Olen seurustellut noin 3 vuotta. Suhde on ollut välillä vaikea, mutta kokonaisuutena erittäin positiivinen. Hyviä päiviä on paljon ja silloin olemme todella hyviä yhdessä. Muutaman kuukauden välein meillä tulee isoja riitoja, jotka yleensä johtuvat aika pienistä asioista, mutta menevät aina niin pitkälle, että puhutaan erosta hyvin suoraan.
Olen ollut uskollinen. Ainakin tekojen tasolla. Ajatuksena pettäminen on kuitenkin mielessäni todella usein. Pelkään kovasti, että tilaisuuden tullessa petän varmasti. En tiedä tarkkaa syytä miksi. En usko, että varsinaisesti johtuu suhteemme ajoittaisista ongelmista. Ja pidän kumppanistani muutenkin paljon, ulkonäöllisestikin. Hän on joskus sanonut (voimakkaan seksuaalisuuteni tietäen), että jos haluaisin kokeilla jotain toista, niin haluaisi ehdottomasti, että juttelisin asiasta hänen kanssaan, sen sijaan, että tekisin jotain hänen selän takana.
Hävettää kuitenkin ajatuskin siitä, että kertoisin hänelle suoraan, että haluan jotain toista.
Olisi kiva kuulla asiallista keskustelua aiheesta ja vinkkejä tilanteeseeni.
Miksi haluan pettää?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ite kerroin että haluan toista. Johan se oma suhdekki parani ja luottamus. Eikä ollu vielä tapahtunu mitään. Mut sinä teet miten teet. Selkeesti aiot pettää joten petä jos haluat... Kanna seuraukset sitten. Suosittelen keskustelemaa sen miehen kanssa. Mun ei tarvinnu.
Noita tulee melkee joka suhteeseen jossakin kohti että normaalia. :)
Toki oma äijä ei oo mikää mustis psyko. Herkkä on mutta kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Hän sitten alkoi tehdä enemmän suhteemme eteen
Niin mun ei yksin tartte.
T. Nainen alle 30 - Anonyymi
Haluan ettet petä vaan otat mut 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446