Yhteisövero

Anonyymi

Kolmen kärki Enontekiöllä.Yhteisö verossa. 1.Cape Labland oy 269167 euroa. 2.Porotilat Enontekiön yhteismetsä . 96754 Euroa. 3.Kilpishalli oy.76514 euroa. Enonteköiön poromiehet maksavat veroa.Missä on enontekiön muut yrittäjät ,Huutavat kurkkusuorana että poromiehet eivät maksa veroja ja ovat valtion tukien varassa.Nyt näyttää siltä että muutamat yrittäjät ovat yhteiskunnan elättettävät.

11

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki maksaa veroa. Harvat saa tukia ja verohelpotuksia.

      • Anonyymi

        Niin mutta etelä Suomi rahoittaa lapin todellisuudessa. Kannataa kysä Pärnäsen korjaamolta nii saa totuuden. Jopa Naima Adlakalle on uudet tekarit rahottsnu Hesalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta etelä Suomi rahoittaa lapin todellisuudessa. Kannataa kysä Pärnäsen korjaamolta nii saa totuuden. Jopa Naima Adlakalle on uudet tekarit rahottsnu Hesalaiset.

        Joo saamelaiset on kaikki näitä NAIMA-ASLAKKEJA


      • Anonyymi

        Taidat itse elää valtiontuilla.Enontekiöllä on monta matkailu yritystä tehty tukiaisilla eräski sai 700000 tuhatta euroa ja keralta saanut miljoonia. Voin laittaa nimetki tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse elää valtiontuilla.Enontekiöllä on monta matkailu yritystä tehty tukiaisilla eräski sai 700000 tuhatta euroa ja keralta saanut miljoonia. Voin laittaa nimetki tänne.

        Nimet esiin niin huutelut loppuu.


    • Anonyymi

      Karesuvannossa näytti olevan miljoonan liikevaihdollakin nolla tuloksia.

      • Anonyymi

        Niin ja porotaluoden alvit menee ainakin kolme miljoonna joka vuosi palautuksen puolelle. Julkinen tieto. Että semmosta. No mistähän tämä johtuu. Systeemi petseestä. Ei ole tietenkään poromiesten vika jos osa tuloista on tukiaisia. Näin on myös maatalousessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja porotaluoden alvit menee ainakin kolme miljoonna joka vuosi palautuksen puolelle. Julkinen tieto. Että semmosta. No mistähän tämä johtuu. Systeemi petseestä. Ei ole tietenkään poromiesten vika jos osa tuloista on tukiaisia. Näin on myös maatalousessa.

        Niin ja porotaluoden alvit menee ainakin kolme miljoonna joka vuosi palautuksen puolelle. Julkinen tieto. Että semmosta. No mistähän tämä johtuu. Systeemi perseestä. Ei ole tietenkään poromiesten vika jos osa tuloista on tukiaisia. Näin on myös maatalousessa. Poromiehet on kela-tuki elättejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja porotaluoden alvit menee ainakin kolme miljoonna joka vuosi palautuksen puolelle. Julkinen tieto. Että semmosta. No mistähän tämä johtuu. Systeemi perseestä. Ei ole tietenkään poromiesten vika jos osa tuloista on tukiaisia. Näin on myös maatalousessa. Poromiehet on kela-tuki elättejä

        Kyllä asia näin pitäs elää omilla töillä eikä muiden rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä asia näin pitäs elää omilla töillä eikä muiden rahoilla

        kertokaa millä kelan rahalla


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe