Maailmassa on muutama hölmö maa ja yksi niistä on Suomi. Oma rakas maamme. Täällä seotaan kun kendojanarit luistelevat mustan murkulan perässä ja koittavat ohittaa puukepeillään rautanaamion. Kanada Usa ja Suomi, milloin alamme keskittyä enemmän jalkapalloon perkele.?
Vitun kendo
8
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Äähhäähhää potkupallorunkkari! Lätkä jyrää Suomessa nyt ja aina, siihen eivät yksi kisapaikka ja tulevat nollan maalin kisat ja kolme tappiota vaikuta paskan vertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=24pySkBn7gM- Anonyymi
Aivan niin!
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kendojuntit ovat tunnetusti myös älynlahjoiltaan vajavaisia.
- Anonyymi
Itse satun olemaan jääkiekkon suuri ystävä ja älykkyysosamääräni oli selvästi ikäluokkani keskiarvon yläpuolella. Ei kyllä joidenkin jalkapallofanien käyttäytyminen osoita suurta älykkyyttä. Hyökkäävät vastapelaajien kimppuun ja haukkuvat muita ihmisiä heidän urheilu mieltymyksiensämukaan. Vaikeaa on siitä lajista kaikin puolin pitää.
- Anonyymi
Jatka vaan sitä nahkakuulaan potkumisen katsomista
- Anonyymi
Hei sinä homosekduaali siinä rämä ei ole oikea paikka etsiä miehiä seuraksesi. Kommenttisi perusteella homot nahkakuulien potkijat voisivat olla kiinnostuneita sinusta, samalla kun oikeat miehet pelaavat jääkiekkoa ja saavat naarasta joka sormelle.
- Anonyymi
Susijengi lentopallo ja Huuhkajat huutaa yhdessä Kendot vittuun Suomesta ja meillä on oikeet fanit ei mitään onnisii ja ylimielisii ja meil on Pukki Hradecky Salin Markkanen Kerminen ja kumppanit!
- Anonyymi
Taidatolla niitä Vihreitä luonnonsuojelijoita kun puhut Susista ja Huuhkajista Ilves tais vielä unohtua sinulta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784