Lähteekö nainen juomalla

Anonyymi

Miehen mukaan baarista?
Niin naiset miten on kun menet baariin niin lähdetkö viinaa juovan mukaan vai lähteko raittiin miehen mukaan?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyyl naine lähtee juomalla juu, parsuhteesta
      T. AA

• Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla ☝️

• Anonyymi

Olen varmaan väärä nainen vastaamaan. En juurikaan käy baareissa ja vielä harvemmin lähden sieltä kenekään mukaan. Vastaan kuitenkin.

Raittiita miehiä näkee harvemmin baareissa. Jos joku on siellä selvänä, niin hän on yleensä ratissa. Baarit ovat raittiille ihmisille yleensä aika ärsyttävä paikka. Humalaiset ihmiset eivät ole kauhean mukavaa seuraa.

Juuri tästä syystä käyn harvoin baareissa. En nimittäin juurikaan juo. Voin otta lasin, ehkä kaksi, mutta en muista koska olin viimeksi humalassa. Jos olen baarissa, niin juttelen mieluiten samankaltaisten tyyppien kanssa. Känniset miehet ovat lähes rajastaan todella epämiellyttäviä. Varmasti naisetkin ovat, mutta en juuri kiinnitä huomiota naisiin.

• Anonyymi

Viinamies viihtyy baareissa ja on siellä kuin kotonaan. Kun käy baareissa tapaa helposti naisia ja löytää kumppanin.

Raitis mies ei baareissa käy eikä siellä viihdy. Hän ei naisia tapaa eikä kumppania löydä koska oikeassa elämässä naisia tavataan vain baareissa. Lenkkipoluilla ja harrastuksissa tapaaminen on vain romanttista haihattelua.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamies viihtyy baareissa ja on siellä kuin kotonaan. Kun käy baareissa tapaa helposti naisia ja löytää kumppanin.

Raitis mies ei baareissa käy eikä siellä viihdy. Hän ei naisia tapaa eikä kumppania löydä koska oikeassa elämässä naisia tavataan vain baareissa. Lenkkipoluilla ja harrastuksissa tapaaminen on vain romanttista haihattelua.

t. viinamies

Lisäksi viinamies on tottunut siihen, että saattaa olla aamulla piimän näköistä mälli jugurttia housussa ja ryyppykaveri vieressä. On normaalia, että ryyppyillan jälkeen on pylly kipeä.

T:Viinamies

• Anonyymi

Suomalaisten humala juominen ei ole juurikaan muuttunut 20 vuodessa.Baariin mennään juomaan kännnit ja etsimään seksi seuraa. Baarit on suosituin paikka tavata vastakkainen sukupuoli

• Anonyymi

Tavis miesten on vaikea päästä treffeille tinderin tai muun deittipalvelun kautta. Joten ne käy baareissa jossa heti voi jutella naisten kanssa.

• Anonyymi

Olen kuullut että nainen kaunistuu juomalla. Ehkä hän myös lähtee baarista juomalla? 🤗

• Anonyymi

Juodessa aistit erityisesti näköaisti sumenee niin että pystyy jonkisortin kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Selvinpäinhän tuo tuntuu olevan helvetinmoisen kynnyksen takana ja vaikiaa. Ja aamulla se baarin kaunein/komein onkin jotain ihan muuta. Mut hei onpa kummiski saanut, jos ei muura, niin krapulan.

• Anonyymi

niin normaalit naiset lähtee mutta korkeastikoulutet ja korkeastikoulutetut tinderi tytöt ei lähde vaan käyttää myös itse alkoa ja huumeita ja tykkää bileistä ja juhlista ja matkustamisesta ulkomaille ja he viettää jännää elämää kun on jännänaisia eli siellä jännä missä rahaa huumeita alkoa pervoilua ja seksiä outoa

• Anonyymi

Baareissa en ole käynyt 10 vuoteen. Siellä kai käy teinejä pelkästään hakemassa kokemuksia naisista. Aika monet kuitenkin lähtee baarista yksin kotiin runkulle. Naiset tuskin on rohkeita tapaamaan miehiä selvänäkään, mielummin ovat yksin vaikka mies olis raitis.

• Kunhan nainen on juonut tarpeeksi, niin huonosti erottaa onko mies niin juonut vai ei.

Palstan naiset tietenkään eivät käy baareissa eivätkä varsinkaan ole koskaan kenenkään mukaan baarista lähteneet. Heiltä on asiaa turha kysyä.

• Nainen lähtee kotiin tai mä naisen luokse joskus juomalla. kaksi kertaa käynyt.- ja nainen lähtee kotoa juomalla.. joka päivä.. liikaa. Kyllä nainen lähtee pois. Ei omia kokemuksia tästä mutta luulisin.

• Anonyymi

Juoman tarjoaminen naiselle on ainakin hyvä tapa iskeä.

• Anonyymi

Kerran olen lähtenyt naisen kanssa baarista ja nainen iski minut. Nainen halusi seksiä ja sanoi sen suoraan joten lähdin mukaan. Muuten en nuoruudessani saanut naista baarista mukaan vaikka satoja kertoja yritin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3301
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2510
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      32
      2318
    6. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      2267
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2070
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1981
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36