vissiin liian paljon suoriutua kahdesta asiasta yhtäaikaa.... hengittämisest ja jostain muusta....😂😂😂 Oon mä ilkee!!!!

No sähän et mitään pimeitä hommia ala tekemään! 😜💪

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Sä mitään kiukutella osaa.

-flowersreally-

• Disse kirjoitti:

Hahhailijat on sellaisia eksyneitä piruparkoja, millä on vissiin liian paljon suoriutua kahdesta asiasta yhtäaikaa.... hengittämisest ja jostain muusta....😂😂😂 Oon mä ilkee!!!!

No sähän et mitään pimeitä hommia ala tekemään! 😜💪

Ai sellasia, no nyt selkis. Joo jep jep. 😃

Pimeistä hommista ei tuu ikinä valmista, kun ei näe millon on valmista. Siirtelisin vaan irtoroskaa nurkasta toiseen. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Whääpp, kyllä mä osaan ja kunnolla osaankin. Mutta useinmiten en näe mitään syytä kiukutella. 😃

Paskoja fiiliksiä tulee ja menee, nopeemmin ne menee kun ei lietso niitä. 😌

• Helmiina kirjoitti:

Ai sellasia, no nyt selkis. Joo jep jep. 😃

Pimeistä hommista ei tuu ikinä valmista, kun ei näe millon on valmista. Siirtelisin vaan irtoroskaa nurkasta toiseen. 😂

No sehän ois kun leivällä viskois! Aamulla kato uusiks sit! 😜☝️

• Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Elähän sano! Tiedä miten se tuolla kotonaan tasajalkaa polkee ja räyhää! 😂

• Disse kirjoitti:

Elähän sano! Tiedä miten se tuolla kotonaan tasajalkaa polkee ja räyhää! 😂

Niimpä, tietäsittepä vaan. 🤫

Pirttihirnu..

• Helmiina kirjoitti:

Pirttihirnu..

Lentää porukkaa pihalle, kun Just... eiku Helmiina saa kilarit...😜

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Pirttihirnu..

En uso.

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

En uso.

-flowers-

Ussotpas! 😃

• SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP

Perse rules!!!!!!

• Menkää vitun idaripellet sinne kainaloon pelkäämään. Vitun raukkikset.

• Anonyymi

Näistä suuri osa on käsittääkseni aiemmin asuttanut miesten logiikka -palstaa vaikkei heillä ole sen enempää miehuuden kuin logiikankaan kanssa mitään tekemistä.

-flowersreally-

• Anonyymi

Miesten logiikassa kuului keskustella miesten logiikasta, sinkkupalstalla luki aiemmin "Kaikkien sinkkujen oma palsta". Toinen paikka tarkoitettu niille joilla tietty status, toinen on keskustelunaihe.

• Anonyymi

Ihmeellistä, kuinka joku aina uskoo tietävänsä toisen asian paremmin kuin toinen itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeellistä, kuinka joku aina uskoo tietävänsä toisen asian paremmin kuin toinen itse.

Ihmeellistä, kuinka moni ei tajua, että kuuntelevien on ”taivas”.

-flowersreally-

• Suomen maatalouden pienpuolue, eli SMP, eli persut rules...

• Anonyymi

Taitaa trollikka olla palstan vakkarinaisista ainoa vapaa. Täällä haukutaan ja lytätään niin paljon naisia, että ilmeisesti ainoastaan onnellisessa parisuhteessa olevat jaksavat olla täällä pidempään. Tuskin naisista kukaan ottaa tätä kovin vakavasti. Ajankulua, joskus harvoin löytyy jotain mielenkiintoista.. Ilman varattuja olisitte ätmit (en tarkoita disseä) täällä keskenänne. Ehkä parempi.

• Uhanaa kuulla tuolaisia sulosointuja anonymilta kommentoijalta.

• Anonyymi

voisihan persutkin pysyä omalla palstallaan.
      Persuksista kun tulee pelkkää paskaa.

• Anonyymi

...ja limaripulisieluisilla vihervasemmistolaisilla pitäisi olla oma limaripuliameebojen palsta.

• Anonyymi

"Vittu mitä paskaa! Menkää imemään omaa kullianne/klittaanne. Ootte vittu täysin paskoja. Kuolkaa vittu persuiluunne. idarit."
      Tämä sitten on kai parasta mitä nämä kitisijät ja ulisijat pystyvät oksentamaan?
      Ja tämänkaltaiset sitten itkee kun naisilla on "liian korkeat kriteerit!"
      TimoSimilälle tiedoksi, että olen ihan aito ja oikea sinkku, luojan armosta. Joka päivä pistän käteni kyynärpäitä myöten ristiin ja olen onnellinen siitä. Olen pystynyt pitämään terveen järjen päässäni ja välttelemään teidänkaltaisianne ja aion vältellä täst edeskin. Tällä foorumilla käyn kun kaipaan tyhjänpäiväistä hömppää kevennykseksi arkeen. Ja muistutukseksi itselleni mistä kannattaa pysyä visusti erossa!
      Yritäpä estää minua!

• Anonyymi

Kerran sinkku aina sinkku.

Kaikissa meissä asuu pieni lehmä, pikkulapsi ja SINKKU.

Itse olen ollut sinkku jo yli vuosikymmenen, pari hataraa yritystä suhteeseen, runsaasti tyrkkyä. Ehkä olen jopa ikisinkku...hyvin viihdyn omissa oloissa, parisuhde on vaativa, jopa toimiva sellainen.

Minun puolestani keskusteluun voi osallistua varatutkin, koska onhan heilläkin sanottavansa sinkkuuteen ja varsinkin parisuhteisiin, koska ovat itse sen aikanaan kokeneet, kuten kaikki. Heidän elämässään on aina tila sinkkuudelle. Jos haluavat hengähtää palstalla parisuhteensa ulkopuolella ja antaa oman näkökulmansa, niin hyvä niin. Moni haluaa hengähtää vieraassa sängyssä, tunteakseen itsenäisyyttä ja vapautta.

Kaikki siis ihan tasavertaisia. Ehkä itsekkin poikkeisin, jos olisin suhteessa.

• Anonyymi

Näitä kitinöitä on viihdyttävä lukea pitkissä, tylsissä työvuoroissa, kun muu netti on jo kahlattu läpi. Tajuaa entistä paremmin miten hyvä mies itellä on himassa. Aika harvoin jaksaa liittyä keskusteluihin, onhan nää paljolti saman jankkaamista. Mut kaikilla meillä on salaiset paheemme, s24n lueskelu lienee lievimmästä päästä.

• Anonyymi

Miehesi ei siis pukeudu lastenvaatteisiin kuin Maria Veitolan mies ja käytä aina erivärisiä värillisiä sukkia, kaikki vaatteet aina hieman liian pieniä.

• Anonyymi

Pannaanpa kohta sitten hulinaksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pannaanpa kohta sitten hulinaksi :D

Hulinaksi, jotta Bruce Willikselläkin pyörivät jo mummon kutomat villasukat päässä, niin kovaa hulinaa.

• Anonyymi

Sulla varmaan on se hyvä psykiatri, tai toivottavasti ihan psykoterapeutti, joka auttaa sua handlaamaan omien tunteidesi kanssa, jotta ei tarvii projisoida niitä muihin ja uhriutua sen takia mitä joku muu tekee internetissä. Kun muiden kirjoitukset ei pyöri sun elämän ympärillä, niin ei niistä myöskään tarvii ottaa itseensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      95
      6092
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      55
      5068
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4202
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      8
      3558
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      114
      3100
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2513
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2449
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      52
      2169
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      17
      1534
    Aihe