Lähteekö nainen juomalla

Anonyymi

Miehen mukaan baarista?
Niin naiset miten on kun menet baariin niin lähdetkö viinaa juovan mukaan vai lähteko raittiin miehen mukaan?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyyl naine lähtee juomalla juu, parsuhteesta
      T. AA

      • Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla ☝️


    • Anonyymi

      Olen varmaan väärä nainen vastaamaan. En juurikaan käy baareissa ja vielä harvemmin lähden sieltä kenekään mukaan. Vastaan kuitenkin.

      Raittiita miehiä näkee harvemmin baareissa. Jos joku on siellä selvänä, niin hän on yleensä ratissa. Baarit ovat raittiille ihmisille yleensä aika ärsyttävä paikka. Humalaiset ihmiset eivät ole kauhean mukavaa seuraa.

      Juuri tästä syystä käyn harvoin baareissa. En nimittäin juurikaan juo. Voin otta lasin, ehkä kaksi, mutta en muista koska olin viimeksi humalassa. Jos olen baarissa, niin juttelen mieluiten samankaltaisten tyyppien kanssa. Känniset miehet ovat lähes rajastaan todella epämiellyttäviä. Varmasti naisetkin ovat, mutta en juuri kiinnitä huomiota naisiin.

      • Anonyymi

        Viinamies viihtyy baareissa ja on siellä kuin kotonaan. Kun käy baareissa tapaa helposti naisia ja löytää kumppanin.

        Raitis mies ei baareissa käy eikä siellä viihdy. Hän ei naisia tapaa eikä kumppania löydä koska oikeassa elämässä naisia tavataan vain baareissa. Lenkkipoluilla ja harrastuksissa tapaaminen on vain romanttista haihattelua.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies viihtyy baareissa ja on siellä kuin kotonaan. Kun käy baareissa tapaa helposti naisia ja löytää kumppanin.

        Raitis mies ei baareissa käy eikä siellä viihdy. Hän ei naisia tapaa eikä kumppania löydä koska oikeassa elämässä naisia tavataan vain baareissa. Lenkkipoluilla ja harrastuksissa tapaaminen on vain romanttista haihattelua.

        t. viinamies

        Lisäksi viinamies on tottunut siihen, että saattaa olla aamulla piimän näköistä mälli jugurttia housussa ja ryyppykaveri vieressä. On normaalia, että ryyppyillan jälkeen on pylly kipeä.

        T:Viinamies


    • Anonyymi

      Suomalaisten humala juominen ei ole juurikaan muuttunut 20 vuodessa.Baariin mennään juomaan kännnit ja etsimään seksi seuraa. Baarit on suosituin paikka tavata vastakkainen sukupuoli

    • Anonyymi

      Tavis miesten on vaikea päästä treffeille tinderin tai muun deittipalvelun kautta. Joten ne käy baareissa jossa heti voi jutella naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Olen kuullut että nainen kaunistuu juomalla. Ehkä hän myös lähtee baarista juomalla? 🤗

      • Anonyymi

        Juodessa aistit erityisesti näköaisti sumenee niin että pystyy jonkisortin kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Selvinpäinhän tuo tuntuu olevan helvetinmoisen kynnyksen takana ja vaikiaa. Ja aamulla se baarin kaunein/komein onkin jotain ihan muuta. Mut hei onpa kummiski saanut, jos ei muura, niin krapulan.


    • Anonyymi

      niin normaalit naiset lähtee mutta korkeastikoulutet ja korkeastikoulutetut tinderi tytöt ei lähde vaan käyttää myös itse alkoa ja huumeita ja tykkää bileistä ja juhlista ja matkustamisesta ulkomaille ja he viettää jännää elämää kun on jännänaisia eli siellä jännä missä rahaa huumeita alkoa pervoilua ja seksiä outoa

    • Anonyymi

      Baareissa en ole käynyt 10 vuoteen. Siellä kai käy teinejä pelkästään hakemassa kokemuksia naisista. Aika monet kuitenkin lähtee baarista yksin kotiin runkulle. Naiset tuskin on rohkeita tapaamaan miehiä selvänäkään, mielummin ovat yksin vaikka mies olis raitis.

    • Kunhan nainen on juonut tarpeeksi, niin huonosti erottaa onko mies niin juonut vai ei.

      Palstan naiset tietenkään eivät käy baareissa eivätkä varsinkaan ole koskaan kenenkään mukaan baarista lähteneet. Heiltä on asiaa turha kysyä.

    • Nainen lähtee kotiin tai mä naisen luokse joskus juomalla. kaksi kertaa käynyt.- ja nainen lähtee kotoa juomalla.. joka päivä.. liikaa. Kyllä nainen lähtee pois. Ei omia kokemuksia tästä mutta luulisin.

    • Anonyymi

      Juoman tarjoaminen naiselle on ainakin hyvä tapa iskeä.

    • Anonyymi

      Kerran olen lähtenyt naisen kanssa baarista ja nainen iski minut. Nainen halusi seksiä ja sanoi sen suoraan joten lähdin mukaan. Muuten en nuoruudessani saanut naista baarista mukaan vaikka satoja kertoja yritin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe