Uskovaiset ovat tapoineen naurettavia

Anonyymi

Kun joku kuolee niin ensin pitää itkeä ja parkua kuin joku säälittävä pikkuvauva ja sitten sitä kuollutta pitää muistella vaikka eipä se mätänevä ruumis siitä mitään sano ajatteleeko juku vai unohtaako tykkänään. Jos joku kuolee niin minä en välitä pätkääkään. Se ei minua liikuta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Se ei minua liikuta."

      Ainoa, jota hautajaisissa liikutetaan, on vainaja, koska hän ei pysty itse liikkumaan. Hautajaisten jälkeen hän on hyvin liikuttunut krematorioon.

    • Riippuu varmaankin siitä minkälainen suhde on ollut vainajaan, minkä ikäinen, ja kuinka on kuollut.

      Ja jos vainaja on viimeksi eläissään ollut vanha ja kovin sairas, ja jos kuolema on ollut oikeastaan parasta mitä siinä tilanteessa on tapahtunut, niin mitäpä sitä suremaan.

      • Anonyymi

        Vaikka kuollut olisi oma lapsi niin en itke, en sure enkä muistele vaan jatkan elämää eteenpäin kuin ennenkin, ei se kuollut siitä mitään välitä vaan maatuu ja mätänee omissa oloissaan maan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuollut olisi oma lapsi niin en itke, en sure enkä muistele vaan jatkan elämää eteenpäin kuin ennenkin, ei se kuollut siitä mitään välitä vaan maatuu ja mätänee omissa oloissaan maan alla.

        Minusta läheisen tärkeen kuoleman sureminen kuuluu ihmisyyteen. Ei siihen tarvitse uskonnollisuutta vetää mukaan. Omaat psykopaatin piirteitä itse asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta läheisen tärkeen kuoleman sureminen kuuluu ihmisyyteen. Ei siihen tarvitse uskonnollisuutta vetää mukaan. Omaat psykopaatin piirteitä itse asiassa.

        "sureminen kuuluu ihmisyyteen"

        Ei kuulu. Olet onneton rukka uskovaksten aivopesun uhri kun ajattelet tuolla tavoin. Mätänevä ruumis ei nouse torumaan vaikka unohtaisit tämän kuolleen kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuollut olisi oma lapsi niin en itke, en sure enkä muistele vaan jatkan elämää eteenpäin kuin ennenkin, ei se kuollut siitä mitään välitä vaan maatuu ja mätänee omissa oloissaan maan alla.

        Jos et surisi oman lapsesi kuolemaa, et ole henkisesti terve. Sinulla ei taida olla mitään kokemusta omista lapsista.
        Omasta tuttavapiiristäni on pari kaveria lähtenyt lyhyen ajan sisällä, ja vaikka en heitä varsinaisesti sure, niin elämä on ilman heitä vähän tyhjempää. Kantaporukkamme muistaa kyllä lähteneet. Ei sillä uskonnon kanssa ole mitään tekemistä.


    • Anonyymi

      Hyvät perinnöt saaneet muistavat ikuisesti vainajan, sillä on merkitystä.

    • Öh, onko ihmisen uskolla tai sen puutteella jotain merkitystä aloituksessa mainittuihin asioihin?

      • Anonyymi

        Hihhulit uskovat siihen että vainajia pitää itkeä ja muistella, mutta ovat typeriä sillä ei se sureminen sitä adiaa miksikään muuta. Vaikka kuinka itkisi niin ei se mätä ruumis palaa eloon ja nouse haudasta lynkyttämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihhulit uskovat siihen että vainajia pitää itkeä ja muistella, mutta ovat typeriä sillä ei se sureminen sitä adiaa miksikään muuta. Vaikka kuinka itkisi niin ei se mätä ruumis palaa eloon ja nouse haudasta lynkyttämään.

        Ihanko totta? Eikö nouse? :o


    • Anonyymi

      Itkeminen on turhaa ja typerää tunteilua. Akkojen ja vauvojen hommaa.

    • Anonyymi

      Taitaa taas olla uskovainen trolli aloituksen takana.

      Hautajaiset ovat henkiinjääneitä varten. Me ihmiset olemme olentoja, jotka rakastamme läheisiämme ja suremme, kun joku läheinen kuolee.

      Kauniit hauta-arkut ovat mielestäni turhukkeita, josta olisi hyvä hankkiutua eroon. Puulaatikko riittää minulle.

      • Anonyymi

        Hautajaiset on ajan ja rahan tuhlausta täysin hölmöihin ja tarpeettomiin hömppämenoihin. Nopeammin ja helpommalla päästään kun vain kylmästi dumbattaisiin kuolleet takkaan ja jatkettaisiin elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut.


      • Eiköhän se ole tuo G4G taas. Kai hänen elämänsä on kovinkin surullista ja katkeraa kun ylläpito vei tunnukset eikä anna perustaa uusia.


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan otettiin kuvia kuolleista läheisistä ihmisistä. Tämä tuntuu... hmm. on varsin omituinen tapa kunnioittaa vainajaa. joka nostetaan rivistöön. Toisaalta ihmisestä jää elämään kuvallinen muisto, johon voi aina palata ja jutunjuureen työkalu. Jos ei ole valokuvaa elävältä osuudelta, ei tarvitse olla pelkän mielikuvituksen varassa. Ei sovi kuitenkaan tähän päivään enää tavat muuttuu...
      https://www.metropoli.net/uutiset/ennen-otettiin-kuvia-kuolleista-laheisista-varoitus-nama-kuvat-jaavat-piinaamaan-ei-herkille/?fbclid=IwAR1TNUKL4RGkwvSYxqstwNJi4hdk0NggXKeBHcWZcvOW-xdoUSmMH_Otogk
      Kuoleman jälkeisestä elämästä on todisteita monenlaisin erilaisin keinoin. Ihmiset , jotka ovat henkisiä, voivat suorittaa astraalimatkoja ja tavata esim vanhempiaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=XXjVz7xYj0E&feature=share&fbclid=IwAR03iHHd1Ox37f2wtIJ-dGujTvmRkVC8KSgEdZMA6nsUGZQEopPu9V2BjVI&app=desktop

      • Anonyymi

      • Aika elävän näköisiä nuo jotkut kuolleet. Voisi jopa väittää ettei mitään kuolleita olleetkaan.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä kuin aloittaja. Olin itse ratketa liitoksista ja nauroin sikana kun äitini sanoi haluavansa haudata isäni ja laittaa hautaan. Minusta ajantuhlaaminen moiseen on turhuutta. Kyllä sen saman ajan voi käyttää muutenkin ja paljon järkevämmin kuin istua kirkossa.

    • Anonyymi

      Sielunhoitoa

      Espoolainen teologi tuomittiin neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen lapsen seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä.
      44-vuotias teologi oli rippikoululeirillä tarjonnut leirille osallistuneelle tytölle alkoholia, suudellut häntä kädelle, kuvannut kännykkäkameralla ja kehunut hänen ulkonäköään.
      Tapahtumat sattuivat teologin asunnossa. Syytteen mukaan teologi olisi myös houkutellut tyttöä makuuhuoneeseen ja ehdottanut yöpymistä hänen luonaan.
      Oikeudessa teologi kielsi asiat ja sanoi, että kyse oli sielunhoidosta.
      Tuomion saanut teologi on toiminut espoolaisessa seurakuntaneuvostossa.

      • Perustuukos tuomio todisteisiin vai pelkkiin puheisiin?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      89
      4319
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3447
    3. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      190
      3050
    4. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      46
      2920
    5. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      125
      2901
    6. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      52
      2558
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      15
      2413
    8. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      39
      2325
    9. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      16
      2028
    10. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      27
      1625
    Aihe