Keanu Reeves seurustelee harmaapäisen mummelin kanssa

Anonyymi

15

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Urhea nainen, aspergerit on haastavia kumppaneita.

• Anonyymi

Enpä löytänyt lähdettä Keanun aspergerille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä löytänyt lähdettä Keanun aspergerille.

Hän on päivänselvä aspie, välttelee turhaa julkisuutta kuin ruttoa ja treenasi pakkomielteen omaisesti John Wickin rooliin, tuollainen on aspieominaisuus. Hän on myös kertonut monesti haaveilevansa perheestä, mutta se on jäänyt saamatta aspegerin takia. Ilman statustaan ei olisi saanut yhtään naista vaikka onkin chad ulkonäöltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on päivänselvä aspie, välttelee turhaa julkisuutta kuin ruttoa ja treenasi pakkomielteen omaisesti John Wickin rooliin, tuollainen on aspieominaisuus. Hän on myös kertonut monesti haaveilevansa perheestä, mutta se on jäänyt saamatta aspegerin takia. Ilman statustaan ei olisi saanut yhtään naista vaikka onkin chad ulkonäöltään.

Eikös sulla itselläkin ole samanlaisia olemuksia, kun et ole naista onnistunut saamaan? Sullahan ei itselläsi edes se ulkonäkökään taida kovinkaan paljon naisten mieleen olla.

Vielä noi jatkuvat jankkaamiset niistä jostain "Chadeista ja stacyista" ovat varsin typeriä.

• Anonyymi

"Mummeli" on näemmä värjäyttänyt tukkansa muodikkaasti harmaaksi ja harmaapartainen Reeves värjäytti kuontalonsa mustaksi.

• Anonyymi

Mummelilta näyttämisessä ei ole mitään muodikasta ja harmaantuminen tekee miehestä charmantin.

• Anonyymi

Minä olen kovempi ytmi kuin Keanu. Seurustelen 90-vuotiaan mummelin kanssa. Keanulla ei taso riitä siihen mitä minun tasoni yltää.

Keanu joutuu tyytymään 46-vuotiaaseen teinityttöön.

(tirsk)

• Anonyymi

Tuossa keittiössä mulla 70 vuotias , kutoo jottain pojanpojalle :-*

• Anonyymi

Alexandralla voi olla piilotettuja kykyjä, joita Keanu arvostaa ;)

• Anonyymi

KR varmaan hakee jotain (iso)äitihahmoa lapsensa kuoleman jälkeen.

• Keanulla on ollut vaikea menneisyys...Lapsi syntynyt kuolleena ja morsian vielä kuollut myöhemmin auto onnettomuudessa. Onko ihme jos ei halua seurustella.

-Loistavia nämä Kentsun John Wick trilogian elokuvat.

• Anonyymi

Keanu on se ainoa julkkimies, josta olen koskaan haaveillut. Onhan hän toki komeakin, mutta erityisesti koska hänestä on aina saanut niin miellyttävän kuvan. Hänestä ei koskaan saanut pintaliitäjän kuvaa. Hänellä on takanaan valtavan rankkoja kokemuksia, joten en yhtään ihmettele jos parisuhteet eivät ole tuntuneet erityisen. houkuttelevilta. Mistään aspergerista ei muuten löydy tietoa. Nuo mainitsemasi jutut eivät ole mitään erityisesti "aspergerominaisuuksia". Sopivat monen muunkinlaisiin ihmisiin.

• Anonyymi

Neo on jo kulahtanut vanha patu.

• Anonyymi

Keanu on kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ihanaa, että hän välittää sisällöstä enemän kuin pinnasta. Hienoa, että hän näkee kauneuden ikääntyvässä.

• Anonyymi

Keanu on kyllä poikkeuksellinen elokuvatähti..mut ei silti nostata mielialaa tuo uutinen :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe