Sanotko mies naista kauniiksi vaikka se ei ole?

Anonyymi

Sanotko nainen miestä komeaksi vaikka se ei ole mielestäsi?

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sano. Mieluummin olen hiljaa.

• Anonyymi

No jos mies selvästi kerjää sellaisia kehuja, ja näen että hän masentuu, jos ei niitä saa, niin voin poikkeuksellisesti sanoa että "no oot ihan komee" tms.

• Anonyymi

Allulle käy juuri noin, kun kysyy naiset vastaa "ihan" komee vaikka ei ole. Tyhmänä miehenä Allu uskoo. Allu ei tajua että komeat miehet saa aina naisia.

• Anonyymi

En ku sanon rumalle naiselle jos nainen on ruma

• Anonyymi

Sanovatko naiset sinulle, että olet ruma?

• Anonyymi

Ei tietenkään vain ampuu suoraan naamaan järeällä käsiaseella ilman mitään kysymyksiä rumia naisia, open fire at first sight.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä ja hän on minulle erityisen kaunis nainen.

• Anonyymi

En. En kyllä ala valehtelemaan tai mielistelemäänkään. Kaikki eivät suinkaan ole ulkoisesti (eikä sisäisesti) kauniita tai komeita. Katsokoon jokainen peiliin ja arvioikoon itse. Eiköhän se peili totuuden kerro.

• Anonyymi

Sanon miestä komeaksi jos se on komea. Joskus toki heitän läpälläkin koska oon ystävällinen ja jos se sopii tilanteeseen isossa porukassa tms. mutta jos sanon että joku on hottis niin se on. Tai komea. Jos sanon sen henk koht se on niin minun silmääni.

Toevoo nainen

• Tässäkin asiassa kannatan totuudessa pysymistä. Eli naisia on vain kauniita, älykkäitä, viisaita, empaattisia, kivoja, huumorintajuisia, hauskoja....

• Anonyymi

Mulla on omat konstit :) Halaan ja sanon Mee Too :) Kyllä ne tykkää :-*

• Anonyymi

Tuollainen juttu; että kaverit sitten autossa sanovat että: oliko aivan pakko ampua auton sisältä sitten, kun nyt on kaikilla kuulo herkkänä hetken aikaakin kun tuli pamaus kun ammuit... ulkopuolella olisit voinut tehdä sen... nyt noniin...

• Anonyymi

En. Enkä hauku ketään rumaksikaan.

• Anonyymi

Pahinta on ku ruma nainen haukkuu miestä rumaksi. Minua on naiset haukkuneet rumaks.

• Koen että ulkonäöstä ei pidä alkaa kommentoimaan ellei sitä erikseen kysytä. No jos sitten kysytään, niin kuka nyt toista rumaksikaan sanoisi..?

• Anonyymi

Mielestäni naiseni on kaunein jonka olen koskaan nähnyt. Sanon sen hänelle joka päivä. Vain hänen sydän on kauniimpi.

• Vanhoihin kohteliaisuuksiin kuului kutsua jotakuta persoonallisen näköiseksi, jos hänen ulkonäköään piti jollain tavalla kommentoida eikä omatunto taipunut suoranaisiin valheisiin.

• Nainen on lähes poikkeuksetta kaunis, varsinkin jos saa nähdä hänen suloiset herttaiset ja kiihottavat sukupuolielimensä, esimerkiksi saunassa tai uidessa. Kyllä sen yleensä sanon, ellei ole hyvin todennäköistä, etta hän pitää ulkonäköseikkoja tabuna. Useimmat naiset pitävät, kun heidän kauneuttaan kehutaan.

Ei pidä väheksyä myöskään muita ominaisuuksia. Kaikista löytyy hyvää sanottavaa, myös taidoista ja älykkyydestä. 🌹👀

• Muistuu mieleeni eräs työtoverini, joka oli alastomana saunassa täydellinen kaunotar, paljon kauniimpi kuin vaatteet päällä. Hänen vartalonsa oli täysin priima ja hänen sukupuolielimensä niin kauniit, että aivan heikotti. 🌹👀

• Anonyymi

Tuokin ruoka-ohjelma: sinkku illallinen;: Jos on hirveän pahan makujsta se ruoka mitä tytöt tekevät, niin ei kehtaa sanoa ollenkaan.

• Anonyymi

Yleensä ihmiset, jotka eivät ole kauniita tai komeita, tietävät tämän. Kovasti kehuminen tuntuu silloin enemmän vittuilulta, kuin oikealta kehulta. Kehua voi niin monilla muillakin tavoilla, joten suosittelen toista lähestymistapaa.

• Anonyymi

Juuri näin. On tietysti ihmisiä, jotka haluavat mielistellä tai antaa ylisuuria kehuja syyttä. En ole koskaan ymmärtänyt sellaista käytöstä. Sehän on valehtelua pohjimmiltaan.

• Minä kun en sano edes oikeasti komeaa miestä komeaksi. En nimittäin halua että sillä komeallakaan miehellä nousee kehuista "kusi päähän".

• Kyllä sanon, vaikka en yleensä oma-alotteisesti, mutta jos nainen kysyy, niin myöntelen.

Toinen, missä valehtelen on usein naisen ikää arvioidessa. Jos nainen kysyy, "minkä ikäiseltä näytän", pudotan surutta 10-15 v pois oikeasta ikäarviosta. Tai saatan tokaista, että "luulin sua paljon nuoremmaksi"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe