Mitä pettäessä pyörii mielessä? Varsinkin perheelliset. Jos ei halua erota vaimostaan/miehestään tai särkeä perhettään, niin mikä saa ajautumaan tekoon, vaikka tietää riskit? Ajatteleeko alkoholin vaikutuksen alaisena järkevästi ja jos se jää yhteen kertaan, niin miksi silti ottaa sen riskin, että perhe hajoaa?
Mitä pettäessä ajattelee?
11
230
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt. Eli jos nuorille eli lapsilleen käy kertomassa, ettei halua satuttaa, niin puolisoako sitten haluaa satuttaa? Kun yrittää selvittää ja suoraan kysyä, että ketä oikein rakastat, on vastaus, ettei ketään? Jos jatkaa, ett kai nyt sentään itseäsi rakastat, niin vastaa, ettei, että on paska?
- Anonyymi
Kamala luonto ja fiilikset. Lailliseksi niitä ei saa millään.
- Anonyymi
Tarviiks siinä jotain miettiä, luonnnollisia viettejjä siinä toteutetaan.
- Anonyymi
Pimpin ihanat aromit pyörii mielessä, on kuin huume jota haluaa lisää.
- Anonyymi
Ei siin ajatella siin tehdään. Ero siihen mitä siin parisuhtees ei tehä.
- Anonyymi
Mua veti siihen seksittömyys suhteessa. Jos katsellaan ja vastataan siihen yritykseen suurinpiirtein, että mitä sä nyt vielä haluut ku just viikon, pari viikkoa tai kuukausi sitten sait niin eipä siinä ole enää mitään estettäkään ettei siihen menee ku sitä on jossain tarjoilla :-(
- Anonyymi
Jos näin on, niin vieläkö olette yhdessä vai saitko perheesi rikottua?
Jos tuntuu,että pitää muualta seksiä hakea niin silloin pitää nykyinen suhde päättää tai selvittää mistä seksittömyys johtuu
- Anonyymi
Kivekset ainakin tyhjenee miehenä, naisista en tiedä.
- Anonyymi
Mitä lääkkeitä päihteitä käutätte?
Luettelomuotoon kiitos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lääkkeitä päihteitä käutätte?
Luettelomuotoon kiitosSubutex tulee mieleen ja vastaavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lääkkeitä päihteitä käutätte?
Luettelomuotoon kiitosLähinnä buranaa tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492