Halut mieheeni ovat kadonneet

Anonyymi

Meillä on pitkä 15 vuoden avioliitto takana ja yhdessä ollaan oltu hyvin nuoresta lähtien. Lapsia meillä on kaksi. Mieheni on yhdessäolon aikana aika lihonnut 40kg eikä oikein huolehdi terveydestään. Meillä kyllä on seksiä, mutta minkäänlaista halua tai intohimoa minulta miestäni kohtaan ei ole. Miten kipinän voi taas löytää? Itseasiassa mieheni on minun elämäni ainoa seksikumppani ja väistämättä yhä enemmän huomaan ajattelevani, että haluaisin kokemuksia myös muiden miesten kanssa.

T. Katja

307

30541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on myös 15vuotta avioliittoa takana. Vaimolta puuttuu myös se kipinä. Olen kaikin puolin hyvä mies ja isä. En saa selville mistä vaimoni syttyisi tai mikä minussa on se juttu joka voisi olla turn off.
      Mitkä on miehesi huonot puolet ja mitkä hyvät. Mikä miehessäsi ärsyttää? Onko seksi aina samaa? Itse olisin kokeiluhaluinen, mutta vaimo ei tavallaan uskalla antautua. Haluaisitko jotain uuttaa seksiin, mutta et uskalla puhua? Onko miehelläsi seisokkiongelmia? Onko teillä kahden keskistä aikaa muulloinkin kuin öisin?
      Yritän kysymyksilläni ymmärtää samalla vaimoani, joka ei ehkä kohteliaisuutta osaa sanoa/kysyä asiaa.
      -J

      • Anonyymi

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Vastaus tuohon ongelmaa löytyy teidän molempien pään sisältä. Rakkaus on tahdon asia!!! Jos olet päättänyt ja teet sen eteen töitä, niin kyllä se onnistuu. Nykyään on vaan niin helppoa löytää se roska toisen silmästä vaikka omat silmät olisivat muurautuneet kiinni omista roskista.

        Itse tunnistan tuosta myös vaimoni käytöksen, joka lopulta tappoi minunkin yritämisen ylläpitää suhdetta, läheisyyttä ja seksiä Jos suhde on majakka ja perävaunu tyyppiä, eli vastuu suhteesta on vain toisella osapuolella ei lopputulos voi olla hyvä. Jos joka lähestymisyritys palkitaan pettymyksellä, eikä koskaan anneta vasta rakkautta, niin kyllähän kipinä suhteeseen ja sitä myöden ne halutkin kuolee aivan varmasti. Se on aivan selvä.

        Itselleni oli järkytys, kun huomasin ensi kertaa, ettei vaimon halaaminen tuntunut hyvältä!!!! Se oli kuin moneen kertaan lämmitettyä ruokaa, mautonta ja väljähtynyttä. Liiaan pitkään on vastuu suhteen ylläpidosta on ollut yksin minulla, eikä arjessa olla kohdattu toisiamme. Yksipuolinen suhde ei toimi koskaan. Se väljähtyy käsiin ennemmin tai myöhemmin.

        Miten te olette osanne hoitaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus tuohon ongelmaa löytyy teidän molempien pään sisältä. Rakkaus on tahdon asia!!! Jos olet päättänyt ja teet sen eteen töitä, niin kyllä se onnistuu. Nykyään on vaan niin helppoa löytää se roska toisen silmästä vaikka omat silmät olisivat muurautuneet kiinni omista roskista.

        Itse tunnistan tuosta myös vaimoni käytöksen, joka lopulta tappoi minunkin yritämisen ylläpitää suhdetta, läheisyyttä ja seksiä Jos suhde on majakka ja perävaunu tyyppiä, eli vastuu suhteesta on vain toisella osapuolella ei lopputulos voi olla hyvä. Jos joka lähestymisyritys palkitaan pettymyksellä, eikä koskaan anneta vasta rakkautta, niin kyllähän kipinä suhteeseen ja sitä myöden ne halutkin kuolee aivan varmasti. Se on aivan selvä.

        Itselleni oli järkytys, kun huomasin ensi kertaa, ettei vaimon halaaminen tuntunut hyvältä!!!! Se oli kuin moneen kertaan lämmitettyä ruokaa, mautonta ja väljähtynyttä. Liiaan pitkään on vastuu suhteen ylläpidosta on ollut yksin minulla, eikä arjessa olla kohdattu toisiamme. Yksipuolinen suhde ei toimi koskaan. Se väljähtyy käsiin ennemmin tai myöhemmin.

        Miten te olette osanne hoitaneet?

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Niinhän se on ettei yksipuolinen suhde toimi. Jos täytetään vaan toisen mielihaluja tai estoja niin se toinen osapuoli kokee samaan aikaan valtavaa osattomuutta, ilman että tuohon syyllinen osapuoli edes tajuaisi asista yhtään mitään.

        Olet onnen pekka jos edellisestä kerrasta on kuuksusi. Meillä on jo 2,5 vuotta... Muutama vuosi sitten vaimo valitteli, ettei minua muka kiinnosta seksi hänen kanssaan. Totesin että olet väärässä ja että pystyt myös itse toiminnallasi vaikuttamaan halujeni määrään. Tähän hän totesi: "ettei hän enää tunne tarvetta hurmata omaan miestään".

        Eli kaikki läheisyys jää vain minun vastuulle, enkä saa tuntea hänen haluavan minua. Se ilmeisesti nolottaisi häntä... :-(

        Ei ole ihme, ettei mitään ole tapahtunut enää vuosiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Tämä on, niin nykyaikaa... ei se noin toimi!

        Jos kotona ei saa, saa seksiä ja läheisyyttä muualta. Seksi ja rakkaus voi olla ihan eri asia, alfa uros/naaras kyllä ymmärtää tämän ja se on jokaisen oma perusoikeus tulla tyydytetyksi... kiinni ei kannata jäädä vaan parisuhde jatkuu seesteisenä, kun halut tyydytetty muualla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Tuo on niin tuttua ja totta, että mies kokee kaiken läheisyyden ja hellyyden olevan aina johdattelua paritteluun. Joskus vaan haluaisi rauhassa nauttia kumppaninsa läheisyydestä, tai hakea lohtua, lämpöä, nukahtaa ystävällisten käsivarsien suojaan.
        Onko niin mahdottoman vaikeaa kysyä kumppanilta, ollaanko mieluiten näin vai tahtoisitko rakastella? Onko niin vaikea olla ihan vaan ihminen, ei itseään nuoremman näköinen tiskirätti joka ei tunne itseään muuna kuin seksiin johdattelijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Miksi heti aloit ehdotella seksiä? Ja miksi seksin pitää olla maksullista suhteessa? Miksi läheisyydestä siis pitää maksaa seksillä? Miksi et tuona iltana voinut tyytyä vain sohvahipsutteluun ja yrittää toisena päivänä uudesaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin tuttua ja totta, että mies kokee kaiken läheisyyden ja hellyyden olevan aina johdattelua paritteluun. Joskus vaan haluaisi rauhassa nauttia kumppaninsa läheisyydestä, tai hakea lohtua, lämpöä, nukahtaa ystävällisten käsivarsien suojaan.
        Onko niin mahdottoman vaikeaa kysyä kumppanilta, ollaanko mieluiten näin vai tahtoisitko rakastella? Onko niin vaikea olla ihan vaan ihminen, ei itseään nuoremman näköinen tiskirätti joka ei tunne itseään muuna kuin seksiin johdattelijana.

        Rakkautta ja läheisyyttä voi olla myös ilman seksiä mutta kyllä erotiikkaakin tarvitaan joskus


      • Anonyymi

        olen itse kyllä sinkku mut sun kannattaa kokeilla eri asentoja tai sit mennä hiukan pitemmälle ja hakea jännitystä sänkyhommiin esim, pientä esilekkiä vieraiden aikana jos vain saat vaimon mukaan leikkiin tai kokeile autossa. itse olen kokeillu jopa vieraiden esileikkiä voin sanoa et pippeli nousee ja myös halut
        t. sinkku J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Ikävä kyllä juuri näin: se menee kuten luonnossa yleisesti.... uros vonkaa ja vehtaa, käyttää kaikki keinot, voimaakin. Naaras on suurinpiirtein välinpitämön, taistelee ehkä vastaan .... mutta hormoonit pakottavat antautumaan. Lisääntymisvietti. "Puumanainen" on 95%sesti fantasiaa, aivan kuten aloitekykyinen nainenkin ja puhumaton mies. Ja kun mies/uros lopettaa aloitteenteot - mitään ei tapahdu. Niin se käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heti aloit ehdotella seksiä? Ja miksi seksin pitää olla maksullista suhteessa? Miksi läheisyydestä siis pitää maksaa seksillä? Miksi et tuona iltana voinut tyytyä vain sohvahipsutteluun ja yrittää toisena päivänä uudesaa?

        Siis en ehdotellut seksiä. Ehdotin hipsuttelua. Lähellä on oltu jo monesti ja siksi halusin kokeilla johtaako hipsuttelu mihinkään seksiä vaatimatta. Jos vaimo haluaa niin ok. No, ei halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Vai kylmiä lahnoja. Itse olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 10 vuotta. Haluan seksiä säännöllisesti, mielellään kerran viikossa. Haluan eri asentoja kokeilla ym. Mies sensijaan on kylmempi tässä asiassa. Vaikuttaa ettei halua ottaa edes kainaloon, kun pelkää että joutuu rakastelemaan. Sitten harvakseltaan haluaa jopa seksiä. Eipäs yleistetä tuossa lahna-asiassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Ja sinäkö sitten olet parempi vai?Me suomalaisnaiset ollaa parempia kun rajan takaa tulleet.Ei juosta rahan perässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Kylmiä naisia ei ole olemassakaan. On vain taitamattomia ja osaamattomia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Minä olen 50 v. suomalainen nainen ja olen hyvä seksissä...halukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta ja läheisyyttä voi olla myös ilman seksiä mutta kyllä erotiikkaakin tarvitaan joskus

        Näissä asioissa toivoisin naisilta rehellisyyttä ja kykyä itsekritiikkiin. Tuntuu että aivan turha toivo.

        Miesten ja naisten seksuaalisuus on erilaista ja naisten halut omaa miestään kaikkoavat ajan myötä. Jollain ne kestää vuoden tai kaksi, jollain neljä tai kymmenen. Miehellä tyypillisesti näin ei käy lainkaan.

        Eikä tässä mitä. Maailma on tällainen ja tällaisiksi meidät on näköjään luoti.

        Mutta sitten kun tulisi hetki, että naiset tämän myöntäisivät ja ymmärtäisivät, niin ei ! Juuri silloin alkaa tässäkin keskustelussa esillä oleva marmatus « vain toisen himojen kohteena olemisesta » ynnä muu miesviha.

        Miksi ? Miksi totuus palaa tulessa ?

        Eikö olisi vaan helpompi olla rehellinen ja myöntää näin naiselle käy. Syy ei ole miehessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Tunnistan ensimmäisestä kappaleestasi minun mieheni.
        Toinen osa onkin jo minun asennemaailmalleni vierasta. Ehkäpä ikäni, olen syntynyt 1948 perinteiseen työläisperheeseen, vaikuttaa asiaan?
        Luulen tuntevani mieheni niin hyvin, ettei hän hyväksy vieraissa käyntiä puolin eikä toisin.
        Eri asiayhteyksissä olemme keskutelleet asiasta ja se on selvää, että joissakin tilanteissa kertaluontoiset syrjähypyt saattaisivat olla mahdollisia. Kuitenkaanei ole näyttöä eikä vahvaa epäilyäkään.

        Samaan aikaan töistä pois jääminen avasi uuden lehden parisuhteessamme. Rutiiniin tuli vaihtelua, uusia virikkeitä ja ennen kaikkea rajattomasti stressivapaata aikaa.
        Mieheni on uskottavasti sanonut, ettei hän ole koskaan kuvitellut minun paikalleni ketään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Itsellä on parisuhde kestänyt 15 vuotta, lapset tehty. Vuosi sitten tuli käänne kohta kun oma jaksaminen romahti. Sen jälkeen mies tajusi että pitää puhua. Seksi elämä parantu roimasti kun molemmat panostaa siihen. Se että totesimme molemmat tekivät virheitä ja niistä on voitu oppia. Älkää lannistuko vaan puhukaa, tarvittaessa ulkopuolista apuakin on tarjolla kun pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 50 v. suomalainen nainen ja olen hyvä seksissä...halukas.

        No nyt rupesi kiinnostamaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä juuri näin: se menee kuten luonnossa yleisesti.... uros vonkaa ja vehtaa, käyttää kaikki keinot, voimaakin. Naaras on suurinpiirtein välinpitämön, taistelee ehkä vastaan .... mutta hormoonit pakottavat antautumaan. Lisääntymisvietti. "Puumanainen" on 95%sesti fantasiaa, aivan kuten aloitekykyinen nainenkin ja puhumaton mies. Ja kun mies/uros lopettaa aloitteenteot - mitään ei tapahdu. Niin se käy.

        Hetkonen , itse elin 10vuotta parisuhteessa jossa sain lähes aina liian vähän seksiä ja olennainen!! Mut torjuttiin kerta toisensa jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kylmiä lahnoja. Itse olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 10 vuotta. Haluan seksiä säännöllisesti, mielellään kerran viikossa. Haluan eri asentoja kokeilla ym. Mies sensijaan on kylmempi tässä asiassa. Vaikuttaa ettei halua ottaa edes kainaloon, kun pelkää että joutuu rakastelemaan. Sitten harvakseltaan haluaa jopa seksiä. Eipäs yleistetä tuossa lahna-asiassa!

        Kerran viikossa.. vov mikä saavutus, itse haluan lähes joka päivä ja olen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan.

        Nainen ei syty seksiin ilman esileikkiä. Tiesitkö..?


      • Anonyymi

        Ota ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Tiski rätti olet. Hehee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        kokeilkaa katsella sexivideoita yhdessä,eiköhän paikat kuumene molemmilla,sitten ei mitään hiplaamista, se pilaa tunnelman,kun paikat on kosteena naisella niin tietä että halut on heränneet, ja ei ihan heti kannata alottaa,vaan antaa naisen käydä kuumana ja naisen tehdä aloite,jos tää eitepsi heti niin kannattaa katella videoita yhdessä useamman kerran ja vaikka jokailta. se vapauttaa mieliä hyväksymään asiian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä juuri näin: se menee kuten luonnossa yleisesti.... uros vonkaa ja vehtaa, käyttää kaikki keinot, voimaakin. Naaras on suurinpiirtein välinpitämön, taistelee ehkä vastaan .... mutta hormoonit pakottavat antautumaan. Lisääntymisvietti. "Puumanainen" on 95%sesti fantasiaa, aivan kuten aloitekykyinen nainenkin ja puhumaton mies. Ja kun mies/uros lopettaa aloitteenteot - mitään ei tapahdu. Niin se käy.

        Tuossa on kyllä järkeä, näin vanhemman miehen näkökulmasta, On totta, että ainainen vonkaaminen rasittaa . On tullut palautetta, mutta asiaa voi korjata ja arvaatte miten.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Höpelö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeilkaa katsella sexivideoita yhdessä,eiköhän paikat kuumene molemmilla,sitten ei mitään hiplaamista, se pilaa tunnelman,kun paikat on kosteena naisella niin tietä että halut on heränneet, ja ei ihan heti kannata alottaa,vaan antaa naisen käydä kuumana ja naisen tehdä aloite,jos tää eitepsi heti niin kannattaa katella videoita yhdessä useamman kerran ja vaikka jokailta. se vapauttaa mieliä hyväksymään asiian.

        Toisten naimisen katselu on yhtä mieluisaa kuin kattos toista paskantamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö sitten olet parempi vai?Me suomalaisnaiset ollaa parempia kun rajan takaa tulleet.Ei juosta rahan perässä

        onko tässäkin asiassa joku kilpailu,esim.ollaan parempia,kauniinpia rumempia lihavia laihoja.viimeks en saanut,et saanut miks et.saanut.nyt jännittää saanko ens kerralla tai saako tuo ens kerralla.entäs se ,uskaltaako mies ilmaista haluaan.muutaman kerran voi tulla syrjäytetyksi ja syy on siinäehkä ,että nainen ei enää muista miten hyvää se tekee,että jos muistais,niin haluaishan se varmasti.voi olla että nainen ei ole koskaan tuntenut sitä oolla alkavaa,niin eihän sillä ole sitten tietysti niin väliä,ei tiedä miltä se tuntuu.mies nyt saa joka kerran luultavasti ja siksi se haluaa sitä aina kun tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Tulee pahaolo, ikunen arpi elämään jos uskot rakkauteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus tuohon ongelmaa löytyy teidän molempien pään sisältä. Rakkaus on tahdon asia!!! Jos olet päättänyt ja teet sen eteen töitä, niin kyllä se onnistuu. Nykyään on vaan niin helppoa löytää se roska toisen silmästä vaikka omat silmät olisivat muurautuneet kiinni omista roskista.

        Itse tunnistan tuosta myös vaimoni käytöksen, joka lopulta tappoi minunkin yritämisen ylläpitää suhdetta, läheisyyttä ja seksiä Jos suhde on majakka ja perävaunu tyyppiä, eli vastuu suhteesta on vain toisella osapuolella ei lopputulos voi olla hyvä. Jos joka lähestymisyritys palkitaan pettymyksellä, eikä koskaan anneta vasta rakkautta, niin kyllähän kipinä suhteeseen ja sitä myöden ne halutkin kuolee aivan varmasti. Se on aivan selvä.

        Itselleni oli järkytys, kun huomasin ensi kertaa, ettei vaimon halaaminen tuntunut hyvältä!!!! Se oli kuin moneen kertaan lämmitettyä ruokaa, mautonta ja väljähtynyttä. Liiaan pitkään on vastuu suhteen ylläpidosta on ollut yksin minulla, eikä arjessa olla kohdattu toisiamme. Yksipuolinen suhde ei toimi koskaan. Se väljähtyy käsiin ennemmin tai myöhemmin.

        Miten te olette osanne hoitaneet?

        Eronnut ainoa ongelma erossa on se että se maksaa. 200 euroa ykkösvaihe ja kakkosvaihe 100 euroa. 300 euroa tuosta miehestä kun rahasta on tiukkaa. Valtio ahnehtii. 5 v yhteiseloa ja en tajunnutkaan miten mies/miehet ovat typeriä mutta voiton vein minä
        Olin tyhmä enempää ei voi olla. Isomahaisen ukon kanssa pitää tässä vielä. Typerää vielä sekin etten lähde edes kauppaan hänen kanssaan. Häpeän häntä. Tässä on perusteita jo eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 50 v. suomalainen nainen ja olen hyvä seksissä...halukas.

        Et ilmeisesti ole pitkässä parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran viikossa.. vov mikä saavutus, itse haluan lähes joka päivä ja olen nainen

        no oot sä kone. vov!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Kyllä suomalaiset naisetkuumia on ja halut hyrrää. Mutta jos mies on nahjus ei kiinnosta tylsimys.
        Kuka sellaista panee?? Joku elämäänsä kyllästynyt maahanmuuttaja vai?? Tai elättäjää etsivä postimyyntimorsian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en ehdotellut seksiä. Ehdotin hipsuttelua. Lähellä on oltu jo monesti ja siksi halusin kokeilla johtaako hipsuttelu mihinkään seksiä vaatimatta. Jos vaimo haluaa niin ok. No, ei halunnut.

        Miksi ehdotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin tuttua ja totta, että mies kokee kaiken läheisyyden ja hellyyden olevan aina johdattelua paritteluun. Joskus vaan haluaisi rauhassa nauttia kumppaninsa läheisyydestä, tai hakea lohtua, lämpöä, nukahtaa ystävällisten käsivarsien suojaan.
        Onko niin mahdottoman vaikeaa kysyä kumppanilta, ollaanko mieluiten näin vai tahtoisitko rakastella? Onko niin vaikea olla ihan vaan ihminen, ei itseään nuoremman näköinen tiskirätti joka ei tunne itseään muuna kuin seksiin johdattelijana.

        Meillä vaimo on jo 74v. ja hän ei enää syty sexille. Sanoi mulle, että mä voin käydä vieraissa ihan vapaasti! Häneltä on halu mennyt iän myötä.
        Itse on 68, enkä pärjää pelkällä runkkaamisella. Vaimo kertoi, että hänen rouva ystävänsä mies on matkahommissa ja hänen vaimosa kärsii puutteesta. No kutsuttiin tämä 50'n rouva meille. Saunottiin kimpassa ja sit sänkyyn kolmestaan. Aivan mahtavaa...Hän käy meillä pari krt viikossa ja saamme kunnon session kolmestaan. Naiset välillä imevät toisiaan, kun olen lauennut pimsaan. Tämä on mukava ratkaisu meidän kaikkien mielestä!!
        Löytyy vastaavaa muiden perheissä??
        t, Jukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus tuohon ongelmaa löytyy teidän molempien pään sisältä. Rakkaus on tahdon asia!!! Jos olet päättänyt ja teet sen eteen töitä, niin kyllä se onnistuu. Nykyään on vaan niin helppoa löytää se roska toisen silmästä vaikka omat silmät olisivat muurautuneet kiinni omista roskista.

        Itse tunnistan tuosta myös vaimoni käytöksen, joka lopulta tappoi minunkin yritämisen ylläpitää suhdetta, läheisyyttä ja seksiä Jos suhde on majakka ja perävaunu tyyppiä, eli vastuu suhteesta on vain toisella osapuolella ei lopputulos voi olla hyvä. Jos joka lähestymisyritys palkitaan pettymyksellä, eikä koskaan anneta vasta rakkautta, niin kyllähän kipinä suhteeseen ja sitä myöden ne halutkin kuolee aivan varmasti. Se on aivan selvä.

        Itselleni oli järkytys, kun huomasin ensi kertaa, ettei vaimon halaaminen tuntunut hyvältä!!!! Se oli kuin moneen kertaan lämmitettyä ruokaa, mautonta ja väljähtynyttä. Liiaan pitkään on vastuu suhteen ylläpidosta on ollut yksin minulla, eikä arjessa olla kohdattu toisiamme. Yksipuolinen suhde ei toimi koskaan. Se väljähtyy käsiin ennemmin tai myöhemmin.

        Miten te olette osanne hoitaneet?

        Myös mies voi tappaa vaimon tunteet ja halun. Nainen jota arjessa ei osata lähestyä oikealla tavalla, tiuskitaan tai ei hyväksytä vaimon ajatuksia tai halveksutaan niitä tai vitsaillaan tavoilla jotka loukkaa tai väheksytään toista. Asiat voi aina ottaa esille ja puhua mutta kaikki eivät sitä tee. Nämä syyt jo voi aiheuttaa sen että naisesta tulee haluton.
        Epävakaa persoona, äreys, kiittämättömyys, anteeksipyytämisen vaikeus ym. niin monet asiat miehen käytöksessä voi tehdä vaimosta haluttoman petipuuhiinkaan. Vaimotkin tekee virheitä, ne voi ottaa puheeksi ja selvittää. Ylpeys ja avoimuuden puute, haavoittuvuuskin voi lukita suhteen. Vähitellen tuntee laimenee huonon käytöksen seurauksena ja se vaikuttaa myös seksuaalisiin tunteisiin ellei kysymyksessä ole muut terveydelliset seikat. Jokainen on joskus väsynyt ja tarvitsee silloin aikaa ja lepoa.
        Mies voi ajatella olevansa itse hyvä mutta se ei kerro koko totuutta hänestä. Jokaisella on hyviä puolia mutta myös omat heikot kohtansa jotka voi korostua parisuhteessa. Usein ollaan sokeita omille huonoille tavoille. Huonotkin hetket ja niihin suhtautuminen olisi oltava loukkaamatonta toista kohtaan. Virheitä tekee jokainen. Itseään ei voi yksikään korottaa itse. Voi pyytää ja antaa anteeksi, voi kiittää eikä olla kiittämätön.
        Myös miehen halaaminen voi tuntua vastenmieliseltä jos kohtelu on arjessa ollut välillä tylyä tai kovaa. Se jää helposti korvan taakse mieltä pahoittamaan.
        Lämpö, läheisyys, huomioinen, luottamus, koskettelu ilman että se johtaa heti petiin, suukottelu, sanat. Hyvin monet asiat vaikuttaa vaimonkin tunteisiin ja sitä kautta seksuaaliseen haluun. Miehille tämä voi olla yksioikoisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö sitten olet parempi vai?Me suomalaisnaiset ollaa parempia kun rajan takaa tulleet.Ei juosta rahan perässä

        ei ainakaan jokainen. Mutta miksi sinä antaisit ukon nauttia ilmaseksi, jos itselläs ei ole haluja. Vähän on niitä tyttöjä jotka aidosti nauttii vanhan ukon hyväilyistä." Näyttelijän lahjoja voi kouluttaa". Tuntuu kivalta ostaa uusia kuteita tai jotain kivaa ylimääräisillä kympeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Voi voi.
        En muuta sano.
        Itsekin olin 22v tuollainen mainitsemasi tiskirätti. Ja kauppakassi.
        Sitten tuli mitta täyteen ja erosin.
        Seuraava nainen oli harjoitus"kappale", tapauksen pääkoppa oli sekaisin kuin seinäkello, huomasin asian vasta alkuhuuman loputtua.
        Suhde alkoi noudatella samaa kaavaa, asioista tuli ehdollisia ja elämästä rajoittunutta.
        Ei käy sanoin minä.
        Seuraava nainen on tällä hetkellä vaimoni, viides vuosi lähtee ja nyt on kaikki hyvin.
        Vaimo ei ehdollista mitään eikä pihtaa. Nautimme toisistamme ja teemme yhdessä töitä liittomme eteen.
        Avaimia menestykseen kannattaa etsiä rakentavista keskusteluista, avoimuudesta sekä aitoudesta.

        En käy ketään neuvomaan mutta omasta elämästään pitää kantaa vastuu, tehdä rohkeasti päätöksiä minkä näköistä elämää haluaa elää ja kulkea sitä kohti määrätietoisesti pää pystyssä ja itsevarmana. Jos haluaa elää toimivassa parisuhteessa pitää osata vaatia oma tila ja aika. Seksielämä vaatii myös rohkeutta, kompromisseja ja päättäväisyyttä.
        Kun olet oman itsesi kanssa hyvissä väleissä, vain silloin voit olla sitä myös toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä juuri näin: se menee kuten luonnossa yleisesti.... uros vonkaa ja vehtaa, käyttää kaikki keinot, voimaakin. Naaras on suurinpiirtein välinpitämön, taistelee ehkä vastaan .... mutta hormoonit pakottavat antautumaan. Lisääntymisvietti. "Puumanainen" on 95%sesti fantasiaa, aivan kuten aloitekykyinen nainenkin ja puhumaton mies. Ja kun mies/uros lopettaa aloitteenteot - mitään ei tapahdu. Niin se käy.

        Ei pidä paikkaansa.Ei nainen normaalisti ole passiivinen. Teen itsekin aloitteita ja käytämme miesystävän kanssa eri asentoja tilanteen ja paikan mukaan. Eikä ikä vaikuta siinä mielessä, olemme aktiivisia yli 60v. Olen itsekin kiihoittunut jostakin nuoremmasta miehestä, mutta en kuitenkaan halua pettää.
        Jos on kyllästynyt suhteeseeen, ei halujakaan ole, sehän on selvää
        Tietenkin jos päästää itsensä repsahtamaan ja lihoo, se vaikuttaa kokonaisvaltaisesti ihmiseen, halut voi hävitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran viikossa.. vov mikä saavutus, itse haluan lähes joka päivä ja olen nainen

        Onko jo addiktiota tuo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran viikossa.. vov mikä saavutus, itse haluan lähes joka päivä ja olen nainen

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Monet naiset tietää että ne voi ns. "kiristää seksin avulla... Mä olen tylysti monesti tehny samat kun hän sillon ku ite haluis nukkua ollu raskas päivä niin hiplataan ja vikistään ja Sit suututaan jos en annakaan seksiä...
        Sit kun kysyin et mites ku asia on toisin päin että mulla tekis mieli nii hän suuttuu että voi olla lähekkäin ilman seksiäkin... Eli liian usein (96%) se on hänestä kiinni... Monesti riittäisi ihan vaan läheisyys ja pitää kiinni toisesta mutta sekin on liikaa jos hän ei halua sitä...
        En tiedä kauanko jaksan tätä enää... En ole koskaan pettänyt vaimoani toisin kuin hän...
        Nyt kun "nuorin tyttö on muuttamassa kohta kotoota pois niin en tiedä haluanko itsekkään jäädä enää sinne jos jokin ei muutu.... 😢🧟‍♀️💀🖕❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Minäkin yleistän. Suomalaiset miehet haluavat vain suihinoton, naisen haluista viis. Tämä koettu useamman miehen kanssa. Ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaimo on jo 74v. ja hän ei enää syty sexille. Sanoi mulle, että mä voin käydä vieraissa ihan vapaasti! Häneltä on halu mennyt iän myötä.
        Itse on 68, enkä pärjää pelkällä runkkaamisella. Vaimo kertoi, että hänen rouva ystävänsä mies on matkahommissa ja hänen vaimosa kärsii puutteesta. No kutsuttiin tämä 50'n rouva meille. Saunottiin kimpassa ja sit sänkyyn kolmestaan. Aivan mahtavaa...Hän käy meillä pari krt viikossa ja saamme kunnon session kolmestaan. Naiset välillä imevät toisiaan, kun olen lauennut pimsaan. Tämä on mukava ratkaisu meidän kaikkien mielestä!!
        Löytyy vastaavaa muiden perheissä??
        t, Jukka

        Taidat puhua palturia ei kukaa rakastava vaimo käske mennä vierasiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että suomalaiset naiset eivät ole hyviä seksissä. Kylmiä lahnoja joita runkkaamisen sijaan polkee. Tosin ei enää. En koskisi pitkällä tikullakaan.

        Eikä suomalaiset naiset sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Tulit reissusta ? Mistä ja millaisesta? Tiesikö vaimosi missä oikeasti olit? Ajattelit oikein? Siis missä kohtaa? Yrität antaa läheisyyttä ja sen myötä voisit saada seksiä?? Sekopäistä kuvitellakkaan! Ajattelitko lainkaan miksi vaimon ilme kiristyi? Läheisyys ja seksi..ovat kaukana toisistaan. Jos sen huomaa ja oppii niin elämäsi on todella helpompaa. Suhteessa EI mukauduta yhtään mihinkään vaan täydennetään toisiaan EI halujen mukaan vaan tunteiden! Sanot että suhteen pitää olla tasapainoinen Miksi et itse muuttuisi? Syytät vaimoasi.. kuullostat teini-ikäiseltä ` oma imago minä itse eikä muut` ensin tyypiltä.. minulta et saisi seksiä ennenkuin kasvat aikuiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        pane sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Olen ollutv50 vuotta saman naisen kanssa ja edelleen suhde toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yleistän. Suomalaiset miehet haluavat vain suihinoton, naisen haluista viis. Tämä koettu useamman miehen kanssa. Ei kiitos!

        Tuohon ei enää suostu. Haluan myös itse nautintoa, jonka eteen mies joutuu tekemään oman osuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Meidän seksi oli myös laimeaa jonka vuoksi otettiin toisia miehiä mukaan.
        Nyt on myös keskinäinen seksi piristynyt.
        Vaimo tekee melko usein aloituksen myös kaksistaan ollessa.
        Tälläkin viikolla on ollut seksiä joka päivä usein jopa kahdesti samana päivänä.
        Olkoonkin että yksi mies on perjantaina tulossa mukaan vaimoa panevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        🤡🤡🤡


      • Anonyymi

        Olen amerikkalainen 25 vuotias eläkkeellä oleva kenraali. Olen jumissa täällä, mikähän tää nyt oli, ... joo afgebergissä. Siis palkkasotilaana ja vankina. Tarvitsen lainaa n. € 50 000,-.
        Olen aidosti rakastunut sinuun. Voin lähettää ne kukat, jos annat luottokorttisi numeron ja pin- koodin. Olet ainoa mahdollisuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kylmiä lahnoja. Itse olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 10 vuotta. Haluan seksiä säännöllisesti, mielellään kerran viikossa. Haluan eri asentoja kokeilla ym. Mies sensijaan on kylmempi tässä asiassa. Vaikuttaa ettei halua ottaa edes kainaloon, kun pelkää että joutuu rakastelemaan. Sitten harvakseltaan haluaa jopa seksiä. Eipäs yleistetä tuossa lahna-asiassa!

        Kymmenen vuotta on tosi lyhytaika.Sitten kun on ollut jo neljäkymentäseitsemän vuotta.Mutta avioliitto on parisuhteena älytön järjestelmä kaikkine lakeineen omaisuuden kannaltakin.Sinkut älkää hakeutuko väkisin avioliittoon,siitä voi olla hankala päästä eroon.Silloin vastaa vain itselleen menoista ja tulemista .Myös seksiä saa harrastaa oman mielensä mukaan,.Aina löytyy saman henkisiä partnereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Vaimosi tekee ihan oikein Ei normaali nainen kuumene vaan ajatuksesta että
        ” nyt on se ilta” läheisyys antaa naiselle halun kun sen osaa, niin varmasti onnistuu se ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kylmiä lahnoja. Itse olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 10 vuotta. Haluan seksiä säännöllisesti, mielellään kerran viikossa. Haluan eri asentoja kokeilla ym. Mies sensijaan on kylmempi tässä asiassa. Vaikuttaa ettei halua ottaa edes kainaloon, kun pelkää että joutuu rakastelemaan. Sitten harvakseltaan haluaa jopa seksiä. Eipäs yleistetä tuossa lahna-asiassa!

        Ihan niin,,kun mies tekee samat rutiinin jo ennensksiä niinsiinä vaiheessa alkaa ärsyttää kunnäkeeettä se onko päättänyt että ” tänään” ei ole ihme jos siinä lahnakai muuttuu ketä sellainen kiinnostaa edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiä naisia ei ole olemassakaan. On vain taitamattomia ja osaamattomia miehiä.

        Nappiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä asioissa toivoisin naisilta rehellisyyttä ja kykyä itsekritiikkiin. Tuntuu että aivan turha toivo.

        Miesten ja naisten seksuaalisuus on erilaista ja naisten halut omaa miestään kaikkoavat ajan myötä. Jollain ne kestää vuoden tai kaksi, jollain neljä tai kymmenen. Miehellä tyypillisesti näin ei käy lainkaan.

        Eikä tässä mitä. Maailma on tällainen ja tällaisiksi meidät on näköjään luoti.

        Mutta sitten kun tulisi hetki, että naiset tämän myöntäisivät ja ymmärtäisivät, niin ei ! Juuri silloin alkaa tässäkin keskustelussa esillä oleva marmatus « vain toisen himojen kohteena olemisesta » ynnä muu miesviha.

        Miksi ? Miksi totuus palaa tulessa ?

        Eikö olisi vaan helpompi olla rehellinen ja myöntää näin naiselle käy. Syy ei ole miehessä.

        Mitään sen suuntaista ei ole ei tule olemaan. Ajatukseen on suhtauduttava kuin asia on. Seuraavassa elämässä sitten jos sellainen tulee. Kohtalon valinta valinnan kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiä naisia ei ole olemassakaan. On vain taitamattomia ja osaamattomia miehiä.

        Juurikin näin.
        Jos mies ei tajua että esileikki lähtee jo korvien välistä niin homman voi unohtaa.
        Ei paljon houkuta seksiin jos on kohdellut toista huonosti. Tottakai sellaiset asiat vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä asioissa toivoisin naisilta rehellisyyttä ja kykyä itsekritiikkiin. Tuntuu että aivan turha toivo.

        Miesten ja naisten seksuaalisuus on erilaista ja naisten halut omaa miestään kaikkoavat ajan myötä. Jollain ne kestää vuoden tai kaksi, jollain neljä tai kymmenen. Miehellä tyypillisesti näin ei käy lainkaan.

        Eikä tässä mitä. Maailma on tällainen ja tällaisiksi meidät on näköjään luoti.

        Mutta sitten kun tulisi hetki, että naiset tämän myöntäisivät ja ymmärtäisivät, niin ei ! Juuri silloin alkaa tässäkin keskustelussa esillä oleva marmatus « vain toisen himojen kohteena olemisesta » ynnä muu miesviha.

        Miksi ? Miksi totuus palaa tulessa ?

        Eikö olisi vaan helpompi olla rehellinen ja myöntää näin naiselle käy. Syy ei ole miehessä.

        Höpö , höpö. Ensinnäkin naisen seksuaalisuus herää myöhemmin.
        Jos mies osaisi käsitellä naista oikein , ja kemiat pelaisivat , varmasti rakastelua olisi enemmän.
        Jos miestä kiinnostaa enemmän olo kaljaa kittaavana sohvaperunana , ei se valitettavasti saa naista tuntemaan itseään kiimaiseksi seireeniksi.
        Tai mikään muukaan miehen tökerö/huono käytös naista kohtaan.
        Tai jos henkilökohtainen hygienia on huonosti hoidettu.
        Tai jos miestä tuntuu kiinnostavan naisen seura vain silloin kun haluaa seksiä , se on heti täydellinen turn off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen amerikkalainen 25 vuotias eläkkeellä oleva kenraali. Olen jumissa täällä, mikähän tää nyt oli, ... joo afgebergissä. Siis palkkasotilaana ja vankina. Tarvitsen lainaa n. € 50 000,-.
        Olen aidosti rakastunut sinuun. Voin lähettää ne kukat, jos annat luottokorttisi numeron ja pin- koodin. Olet ainoa mahdollisuuteni.

        Kyllä miehetkin on yhtä lailla retkahtanut näihin nettihuijauksiin. Esim joku thaityttö tai unkrainalaisneito etsii seuraa(=rahoittajaa) ja julkaisee hemaisevia kuvia, niin jo alkaa miesten puntissa vipattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappiin

        Varmaan on myös kylmiä naisia, mutta monet miehet on kyllä aika huonoja tyydyttämään naista, vaikka luulevat olevansa tosi hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Yli 40 vuotta naimisissa olleena, olen oppinut että nainen kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä ainakin yhtä paljon kuin seksiä, kumppania kuuntelemaan on myös hyvä opetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heti aloit ehdotella seksiä? Ja miksi seksin pitää olla maksullista suhteessa? Miksi läheisyydestä siis pitää maksaa seksillä? Miksi et tuona iltana voinut tyytyä vain sohvahipsutteluun ja yrittää toisena päivänä uudesaa?

        Mutta mies luotu panemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on yksinkertaisesti vaan kyllästyminen toiseen ihmiseen niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Parasta miehessäni on varmasti turvallisuus ja minun on aina ollut hyvä olla hänen kanssaan. Mies on aina pitänyt huolta minusta ja lapsista.
        Joskus tekisi mieli ehdottaa miehelleni, että voisimme molemmat käydä tahoillamme vieraissa. Olisi sitten sekin koettu.

        Katja

        Jos lähet vieraisiin menee loppukin jos ei moraaliseti niin alkaa vertailu ja sen jälkeen mikää ei riitä. Tulee se kuuluisa moka ja ero tai pahempaa. Kyse seksistä saa likaa some tyrkytystä ja kuvitellaan et se tekee elämästä onnellisen. Ei muuten tee . Ilman pärjää ihan hyvin ja voi keskittyaä omaan tekemiseen halut on vaan tunne ei pakko saada. Satisfire omaan käyttöö se ei petä ei jätä ja kestää kauan . Ei soittele ei stalkaa ja hetken voi valita ja jopa ukkokin saattaa innostua auttelee.Valintojs valintoja lopulta oma tukiskelu ratkaisee. Mikä tärkeetä. Ei ne syrjähypyt niin ongelmattomia ole lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en ehdotellut seksiä. Ehdotin hipsuttelua. Lähellä on oltu jo monesti ja siksi halusin kokeilla johtaako hipsuttelu mihinkään seksiä vaatimatta. Jos vaimo haluaa niin ok. No, ei halunnut.

        Niin elämä on. Onko pakko haluta ? Miksi 45-50 eroaa niin usein? Ukko haluu ja kattelee niitä jotka haluu kuten naiset kin. Halut ei kohtaa ja ikääntyminen vaikuttaa hormooni toimintaan. Halut hukassa ? Mene tutkituttamaan hormoni arvot ja jos olet ylipaoinoinen huono kuntoinen päihden ongelmaisnen mene terapiaan laita itttes kuntoon. Auttaa kummasti. Turha syytellä muita jos ei motivoi, Tohtori voi löytää monta terveys syytä siihen.
        Yleensä korvien välistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollutv50 vuotta saman naisen kanssa ja edelleen suhde toimii

        Heh


      • Anonyymi

        Miellä kaikilla on seksuaalivietti, toinen kokee sen aiheuttaman halun toteuttaa seksualisuuttaan vielä ikäihmisenä. Kun taas toisella vietti hiipuu tai jopa kokonaan häviää varhaisessa keskiässä haluna seksiin.Naiset saavat hiukan apua tähän haluttomuuteen hormoonikorvaushoidolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin reissusta kotia. Ajattelin, että yritän antaa läheisyyttä, jos sitten olisi seksiä kun vaimo hieman lämpenee ajatukselle. Homma meni niin, että vaimo halusi lähelle ja lapset oli nukkumassa, istuttiin sohvalla. Luulin, että tässä oli järjestetty romanttinen kahden keskinen ilta. Oltiin lähekkäin ja toisissa kiinni ja hipsuteltiin toisiamme. Ehdotin hipsuttelua sängyssä niin vaimon ilme kiristyi. Siitä alkoi keskustelu. Vaimon mielestäni hänellä on oikeus tuntea haluttomuutta seksiin ja halua läheisyyteen. Ok, ymmärrän. Minullako ei saa olla haluja seksiin, mutta vaaditaan läheisyyttä kun vaimo haluaa. Sanoin, että suhde pitää olla tasapainoinen, jossa molemmat tekee töitä toisen halujen mukaan. Vaimo kyllä innostuu seksiin kun puhun asiasta ja annan käteni vaellella hänen vartalolla. Se jos en näin tee, meillä ei olisi seksiä ollenkaan. Vaimon mieleen ei tuu seksiä, jos sitä ajatusta ei sinne istuta. Puhuttiin siitä, että kyllä vaimokin pitää yrittää parisuhteen eteen tehdä töitä eikä niin että mun pitää yrittää mukautua hänen toiveisiinsa. No asiaa käytiin läpi taas kerran ja luultavasti vaimo ei muutu. No katotaan eteenpäin taas. Nyt tulossa ennätys, seksiä ollut viimeksi kk sitten. En tunne itseäni mieheksi vaan tiskirätiksi. Ja olen kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
        -J

        Meillä oli viimmeksi 12 vuotta sitten, onneksi on terveet kädet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö sitten olet parempi vai?Me suomalaisnaiset ollaa parempia kun rajan takaa tulleet.Ei juosta rahan perässä

        Se nyt vielä puuttuisi, että ne rajan takaa tulleet henkiolennotkin täällä heiluisivat.


    • Anonyymi

      Miehesi ylipaino vaikuttaa melko hurjalle! Olisihohan lievää liioittelua mutta vaikka olisikin niin se ei muuta asiaa.
      Runsaan kymmenen avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen mieheni lihoi yli kymmenen kiloa. Se myös näkyi entisessä aktiiviurheilijassa.
      Paino tuntui kiusaavan häntä enemmän kuin minua mutta ymmärsin, että kurinalaisuus oli siinä elämäntilanteessa hankalaa. Viikot internaateisa ja kurssikeskuksissa noutopöytien äärellä eikä muukaan ravintolan tarjonta ollut hänelle vastenmielistä.
      Mies oli kotiviikonloppuina jossakin määrin väsynyt.
      Kun työn luonne muuttui hän otti itseään niskasta kiinni ja pudotti kuurin omaisesti painoaan reilusti yli kymmenen kiloa.
      Elämiseen tuli uutta sävyä.

      Pelkäänpä pahoin, että jos miehesi ei itse havahdu asiaan ja ryhdy päättävästi sen hoitamiseen, niin sinun keinosi ovat vähissä.
      Kuitenkin, ihmiset ovat erilaisia. Omalla kohdallani tiedän, että jos olisin ryhtynyt edes vihjailemaan mieheni kerrostumasta niin vaikutus olisi ollut päinvastainen.

      Jos ei muu, niin luulisi miehesi huolestuvan omasta terveydestään.

      • Anonyymi

        En liioittele. Kun tapasimme, mieheni painoi 70kg kun tänä päivänä puntari näyttää 115kg. Ehkä suurimman osan suhteemme aikana mieheni on painanut hieman alle 100kg, mutta nyt paino on ryöstäytynyt käsistä. Miehelläni on kyllä myös tavanomaista enemmän lihasta, joten ei tuo paino ole ns. pelkkää läskiä. Kolme vuotta sitten mieheni oli dieettikuurilla ja laihtui tuon 15kg ja voi kyllä, se miellytti myös minun silmääni. Harmi vaan, että kun kuuri loppui niin myös paino nousi yhtä nopeasti kuin oli lähtenyt.

        Katja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liioittele. Kun tapasimme, mieheni painoi 70kg kun tänä päivänä puntari näyttää 115kg. Ehkä suurimman osan suhteemme aikana mieheni on painanut hieman alle 100kg, mutta nyt paino on ryöstäytynyt käsistä. Miehelläni on kyllä myös tavanomaista enemmän lihasta, joten ei tuo paino ole ns. pelkkää läskiä. Kolme vuotta sitten mieheni oli dieettikuurilla ja laihtui tuon 15kg ja voi kyllä, se miellytti myös minun silmääni. Harmi vaan, että kun kuuri loppui niin myös paino nousi yhtä nopeasti kuin oli lähtenyt.

        Katja

        Minulla lissäntynyt laardi aiheutti epämiellyttävää itsetutkiskelua ja hiljalleen hiipuvaa mieskuntoa. Läski ikävuodet = inhottava yhteisvaikutus.
        Ikääntymiselle ei mahda mitään mutta laardin lisääntymiselle kylläkin.

        Löytyisiköhän tuosta jälkimmäisestä jossakin vaiheessa motiivia laihduttamiseen.
        Toki, jo sitä ennen olisi otettava huomioon kumppanin tuntemukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liioittele. Kun tapasimme, mieheni painoi 70kg kun tänä päivänä puntari näyttää 115kg. Ehkä suurimman osan suhteemme aikana mieheni on painanut hieman alle 100kg, mutta nyt paino on ryöstäytynyt käsistä. Miehelläni on kyllä myös tavanomaista enemmän lihasta, joten ei tuo paino ole ns. pelkkää läskiä. Kolme vuotta sitten mieheni oli dieettikuurilla ja laihtui tuon 15kg ja voi kyllä, se miellytti myös minun silmääni. Harmi vaan, että kun kuuri loppui niin myös paino nousi yhtä nopeasti kuin oli lähtenyt.

        Katja

        samahan myös pätee toisinpäin myöskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liioittele. Kun tapasimme, mieheni painoi 70kg kun tänä päivänä puntari näyttää 115kg. Ehkä suurimman osan suhteemme aikana mieheni on painanut hieman alle 100kg, mutta nyt paino on ryöstäytynyt käsistä. Miehelläni on kyllä myös tavanomaista enemmän lihasta, joten ei tuo paino ole ns. pelkkää läskiä. Kolme vuotta sitten mieheni oli dieettikuurilla ja laihtui tuon 15kg ja voi kyllä, se miellytti myös minun silmääni. Harmi vaan, että kun kuuri loppui niin myös paino nousi yhtä nopeasti kuin oli lähtenyt.

        Katja

        Sitä minkälaista naista tai miestä pitää eroottisesti kiinnostavana, voi halutessaan muuttaakin.
        Esim jos vaimo on lihonut bbw-mittoihin ja miestä ei ulkoisesti se miellytä mutta rakastaa vaimoaan ja HALUAA haluta tätä, silloin voi kokeilla seuraavaa.
        Katsele netistä eroottisia kuvia oikein pyöreistä kauniista naisista, osta vaimollesi isojen naisten kaupasta hepeniä, ihaile pyöreitä kurveja hänen koko kehossaan.
        Bbw-naisessa on naisellista pehmeyttä joka tuntuu ihanalle, huomioi kauniit kaaret hänen koko kehossaan,myös kasvoissaan.
        Miehet jotka valittavat vaimonsa lihoneen,ongelma ei ole naisen pyöreys vaan se ettet vielä näe siinä kauneutta.
        Ylensä jos toista ihmistä rakastaa kumppanina,häntä alkaa pitää myös kauniina ja mies/nais-maku muuttuu siihen suuntaan jota kumppani edustaa.

        Älkää nyt olko niin idioottimaisia ja itsekkäitä että tekisitte aviorikoksen!
        Siitä ei seuraa kuin pahaa kaikille osapuolille, synnistä saa aina maksaa kalliisti.
        Miltä tuntuisi jos kumppani vaikka tekisi itsemurhan petetyksi tultuaan? Tai lapsi ahdistuttuaan eron tullessa?
        Kova on hinta seksileikeistä vieraan kanssa, jo yksinään syyllisyys ja synnintunto voi olla musertavaa, kun tajuaa mitä oikein on tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minkälaista naista tai miestä pitää eroottisesti kiinnostavana, voi halutessaan muuttaakin.
        Esim jos vaimo on lihonut bbw-mittoihin ja miestä ei ulkoisesti se miellytä mutta rakastaa vaimoaan ja HALUAA haluta tätä, silloin voi kokeilla seuraavaa.
        Katsele netistä eroottisia kuvia oikein pyöreistä kauniista naisista, osta vaimollesi isojen naisten kaupasta hepeniä, ihaile pyöreitä kurveja hänen koko kehossaan.
        Bbw-naisessa on naisellista pehmeyttä joka tuntuu ihanalle, huomioi kauniit kaaret hänen koko kehossaan,myös kasvoissaan.
        Miehet jotka valittavat vaimonsa lihoneen,ongelma ei ole naisen pyöreys vaan se ettet vielä näe siinä kauneutta.
        Ylensä jos toista ihmistä rakastaa kumppanina,häntä alkaa pitää myös kauniina ja mies/nais-maku muuttuu siihen suuntaan jota kumppani edustaa.

        Älkää nyt olko niin idioottimaisia ja itsekkäitä että tekisitte aviorikoksen!
        Siitä ei seuraa kuin pahaa kaikille osapuolille, synnistä saa aina maksaa kalliisti.
        Miltä tuntuisi jos kumppani vaikka tekisi itsemurhan petetyksi tultuaan? Tai lapsi ahdistuttuaan eron tullessa?
        Kova on hinta seksileikeistä vieraan kanssa, jo yksinään syyllisyys ja synnintunto voi olla musertavaa, kun tajuaa mitä oikein on tehnyt.

        On toki ihan totta, että se oma pömppömaha/läskipehva/siiderivalas sohvaperuna kumppani on Oma Kulta, mutta ulkoisesti himoittavaksi ei muutu ilman laihdutuskuuria ja liikuntaa.

        Erektio ei vaan tule pelkästä läheisyydestä, välittämisestä, rakkaudesta. Ihan eläimellistä himoakin tarvitaan. Toki voi itse aktin yhteydessä ajatella salilla/lenkkipolulla nähtyjä herkkuja, ja kuvitella että alla/päällä on sellainen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minkälaista naista tai miestä pitää eroottisesti kiinnostavana, voi halutessaan muuttaakin.
        Esim jos vaimo on lihonut bbw-mittoihin ja miestä ei ulkoisesti se miellytä mutta rakastaa vaimoaan ja HALUAA haluta tätä, silloin voi kokeilla seuraavaa.
        Katsele netistä eroottisia kuvia oikein pyöreistä kauniista naisista, osta vaimollesi isojen naisten kaupasta hepeniä, ihaile pyöreitä kurveja hänen koko kehossaan.
        Bbw-naisessa on naisellista pehmeyttä joka tuntuu ihanalle, huomioi kauniit kaaret hänen koko kehossaan,myös kasvoissaan.
        Miehet jotka valittavat vaimonsa lihoneen,ongelma ei ole naisen pyöreys vaan se ettet vielä näe siinä kauneutta.
        Ylensä jos toista ihmistä rakastaa kumppanina,häntä alkaa pitää myös kauniina ja mies/nais-maku muuttuu siihen suuntaan jota kumppani edustaa.

        Älkää nyt olko niin idioottimaisia ja itsekkäitä että tekisitte aviorikoksen!
        Siitä ei seuraa kuin pahaa kaikille osapuolille, synnistä saa aina maksaa kalliisti.
        Miltä tuntuisi jos kumppani vaikka tekisi itsemurhan petetyksi tultuaan? Tai lapsi ahdistuttuaan eron tullessa?
        Kova on hinta seksileikeistä vieraan kanssa, jo yksinään syyllisyys ja synnintunto voi olla musertavaa, kun tajuaa mitä oikein on tehnyt.

        Jos joku tekee itsarin pettämisen takia, on hän vahvasti mieleltään sairas jo ennen pettämistä. Terve voi olla vihainen tai surullinen, mutta jatkaa silti elämäänsä.

        Lapset ahdistuu aikuisten riidoista ja siitä, että lapsesta tehdään pelinappula, eikä pettäminen lapselle kuulu. Usein pettämisen taustalla on pitkä ja huono suhde, jossa on puute perustarpeista. Usein lapsi huomaa vanhempien huonon suhteen ja mahdollisen riitelyn ja ero voi olla jopa helpostus lapselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samahan myös pätee toisinpäin myöskin

        Miehelle hankalampaa. Eihan sielta ison mahan alta loydy enaa mitaan mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minkälaista naista tai miestä pitää eroottisesti kiinnostavana, voi halutessaan muuttaakin.
        Esim jos vaimo on lihonut bbw-mittoihin ja miestä ei ulkoisesti se miellytä mutta rakastaa vaimoaan ja HALUAA haluta tätä, silloin voi kokeilla seuraavaa.
        Katsele netistä eroottisia kuvia oikein pyöreistä kauniista naisista, osta vaimollesi isojen naisten kaupasta hepeniä, ihaile pyöreitä kurveja hänen koko kehossaan.
        Bbw-naisessa on naisellista pehmeyttä joka tuntuu ihanalle, huomioi kauniit kaaret hänen koko kehossaan,myös kasvoissaan.
        Miehet jotka valittavat vaimonsa lihoneen,ongelma ei ole naisen pyöreys vaan se ettet vielä näe siinä kauneutta.
        Ylensä jos toista ihmistä rakastaa kumppanina,häntä alkaa pitää myös kauniina ja mies/nais-maku muuttuu siihen suuntaan jota kumppani edustaa.

        Älkää nyt olko niin idioottimaisia ja itsekkäitä että tekisitte aviorikoksen!
        Siitä ei seuraa kuin pahaa kaikille osapuolille, synnistä saa aina maksaa kalliisti.
        Miltä tuntuisi jos kumppani vaikka tekisi itsemurhan petetyksi tultuaan? Tai lapsi ahdistuttuaan eron tullessa?
        Kova on hinta seksileikeistä vieraan kanssa, jo yksinään syyllisyys ja synnintunto voi olla musertavaa, kun tajuaa mitä oikein on tehnyt.

        Ei vieraissa hyppays ainakaan paranna suhdetta. Parempi jattaa kokeilematta. Uskollinen rakkaus on arvotavaraa tana paivana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle hankalampaa. Eihan sielta ison mahan alta loydy enaa mitaan mielenkiintoista.

        Niinkö luulet? Voi teitä lapsukaisia sääliksi käy. Olen ollut 55v.vuotta naimisissa ja edelleen, haluja tulee ja menee puolin ja toisin, niistä pitää puhua, puhua ja vielä kerran puhua. Ei ole ollut tarvetta hakea ns. apua ulkopuolisista. Seksi ja rakkaus kantaa kun on avoin kumppanilleen. Ihanaa elämää. 75v mummeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vieraissa hyppays ainakaan paranna suhdetta. Parempi jattaa kokeilematta. Uskollinen rakkaus on arvotavaraa tana paivana.

        paljonko siitä arvotavarasta sitten maksetaan kotimaassa?


    • Anonyymi

      15v ei ole pitkä avioliitto. Siinä ajassa ei edes lapsia ehdi kasvattaa.

      Mielestäni kiusaat miestäsi. Olisit hänelle edes rehellinen. Tai edes itsellesi.
      Miehesi saattaa syödä liian paljon, täyttääkseen sen tyhjiön minkä rakkaudettomuus aiheuttaa. Se ei siis ole syy vaan seuraus.

      Mielestäni, sinun pitäisi kertoa halustasi tehdä huorin. Hän sitten voi itse päättää haluaako jatkaa sellaisen naisen kanssa?

      Miehellesi suosittelen *itämaista terapiaa* . Ainakin minut se teki onnelliseksi, rakkaudettoman ja pettävän suomiliiton jälkeen.

    • Anonyymi

      Lohduttaudu sillä, että miehesi halut sinua kohtaan ovat vähintään yhtä alhaalla.

    • Anonyymi

      Puhukaa suoraan ja tehkää asian eteen jotain. Ottakaa omaa lomaa ilman lapsia ja viettäkää laatuaikaa. Monesti haluttomuus on korvien välissä ei muualla. Kun saat itsellesi asian kuntoon ajatuksissa niin homma alkaa luistaa. Mutta tietysti myös ikä voi tehdä sen että on haluttomampi seksiin.

      • Anonyymi

        Tuota, vaimoni ahdistuu yhteisistä hetkistä ja kokee, että hänen on palveltava minua ... Tulee seksistressiä. Seksiä ei saa siis olla tai sen pitää tapahtua ns. luonnollisesti (=vaimon pitäisi syttyä itse).

        T:J


    • Anonyymi

      Me oltiin 19v yhdessä, teiniajoista lähtien.
      Seksi ei kiinnostanut.
      Nyt oon ollut vapaa jo kaksi vuotta ja rrrrakastan taas seksiä!

      • Anonyymi

        Mikä sai innostumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sai innostumaan?

        Tulin väärään aikaan kotia ja vaimoni oli 15 v.nuoremman kans petipuuhissa,kaikki loppui sekunnissa,läljelle jäi pankkilainat ja usko ja luottamus katosi.15,5 vuotta yhessäolon jälkeen.7.käsky/älä tee huorin


    • Anonyymi

      Oletteko miettinyt, että hankkisit salasuhteen? Omalla kohdallani se on toiminut oikein hyvin. Naputtelin itseni osoitteeseen panemua.net ja pari klikkausta niin johan löytyi seuraa haluavia naikkosia. Iso suosittelu!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Itsekkyys huipussaan, miten voi ihminen olla noin iljettävä ajatuksiltaan ja moraalisesti kääpiö?
        Hävetkää!
        Mitä kylvää sitä niittää...


      • Anonyymi

        Noinko paljon arvostat toista?? Että salasuhde pitää olla... eikö olis viisain pistää sit kantapäät yhteen jos vieraissa pitää juosta??


    • Anonyymi

      Mie oom 83v ja vaimoni om 24v. Ahrikast näjettes postimyynnist tilasin. Meillä mennee oikke hyvin, mie nostam eläkkeen ja vaimmo juo sen. Kuppilam pojat hoitelee sitä ja mie rasvaan teräketjuu Homelitest. Kaminas om puita ja suoli ajokunnos. Om miul sinisii pillereitäkii.

      Arvo Pohja Terskanperält.

    • Anonyymi

      Sano sille läskivasaralle, että lähtee lihottamaan itseään muualle ja otat 20v nuoremman sukupuolielämän katebillarin viereen. Alkaa peitto heilua ja orgasmit seuraa toisiaan, kunhan lyöt läskisoosia ja makkaraa pannuun ja kyytipojaksi olutta.

    • Anonyymi

      Sepä siinä onkin virhe, ettet ole hommannut niitä kokemuksia aiemmin. Naimisiin tai yhteen ei kannata mennä ennenkuin sen vaiheen on käynyt läpi. Kun on nähnyt ja elänyt sen, että on useita seksikumppaneita niin tietää mitä se on, eikä sitä kaipaa. Siis jos oma seksielämä on kunnossa, silloin ei kaipaa. Itse päälle neljäkymmentä ja seksikumppaneita toistasataa aiemmin. Luku voi kuulostaa isolta, mutta ei se lopulta ole kuin alle kymmenen vuodessa. Mahtuu siihen aikaan tosin kymmenen vuoden avioliittokin aiemmin. Tällä hetkellä, kun on hyvä kumppani, ei ole mitään hinkua seksistä muiden naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Katja hyvä samaa olen ael ettei enää vaimoni kanssa ole kipinää.Olenkin ajatellut hommata rakastajatteren jonka kanssa saisi kokea hurmoksen ja perhoset vatsassa.

    • Anonyymi

      Tuo haluttomuus on korvien välissä. Sinä et siis tunne häntä kohtaan enää rakkautta. Tuohon ylipainoon ei kannata verrata sillä jos toista rakastaa niin ulkonäöllä ei ole merkitystä. Ja mikä sanoo että sinulle ei käy samalla lailla seuraavassa suhteessa osat vain vaihtuvat. Sinä lihot etkä saa kiloja pois. Uusi mies alkaa tuntea vastenmielisyyttä sinua kohtaan. Jäät yksin viettämään vanhuutta. Ehkä sitten kaduttaa se mitä tuli aikaan jätettyä taakse.

    • Meillä on vaimoni kanssa 47 vuotta avioliittoa, viisi lasta ja 10 lastenlasta.
      Ihminen ei ole kone. Jokaiseen ihmiseen vaikuttaa useita eri tekijöitä. Näiden kahden henkilön SUHDE on se tärkein. Suhde tarkoittaa solmittuun liittoon sitoutumista, sitoutumaan elämään toisen henkilön kanssa myötä ja vastoinkäymisissä, aina kuolemaan asti.

      Monet eivät sitoudu liittoon, vaan elävät yhdessä, ilman virallista liittoa. Elämä ei valitettavasti ole pelkkää myötämäkeä. Monet eri tekijät saattavat tehdä ihmisestä seksuaalisesti kyvyttömä. On henkisiä tekijöitä ja fyysisiä tekijöitä. Apua kärsimyksiinsä kannattaa hakea asioihin perehtyneiltä, lääkäreiltä ja psygologeilta.
      Kummankin panos tietenkin tarvitaan, ja tätä edellyttää alussa mainittua sitoutumista. Jos suhteessa elävä miettii pakoteitä pois suhteesta, silloin ollaan jo myöhässä. Todella, parisuhde on vaativa haaste, eikä se hoitamatta kyllä toimi kovin pitkään.

      • Anonyymi

        Nää on näitä lessuja, panevat kuin kanit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on näitä lessuja, panevat kuin kanit...

        Anteeksi mitä? Mene pliis muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä? Mene pliis muualle.

        Haluaisitko sinakin kanipanoa?


    • Anonyymi

      Ei ole intohimoa, mutta on rakkautta miehensä suhteen? muista aviomiehesi kuten ennenkin ja muista kaikki hänen hyvät ominaisuudet sinuun nähden. Emme kaikki ole ihanteita, mutta rakastavat meitä siitä, keitä olemme. Aviomiehen ja vaimon pettäminen ei tuota kunnollista hengellistä tyydytystä, mutta aviomiehen kärsimät ovat vielä tuskallisempia. Onko intohimo kalliimpaa kuin 15 vuotta yhdessä asumista, jossa on kaksi lasta? Jos rakkaus on ohi, on parempi tunnustaa ja lähteä kuin puukottaa takaosaan. Kunnia on aina ollut ja on ja pysyy perheen ensimmäisellä sijalla. Kunnioita aviomiestäsi ja älä anna väärästä intohimoa, joka voi tuhota paitsi elämäsi, myös aviomiehen ja lasten elämän. Lapset rakastavat molempia vanhempia.
      Mitä ajattelet en tiedä, mutta toivotan vain hyvin!

    • Anonyymi

      Katja
      Jäikö nuoruus elämättä ja kokemukset kokematta? Ei niitä enää takaisin saa vaikka juoksis vieraissa yötä päivää. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi, se muista.
      Terv PerukanPate

    • Anonyymi

      Kyllähän se alkaa olla myöhäistä tuossa vaiheessa haikailla muita kumppaneita. Ei sen paremmaksi muutu vaihtamalla, kuin ehkä hetkeksi. Maksat nyt hintaa siitä, että jätit nuoruuden elämättä ja vakiinnuit liian nuorena. Se kostautuu aina ennemmin tai myöhemmin. Asiaa ei voi enää korjata, nuoruus meni jo. Tuossa iässä on jo noloa ja turhaa lähteä hakemaan kokemuksia enää.

      • Anonyymi

        Mitä lässytystä "ei sen paremmaksi muutu vaihtamalla". Ei tietenkään kaikilla, mutta kyllähän vaan monella muuttuu! Totta kyllä, että jos liian nuorena vakiintuu, niin jää (ehkä) paljon kokematta.
        Niin kauan kuin henki pihisee, niin ei ole myöhäistä hakea kokemuksia, mutta miten sen toteuttaa, on eri asia...


      • Anonyymi

        Turha tuomita ketään nuoruuden elämättä jättämisestä vaan muistaa kiinalainen viisaus: "älä koskaan arvostele miestä ennenkuin olet viikon kävellyt hänen kengillään". Meillä toisilla on ollut ehjä, rakastava perhe, minkä turvin nauttia elämästä. Toisilta kuolo korjannut omaisia ja olo kuin olisi "orpo piru erämaassa". Silloin helposti sitoutuu ensimmäisen vastaantulijan kanssa


    • Anonyymi

      Parisuhteeseen vaikuttaa niin monet asiat, eikä ole todellakaan aina helppoa. Viimeinen avoliittoni kariutui toisen alkoholikäyttäytymiseen ja siitä oli romantiikka kaukana :-( Olen sinkku ja rauhallinen elämä omine harrastuksineni, osa-aikatyön merkeissä sopii minulle :-)

    • Anonyymi

      niin. puhuit vain miehesi painon noususta mutta miten on oman vartalon kohtalo?

    • Anonyymi

      Jos olet haluista, mokomasta riesasta eroon päässyt, älä hitolla niitä haikaile, sillä elämä seesteytyy kummasti sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Samaa ne eunukitkin sanoo...


    • Anonyymi

      Moikka!
      Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa?
      Mielestäni asia kannattaisi ottaa puheeksi oikealla hetkellä jonka sinä tiedät parhaitten siten tietysti ettei miehesi loukkaannu.
      Voi olla että pstytte juttelemaan asiasta mutta ehkä ei ja jos ei niin suosittelen että käytte juttelemassa ulkopuolisen apuhenkilön kanssa joita varmaan löytyy nykypäivänä...
      Olisko näistä ajatuksista mitään apua?
      T. Petri

    • Anonyymi

      Entäs kuin nainen tekstailee toiselle miehelle seläntakana? Ja väittää ettei mitään oo tapahtunu

    • Anonyymi

      Ei se vaihtamisella mitään auta. Petyt varmaan pitemmän päälle, sitten kaduttaa kun menettää kaiken mitä sinulla nyt on. Harkitse tarkkaan ennenkun teet jotain tyhmää.

    • Anonyymi

      Meillä ei ole ollut seksiä koko yhdessä olo aikana 13 vuotta on aviossa oltu eikä muutenkaan suudella ja hyvin on mennyt kumpikaan ei kaipaa muuten kunnioittaa toista ei riidellä nukumme eri huoneissa

    • Anonyymi

      Ihan ymmärrettävää, että noinkin voi käydä.
      Voit jatkaa parisuhteessasi kuten ennenkin ja ottaa siihen vaikka "kamumiehen", ketä voisi tavata aika ajoin..
      Olishan täälläki vapaa poikamies...;)

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi ottaa kamumies? Seksin puutteeseen ei tietääkseni kukaan ole kuollut. Elämässä on paljon muutakin mihin keskittyä.


    • Anonyymi

      Turhaa puhua mistään seksielämästä! Se on SEKSIKUOLEMA!

      Heti kun akka söi myrkkyä jota myöskin hääkakuksi kutsutaan ja sai lapsia niin pihtaus alkoi ja sitä onkin jatkunut jo yli 17 vuotta!

      Ei pärjäisi ilman vierasta pillua, mutta tahtoo ne tunteet tuollaiseen puolisoon sammua...

      Onhan se lasteni äiti ja ihana sellainen, mutta itsellenihän minä sen otin eli muistaisi minuakin vielä kun rakkaudesta kerran naimisiin mentiin.

      Ja sinä moralisti: älä ala jauhaa paskaa mistään uskollisuudesta tai muusta huomioonottamisesta!

      Pihtari mikä pihtari ja vieköön sokerikuppinsa taivaaseen ja kiittäköön lainasta, jospa ne siellä sitten hoonaisi maallisen vaelluksen edestäkin!

      VITUTTAA 

      Miksihän naiset kuvittelee aina että heidän pitää olla kaiken maanittelun kohteena ja HEITÄ pitää höynäyttää ja hyvitellä ja maanitella, jotta he armeliaasti suvaitsee antautua jopa sänkyleikkeihin? Ja kaiken vaivan palkaksi saat lähes poikkeuksetta pakit! Tämä kun toistuu muutaman kerran niin tuleepas mieleen että sokerikuppeja on maailma täynnään ja aika löysillä puheilla...Ei tarvii mielistellä eikä kulkea kerjuulla! Eikä tule pakkeja kuin korkeintaan ainoan kerran!

      Jos jo alussa osoittaa pillullakiristämisen oireita, niin kyöpelinvuorelle vain! Itse otin akan joka pihtaa saatana koko ajan ja vierasta pitää etsiä ja välillä maksullistakin. Syyttäkööt s..tana itseään jos tuntuu ettei oikein enää synkkaa...Ei sen römpsä niin kummoinen sokerikuppi ole mutta kun siihen aikoinaan vähän ihastuikin ja rakastuikin niin voishan sitä vielä kurmoottaakin vanhalta muistilta.
      Oli se alussa aika näpeä nussimaan ja ulvoi kuin syötävä kun parrua syötti perästäpäin mutta on äänet sänkykämmarissa menneet akan kuorsausääniksi!

      Mieti siis kahdesti ja ajattele vielä kolmesti ennenkuin alat!

      Ei sitten tarvitse katua!



      Mistä se pihtaaminen alkoi? Niin siinä kävi että lasten laittoon se seksi loppui. Ensimmäistä tehtäessä toosaa tuli ihan viikottain vielä raskausaikanakin, mutta siihen se lopahti. Imetti vuoden ja oli jalat ristissä milloin milläkin verukkeella. No imetys lopahti vuoden jälkeen ja alettiin suunnittelemaan toista. Akka tuli päivittäin astuttavaksi aina kun oli tärpit keleissä. Harmi vain että sekin lysti jäi pariin kuukauteen ja ressu oli ladattu taas.
      Sen jälkeen sitä oltiin toista vuotta ilman ja silloin nuorimman ollessa pari vuotias, niin akka äityi oikein antamaan kerran kesässään. On siinä se hyvä puoli ettei väljy tavara. Toki vähän huolettaa, että ehtii akka aivan lakastua ja taidot ruostua itseltäkin. No nyt se on ollut jo 3 vuotta ihan ummessa kun ikää on vasta vajaa 56 mittarissa. Oishan se ihan soiva peli vieläkin... kun ei niin ei. Minä saan muualta silloin kun haluan.

      • Anonyymi

        Jumalauta ! Miehen puhetta ! 10 pst , ottakkaa nyt naiset oppia tai hyväksykää toinen nainen mukaan pornoilemaan ! Aivan mahtavaa🔥🔥🔥


      • Anonyymi

        Kuuleppas sinä luomakunnan kruunu kyllä se eläinmaailmassakin koiras tekee kaikenmaailman temput jotta naaras kiinnostuisi. Ala vaan harjoitella ja harjoittele kovasti mieluummin peilin eessä niin näät onko sulla mitään mahiksia.


      • Anonyymi

        hyvä periaate. minun mies on niin surkea rakastajana, että en ole enää 10 vuoteen antanut seksiä. ei sitä jaksa maata patjana toisen alla kun mies rynkyttää itseään tyhjäksi. mies saa ihan vapaasti hakea toista tussua tai käyttää kättään ja minulla on samat oikeudet. suhde meillä on vankka ja perustuu yya sopimukseen.


      • Anonyymi

        Asenteesi ja puhetyylisi naisista puhuessasi on todella kuvottava, ei ihme jos vaimosi ei enää halua sinua.
        Toivon että vaimosi heittää moisen pettäjäpaskan menemään, ellet todella mene itseesi ja kadu.
        Häpeäisit!


      • Anonyymi

        Sinulla ei siis ollut osaa eikä arpaa lasten tekemisessä. Syntyivätkö neitseellisesti vai onko havaittavissa ympäristötekijöitä eli naapurin miehen näköisiä?


      • Anonyymi

        Höpelö ukko.Vailla järkeä.Lapsiparat miten juntti isä.


      • Anonyymi

        On kyllä karseeta. Hei kanssasiskot, te vaan haukutte tuon miehen tunteenpurkausta, vaikka kertoo että rakkaudesta on yhteen menty ja alussa nainenkin nauttinut. Vieläkin mies vaimoaan haluaisi.
        Niin mitä teille naisille jotka ette anna, tapahtuu? Tääkin mies sanoo että on yrittänyt vietellä ym.muttei siltikään. Miksei? Se on väärin että jättää puolisonsa puutteeseen. On kai se ollu hyvä rakastaja alunperin, kun kerran naimisiinkin on menty. Niin mitä sitten tapahtuu? Moni sanoo että lasten syntymään loppuu. Joo onhan se alku uuvuttavaa, mutta ei se pahinkaan vaihe ikuisesti kestä. Miksi siis makuuhuoneessa hiljenee?
        Kyselee nainen, jonka halu mieheensä ei loppunut lasten tullessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä karseeta. Hei kanssasiskot, te vaan haukutte tuon miehen tunteenpurkausta, vaikka kertoo että rakkaudesta on yhteen menty ja alussa nainenkin nauttinut. Vieläkin mies vaimoaan haluaisi.
        Niin mitä teille naisille jotka ette anna, tapahtuu? Tääkin mies sanoo että on yrittänyt vietellä ym.muttei siltikään. Miksei? Se on väärin että jättää puolisonsa puutteeseen. On kai se ollu hyvä rakastaja alunperin, kun kerran naimisiinkin on menty. Niin mitä sitten tapahtuu? Moni sanoo että lasten syntymään loppuu. Joo onhan se alku uuvuttavaa, mutta ei se pahinkaan vaihe ikuisesti kestä. Miksi siis makuuhuoneessa hiljenee?
        Kyselee nainen, jonka halu mieheensä ei loppunut lasten tullessa

        Et ymmärrä koska sinun halusi eivät menneet. Suurin osa naisista menettää halunsa miestään kohtaan ennen pitkää. Eläköön se pieni ero!?


      • Anonyymi

        Sinä Seksikuolema kirjoittaja.
        Tässä taas tyypillinen ote siitä, kun mennään naimisiin ja tehdään lapsia ja sitten seksi loppuu. Tykkään lapsista ja uskon rakkauteen mutta miksi niitä lapsia tehdään heti ja naimisiin mennään? EN yleistä mutta kyllä aika usein tämä sama juttu toistuu. Eikö sitä voi olla yhdessä ja katsoa onko sopiva kumppani jne.? Saan varmaan äitien vihat päälleni mutta se EI ollut tarkoitus vaan toteamus.


    • Anonyymi

      Meillä auttoi kipinän uudelleen löytymiseen, se että kävin vieraissa :) Seksi on nyt parempaa kuin koskaan 20 vuoden parisuhteen aikana.. ja on tuo mies loppujen lopuksi aika hot...
      Kait sitä pitää välillä käydä kokeilemassa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella...

      • Anonyymi

        Ei sitä kipinää enään mistään löydy. Jo alunperinkin ihmiset menee yhteen liian hepposin perustein. Toiset taas on niin nirsoja, että odottaa jotain täydellisyyttä jota ei tule ikinä vastaan.

        Täällä kommentoijissa on myös lapsellisia miehiä kommentoimassa joilla ei ole mitään käsitystä parisuhteesta saati rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kipinää enään mistään löydy. Jo alunperinkin ihmiset menee yhteen liian hepposin perustein. Toiset taas on niin nirsoja, että odottaa jotain täydellisyyttä jota ei tule ikinä vastaan.

        Täällä kommentoijissa on myös lapsellisia miehiä kommentoimassa joilla ei ole mitään käsitystä parisuhteesta saati rakkaudesta.

        Turha ketään on pihtariksi kutsua, jos ei ole jonkun kanssa kipinää niin sitä ei vaan ole. Sillä ei voi yhtään mitään eikä kyse ole pihtaamisesta. Kukaan ei halua itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa läheisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha ketään on pihtariksi kutsua, jos ei ole jonkun kanssa kipinää niin sitä ei vaan ole. Sillä ei voi yhtään mitään eikä kyse ole pihtaamisesta. Kukaan ei halua itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa läheisyyttä.

        Ei se laihdutus mitään auta, sama ihminen se on. Se ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta. Kipinä ei tule takas. Väärä ihminen sinulle jo alunperin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha ketään on pihtariksi kutsua, jos ei ole jonkun kanssa kipinää niin sitä ei vaan ole. Sillä ei voi yhtään mitään eikä kyse ole pihtaamisesta. Kukaan ei halua itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa läheisyyttä.

        Mutta haluaa kuitenkin vastenmielisen ihmisen kanssa naimisiin ja lapsia? Mielenkiintoinen logiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta haluaa kuitenkin vastenmielisen ihmisen kanssa naimisiin ja lapsia? Mielenkiintoinen logiikka.

        Usein käy, että sinkku huolehtii ulkonäöstään, vaatteistaan jne. Kun se myrkky nimeltä hääkakku on nautittu, ihminen sukupuolesta riippumatta saattaa muuttua täysin. Eli ei ole enää se, jonka kanssa menit avioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kipinää enään mistään löydy. Jo alunperinkin ihmiset menee yhteen liian hepposin perustein. Toiset taas on niin nirsoja, että odottaa jotain täydellisyyttä jota ei tule ikinä vastaan.

        Täällä kommentoijissa on myös lapsellisia miehiä kommentoimassa joilla ei ole mitään käsitystä parisuhteesta saati rakkaudesta.

        Kaikella on aikansa myös " ainoilla oikeilla " jos toista ei vaan enää kiinnosta se on siinä !


      • Mulla taisi käydä juuri näin, olen tuo 2 kirjoittaja. Nyt vaimo haluaa minua, kun taisi itse käydä vieraissa. Aavistelen tätä ja syytin vaimoa pettämisestä. Nyt suhde on parempi kuin koskaan seksin osalta ja vaimo tulee lähelle ja suukottelee. Se vaan, että mua joka aamu vitu**aa tuo pettäminen. Vaimo ei myönnä, mutta tarinat vaihtui koko ajan ja lopulta vetoaa, ettei muista.


    • Katja nimimerkki eteen ja tän firman meili, jatketaan siellä,nää moraalin vartijat ei ansaitse yhtään postausta ajatuksista tänne.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pieni syrjähyppy piristää aina. Nykyään tuo lihominen on suuri ongelma monessa maassa, suomalaisista suurin osa on keränneet kymmeniä kiloja lämpöeristettä nahkansa alle.
      Itse olen lähes viisikymppinen, aktiivinen mies, 180cm ja 68kg, painosta huolimatta en ole ihan "shakinpelaaja" vaan lihastakin löytyy, ja hiuksetkin tallella.
      Viime vuosina alkanut kummasti nimenomaan naimisissa olevat naiset lähestyä sillä silmällä, ehkä niillä on se löysä norppa siellä kotisohvalla, joka ei jaksa liikkua jääkaappia kauemmaksi. Toki minä olen mukaville ja näteille silloin tällöin seuraa tarjonnutkin, luottamuksella, joskus vain pelkkää kävelyseuraa kuntopolulle, kun eivät omaa ukkoa saa mihinkään sohvalta.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa toivottomalle tilanteelle! Meillä 71v / 76v vaimon aktiivisuus ja rooli ovat avainasemassa. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa minun olisi liehiteltävä ja maaniteltava vaimoani seksiin. Vaimoni tietää minun "turn on" kytkimeni ja minä teidän hänen odotuksensa ja halunsa.

      Loppuhenkonen. Jos todellakaan et tunne vetoa mieheesi niin kyllä kai miehesikin voisi tehdä jotain asialle mutta - - - -!

    • Anonyymi

      Seksi sekä parisuhteessa ja sinkuilla on muuttunut. Ihmiset viihtyvät nykyään enemmän netin lorttoloissa ja sen paskaviihteen seurauksena menee kyky kohdata enää elävää partneria. Tämä asia koskee jo sekä miehiä että naisia. Miesten kova runkkaaminen nettipillujen äärellä johtaa vääjäämättömästi libidon heikkenemiseen ja elimen toiminnan rupsahtamiseen ja lopulta täydelliseen kykenemöttömyyteen normaalissa kontaktissa.
      Naisilla taas pornon jatkuva katsominen johtaa vastaavanlaisiin ongelmiin, kun vertaillaan omia partnereita siellä nähtyihin panokoneisiin. Jatkuvasti on tunne, että muualla on tarjolla jotain parempaa. Ihmisen elämästä on tullut viihtymistä, eikä pystytä kohtaamaan enää mitään hankalaa tai vaikeaa, johon kategoriaan jo vakituinen parisuhde, lapset ja perhe-elämä lasketaan

      • Anonyymi

        Ihmettelen nettipornon tuomitsemista! Sieltä on löytynyt virikkeitä jotka ovat pitäneet 53 vuotta kestäneen parisuhteen seksielämän vireessä.
        Vaimoni ei katsele ko. sivuja enkä minäkään tiiraile akteja, pakaroita tai ryntäitä mutta bdsm sivuilta on löytynyt virikkeitä jotka tietyiltä osin ovat pitäneet 71v / 76v vanhukset vireessä.

        Kaikkina vuosina taspainoinen, sopuisa arki on ollut edellytyksenä. Molemminpuolinen, vilpitön halu tuottaa kumppanille mielihyvää on eräs peruste.


      • Anonyymi

        Tämä nettipornon passivoiva vaikutus on ihan totta. Yhä useammin jo kolmikymppisten miesten naiset kertovat että mies mieluummin katsoo pornoa ja vetää käteen kuin viitsii nähdä rakastelemisen vaivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nettipornon passivoiva vaikutus on ihan totta. Yhä useammin jo kolmikymppisten miesten naiset kertovat että mies mieluummin katsoo pornoa ja vetää käteen kuin viitsii nähdä rakastelemisen vaivan.

        "Vaivan?" Minkä vaivan? Ei seksistä pidä olla vaivaa vaan kutkuttavaa nautintoa.

        Jos seksi on vaivalloista, tietysti porno vie voiton.


    • Anonyymi

      Täydellisinkään mies ei pysty loputtomiin kiihottamaan naista. Siinä ei auta laihdutus eikä parisuhdekurssit.

      Täydellisinkään nainen ei pysty estämään miestä haaveilemasta muista naisista.

      • Anonyymi

        Roskaa! Yli 30 vuotisen suhteen aikana ei ole ollut ongelmia. Treenaan ja minulla on ns. 6 pack (iästä huolimatta tai siitä johtuen).

        Vaimo on kuin teinityttö.


    • Anonyymi

      Itse olen hyvin kyllästynyt myös ainaiseen ruinaamiseen. Samaa reikää pumpata vuodesta toiseen. Naisilla kun tulee 35v mittariin niin sen jälkeen saa vaan ruikuttamalla, jos silläkään. En ihmettelle yhtään että ukot juoksee vieraissa ennemmin tak myöhemmin. Vaihtamalla kun ei parane mukamas, aknakin heräis mielenkiinto hetkeksi. Vaihtaa nuorempaan naiseen niin jospa rupeaisi seksihommat sujumaan. Tv 39v mies

      • Anonyymi

        Arkiasiat kunnossa? Molemmilla hyvä tahto?
        Vaimoni vaihdevuosiin saakka minä olin aktiivisempi osapuoli. Ei tarvinnut ruinata eikä vaimonlaittanut koskaan jalkoja ristiin. Tosin aina ei ollut yjtä innokas.
        Vaihdevuosien alkamisen jälkeen sovimme, että elämme hänen mielitekojensa mukaan. Vaimo tekee aloitteet ja päättää milloin ja miten.
        Olemme kohta olleet "eläkkeellä" parikymmentä vuotta ja vaimoni on vakioinut sessiot samoille viikonpäiville jotka sopivat meidän molempien viikkorutiineihin. Ei siinä ole mitään spontaania eikä kovin yllättävääkään säilyypä leppoisa ilmapiiri vanhusten kodissa.


    • Anonyymi

      Meillä on yli 30v avioliitto takana eikä mies halua seksiä ainakaan minun kanssa. Olen tosi pettynyt kun löysin hänen sähköpostistaan deittiviestejä. Ei muka ollut mihinkään deittisivustoon yhteydessä ja viestit naisilta vain tulleet jotenkin... Kriisi nyt on.

      • Anonyymi

        Mikä oikeus sinulla oli mennä miehen sähköpostia tutkimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oikeus sinulla oli mennä miehen sähköpostia tutkimaan?

        Täyttää rikoksen tunnnusmerkit÷yksityisten kirjeiden avaaminen. Ihme kyylä tuokin on.


      • Anonyymi

        Voimia sinulle!
        Kyllä on sikamainen temppu ukoltasi, ja vielä kehtaa valehdella...
        Älä välitä noista pettäjäpaskiaisista jotka ovat ukkosi puolella, ovat samoissa hommissa ja pelkäävät jäävänsä kiinni.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ukko älyää jättää aloittaja muijan, on selkeästi rasite kersoineen miehelle jo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vastaus oli kysymyksessä.

    • Anonyymi

      Kohta 40-vuotta yhdessä ja vielä vaan seksi maistuu, joskus paremmin ja joskus vielä paremmin.
      En kaipaa muita seksikumppaneita vaikka toki asialla on mukava leikkiä, mutta vain mielessä.

    • Anonyymi

      Hei vaan. Olen kuuskymppinen avioliitossa elävä mies ja kaikki ongelmat alkoivat vaimon syytelyistä minua kohtaa siten että esim. jos juttelin naapurin muijan kanssa niin se oli kuin olisin pettänyt vaimoa naapurin muijan kanssa. Tätä on jatkunut jo noin 15 vuotta ja hommat ovat hiipuneet pois kokonaan. Nyt pitää etsiä seuraa ja piparia muualta sekä maksullisista hieronnoista aina maksullisiin panotreffeihin. Olenkin saanut sitä mitä olen hakenut ja näin voin sietää kylmää vaimoa kotona. Lapset ovat rakkaita enkä halua erota heidän vuokseen sillä he kaiketi kuvittelevat meitä maailman parhaiksi mieheksi ja naiseksi. Toki kannustamme ja autamme lapsiamme vaikka maailman tappin asti. Rakkaus ja hellyys mun täytyy kuitenkin hakea muualta , kotoa sitä ei saa.

      • Anonyymi

        Voiko pettäjää kohtaan olla muuta kuin kylmä?
        Kuulostaa sairaalta että puhut hellyydestä ja tarkoitat jopa maksullista.
        Ei se ole hellyyttä, se on bisnes ja sinä iljettävä asiakas jonka lääppimistä huora varmasti pitää iljettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko pettäjää kohtaan olla muuta kuin kylmä?
        Kuulostaa sairaalta että puhut hellyydestä ja tarkoitat jopa maksullista.
        Ei se ole hellyyttä, se on bisnes ja sinä iljettävä asiakas jonka lääppimistä huora varmasti pitää iljettävänä.

        Miksi se pettäjä ei kykene ymmärtämään, että omalla/omilla teoillaan on kylmettänyt oman vaimonsa? Pettäjä on oikein halunnut, että siitä uskollisesta ja herttaisesta vaimosta tulee kylmä, kun on muissa naisissa juossut. Monet pettäjät kuvittelevat, ettei vaimo tiedä. Voin kertoa, että kyllä se tietää, pettäjämies ei vaan itse tiedä, että hänen käytöksensä muuttuu erilaiseksi, kun pitää kahta naista. Eli siitä samasta hetkestä se vaimon kylmettäminen alkaa, kun vaimon selän takana puuhailu alkoi.


    • Anonyymi

      Perus juttu kun ei muita ole ollu, sitä alkaa lähes poikkeuksetta iän myötä miettimään minkälaista olis ollu jonkun muun kans. Sen takia kannattais nuorempana sekstaalla edes muutaman kans olis sekin koettu. Todennäköisyydellä tulet kännissä pettämään kun nyt jo ajatukset tuollaiset...

    • Anonyymi

      Eivät ne halut minnekkään ole kadonneet! Ne vaan ovat siirtyneet johonkin toiseen ihmiseen tai yleisellä tasolla seksuaalisesti enemmän viehättävään henkilöön tai henkilöihin. Halu on tahtotila, jota voi kyllä mielessään treenata! Ei meistä ihmisistä kukaan pysy ikupäivää 20-vuotiaan tasolla fyysisesti ja lihomisia/laihtumisia tulee ihmisille elämän aikana sukupuolesta riippumatta. Jos rakkautta puolisoa kohtaan riittää, niin halutessaan niitä halujakin kyllä on ja/tai tulee olemaan, jos halua muutokseen itseltä löytyy. Puolisollekin kannattaa kertoa tuntemuksistaan hänen nykyistä fyysistä olemustaan kohtaan, jos sitä muutoshalua ja yrittämisen halua sieltäkin suunnalta löytyisi.

    • Anonyymi

      tietyisti pitkäsuhde asettaa omat haasteet mutta miehelle saattaa myös tulla keskiijän haluttomuus kun mormooni taso laskee riittävän alas painon nousu on vain yksi oide testosroni vajeesta kärsivälle miehelle,

    • Anonyymi

      Kyllä mies lihoo iän myötä koska testosteroni häipyy kehosta pikkuhiljaa. Kyllä sustanon piikki kerran kuussa auttaa ja virkistää miestä. Siihen vielä coverjec piikki mulkun varteen niin kyllä kestää höylätä omaa ja naaputin muijat pyörryksiin, kunnon esileikin kans tietysti. Mulla ikää yli kuuskymppiä ja pikku vatsa on josta olen ylpeä kun olen sen saanut hommattua.

      • Anonyymi

        Tosimies ei tarvitse kuin naisen tuoksun niin varsi on jäykkä kuin puunoksa.
        Piikit ovat luusereita varten.


      • Anonyymi

        Kuka lihoo, kuka ei. Viimeisen 10:n vuoden aikana painoni on laskenut 1,25kg/vuosi vauhtia.
        Ikävä kyllä, eniten lihaksista. Rasva% on laskenut18,1% > 16%:iin. Vatsaontelon rasva 135,2 >67,8:aan. Hyvä tavoitetaso 100.
        "Kuivaliha" = lihasmassa ilman rasvaa ja nestettä on vanhuksella 1,32 x kokoiseni viitearvon yläraja.
        S-Teston oma tuotanto oli 22. S-Testo ja vapaa laskennallinen erittäin hyvässä tasossa.
        Olen geelannut 11 vuotta reseptin ohjeen mukaan. Mieskunnossa ei ole ollut epäjatkuvuutta ja kuntoilukin sujuu 76v vanhuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies ei tarvitse kuin naisen tuoksun niin varsi on jäykkä kuin puunoksa.
        Piikit ovat luusereita varten.

        Tosi mies hakee sitten vaikka sen piikin että voi iloittelua jatkaa.


      • Anonyymi

        Mä olin naimissa 35 vuotta mies oli hirveen mustasukkanen tuli selkää vaikka en tehny mitää mies olis kyl pettäny mua jos olis uskaltanu mä olin sen eka nainen


    • Voisi olla kannattavaa hankkia sitä kokemusta muiltakin tahoilta. Tuo ainut kumppani, ei muita koskaan, voi ruveta rassaamaan vanhemmiten.

    • Anonyymi

      ikä on vain numeroita, sanoi pedo kun lapselta tikkarin ja impikalvon vei. Hiihaa.

    • Anonyymi

      Koittakaa jo alkaa tajuta että elämänne n ihan pian loppuun käyetty, ja sanonta että aikansa kutakin., pitää aina paikkansa !

      Mitä se loppusuoraa meneviä ihmisiä auttaa vaikka nytjytettäisiin viiskertaa päivässä,mikä sillä paranee, ei mikään ihan lapsellista kuvitella että kehdosta hautaan n kaikki asiat samanlaisia.

      ja sitten vielä nuo sivulle hyppimiset voi herraisä mitä yksinkertaisuutta.

    • Anonyymi

      Suosittelen, että kerrot ihan suoraan miehellesi nuo ajatuksesi ja mietitte sitten yhdessä mitä asialle voisi tehdä. Vaikka kuulostaakin ehkä naivilta, niin etukäteen sovittu treffi illallinen hotelliyön kanssa voi tuoda sitä kiinnostusta takaisin ja kyllä puolison pitää voida sanoa, jos toinen ei huolehdi itsestään ja pysy sellaisena että suhteessä pysyisi se kipinä. Kerro mitä haluaisit hänen tekevän sinulle ja miten toimia ja kysy myös häneltä, miten hän haluaisi sinun tekevän hänelle. Jos ongelma on muuttuneessa olemuksessa, oli se sitten ylipaino, hygienia asia, parturin tarve tai vaatetus mistä on kiinni, niin sen voi sanoa.

      Meillä on puolisoni kanssa molemmilla aika ajoin hieman mennyt ylipainon puolelle ja aina se on laskenut halua molemmin puolin. Kuitenkin on aina pyritty pitämään toinen toisemme sillä saralla tyydytettynä. Sitten on taas kiinnitetty huomiota asiaan ja saatu paino laskemaan. Välillä olen kokenut halua laskevana, kun vaimo on tullut sänkyyn puhdistusmaidolle, kasvo rasvalle ja kaikelle muulle "mummomaiselle" tuoksuen.
      Otin asian puheeksi ja sovimme, että silloin kun on sellainen ilta, niin mieluummin pienen parfyymin kanssa, niin on se yksi aisti vielä seksi hommaa petraamassa. Nykyisin myös ne yövoiteet ym ovat miellytävän tuoksuisia. Välillä ollaan ostettu erilaisia seksikkäitä yöasuja vaimolle, koska hän itse myös niitä halusi. Välillä on tehty pelkkiä käsitöitä, mutta ollaan sovittu, että vähintään kaksi kertaa viikossa jollain tavalla. Välillä kun on ruvennut tuntumaan että on saman toistoa, niin on katseltu uusia ideoita netin kautta porno sivustoilta, eri hakusanoilla ja niiden kautta puuha on nykyisin, välillä, ihan muuta kuin perinteiset lähetyssaarnaaja, taakapäin, 69 jne.
      Tärkeintä on että puhutte. Sitä se parisuhde on. Pidätte molemmat huolen toinen toistenne hyvinvoinnista niin sen jälkeen kaikki toimii. Jos lähdet pettämään, niin mikään ei enää kyseisessä parisuhteessa sen jälkeen palaa ennalleen. Se on ihan varma.
      Aika yleistä taitaa olla se, että jos tuntee että on joutunut elämään puutteessa, niin sitten marttyyrinä jatkaa puutteessa olevana. Sitten toinen ajattelee, että no ei tuota kiinnosta, niin en minäkään tee aloitetta. Kuitenkin kummallakin olisi haluja, mutta se ajoitus ei välttämättä kohtaa. Me miehet on aika helppoja kapineita. Silloin kun panettaa, niin se pitää päästä purkautumaan. Jos ei, niin sitten mies on pahalla tuulella, ei tee pientäkään palvelusta, on pettynyt ja katkera, eikä edes välttämättä tiedä miksi. Jos vaimo alkaa tekemään aloitteen kun huomaa tällaisia oireita niin muutoksen huomaa heti. Sitten kun ottaa tavaksi, että aina kun hiemankaan alkaa näyttämään olo kireältä niin toimintaa ja siitä se lähtee sitten tasoittumaan. Molemmat tekee toisilleen palveluksia ja rakkaus kukoistaa. Välillä vaimo on sanonut, että nyt ei jaksa, ehkä huomenna, mutta kun juuri sillä hetkellä on sellainen asia mielessä, niin ei sitä oikein voi enää huomiselle siirtää. Sitten kun hetken päästä hän hoksaakin, että ok niin taas se tuntu molemmista niin hyvältä, että usein todetaan että kyllä se taas kannatti. Näin keksi-iän yläreunalla mennessä se ei ihan peräkkäisinä päivinä tule mieleen (tai onnistu) niin nyt on paljon niitä iltoja kun vaan halataan uneen. Jos siitä sitten etenee niin ei haittaa, mutta kun saa tarpeeksi niin pystyy mys siihen pelkään halaamiseen, ilman että se aina johtaa seksiin. Meillä sama toimii molemmin päin. Välillä vaimo on herkästi huonolla tuulella ja sitten kun kysyn olisiko syynä mahdollisesti muutaman päivän tauko, niin taas on kohta kaikki hyvin. Toivon että saatte asian kuntoon, ihan keskenänne.
      X

      • Anonyymi

        KOittakaa nyt keksiä siihen tyhjään eloonne jotain järjellistäkin tekemistä, vai onko niin tylsät päät kaikilla ettei osaa kuin syödä ja "sitä" ajatella ja nylkyttää, ei korkeasaaressakaan kaiken aikaa ajatella vain sitä yhtä ja samaa.

        joo eihän sitä voi sentään huomiselle siirtää ei hyvänen aika, kuolemaakin voidaan kuulemma siirtää jonkin verran, mutat että nyt sitä nytkytystä huomiseen...eeeeiii ei sellaista hohoo tätä kansaa.

        ei ihme jos ei tajuta jääkaapin taakse katsoa kymmenneen vuoteen ja kauhea seinä ihan mustana nyt korvauksia vaikak mistä mutta ei sentään omaasta tyhjästä päästä eihän !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOittakaa nyt keksiä siihen tyhjään eloonne jotain järjellistäkin tekemistä, vai onko niin tylsät päät kaikilla ettei osaa kuin syödä ja "sitä" ajatella ja nylkyttää, ei korkeasaaressakaan kaiken aikaa ajatella vain sitä yhtä ja samaa.

        joo eihän sitä voi sentään huomiselle siirtää ei hyvänen aika, kuolemaakin voidaan kuulemma siirtää jonkin verran, mutat että nyt sitä nytkytystä huomiseen...eeeeiii ei sellaista hohoo tätä kansaa.

        ei ihme jos ei tajuta jääkaapin taakse katsoa kymmenneen vuoteen ja kauhea seinä ihan mustana nyt korvauksia vaikak mistä mutta ei sentään omaasta tyhjästä päästä eihän !

        Kyllä elämässä etupäässä on kaikkia järjellistä tekemistä. Työtä, harrastuksia, kodin ja pihan siistinä pitäminen, ulkoilu, usein uusia paikkoja etsien. Ystävien tapaaminen ja yhteydenpito.
        Ei parisuhteessa ole pakko nytkyttää ollenkaan, mutta siitä on reilua sopia yhdessä ja jos se ei toiselle ole mieleen, niin keksiä siihen sitten ratkaisu. Jokainen parisuhde on omanlaisensa ja muokkaantuu kahden ihmisen ominaisuuksien myötä. Molemmat oppii joustamaan joissain asioissa ja joihinkin haetaan kompromissi jos asiat saa sujumaan niin silloin parisuhde toimii. Toiset nytkyttää useammin, toiset harvemmin ja toiset ei ollenkaan. Se on kaikki ok, jos molemmilla on suhteessa hyvä olla niin. Jos ei, niin sitten vaan keskustelua aiheesta ja jos ei sen kautta löydy ratkaisua, niin sitten eri teille ja uuden kanssa jatsomaan miten se lähtisi parisuhde rakentumaan.
        X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOittakaa nyt keksiä siihen tyhjään eloonne jotain järjellistäkin tekemistä, vai onko niin tylsät päät kaikilla ettei osaa kuin syödä ja "sitä" ajatella ja nylkyttää, ei korkeasaaressakaan kaiken aikaa ajatella vain sitä yhtä ja samaa.

        joo eihän sitä voi sentään huomiselle siirtää ei hyvänen aika, kuolemaakin voidaan kuulemma siirtää jonkin verran, mutat että nyt sitä nytkytystä huomiseen...eeeeiii ei sellaista hohoo tätä kansaa.

        ei ihme jos ei tajuta jääkaapin taakse katsoa kymmenneen vuoteen ja kauhea seinä ihan mustana nyt korvauksia vaikak mistä mutta ei sentään omaasta tyhjästä päästä eihän !

        'KOittakaa nyt keksiä siihen tyhjään eloonne jotain järjellistäkin tekemistä, vai onko niin tylsät päät kaikilla ettei osaa kuin syödä ja "sitä" ajatella ja nylkyttää, ei korkeasaaressakaan kaiken aikaa ajatella vain sitä yhtä ja samaa'

        :D Tuli samat ajatukset mieleen kun luki näitä kommentteja. 😅


    • Anonyymi

      Halujen loppumiselle on useita syitä. Olen pitänyt itseni kunnossa mutta en enään halua vaimoani koska hän on muuttunut. Kun hänestä tuli töissä pomo, niin käytös alkoi myös kotona muuttumaan. Iso asia oli kun hän leikkautti tukkansa korvia kiertäväksi äijätukaksi. Hyi helvetti, että pisti vihaksi mutta puhuminen ei auttanut. Olen liian hetero katsoakseni rakastellessa jotain äijän sänkeä.

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Jos et alkanut pari suhteeseen virasto tädin näköisen henkilön kanssa, niin ei se ole reilua että sinulla yhtäkkiä onkin sellainen puolisona.
        X


      • Anonyymi

        Sano sille että anna tukan kasvaa, sano että se kampaus vanhentaa sitä kauheasti ja on kamala.
        Lyhyt tukka on kyllä naisella ruma, en ymmärrä miksi naiset niitä laittaa.
        Itselläni on pitkä paksu tukka, pitkä on naisellinen minusta.
        Kunhan on yli hartioiden että naiseksi tunnistaa pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sille että anna tukan kasvaa, sano että se kampaus vanhentaa sitä kauheasti ja on kamala.
        Lyhyt tukka on kyllä naisella ruma, en ymmärrä miksi naiset niitä laittaa.
        Itselläni on pitkä paksu tukka, pitkä on naisellinen minusta.
        Kunhan on yli hartioiden että naiseksi tunnistaa pääasia.

        On niitäkin naisia, joita lyhyet hiukset pukee oikein hyvin. Turha naisen naista solvata.


    • Anonyymi

      Kannattaa erota tai käyä vieraissa.

    • Anonyymi

      Väittäisin aika kovaa että seksin puute on se näkyvin seuraus muttei syy. Syyt miksi ei kiinnosta pitäisi ensin selvittää ja sen jälkeen joko alkaa kiinnostaa tai sitten voi todeta että joo ei kiitos.

      Yleensä Suomalaisilla ei kohtaa hulluus sängyssä. Sellainen ylenmääräinen kohteliaisuus ja häveliäisyys kantautuu makuuhuoneeseen asti. Ei kerrota mitä halutaan. Mitä tarvitaan. Ota tosta ruoska ja läpsi tai pistä tää kaulapanta mulle... puhu ruotsia/englantia/italiaa/saksaa sängyssä. Pidetään naamioita. Tehdään autossa/metsässä/keittiössä/eteisessä. Ei voida jättää alusvaatteita pois jotta sais pikaiset nurkan takana koska eihän niin voi tehdä. Rohkeuden ja mielikuvituksen puutetta yleensä.

      Vielä sen lisäksi että koittaa olla kohtelias sängyssä hullun sijaan on se yleinen hyvä olo. Saatko kuulla olevasi ihana/kaunis/hotti/upea ilman että sillä yritetään saada jotain? Siis ihan ohimennen vaan et "Sä oot pirun kuuma." Ja se jää siihen sillä hetkellä. Ihan vaan että tiedoksi. Saatko kosketusta ilman että sillä haetaan muuta? Puristus takamuksesta? Liukuva käsi kyljellä? Halaus ja suukko. Ihan vaan siksi että on kiva koskea... kertoa että haluaa koskea muttei hae sillä mitään. Noin niin ku tiedoksi että oot edelleen haluttava.

      Jos kosketus ja läheisyys on aina ja tarkoitan AINA johdatus seksiin sitä alkaa torjua automatic. "Et sit halua olla lähellä jos et saa pesää. Et edes kehu jos et saa pesää. Kiva juttu."

      Ja vielä kirsikkana kakun päällä. Kehuthan ja koskethan itsekkin? Olethan hullun vapaa makkarissa? Ei se vain sinun paapomistasi ole. Sinunkin pitää paapoa. Ilman että se johtaa johonkin. Ihan vaan tiedoksi. =)

      • Anonyymi

        Voi herraisä mistä puskikosta tuollaista kielenvääntöä oikein mahtaa tulla ... hullun vapaa--- kehuthan koskethan !!?? paapoa hohoijaa, kannattasko tulla ollenkaan pois sieltä navetasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herraisä mistä puskikosta tuollaista kielenvääntöä oikein mahtaa tulla ... hullun vapaa--- kehuthan koskethan !!?? paapoa hohoijaa, kannattasko tulla ollenkaan pois sieltä navetasta!

        Meni pointti hyvin ohi =D Onnea ja menestystä vaan! XD


      • Anonyymi

        Just noin se menee!


    • Anonyymi

      Ongelma nuorena suhteeseen ja perheen perustamisessa lähtemisessä on se että jää puuttuun nuoruuden kokeminen joka tulee esiin jossain vaiheessa elämää. Ihminen kasvaa ja kehittyy nuoruudessa löytäen omaa itseään kokemalla eri asioita. Tuttavalla kävi juuri tuo sama tilanne ja hän lähti bilettämään puoleksi vuodeksi ja perhe-elämä jäi sivummalle. Tarina päättyi onnellisesti hänen sitä kautta oppien näkemään oman suhteensa ja perheensä uudessa valossa kun sai kokemuksen että nuo asiat eivät tuo onnellisuutta pidemmällä aikavälillä.

      Vaikka en ulkonäköä ja muotoa juurikaan ajattele vaan sitä mitä ihminen on sisältä ja mitä se sytyttää niin tuossa tilanteessa seksuaalinen himo sammuisi jonkin verran. Muistan erään exäni jonka näin muutama vuosi eromme jälkeen mökkireissulla ja hän oli lihonnut ihan eri näköiseksi. Kävi jääkapilla vetämässä makkaraa silloin tällöin. Seksikkyys hänestä oli täysin poissa. En itse ole mikään fitness tyyppi mutta oman hyvinvoinnin vuoksi haluaa pitää huolta itsestä.

      Teidän kannattaisi keskustella yhdessä tilanteesta koska suhteet pystyy uudistaan kun näkee asiat uudesta perspektiivistä.

    • Anonyymi

      Kyllä sä Katja puhkeat uuteen kukkaan kun saat vierasta ja kunnon jormaa.

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä niin saat kunnon sporttimiestä.

    • Anonyymi

      Sanot sille, että paikalliset narkkarit on lääkinny teidät kaikki pihalle... viuna virtaa ja ei pidä itsestään huolta. Ihan normaalia SUOMESSA.
      Viuna ja sokeri pois ... ja nimenomaan BAAREISSA ei käydä juomassa/syömässä.
      Valtiollinen POLIISI narkkareineen meinaa tuhota teidät. Venäjä/Italo/Romaani/muut wannabeet ne vaan paskantaa kaikkien päälle. Valtio pahin.

    • Anonyymi

      Ja SE joka ei USKO edellämainittuun, niin voin sanoa, että kun VALTIO on yrittänyt murhata eräänkin jo about. 17 vuoden ajan lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla mm. pari kertaa oikeilla pommeilla ... niin paras muuten OIKEASTI USKOA.

    • Anonyymi

      Rupee myymään ittees. Saat seksiä ja rahaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottaa että mies laihduttaisi lähtekää lenkille koittakaa jälleen löytää kipinä takaisin.muuten ero on myöhemmin edessä ja elämä takana ja jäät huomaamaan että ero olisi ollut parempi jo aikaidemmin
      .täällä ollaan vain lyhyt aika ja se kannattaa elää ilman jossittelua

      • Anonyymi

        Hyvä! Juurikin samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Useinkin se tai ol tuo arki mikä sen seksin tappaa eikä niinkää se halu tai himo toista kohtaan minkään katoa joskus vaan huoli perheen pärjäämisestä käypi miehelle ylivoimaseks ja ja miehet ei useinkaan osaa ajatella naisen roolia mitä vaatii pitää kotia pystyssä jo yhdenkin lapsen kanssa jos lapsi on vähänkin menevää sorttia

      • Anonyymi

        Tuo on täyttä totta! Kun arki sujuu kitkatta. Pariskunta on kaikissa oleellisissa arkiasioissa yksituumainen niin seksi sujuu terveillä ihmisillä hamaan vanhuuteen sanoo 71 / 76v yhdessä 53 vuotta elänyt pari.


    • Katja hyvä
      Kirjoitit että miehesi on lihonut
      Se ei pelkästään ole se syy
      Oikeastaan sanoisin että se syy piilee tuossa siinä yhdessä seksikumppanissa
      Kirjoituksesta ei selvinnyt miten harvakseltaan enään teillä on seksiä
      Mutta olisiko teidän mahdollista alkaa puhua tuosta asiasta ja myös siitä että siihen liittyisi muita ihmisiä?
      Teettekö asioita aina yhdessä lähinnä lomat ym matkat?
      Kun olette puhuneet ja sopineet asioista voisit mm ajatella ihan vain yksin matkustavasi ulkomaan matkalle ?
      Jotenkin tunnen että haluat saada uusia mies kokemuksia mutta myös pysyä miehesi kanssa aviossa
      Jos Katja tahdot voit minulle kirjoittaa myös sähköpostiini niin jutellaan tästä lisää
      Marjatta

    • Pitää vielä lisätä että suurin osa oli anonyymejä
      Oli ilo huomata että meitä nimellä kirjoittavia oli vain kolme
      Näille nimettömille en juuri paljoa laske arvoa ja heistä vielä suurinosa oli miehiä
      Eli mielummin jatketaan asian tiimoilta sähköpostissa

      Marjatta

      • Anonyymi

        Jaa vai että anonyymeja jne en kuitenkaan ei anonyymille pervolle alkais kirjoittelemaan..


    • Anonyymi

      Pirun rankalta kuulostaa:
      Koko nuoruus kokematta ja ainoana seksikumppanina nyt paksukainen.

      Shit - elämä on täynnä valintoja.

    • Anonyymi

      Eipä sitä paljoa kiinnosta alkaa hiplaa ylipainoista epähygieenistä valasta, joka makoilee ja on kuin lahna.

    • Anonyymi

      Ite löysin tän keskustelun ihan sattumalta ja halusin ottaa kantaa tähän. Eli oon 14v poika ja mun vanhemmat erosivat justiinsa tossa kesän alussa just ton takia, että ei oo enää kipinää/halua olla toisen kanssa. Lapsena voin kertoa että olihan se eka viikko yhtä p*skaa ja välillä mietti jopa itsensä satuttamista. Ryhdistäydyin enkä enää halunnut ajatella asiaa ja ajattelin, että elämä joka tapauksessa jatkuu, vaikka vastoinkäymisiä tulee ja nykyään oon jo tottunut tähän nykyiseen elämäntilanteeseen. Mutta jos oot ajatellut eroa niin kannattaa myös ajatella sun lapsia, ja sitä miten ne suhtautuu. Myös pitää keksiä se tapa jolla lapsille kertoo erosta. Esimerkiksi kun mun vanhemmat kysy multa että kuinka monen mun luokkalaisten vanhemmat on eronnu niin siinä kohtaa mä kyllä tajusin jo mistä on kyse ja osasin valmistautua. Mutta aina kannattaa yrittää saada kipinä takaisin! Toivottavasti tästä oli ees jotain hyötyä, että vaikka ymmärrät miltä se ero saattaa lapsesta tuntua.

      • Anonyymi

        Mulla eros kun oli 3, noin 18 vuotta sitten. Edelleen on välillä hankalaa asian kanssa, toivottavasti sulla on helpompaa!


    • Anonyymi

      Katja: Ehkä miehesikin ajattelee samaa. Minkälaista olisi muiden naisien kanssa. Teillä jäännyt nuoruus elämättä, Sitä joskus iskee halu olla vapaa. T; artsi

      • Anonyymi

        Kopeloiko artsi omia pallejaan vaan?


    • Anonyymi

      Jos miehellä intoa vaikuttaa asiaan, laita hänet lukemaan kirjoittajalta Bruce Bryans kirja What Women Want in a Man. Tiedän että kuulostaa jolatain pleijerijutulta (ehkä tarkoituksella) mutta oikeasti hyvää tekstiä. Luultavasti ette ainakaan häviä jokusta euronpyörylää enempää jos kokeilette.

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset ajattelee, että se seksi auttaa uuteen, vanhaan... toteutukseen, varmuuteen, olemiseen, ihanuuteen, ystävyyteen, inhoon, vihaan?? Mikä ihminen on ihmiselle. Minä katson itseäni peilistä ja jos huomaan jotain syytä .... teen jotain. Me emme ole täällä muuttamassa toista ihmistä, mihin me olemme rakastuneet, onko oma sisin muuttunut ja helpoin nakki on syyttä siitä toista??????

    • Anonyymi

      Ja sitten jos avioliittovuosia on 50 ja se sama tunne kuin aina. Se jos mikä on ehdoton kun äitini oli 18 ja isäni 28. Tappelivat ihan tosissaan henkisesti, mutta se kuuluu asiaan. Yhdeksän lasta, maalla, uskovaiseksi haukuttiin - yleensä lestadiolaisiksi. Molemmat vanhemmat hieman nauroi asialle, koska mustalaiskaravaani juuri kotiutui meille ja varastivat - siitäkin opimme. Mutta isän kanssa ei kannattanut ruveta tuohon leikkiin.

    • Anonyymi

      Lähe hakemaan seksistä sitoutumista, rakastumaan uudelleen, On ilmeistä ettet ymmärrä rakkaudesta mitään. Sinunko ei tarvitse tehdä mitään? Yleensä tähän tangoon tarvitaan kaksi ja typeriä molemmat. Erotkaa niin ainakin sinä olet onnellinen ja saat seksiä milloin tahansa,

    • Anonyymi

      Niinhän se on, että kyllä osapuolten pitäisi pitää itsensä ns.vetävässä kunnossa. Itsellä oli ongelmana lihominen ja aloin itsekin inhoamaan itseäni.Ei vaimo sanonut mitään, mutta huomasin hänen käytöksestään, että ongelmaa oli.Niinpä aloin treenaaman ja laihduin 10kg.Se olikin siinä.Olen jatkanut treenaamistani kaikki vuodet ja pitänyt itseni hyvässä kunnossa.Ei nyt ihan sixpackia mutta melkein.Vaimolla jossain vaiheessa sama, mutta alkoi hänkin treenaa enemmän. Kuten aloituksessani sanoin, on tärkeää pitää itsensä haluttavan näköisenä...

    • Anonyymi

      Käy painaa kylän laitamilla

    • Anonyymi

      Ala hyvä ihminen innostaan itsees ja ukkoos. menkään ulkoileen ja liikkukaa ja syökään terveellisesti. ja vähän kerrallaan.. näin se kunto nousee ja läski lähtee ja veren kierto paranee ja stressi tasot laskee.
      kyllä se peitto alkaa heilua. voitehan joskus katella pornookin..

    • Anonyymi

      Imet kuin hoover ja nuolet kuin jäätelöä

    • Anonyymi

      Takavuosina aina nämä asiat pistivät järjestykseen talonmiehet, joita ei nykyään aina ole saatavissa, nykyisten kiinteistöfirmojen työntekijät eivät useinkaan ehdi kiireittensä takia hoitamaan taannoisien talonmiesten tehtäviä. Ainakaan lihavista aviomiehitä ei takavuosina pidetty kovin suurta numeroa, koska aina oli avulias talonmies saatavilla korvikkeeksi vain lankapuhelimen välityksellä.

    • Anonyymi

      Suurin vika on että parista tulee "kavereita" kumppaneita arjessa, ilman seksiä ollaan pitkiä aikoja jopa vuosia tai vuosikymmeniä. Mullakin hävinnyt seksuaalinen halu vaimoa kohtaan, osa johtuu vaimon ylipainosta, osa ärtyneisyydestä eikä vaan enää nappaa. Tila on pysyvä, joko sopeutuu tai ei.

    • Anonyymi

      Tuon tilanteen tunnistan, mun vaimoni on lihonnut noin 25kg ja on selvästi ylipainoinen, ei vaan seksi nappaa yhtään.

      • Anonyymi

        158cm lyhyt vaimoni painaa 58kg - 60kg. Eipä tuo haittaa koska minun ei tarvitse napatakkaan. Minulle sopii, että vaimoni nappaa minut kerran, pari viikossa. 72v ikäinen mummeli tuntee minun "turn on" juttuni.
        En ole koskaan vongannut koska minusta se on alaentava kuten palkankorotuksen pyytäminen.
        Nainen, varsinkin tuollainen vanhempi ja pyylevöitynyt saa olla hyvillään onnistuessaan herättämään miehensä mielenkiinnon. Vaikka radikaaleinkin ottein.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos parisuhteen perusteet ovat kunnossa niin näkyvillä asioilla ei ole kovinkan paljon merkitystä.
      Olen 80v lähestyvä ukko ja yli 50 vuotta sitten virallistamani suhteen nainen on 70v.
      Minä en vonkaa vaan vaimoni päättää hauraan vanhuksen "tyhjennykset".
      Tänään oli se toinen päivä viikossa.
      Lienemme ikäistemme näköisiä mutta se ei ratkaise. Pelkkä kumppanin läsnäolo ei ole tärkeintä vaan aito välittäminen ja halu tuottaa kumppanille mielihyvää.
      Etten tuottaisi pettymystä vaimolleni olen kotioloissa alkottomana. Asioiden tärkeysjärjestys koska enää ei kaikkeen pysty.

    • Anonyymi

      Lasten syntymän ja ns. ruuhkavuosien aikana vaimon kiinnostus seksiin katosi kokonaan ja jos oikein muistan välillä taisi olla kokonaan seksittömiä vuosiakin. Itselle tämä aiheutti pahaa oloa ja vetäydyin töiden jälkeen omiin oloihin esim. pelaamaan tietokonetta ja tissuttelemaan. Nyt lapset alkavat olla aikuisia ja olen ollut parisen vuotta raittiina, mutta ei vaimo syty mistään. Hänellä ei yksinkertaisesti tunnu olevan tarvetta seksiin lasten saannin jälkeen. Olen teorian tasolla miettinyt että voiko naisella olla aitoa halua seksiin sen jälkeen kun ei enää halua lisää lapsia, vai onko se vaan velvollisuuden tuntoa ja esitystä? Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet menee hukkaan jos/kun parikymppisenä menee naimisiin ja hankkii lapsia. Voi jippii ...

      • Anonyymi

        Joiltakin osin tuttua, meillä ei lapsen syntymä vienyt vaimolta seksihalua mutta vuosia myöhemmin alkoi tökkiä, pahimmillaan tais olla 1.5 vuotta ilman seksiä mutta sit taas halut palaili joissakin määrin ja vieläkin naidaan joskin vain kun vaimoa haluttaa ja sitä tapahtuu aika harvoin, mun on turha tehdä aloitetta sen olen huomannut


    • Anonyymi

      Avioparin38m40 (at) gmail piste com
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
      Katsotaan saadaanko jotain kivaa aikaiseksi yhdessä.
      Olen kolmen miehen kanssa ja mukaan mahtuu toinen nainen.

    • Anonyymi

      Ei kai toi haluttomuus mitään ydinfysiikkaa ole. Enhän mäkään haluu enää vaimoani kovin usein eikä vaimo mua, pannaan kun selainen olotila sattuu yllättää toiselle tai mahdollisesti molemille ja mekin vaan sanotaan suoraan kumpikin et nyt panettaa, ei siinä hienostella, yhdessä liki pitäen 29 vuotta.

    • Anonyymi

      Ehkä se ranskalainen malli sitten onkin toimivin. Että avioliitto ja seksi pidetään erossa toisistaan.

      Olen ollut vuosikymmeniä samassa suhteessa, mutta on alkanut tuntua siltä, että avioliittojen pitäisi olla määräaikaisia. Avioliitto raukeaisi automaattisesti 3 vuoden jälkeen häistä. Yhden 2 vuoden jatkoajan saisi hakea painavista syistä mutta sen jälkeen virallinen suhde olisi ohi.

      Sama pariskunta saisi tehdä korkeintaan yhden lapsen keskenään, mikä varmistettaisiin isyystestillä. Vain yhdestä yhteisestä lapsesta maksettaisiin lapsilisää.

      • Anonyymi

        Sama tullut mieleen, ranskalainen malli olisi hyvä.


    • Anonyymi

      Halut kadonneet, enemmän luonnollista kuin mikään muu, on sitten mies tai nainen.

    • Anonyymi

      Halut kadonneet kokonaan näin 6-kybäsenä ja huomasin jotain harmaanvihreää seittiä nupin päässä ja nahan alla.
      Pitäisikö mennä lääkäriin?

    • Anonyymi

      Hieman samanlaisia fiiliksiä täällä, MUTTA vähän lisätwistiä mukaan. Tulen kärkkymään vinkkejä tai jotain lankaa, mistä tarttua kiinni tilanteessa...

      Tässä oma tarinani. Olemme olleet yhdessä 15v. aviomieheni kanssa. Lapsia löytyy yksi yhteinen ja yksi miehen aiemmasta suhteesta, olemme vajaa 40-vuotiaita. En koe olevani onnellinen, mutta en myöskään onneton. Ehkä enemmänkin tylsistynyt. Taloudellisesti ym. asiamme ovat hyvin, meillä on läheisyyttä ja välimme muutenkin ihan kunnossa. Seksiä meillä on harvoin, mutta se on hyvää. En koe 'intohimoa' miestäni kohtaan, mutta seksi hänen kanssaan on oikeinkin mukavaa -ei vain haluta kovin usein. Sitten itse asiaan. Miehelläni on tuttu/kaveri joka on nykyään myös miehen työkaveri. Tämän miehen kanssa olen teini-ikäisenä harrastanut seksiä useamman kerran. Kerran myös aikuisena, ollessani itse sinkkuna, hän parisuhteessa saman naisen kanssa, jonka kanssa hän yhä edelleen on ja perheen perustanut. Mies ei ole pettänyt kihlattuaan kenenkään muun kuin minun kanssani. Oli tämän tunnustanut yhteiselle tutullemme. Näemme harvoin, mutta välillämme kipinöi aina. Pitkiä katseita, kiinnostusta toisen kuulumisiin ja varsinkin humalassa mies etsiytyy lähelleni ihan fyysisesti, esim. istuu viereeni ja tarpeeksi humalassa ollessaan on esim. silitellyt hiuksiani tai kertonut kuinka upea nainen olen. Ei yritä oikeasti lähennellä, olenhan toki naimisissakin hänen kaverinsa kanssa. Joskus useampia vuosia sitten pohdittiin yhdessä, millaista meidän elämämme olisi voinut olla jos oltaisiin päädytty yhteen silloin teininä. Itse tunnen suorastaan fyysistä kipua (ja halua) toisinaan, kun haluaisin niin tämän miehen läheisyyteen. Miten tällaisen kanssa voi elää? Tunne vain vahvistuu vuosi vuodelta. Onko samoja kokemuksia kenelläkään? Pettämään en aviomiestäni pystyisi, enkä haluaisi.

    • Tuo on harmillista Katja.

      Ainahan parisuhteessa toivoo, että se ensihuuma ja tunne joka teidät on tuonut yhteen säilyy, mutta valitettavasti se ei säily ellei sitä ruoki ja ylläpidä.

      Kirjoituksestasi heräsi tunne omasta menneisyydestäni, jolloin olin naimisissa. Sinä olet nyt samassa asemassa kaiketi kuin mä olin. Minua pidettiin suhteessa itsestäänselvyytenä, jonka vuoksi vaimoni ei joudu panostamaan sen enempää, koska tiesi/oletti etten lähde kuitenkaan. Aikaa kului ja lapset kasvoi eikä mikään muuttunut. Lopulta hain yksin eroa.

      Kun puhuit tuosta vieraissa käymisestä niin sanon siihen, että mun mielestä se ei korjaa niitä teidän välisiä ongelmia vaikka mies kävisi kuinka vieraissa. Sinulle se voisi olla ratkaisu siihen, että kykenet elämään elämääsi nykyisessä muodossaan.

      Lämmöllä

      MrKani

      • Anonyymi

        Puolisoni ja minä pidämme toisiamme itsestäänselvyytenä emmekä panosta sen kummemmin, vaikka tietysti pidämme toisistamme huolta. Liittoa ylläpitävä voima on rakkaus ja velvollisuus eikä alkuihastus (joka oli kyllä tyrmäävän voimakas). Perheenjäseniä ei hylätä, vaikka elämä ei olisikaan ilotulitusta.

        Näillä mennään.


    • Anonyymi

      Eipä tuossa sen kummempaa, vaimollani oli ennen mua vain lyhyitä seurustelusuhteita, tosin tavatessa nainen olikin täyttänyt vasta 19v. Mun kanssa vaimo vasta oppi nauttii seksistä oman kertomansa mukaan, eka kertaa sai orgasmin mun kanssa yhdynnässä, seurustelu suhteissa ei ollut onnistunut. Oli siellä hetkiä kun vaimo olis halunnut kokeilla kimppaa kahden miehen kanssa, kertoi siitä ajatuksesta mulle. No, se ajatus jäi mutta seksiä vaimo on halunnut vaihtelevasti eikä ihme kun yhdessä noin 29 vuotta, on siinä naiskenneltu. Ei halut voi olla ikuisia, vaimollekin kertynyt kiloja reilu 15 parhaimmista ajoista ja itse huomannut että kun vaimo haluu ei aina oikein jaksa napata.

    • Anonyymi

      Peukat laihemmille sitten.

    • Anonyymi

      Miehelläkin ovat kadonneet mutta jo aikaisemmin ennen naimisiin menoa

    • Anonyymi

      terveeltä ihmiseltä ei voi halut kadota, ylipainoinen reilusti ei ole terve ja sitä kautta naiselta katoaa useeimmiten halut. tähn pitäs kiinnittää enempi huomioita. se tuo muita sairauksia ja kehosta vieraantumista ja pilaa liiton.

    • Anonyymi

      itellä vaimo vaan makas liikkumati ja ootti että ukko tee työs silti valitti ku ei oo erotiikkaa. mitensitä on jos toinen on ku raato? vähemmästäkin miehen halut hiipuu vaikka toisesta välittääki. erohan siit tuli ja miehen vika kuten aina.
      naiset osallistukaa olkaa aloitteellinen ja mukana ni paranee. uskokaa pois. yhdessä hyvä tulee.
      moi. t. eräsmies

    • Anonyymi

      Hei Katja!

      Voi hitsi, Sinulla on oikeus hyvään oloon. Ootko jutellut miehesi kanssa? Esim. sillain, että koit ennen olevan helpompaa, kun mielestäsi ihanne kumppaniksi näyttää hieman laihemmalta kuin hän? Mielestäni jokaisella on oikeus mielipiteisiin, tai siis tarkoitan tässä ihan sitä, että oikeus haaveilla, unelmoida, sellaisesta elämästä, jossa unelmat toteutuvat.

      Eiks je, että elämä on aika lyhyt? Toivoisin Sinulle muutosta tilanteeseen tavalla, joka on kaikkein lempein. Meinaa, jos miehelle ei uskalla puhua, niin kirjoita vaikka kirje :) siinä voit selittää, mitä itse tahdot ihmissuhteiksesi, ja että Sinua ihan silminnähden loukkaa se, ettet kykene olemaan ihanteesi kanssa!

      Itse olen ollut monenkokoisten miesten kanssa, ja minulle on tärkeintä, että miehellä on "suuri sydän" :) muilla mitoilla, noh, aika vähän väliä, mutta Sinä saat päättää omasta elämästäsi, ettet joutuisi kokemaan tulevasi sidotuksi, jos toinen ei esim. välitä terveydestään ja sitä kautta Sinun myös silmiesi ilosta.

      Ei se ole väärin haluta sellaista miestä, joka on komea :) itsekin olen hulluna esim. partaan ja pörröiseen tukkaan, ja saahan niitä ihanteita olla :)

      Nautinnollisia hetkiä, toisiin ehkä emme voi vaikuttaa, jos he itse eivät kuuntele toiveitamme. Mutta sellaista kai on parisuhde, että kuunnellaan molemmin puolin. Ajattele sitä vapaudentunnetta, jos unelmasi jollain tavalla saisi tulla toteen, ei ainoastaan päiväunelmissa :)

      Haluttomana ei tarvii mennä sänkyyn. Jos oma kroppa ei reagoi lähestymiseen iloisesti, niin siinä on ihan täysi lupa vaikka mennä sohvan nurkkaan syömään jätskiä ja kattoon Sinkkuelämää :)

      Rohkaisua ja kirkkautta kaiken keskellä,
      T. terapeutti vaan :)

    • Anonyymi

      Sinullahan on bi kuviot. Käytä naisia.

    • Anonyymi

      kandee vaihtaa naiseen, kyllä halut meinaan palaa

    • Anonyymi

      Puhukaa asiasta kokeilkaa jotain uutta yms...
      Vähän mielikuvitusta peliin... 🥒🍑🤐

      En tiedä minkä ikäsiä olette ja millon tapasitte (siis ikäsiä) mutta mun eukollakin on ollu enemmän naisia ku sulla miehiä....
      On kaikkia "leluja yms.. Mä alux olin ite vähän epäileväinen niitä kohtaan...mutta pakko myöntää et meillä seksi elämä parempaa kuin ikinä..... ✌️❤️🤘🐷

    • Anonyymi

      vaihda miestä .. nuorempaan

    • Anonyymi

      Rakas Katja!

      Nyt on niin, että tarvitset vain jotain sopivaa lääkettä, että halut katoavat miehiä kohtaan kokonaan. Sitten voitte jatkaa turvallista elämäänne yhdessä eteenpäin.

      Siis lääkitys kuntoon!

      T: Psykiatri

    • Anonyymi

      Harjoita seksia minun kanssa jos sopii?

    • Anonyymi

      En harrasta seksiä morsiammeni kanssa olenme täysin tyytyväisiä elämäämme.Minä 67v.Naiseni70v lapset tuli nuorena hankittua nautinme eläkkeellä olosta.Elämä ihanaa

    • Anonyymi

      Kunta-Kintte kokeilu
      Olen suuren tem hallinnon alamainen, siis suomi kunta-kinttenä tässä. Ja kai se kuntakokeilukin ja aktiivi malli, jne työllisyyspolitiikka toimet ovat juuri nyt kiivaimmillaan. Kliimaxissa?
      Niinpä olisi kiva kun munaani kuntouttaisi toimelias nainen vaikka kuntasekoilu puuhissa. Siinä mies vetreytyisi. myös 60v. mies tarvitsee kuntoutusta kun oman ikäiset naiset ei sitä juuri tarjoa noin luomuna. ovat kai jo lemmen työkyvyttömyyseläkkeellä?
      No kumminkin kuntakokeilussa voisi näin saada kohtaanto-ongelmaan tyydytystä?

      Lisäksi minäkin, pääministerin tavoin, tartteisin aamupalarahaa sen 350e/kk. kun olen työttömänä ja työmarkkinatuella saan vain noin 500e /kk. Niin lisätuki olisi tarpeen.. Voisi olla vaikka työttömän aamiais investointi, hehtaari ek mtk tuki nimellä se tuki? tai kallis kela loma, kotoutus loma ilmais tuki ?

    • Anonyymi

      Sitä se nettipornon tuijottelu tekee.
      Huomaa, ettei omalla miehellä olekaan sitä 30 sentin jättivehjettä.

    • Anonyymi

      moikka 64v mies minä olisin valmis kyllä pianki saada halusi tasapainoon voitas aloittaa ihan miten sulle sopii lähe minun kanssa rakastutaan yhessä ja pannaan seksiasiat kuntoon vakituisesti haluaisin sinun pian ottavan yhteyttä olisin seksin kipee haluaisin tehä sinulle kaikkea tyydyttääksesi sinun

    • Anonyymi

      voisin vakituiseen auttaa sinua seksissä

    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole hakenut seuraa muualta, jos rakastat miestäsi. Puhu nainen, senhän osaat. Älä nalkuta. Kaikki järjestyy.

    • Jos haluat välttämättä jatkaa tämän miehen kanssa, niin te voisitte kokeilla jotain uutta. Itse eroaisin tuossa vaiheessa, ja aloittaisin uuden värikkään elämän!

    • Anonyymi

      Miehesi on löydettävä ne sytykkeet. Sinulta löytyy sitten se kipinä.

      Suunnilleen tuohon vaiheeseen mennessä olin saavuttanut vain 16 lisäkiloa. 80kg > 96kg. Vaimoni ei varsinaisesti osoittanut mielipidettään mutta ei hänen tarvinnutkaan,
      Otin kuurinomaisesti pois nuo lisukkeet ja pidin painoni siinä.
      Kaupan päälle lopetin tupakoinnin,
      Muutokset tekivät kuntoilun kiinnostavaksi ja helpommaksi.
      Myös terveys parani.

      40kg on riivatun paljon. Ajatuksen muutokseen on lähdettävä miehestäsi.
      Jos miehesi päättää ryhtyä tuohon "virittäytymiseen" niin se vaatii sinulta kärsivällisyyttä. Pikavoittoja ei ole ja muutosvaihe koettelee myös miehesi hermoja aivan arkiasioissakin.

      Loppuhenkonen. Takana on nyt 50 aviovuotta, Painoni on edelleen tuo 80kg.
      Tosin olen näivettynyt muualta paitsi vyötäröstä. Rippipuku mahtuu päälleni edelleen mutta on hartioiden kohdasta hieman väljä.

      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä jatkunut tupakointi ja viikottainen viinan lipittely, sekä liikkumattomuus tappaa miehen halut.
        Yli 60 vuotiaat läskit ei kykene , kun juuri käymään ulkona tupakalla puolen tunnin välein ja jääkaapilla myös puolen tunnin välein hakemassa makkaraa ja olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikymmeniä jatkunut tupakointi ja viikottainen viinan lipittely, sekä liikkumattomuus tappaa miehen halut.
        Yli 60 vuotiaat läskit ei kykene , kun juuri käymään ulkona tupakalla puolen tunnin välein ja jääkaapilla myös puolen tunnin välein hakemassa makkaraa ja olutta.

        Meillä asuu tuolainen tyyppi.


    • ÄIJÄ ON VITTU LESBO LMAOOOOOOOO

    • Anonyymi

      tyypillistä 40 naisille, halut kuolee nopeemmin kuin miehen halut naiseensa. sit tehdään miehestä ongelma kaikkeen

      • Anonyymi

        Luonnollista. Vanhat miehet kandee heivaa kyl pois.


    • Täältä sais hyvää puhelinseksiä

      • Anonyymi

        Kerro numero?


    • Anonyymi

      Avioliitossakaan naisen ei pidä päästää ajattelemaan miestä itsestään selvyytenä. Pitää varmoin ottein vaihtaa välillä pelitempoa ja tarjoilla hieman yllätyksellisyyttä. Toki miehen täytyy pitää itsestään hyvää huolta, että jaksaa makuuhuoneessa ja muutenkin arjessa.

      Aloittajalle sanoisin, että aloittakaa yhdessä vaikka treenidieetti ja tsempatkaa toisianne, jonkun ajan kuluttua alkaa varmasti vaikuttamaan kokonaisvaltaisesti eri elämän osa-alueilla.

    • Anonyymi

      Normaalia

    • Anonyymi

      katso peiliin

    • Anonyymi

      Mies! Etsi nuori ja kaunis vaimo!

    • Anonyymi

      Kyllä ovulaation aikana vaimoni oli halukas; tämä on miehen kokemus ja oma tapani toteuttaa se. Vaimoni sanoikin: ne ovat parhaat kokemukset seksistä.

    • Anonyymi

      minä en petä mutta käyn maksullisessa, suhde piristyy kummasti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seksi ei ilmeisesti ole kovin hyvää kun ei ohita ulkonäkö- tai muita asioita.. Vähän lapsellistakin odottaa sellaisen romanttisen ihastukseen perustuvan rakastelun sellaisenaan ikuisesti molemmille riittävän ? Ihan kuin suhde muutenkin, myös seksi kehittyy -tai sen(kin) pitää kehittyä. Varsinaiseen tiettyyn ihmiseen kohdistuvaan haluun vaikuttaa se koko muu arki ja ihmisten välit ja tekemiset siinä, mutta romanttisen rakkauden ja seksin voi myös erottaa toisistaan jos seksiä haluaa. Jos asiat sinänsä ovat elämässä hyvin niin vain toista tai varsinkaan yksittäistä asiaa toisessa ei voi syyttää, molempien on tehtävä asioiden eteen töitä ja puhuminen on se ensimmäinen askel ! Myös itsensä kannattaa innostaa seksistä kiinnostumaan, ei väkisin juuri siitä toisesta ihmisestä vaan seksistä. Videoin tai fantasioin, kokeilemalla ensi kerralla jotain uutta. Ethän itsekään ole se kuuluisa suomalainen lahna vaan aktiivinen osallistuja ? Onko lelut, hepeneet, erilaiset leikit kokeiltu ?

      Vaikka kuinka joku ihminen joskus saisi sukat pyörimään jaloissa tai kiinnostaisi kokeilla niin kokemus voi olla melkoinen pettymys, oman kumppanin kanssa voi ajan kanssa opiskella puolin ja toisin sen mikä kummallekin tekee hyvää ! Itse en ainakaan vaihtaisi näitä nykyisiä parin tunnin pornoilusessioita enää mihinkään, en edes siihen alkuhuuman jatkuvaan paneskeluun tai ihastukseen perustuvaan lämpöiseen rakasteluun. Kropat on molemmilla muuttuneet, vuosia on takana kymmeniä, rakkautta ja läheisyyttä on arjessa ja joskus harvoin vielä sitä romanttistakin seksiä, mutta enimmäkseen seksi on sitä itseään, rakkaudesta erotettua halujen tyydyttämistä. Moni parihan vastaavan on löytänyt esim sm tai parinvaihto"harrastuksesta".

      Ja toisillehan riittää se itse parisuhde, lasten kasvattaminen ja rauhallinen arki. Ongelmia tulee siinä vaiheessa jos toinen osapuoli haluaa muuta.. Puhukaa !

    • Anonyymi

      Aika hyvä 40 kiloa lihoneelta homolta.
      Pistäpä sama tarina, mies hakee miestä - palstalle.
      Kestitkö ihan oikeesti 15 v. ?

      Paremmin se siellä natsaa.

    • Anonyymi

      Käy vieraissa se palkitsee.

    • Anonyymi

      En tiedä olenko jotenkin outo. Mutta en koe että haluttavuus olisi jotenkin ollut koskaan kiinni toisen ulkomuodosta. Itse ainakin sytyn kosketusesta ja läheisyydestä. En ole koskaan kokenut mitään että wau haluan panna sua tunnetta. Toki joskus mies pelkissä farkuissa saa ajatukset hyrräämään. Enemmän se on omassa päässä ne ajatukset ja halut.

    • Anonyymi

      Pitkä 15 vuoden avioliitto! Tämä kuuluu suhteellisiin, ja ehkäpä nykyisestä ajasta riippuviin asioihin.
      Tarkastelen asiaa v 1969 solmitun ja vielä jatkuvan liiton vinkkelistä.
      Kelaan ajatukseni liittomme 15 vuoden tietämiin niin elimme tavallista lapsiperheen elämää. Lapsemme olivat 10:n vuoden kahden puolen. Asuimme rinnetalossa jossa tenavien huoneet, vessat, ulko-ovi yms. olivat heidän käytettävissään.
      Suunnilleen noihin aikoihin otin keskustelun aiheeksi vaimoni passiivisuuden seksissä.
      Passiivisuudella tarkoitan sitä, että minun oli aina tehtävä aloitteet.
      Vaimoni alkoi vapautumaan. Meni pitkään ilman mitään roolijakoa. Kun toisesta tuntui "siltä" niin ei tarvittu mitään verbaliikkaa vaan sanaton viestintä riitti.
      Ei esiintynyt näkemyseroja.
      Tultaessa 2000 luvulle vaimo joutui terveydellisistä syistä jättämään hormoonit pois.
      Hän hankki liukkarituubin mutta kanssakäymisen henki muuttui ja hyvin pian päädyimme ratkaisuun jossa elimme täysin vaimoni mieltymysten mukaan sekä ajallisesti, että sisällöllisesti. Olimme "eläköityneet" etuajassa.

      Nyt, yli 7-kymppisinä, minä olen hiivatin lähellä 8-kymppiä, olemme keskustelleet asiasta ja vaimoni on sanonut, että hän nauttii läheisyydestä, siitä, että tuntee itsensä halutuksi ja siitä, että voi tuottaa minulle mielihyvää.
      Vaimoni on pitänyt itsensä kohtuullisessa kunnossa.
      Olen itse oikeasti hyväkuntoinen. Painoni on muutaman kilon alempi kuin kisatessani painonnostossa vajaa 60 vuotta sitten. Lihaskato!

      Omasta puolestani, varsinkin viimeiset reilu 20 vuotta olen halunnut tehdä vaimoni olon ja elämisen mahdollisimman miellyttäväksi. Kyse ei ole mistään "vaihtokaupasta" vaan aidosta välittämisestä.
      Välissä oli vuosia jolloin hän hoiti kaikki asiat. Valittamatta. Valmistelimme varhaista eläköitymistämme aiemmin tehdyn yhteisen suunnitelman mukaisesti.

      Asia ei liene kovin yksiniitinen. Persoonat, arkiasioiden sujuminen, yhteiset tavoitteet, ehdoton luottamus jne. lienevät osapalikoita kokonaisuudessa.
      Kiima on tasoittunut. Kiintymys vahvistunut. Kokonaisuus kohtuullinen.

      Olen kyllä ihmetellyt miten suuri osa ikäluokkamme rakastuneista erosivat suhteellisen varhain.

    • Anonyymi

      Minulta naisena kuoli kaikki halut kun mies kertoi käyvänsä maksullisissa nettichateissa runkkaamassa. Hyi olkoon. Vuoteen en ole ollut enkä ole. Eipä se seksi elämä kummosta ollut aikaisemminkaan. Inhosin saunomista enä vieläkään mene saunaan koska sen jälkeen ei voi rentoutua vaan miehelle pitää antaa seksiä. Mitä nopeammin ohi sitä parempi se oli. Kyllä hän senhuomasi ja alkoi asiasta vinoilla ja haukkua minua. Lopputulos että inhosin vielä enemmän.
      Nykyään emme juuri puhu mistään yhteisestä. Kaikki on kuollut, luottamusta myöten. Vika tietenkin minussa.
      Läheisyyttä kaipaan vaan tiedän ettei sitä ilman seksiä saa. Totuushan on että ennenpitkää jokainen mies haluaa vain seksiä, ja lähes kaikki miellyttämisyritykset tähtää vai että pääsee panemaan.
      Tätä miehet ei tunnusta. Miehet myös saattavat haukkua naisiaan, ovat kovasti sitä mieltä että naiset vie rahat jne. Miehet läähättävät ja runkkaavat nuoremille ja kauniinimmille ja se pitäsi hyväksyä.
      No olen ehkä tunnekuohussa kun en voi sietää mieheni runkkuja chatissa, joista se myös maksaa. Itse en saa koskaa lahjoja tai yleensä mitään häneltä.

    • Anonyymi

      Tyrkytä sitä perspillua.

    • Anonyymi

      Suomalaisista naisista 5% osaa vietellä miestään vielä vuosien jälkeen, loput 95% odottaa, että mies viettelee niitä. No jos mies on alfa-uros niin ei se jaksa vietellä sitä läskipersetempparifani-mötköä. Oksennan kun näen kaupassa yli 100kg painavan suohirviön 3-väritukalla, kireet trikoot ja törkeet tattarit mukuloiden syntymä-ajoista käsivarsissa...näkee heti että tämä hirviö on saanut liikaa testosteronia eikä todellakaan kunnioita miestään saatikka viettele. Ja hirvee käskytys jossain sipsi-osastolla mitä dippiä laitetaan siihen 10kilon sipsisaavin viereen. Täysin masentunut zombi-ukko raahautuu perässä ja katselee silmät kiiluen kaljahyllyä mistä ei saa ottaa kun vaan 2 pulloa tai alkaa koko päivän räpätys alkoholismista.
      Illan vietto: vahdi kakaroita, korjaa polkypyörät, vie sekarotunen räksyttävä rakki ulos, einesateria, sipsiä ja reality-sarjaa, mötkön selänhieronta kun kipee vähästä liikunnasta, keskiyöllä väsynyt käsihoito mikä jää kesken ja siitäkin pitää luvata, että vie kauhukakarat huomenna Särkänniemeen ja menettää lopunkin sielunrauhan kun miettii ens viikon yövuoroo tehtaassa. Tunnistatko itsesi ?

      • Anonyymi

        Loistava Polku


    • Anonyymi

      Ei kokemukset paranna mieltäsi.

    • Anonyymi

      Monen autoilu on sekaisin?

    • Anonyymi

      ei mitenkään tse olen yli 40 vuotta saman naisen kanssa eipä löydy naimiselle tilaa

    • Anonyymi

      Avioliitto ongelmien ratkaisuihin on koulutettuja asiantuntijoita joten eiköhän paras ratkaisu koko perheen kannalta olisi se, että yhdessä vierailisitte sellaisen ammattilaisen luona....

      • Noihin turvaudutaan yleensä aivan liian myöhään. Ja ero on parempi ratkaisu.


    • Anonyymi

      Eroq välittömästi,ja ota mustamies1

    • Anonyymi

      Keskity vain omaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Varmaan ukrainan sota syynä,kun ei lerssilärpykkä maistu.


    • Anonyymi

      Emmäkään un miestä halua tynkätä. Penamursu.

    • Anonyymi

      Ei se lerssi jaksa kiinnostaa ja muu on liibalaabaa parisihteissa jiteb eroa.

    • Anonyymi

      Matka Azoreille?

    • Anonyymi

      koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

    • Anonyymi

      Voi voi kyllä on niin että jos ei kotona niin muualla.. se on semmoinen homma jos toinen ei halua niin ei toisen tarvii kärsiä. Äly hoi.

    • Älä uikuts

    • Anonyymi

      KATSO PEILIIN VARTALOASI JOSPA SIINÄ ON SYY . UKKO EI HUOMIOI JOS PERÄ ROIKKUU JA VYÖTÄRÖ 120 CM

    • Anonyymi

      Halut naiseeni lisääntyneet, missä vika ??

    • Anonyymi

      Takana jo yli40-vuotta avioliittoa j yhdessä oloa 48-vuotta. Kihloissa oltiin pitkään ennen avioliittoa. Mentiin naimisiin kun halusimme lapsia, olisin halunnut jo aikaisemmin mutta mieheni ei ja en tehnyt "vanhanaikaista". No puolitoistavuotta meni häistä kunnes tulin raskaaksi. Ehdin jo katua naimisiin menoa. Toista lasta yritettiin ja se olikin helpompaa. Lapsille tuli 1v. 11kk. ikäeroa. Nuorin oli juuri syntynyt, raskausajassakin oli vaikka kuinka ongelmia. Kun vauva-arki alkoi taas, miehelläni oli yllättäen jatkuvasti iltamenoja. Pikkujoulun jälkeen ei ollut iltaa etten jäänyt yksin kahden pienen kanssa. No, selvisihän se lopulta kun jäi kiinni puhelimesta, vauva kainalossa soittamassa " ihastukselleen" kun tulin suihkusta. Heti näki ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Se änkytys ja selitysten määrä kertoi heti ettei kaikki ole hyvin. Yksi plus yksi on kaksi. Kaikki selvisi heti. Puhelimessa oli toistonäppäin. tein omia "salapoliisin" töitä ja kaikki valkeni. Käskin häipymään elämästäni ja maksamaan elatusmaksut, ei lähtenyt. Ostettiin omakotitalo sen jälkeen ja yhdessä on eletty. Vannoin aikoinaan että nielaiset kaiken tuplana mitä minulle olet syöttänyt ja niin olen tehnyt. Yli kahdeksan vuotta kesti ensimmäinen "suhde". Siitä jäin kiinni miehelleni. Nykyinen on kestänyt yli 20v. Ei se ketään haittaa kun kukaan ei tiedä. Kotona eletään kuin sisko ja veli, ei mitään yhteistä kuin koti, lapset ja lapsenlapset. Yhdessä matkaillaan ja "riidellään". En voi ikinä antaa anteeksi kuinka paljon minua loukattiin silloin, juuri synnyttäneenä kahden lapsen äitinä. Yhdessä oli haluttu lapset. On se mieheni tainnut nielaista saman paskan enemmän kuin tuplana, mutta minä en aloittanut. Voi vaihtaa jos haluaa mutta eihän tuo ole mihinkään mennyt. Monesti olen tarjonnut sitä vaihtoehtoa. En minäkään kyllä saman katon alle ota enää ketään, tämä on nähty. Meillä kaikilla on omat erikoisuutensa. Tämä oli eräänlainen iltasatu. Ei kannata elää kuin omanlaista elämää.

    • Anonyymi

      vaihda Pukkia joka pökkii

    • Anonyymi

      Näin vaan ajan kanssa yleensä käy!
      Vuodessa loppuu suihinotto ja silleen!
      Pitää vaan panna,tai antautua. Homma pysyy kasassa! Muuten ero!

    • Anonyymi

      No ei se kukka kuki omaltakaan puoleta kuten enne . Tarttee vaan oivaltaa et hormonaaliset asiat vaikuttaa ja josku ei vaa kiinnosta. Ihmisuýyteen liittyy muutakin .
      Kysy mikä pännii . Ukot on yksi oikoisia . No mikä saa ukon syömään jka vireen alas? Laita testo testiin voi yllättäen löytyä syy tai jopa alkava tukos tai diabetes voi vaikuttaa. Samalla omat arvot tsek. EX vittuuntu mulle kun estrogeenit taso putos ja kuuri jo toinen pilleri muutti kaiken niin mull ukko piikki kun muijal estrogeni korvaus. Ihmine vanhenee ja muuttuu kaikki vaikuttaa ja ikuista nuoruutta ei ole eikä tule .Some juttuihin ei kannata tukeutua vaan tukia itse mikä muuttunut ja miten . Ilman syylistämistä ei takaisin mitään saa. Arki on dyvältä ja taputtel ukkoa ja kysele huoletomasti ajatuksia ja narraa salille tai lenkille "tehdään yhdessä" Liika kitinä molemmin puolin tuhoo idean. Tilaa ja aikaa ja hyvät hermoyt sekä älykä johdattelu ilman kohtauksia. Tsemppi yrityksella. Osta kaalimasosta kärsä kalsarit lahjaksi ukolle. :-D

    • Anonyymi

      Ukko lenkille ja pitsat ja makkarat ym. lihottava roska ruoka pois !
      Sitten kun on ihanne painossa (netissä on taulukko) niin alkaa hommat luistaan .

    • Anonyymi

      Me ollaan molemmat pitkän liiton aikana paisuttu kuin pullataikinat. Silti haluan miestäni, enemmän kuin koskaan. Eiköhän se haluttomuuden juurisyy ole jossain ihan muualla?!

    • Anonyymi

      https://www.ksml.fi/paikalliset/6176690

      Tiedustelueversti (evp.), filosofian tohtori Martti J. Kari on kuollut.

      Kari puhui sujuvaa venäjää, englantia, ruotsia ja ranskaa, minkä lisäksi vielä hiukan arabiaa ja puolaakin. Paitsi eversti, Kari oli venäjän kielen maisteri ja kyberturvallisuuden tohtori. Lisäksi hänellä oli syventävät opinnot kansainvälisestä oikeudesta ja kandidaatin tutkinto arabian ja islamin tutkimuksesta. Reserviin siirryttyään vuonna 2017 Kari opetti tiedusteluanalyysiä ja hybridiuhkia Jyväskylän yliopistossa. Kari oli myös Puolustusvoimien edustajana muovaamassa Suomen tiedustelulakeja.

      FILOSOFIAN JA KYBERTURVALLISUUDEN TOHTORI! MIÄS EHTI MUUTTAAN KAIKEN! ILMAN HÄNTÄ EN YMMÄRTÄISI MISTÄÄN MITÄÄN! MAISTERI TOHTORI JA HYBRIDI ASIOIDEN ERITYIS OSAAMISEN YMMÄRRETTÄVYYDEN LAAJENTAMINEN NIIN NAPISSA ETTÄ TÄMÄ MAA MENETTI DALAI LAMAN/ TERÄSMIEHEN KALTAISEN VILLAPAITAISEN ERITTTEIIIIIIIIEIDEENNENENNNNNNNTÄRKEÄN MIEHEN!!!

      KARI TAKAISIN VAIKKA LUURANKONA!

    • Anonyymi

      Niin se on ikää tulee lisää ja molemmat läskeytyy.

    • Anonyymi

      Naiset osaa tän pelin valittavat seksittömyyttä vaikka seksiä olisi kuinka tarjolla.
      Seksittömyyden varjolla tai jonkun muun erehtyi väärään sänkyyn. Sain syytöksiä kuinka huono olen...miljoona muuta sanaa.
      Omassa suhteessani nainen oli valas ja kaikkeni koitin.
      Tunsin suurta helpotusta kun jännämies hänet nappasi.
      Nyt kouluttaudun ja kuntoilen olen tavannut myös ulkomaalaisen kauniin naisen.👍🏼

    • Anonyymi

      Halut hävis ku muija täytti 34v.ja mahamakkarat ja riipparit alko yrjöttään ,joten maksan nyt elaria yhdestä

    • Anonyymi

      Se on normaalia.

      Oletko tehnyt LESBOUS testin?

      Jos SCANIA kiihottaa enemmän kuin Toyota niin harkitse naiseen vaihtamista???

    • Anonyymi

      Hyvältä kuulostaa teilläkin.

    • Anonyymi

      Paskokaa tästä Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija

    • Anonyymi

      Normaali ilmiö. Se täytyy vain kestää.

    • Anonyymi

      Parin vaihto paras ratkaisu,saa katsoa kun kumpikin saa ja laukeaa,sitten kotiin ja nussimaan tuntuu omakin makealta molemmista.

    • Ovat varmaan jo eronneet.

    • Anonyymi

      Sano läskille että ”laihduta 40kg”

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe