Miksei ole wuppis tästä vaahdonnut?

81

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mulla ole tapana vaahtoilla. Jätän semmoset puuhat teille..tekijä ilmeisesti mamu, koska muutoin olisit vaiti, tai syyttöäsit lasta, kuten siinä 14- vuotiaan raiskauksen kohdalla,.Tai sinä et siinä kai ollut, mutta hengenheimolaises.

• Joo, tyypilliseen tapaasdi heittelet ilmaan tuollaisia epämääräisiä syytöksiä joilla ei ole mitänä todellisuuspohjaa, usein vieläpä tuntuu että minä olen melkeinpä ainoa palstalla valtiksen lisäksi jota lasten hyvinvointi kiinnostaa. Suvakkeja kiinnostaa vähiten.

• Kyseessä oli monikulttuurinen kohtaaminen, joten Wuppis kohauttaa olkiaan.

• Minä olenkin huolissani wuppiksen arvopohjien jatkuvista yhteentörmäyksistä vai onko se niin että aina kun tulee arvopohjaristiriita että kohautetaan vain olkia ja jäädään odottamaan sopivampaa uutista? Kun näin maalaisjärjellä ajatellen kuitenkin uhri on aina uhri riippumatta siitä mitä wuppiksen muut korkeat arvot sanovat niin tuntuu että se on melkoisen musertavaa kun ne omat arvot on jatkuvasti ristiriidassa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Minä olenkin huolissani wuppiksen arvopohjien jatkuvista yhteentörmäyksistä vai onko se niin että aina kun tulee arvopohjaristiriita että kohautetaan vain olkia ja jäädään odottamaan sopivampaa uutista? Kun näin maalaisjärjellä ajatellen kuitenkin uhri on aina uhri riippumatta siitä mitä wuppiksen muut korkeat arvot sanovat niin tuntuu että se on melkoisen musertavaa kun ne omat arvot on jatkuvasti ristiriidassa.

Itse asiassa kyse ei edes ole arvojen yhteen tärmäyksestä; Wuppis diggaa islamia, jonka kulmakivi on lapsiavioliitot. Jos kyseessä on islam, se on ihanan monikulttuurista. Jos kyseessä on Putkonen, kyse on pedofiliasta.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Minä olenkin huolissani wuppiksen arvopohjien jatkuvista yhteentörmäyksistä vai onko se niin että aina kun tulee arvopohjaristiriita että kohautetaan vain olkia ja jäädään odottamaan sopivampaa uutista? Kun näin maalaisjärjellä ajatellen kuitenkin uhri on aina uhri riippumatta siitä mitä wuppiksen muut korkeat arvot sanovat niin tuntuu että se on melkoisen musertavaa kun ne omat arvot on jatkuvasti ristiriidassa.

Höpöhöpö..olkiukkojen rakentelija.

No voi witt...kun ei pysy kirjautuneena.

Terkuin: arvaa kuka..😄

• Mitä sinä teit?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitä sinä teit?

Tekijän kulttuuritaustasta riippumatta tuomitsen teon jyrkästi. Kun viestitetään teon olevan ihan okei tekijän ollessa muslimi, tällaiset teot ovat jatkossa yhä todennäköisempiä.

• Partakaweri kirjoitti:

Tekijän kulttuuritaustasta riippumatta tuomitsen teon jyrkästi. Kun viestitetään teon olevan ihan okei tekijän ollessa muslimi, tällaiset teot ovat jatkossa yhä todennäköisempiä.

Kuka vittu semmosta on viestitellyt?

Te itse olkiukkoilette!

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuka vittu semmosta on viestitellyt?

Te itse olkiukkoilette!

Itse annat teolle hiljaisen hyväksynnän. Jos tekijä olisi Putkonen, olit ihan vaahdossa.

• Partakaweri kirjoitti:

Itse annat teolle hiljaisen hyväksynnän. Jos tekijä olisi Putkonen, olit ihan vaahdossa.

Sinä ja muut persukit annatte hyväksyntänne esim tuossa mun linkkaamassa valmenta-jutussa..

Siis oikeasti hyväksyntänne.

Mä olen aina tuominnut kaikki raiskaukset. Kaikki.

• Partakaweri kirjoitti:

Sun mielestähän putkonen saa raiskata lapsia niin paljon kuin se haluaa, ilman tuomiota.

Sitä mieltä on Partakaweri ja Harmis.

Ei ne välitä tippaakaan lapsista. Hyi, menkää telakoitumaan toisiinne.

( osaa muutkin leikkiä persukkien vauvamaisilla säännöillä.)

• Wwuwuw kirjoitti:

Sinä ja muut persukit annatte hyväksyntänne esim tuossa mun linkkaamassa valmenta-jutussa..

Siis oikeasti hyväksyntänne.

Mä olen aina tuominnut kaikki raiskaukset. Kaikki.

Paitsi että tämä sama keskustelu käydään aina läpi, jos tekijä on muslimi. Korkeintaan tenttaamalla irtoaa joku poikkisana.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sun mielestähän putkonen saa raiskata lapsia niin paljon kuin se haluaa, ilman tuomiota.

Sitä mieltä on Partakaweri ja Harmis.

Ei ne välitä tippaakaan lapsista. Hyi, menkää telakoitumaan toisiinne.

( osaa muutkin leikkiä persukkien vauvamaisilla säännöillä.)

Anteeksi mutta nauroin lapsellisuudellesi.

• Partakaweri kirjoitti:

Paitsi että tämä sama keskustelu käydään aina läpi, jos tekijä on muslimi. Korkeintaan tenttaamalla irtoaa joku poikkisana.

Ei kai nyt kenenkään erikseen tarvitse mainita tuomitsevansa jokaisen raiskauksen ja hyväksikäytön kun sellainen uutinen jossain tulee eteen?

Minkä takia sä hyväksyt sen, että valkoinen suomimies saa raiskata lapsen? Miksi? Kerro? On lukemattomia tapauksia mihin et ole ottanut kantaa..

Nuijat.

• Partakaweri kirjoitti:

Anteeksi mutta nauroin lapsellisuudellesi.

No, katsos joskus paras opetus on, kun laskeutuu samalle tasolle..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kai nyt kenenkään erikseen tarvitse mainita tuomitsevansa jokaisen raiskauksen ja hyväksikäytön kun sellainen uutinen jossain tulee eteen?

Minkä takia sä hyväksyt sen, että valkoinen suomimies saa raiskata lapsen? Miksi? Kerro? On lukemattomia tapauksia mihin et ole ottanut kantaa..

Nuijat.

Sinä yrität nyt poiketa aiheesta. Vastaa tähän: Miksi muslimin tekemä raiskaus on hyväksyttävämpää kuin suomalaisen?

• Wwuwuw kirjoitti:

No, katsos joskus paras opetus on, kun laskeutuu samalle tasolle..

Sulla on nyt ihan omat tasot menossa :p

• Partakaweri kirjoitti:

Sinä yrität nyt poiketa aiheesta. Vastaa tähän: Miksi muslimin tekemä raiskaus on hyväksyttävämpää kuin suomalaisen?

Ei wit.. Oletkohan sä oikeasti vajakki?

Tai säkin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei wit.. Oletkohan sä oikeasti vajakki?

Tai säkin..

Hähää, ai että oli hyvä vääntö. Wuppista ärsyttää. Lälläspöö :p

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Nuijat.

No miksi et tee ikinä aloituksia näistä maahanmuuttajien rikoksista? Eikö vain kiinnosta?

• Partakaweri kirjoitti:

Ööö..ei ollut.

Katselen tässä samalla South parkia Paramountilta..

Vajukki☝️

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi et tee ikinä aloituksia näistä maahanmuuttajien rikoksista? Eikö vain kiinnosta?

Mikset itse suomiukkojen? Siis niin että myös tuomitsisit ne rikokset tekijän mukaan.

• Partakaweri kirjoitti:

Onko sun toinen nikkis muuten Ätmi sanoo..tjsp?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko sun toinen nikkis muuten Ätmi sanoo..tjsp?

Käytän aina vain yhtä nikkiä kerralla. Muutenkin tulee niin harvoin täällä käytyä, etten viitsisi useampaa nikkiä pitää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ööö..ei ollut.

Katselen tässä samalla South parkia Paramountilta..

Vajukki☝️

No voi räkä.

South Park on kyllä hyvä 👍

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mikset itse suomiukkojen? Siis niin että myös tuomitsisit ne rikokset tekijän mukaan.

Minä kysyin nyt sinulta. Käännätkö useinkin kaikki kiusalliset aiheet muiden niskoille?

• Siis mitä tästä pitäisi kenenkään vaahdota?

Ensinnäkin minä laittaisin syytteeseen 12 vuotiaan vanhemmat heitteellejätöstä. Miten tuonikäinen voi päästää 19 vuotiaan kotiin nukkumaan?

Toi 19 vuotias kollikin on ihan pentu vielä, vaikka oliskin täysikäinen. Senkin kaverin vanhemmat voisi vähän miettiä, vaikkeivät vastaa kaverin tekosista...

Hyvä toisaalta, että lakityypitkin alkaa jakamaan vastuuta nuorillekin. Tuskimpa tuon tytön kokemukset muuttuu mihinkään olipa pojan tuomio mikä tahaansa... mutta hänrn on otettava vastuunsa tuosta hommasta silti. Kummankin....

Hyvä esimerkki kertoa lapsille...😊👌 Että ei näin...

• Joo no tyttö oli karkumatkalla koulukodista, tuo "19-vuotias" todennäköisesti likempänä kolmikymppistä ja kollin vanhemmat lienee jossain lähi-idässä. Äinoa mikä tuon olisi estänyt olisi se kollia ei olisi tänne päästetty mutta semmoinenhan ei wuppiksen eikä sunkaan arvopohjaan sovi.

Joo no tyttö oli karkumatkalla koulukodista, tuo "19-vuotias" todennäköisesti likempänä kolmikymppistä ja kollin vanhemmat lienee jossain lähi-idässä. Äinoa mikä tuon olisi estänyt olisi se kollia ei olisi tänne päästetty mutta semmoinenhan ei wuppiksen eikä sunkaan arvopohjaan sovi.

Tyttö nyt söhläisi elämänsä ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa oman näköisekseen, joten tuskin tapahtuneella mitään suurempaa vaikutusta on. Kuten Disse sanoo, jokaisen on otettava vastuu elämästään.

Ei tässä patriarkaatti ehdi joka paikkaan jotain "kiva elämä kaikille" projektia ylläpitämään.

Joo no tyttö oli karkumatkalla koulukodista, tuo "19-vuotias" todennäköisesti likempänä kolmikymppistä ja kollin vanhemmat lienee jossain lähi-idässä. Äinoa mikä tuon olisi estänyt olisi se kollia ei olisi tänne päästetty mutta semmoinenhan ei wuppiksen eikä sunkaan arvopohjaan sovi.

No onko se parempi sössiä siiten suomalaistaustaisen töljäkkeen kanssa oma elämä?

Ei muuta lopputulosta...

Enemmän vaan näitä esimerkkejä julkisesti läpikäytävä, että tälläiset ei jäis puhumattomiks ja läpikäymättömiks ”tabuinsi”.

• scrg kirjoitti:

Tyttö nyt söhläisi elämänsä ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa oman näköisekseen, joten tuskin tapahtuneella mitään suurempaa vaikutusta on. Kuten Disse sanoo, jokaisen on otettava vastuu elämästään.

Ei tässä patriarkaatti ehdi joka paikkaan jotain "kiva elämä kaikille" projektia ylläpitämään.

No joo, tuo lienee totta mutta minä olen niin naiivi että ajattelen yhteiskunnan velvollisuuden olevan ainakin edes yrittää huolehtia ettei tuollaisia pääsisi tapahtumaan.

• Disse kirjoitti:

No onko se parempi sössiä siiten suomalaistaustaisen töljäkkeen kanssa oma elämä?

Ei muuta lopputulosta...

Enemmän vaan näitä esimerkkejä julkisesti läpikäytävä, että tälläiset ei jäis puhumattomiks ja läpikäymättömiks ”tabuinsi”.

Ehkäpä suomalaistaustainen töljäke jo ihan kulttuuritaustansa vuoksi voisi ajatella että lapsi on lapsi eikä tuota olisi tapahtunut jos olisi mennyt töljäkkeelle yöksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkäpä suomalaistaustainen töljäke jo ihan kulttuuritaustansa vuoksi voisi ajatella että lapsi on lapsi eikä tuota olisi tapahtunut jos olisi mennyt töljäkkeelle yöksi.

Kyllä suomalaisissakin esiteineistä kiihottuvia töljäkkeitä piisaa. Tältäkin palstalta vähän väliä saa lukea, kuinka kirjoittaja pitää 12-vuotiaita sopivina seksileluina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä suomalaisissakin esiteineistä kiihottuvia töljäkkeitä piisaa. Tältäkin palstalta vähän väliä saa lukea, kuinka kirjoittaja pitää 12-vuotiaita sopivina seksileluina.

No voin kertoa että kuitenkaan suurimman osan suomalaistaustaisia miehiä mielestä se ei ole sopivaa, väittäisin että yli 99% reilusti ajattelee niin mutta taas jos tulee semmoisesta kulttuurista jossa lapsivaimot ovat ihan hyväksyttyjä ei välttämättä ajattele niin ja minusta aika kummallista että suvaitsevaiset piirit eivät tuota(kaan) seikkaa yhtään huomioineen welcome-refugees kiimassaan, on kuitenkin muistettava että ne on nuo uhrilapset jotka sen kiiman hinnan maksavat.

No joo, tuo lienee totta mutta minä olen niin naiivi että ajattelen yhteiskunnan velvollisuuden olevan ainakin edes yrittää huolehtia ettei tuollaisia pääsisi tapahtumaan.

Murhainfosta lainattuna:

"Tytön mukaan mies ilmaisi, että juomia vastaan hänen pitää harrastaa seksiä miehen kanssa, mihin tyttö oli vastannut myöntävästi. Esitutkinnassa uhri kertoi, että hänen kaverinsa oli aiemmin suostunut seksiin saadakseen alkoholia itselleen ja uhrille ja siksi se oli hänelle ”semi tuttu kuvio”. "

Semi tuttu kuvio viittaa mielestäni että lapsen näkökulmasta hommassa ei ollut mitään erityistä pahaa ja musulmaaninäkökulmasta voisin ymmärtää että toinen on kuvitellut tulleensa maanpäälliseen melkein paratiisiin, jossa seitsemän melkein neitsyttä saa melkein ilmaiseksi.

Enemmistön tahto on ollut, että yhteiskunta huolehtii ensin niistä, jotka tulee apua pyytämään. Joten Aghaa ei voinut pitää rajojen ulkopuolella. Toinen estävä keino olisi kenties ollut että joku aikuinen olisi antanut Aghalle pillua, mutta kun siihen ei yhteiskunta kykene, vaan jonkun aikuisen naisen pitäisi kunnostautua.

Tarvittaisiin sellainen pride-kulkue, jossa naiset voisivat mainostaa antaneensa säälipillua potentiaalisesti yhteiskuntarauhaa uhkaaville kulttuurin, uskonnon tai ihonvärin vuoksi syrjityille miehille.

No eipä tunnu tämä kulttuuri poistavan töljekeitä kunnolla... Että en laskis senkään varaan.... Aina parempi on on opettaa nuoria ottamaan vastuu jo varhaisessa vaiheessa itsestään.... Mutta ei näitä silti voi estää... Ei ikinä.... Ihminen kun on kyseessä...

Mutta paremmin vois näistä tapauksista kumpikin päästä jatkamaan, niin ettei koko loppuelämä menis päin peetä...

• Disse kirjoitti:

Ei muuta lopputulosta...

Luuletko että Harmis olis silloin aloitusta tänne laittanu? Tai jos olisikin, niin syy olisi silloin sen tytön.

Kyllä on ihan oikein, että tekijä tuomitaan ja taustastaan riippumatta, myös kantikset.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi niistä..
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16109976/valmentaja-soi-kuormasta

En yhtään ihmettelisi että tuosta keskustelusta löytyisi samoja naamoja kuin mitä nyt ollaan tuomitsemassa..Yksi persukkihan siinä tosin omalla nimimerkillään onkin..

No voin kertoa että kuitenkaan suurimman osan suomalaistaustaisia miehiä mielestä se ei ole sopivaa, väittäisin että yli 99% reilusti ajattelee niin mutta taas jos tulee semmoisesta kulttuurista jossa lapsivaimot ovat ihan hyväksyttyjä ei välttämättä ajattele niin ja minusta aika kummallista että suvaitsevaiset piirit eivät tuota(kaan) seikkaa yhtään huomioineen welcome-refugees kiimassaan, on kuitenkin muistettava että ne on nuo uhrilapset jotka sen kiiman hinnan maksavat.

Kyllä lasten raiskailu esim lestadiolaisten piireissä on ihan ook.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä lasten raiskailu esim lestadiolaisten piireissä on ihan ook.

Aiemmin ehdotin, että annettaisiin poliisille valtuudet esiintyä netissä lapsen profiililla ja jos siellä aikuiset miehet alkavat lähettämään kikkelikuvia, tai ehdottelemaan seksiä, annetaan niistä tuomiot aivan kuten jos kyseessä olisi ollut oikea lapsi.

Ei oikein lämmetty ajatukselle, kun niinniin tuota ja tuota..eijei..

• Wwuwuw kirjoitti:

Luuletko että Harmis olis silloin aloitusta tänne laittanu? Tai jos olisikin, niin syy olisi silloin sen tytön.

Kyllä on ihan oikein, että tekijä tuomitaan ja taustastaan riippumatta, myös kantikset.

No ainahan Harmiksella on jokin vääntöhomma kyseessä, kun se tänne jotain laittaa, tosin niin sullakin. :oD

Tuomio on ihan jees, se voi opettaa poikaa, mutta miten tytöt vois oppia hölmöilemättä? Millään lailla et voi estää tälläistä oikeastaan.... Se on minusta paskinta näissä....

• Disse kirjoitti:

No ainahan Harmiksella on jokin vääntöhomma kyseessä, kun se tänne jotain laittaa, tosin niin sullakin. :oD

Tuomio on ihan jees, se voi opettaa poikaa, mutta miten tytöt vois oppia hölmöilemättä? Millään lailla et voi estää tälläistä oikeastaan.... Se on minusta paskinta näissä....

Mikäs se yksi juttu oli taannoin, jossa joku pedari oli käyttänyt poikia hyväkseen antamalla alkoholia jts..

• Wwuwuw kirjoitti:

Aiemmin ehdotin, että annettaisiin poliisille valtuudet esiintyä netissä lapsen profiililla ja jos siellä aikuiset miehet alkavat lähettämään kikkelikuvia, tai ehdottelemaan seksiä, annetaan niistä tuomiot aivan kuten jos kyseessä olisi ollut oikea lapsi.

Ei oikein lämmetty ajatukselle, kun niinniin tuota ja tuota..eijei..

Minustakin ois hyvä tehdä pistokkaita netissä ja alkaa pistää sitten noita tuloksia julkisuuteen. Siinä vois porukka vähän alkaa miettimään... Minusta tuntuu, että moni äijä ei oikeasti tajua edes mistä on kyse.... Eikä kyse ole edes mistään erikoisemmasta lapsiinsekaantujasta vain...tuossa valmentajahommassakin sillä oli ihan oma vaimo...

Jotenkin vaan täytyy sanoa, että meillä joillain kaksilahkeisilla ei ole ihan kaikki empatia/sympatiasolut käytössä...en käsitä sitä....

Onko se joku tunteiden käsittelyvamma jo lapsuudesta lähtien tms??? :o/

• Wwuwuw kirjoitti:

Taisi olla tämä?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-valitti-tupakkaa-ja-alkoholia-alaikaisille-pojille-houkutteli-asuntoon-ja-kaytti-hyvaksi/7616374#gs.fd2oi8

Joo. Tuli mieleen tuostakin yks juttu, mikä mua mietityttää.... jossain oli juttu, missä miehiltä kyseltiin seksuaalisesta käyttäytymisestä tms. Niin moni sanoi harrastaneensa seksiä miehen kanssa, mutta että ovat heteroja...
        Siis jumalatonta itsensä kieltämistä ja sitten tulee näitä älyyttömyyksiä....mennään sellaisiin käsiks, jotka eivät ymmärrä mitään seksuaalisuudesta tms...

Miesten identiteetit on monella siis ihan miten sattuu? Ja sehän on kauhea isku maskuliinisuudelle...

Kyllähän nää muakin täällä palstalla pommittaa, kun en noudata "kaavaa"..... :oD

• Disse kirjoitti:

Minustakin ois hyvä tehdä pistokkaita netissä ja alkaa pistää sitten noita tuloksia julkisuuteen. Siinä vois porukka vähän alkaa miettimään... Minusta tuntuu, että moni äijä ei oikeasti tajua edes mistä on kyse.... Eikä kyse ole edes mistään erikoisemmasta lapsiinsekaantujasta vain...tuossa valmentajahommassakin sillä oli ihan oma vaimo...

Jotenkin vaan täytyy sanoa, että meillä joillain kaksilahkeisilla ei ole ihan kaikki empatia/sympatiasolut käytössä...en käsitä sitä....

Onko se joku tunteiden käsittelyvamma jo lapsuudesta lähtien tms??? :o/

Katoin muuten kerran jotain dokkaria: lapsiaan myyvät äidit, taisi olla nimi..

No, siinä maailman toisella puolen nettiyhteyksien päässä olevat pedarit rahaa vastaan käskivät lapsia esim sytytettävän tuleen yms "kivaa".

Miten muutenkaan noita saa kiinni ennen tekoja kuin feikkiprofiileilla?

Ps. Myös ne filippiiniläiset, afrikkalaiset jne lapset ovat lapsia. Persukeille muistutus.

• Wwuwuw kirjoitti:

Katoin muuten kerran jotain dokkaria: lapsiaan myyvät äidit, taisi olla nimi..

No, siinä maailman toisella puolen nettiyhteyksien päässä olevat pedarit rahaa vastaan käskivät lapsia esim sytytettävän tuleen yms "kivaa".

Miten muutenkaan noita saa kiinni ennen tekoja kuin feikkiprofiileilla?

Ps. Myös ne filippiiniläiset, afrikkalaiset jne lapset ovat lapsia. Persukeille muistutus.

Nää on paskoja juttuja kaikkinensa....

En taija enää edes näihin puuttua...tätä enempää....

• scrg kirjoitti:

Oon samaa mieltä tuosta, että tyttö tai jotkut tytöt söhlää elämäänsä ja joutuu ongelmiin uutisen kaltaisin aihein, hölmöyttään ja yhtälailla kenen kanssa tahansa kun on sama asetelma.

Seksillä vastineeksi jostain. Sitä samaa on tytöt tai osa tytöistä harrastanut kautta aikain.. Jo paljon ennen mamuja.

• Disse kirjoitti:

Joo. Tuli mieleen tuostakin yks juttu, mikä mua mietityttää.... jossain oli juttu, missä miehiltä kyseltiin seksuaalisesta käyttäytymisestä tms. Niin moni sanoi harrastaneensa seksiä miehen kanssa, mutta että ovat heteroja...
        Siis jumalatonta itsensä kieltämistä ja sitten tulee näitä älyyttömyyksiä....mennään sellaisiin käsiks, jotka eivät ymmärrä mitään seksuaalisuudesta tms...

Miesten identiteetit on monella siis ihan miten sattuu? Ja sehän on kauhea isku maskuliinisuudelle...

Kyllähän nää muakin täällä palstalla pommittaa, kun en noudata "kaavaa"..... :oD

Mikään hetero ei ole, jos seksiä harrastaa samaa sukupuolta olevan. Ees kokeilee, niin täytyy olla bisseli taipumuksia.

• Helmiina kirjoitti:

Mikään hetero ei ole, jos seksiä harrastaa samaa sukupuolta olevan. Ees kokeilee, niin täytyy olla bisseli taipumuksia.

Niinpä.... Mutta se on kuin jokin paha vaate tai kuten ennenvanhaan alkon kassi....oli noloa viedä siinä mitään mihinkään... :oD

Ihan älytöntä...Ihan kun pikkupennut, jotka menee piiloon laittamalla vaan kädet omien silmiensä eteen... :oD

• Disse kirjoitti:

Niinpä.... Mutta se on kuin jokin paha vaate tai kuten ennenvanhaan alkon kassi....oli noloa viedä siinä mitään mihinkään... :oD

Ihan älytöntä...Ihan kun pikkupennut, jotka menee piiloon laittamalla vaan kädet omien silmiensä eteen... :oD

Niih, miksei vaan voi myöntää mitä on.. Mikä kiinnostaa. Jos nyt on seksuaalisesti utelias, niin on.. Homoilu voi kiinnostaa kokeilla, muttei ehkä ookkaan oma juttu.

Mutta ei sitä halua sytytä mikään jos ei tunne vetoa toiseen. Voi tuntea vetoa persoonaan tai voi tuntea vetoa vain kroppaan...

Anyway kun kaksi saman merkkistä harrastaa seksiä, sille on syystä keksitty termi joka kuvaa sitä. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Niih, miksei vaan voi myöntää mitä on.. Mikä kiinnostaa. Jos nyt on seksuaalisesti utelias, niin on.. Homoilu voi kiinnostaa kokeilla, muttei ehkä ookkaan oma juttu.

Mutta ei sitä halua sytytä mikään jos ei tunne vetoa toiseen. Voi tuntea vetoa persoonaan tai voi tuntea vetoa vain kroppaan...

Anyway kun kaksi saman merkkistä harrastaa seksiä, sille on syystä keksitty termi joka kuvaa sitä. 😃

No vaikea tietenkään sanoa, kun itse voisin ihan hyvin sen myöntää. Jotenkin mulle tulee vaan väkisin mieleen se, että se olisi jotenkin sen oman identiteetin takia suotavampaa olla se hetero... Ehkä se voi olla sitä maskuliiinisuuden pönkittämistä tms...koska maskuliininen mies on vain hetero monen miehen mielestä...niin silloin oma bi-seksuaalisuus vaikka voisi tuntua epämaskuliinisena ja pudottaisi pohjan myös omalta identiteetiltä muutenkin....eli lakaistaan asia maton alle, eikä mietitä... :oD

Villi veikkaus...

Mähän mietin esimerkiksi itse, että jos olisin vaikka sellainen jonkinlainen demiseksuaali, niin minunkinhan on oikeasti vaikea sitä erottaa itsestäni, koska mut on seksuaalisesti kasvatettu tuohon perusheteroseksuaalimaailmaan... Mallit ja kaikki on olleet sellaisesta... Ihan mielenkiintoista...

• Disse kirjoitti:

No vaikea tietenkään sanoa, kun itse voisin ihan hyvin sen myöntää. Jotenkin mulle tulee vaan väkisin mieleen se, että se olisi jotenkin sen oman identiteetin takia suotavampaa olla se hetero... Ehkä se voi olla sitä maskuliiinisuuden pönkittämistä tms...koska maskuliininen mies on vain hetero monen miehen mielestä...niin silloin oma bi-seksuaalisuus vaikka voisi tuntua epämaskuliinisena ja pudottaisi pohjan myös omalta identiteetiltä muutenkin....eli lakaistaan asia maton alle, eikä mietitä... :oD

Villi veikkaus...

Mähän mietin esimerkiksi itse, että jos olisin vaikka sellainen jonkinlainen demiseksuaali, niin minunkinhan on oikeasti vaikea sitä erottaa itsestäni, koska mut on seksuaalisesti kasvatettu tuohon perusheteroseksuaalimaailmaan... Mallit ja kaikki on olleet sellaisesta... Ihan mielenkiintoista...

Voi olla noinkin ja sitten pelottaa miten muut suhtautuu jos tietää... Skenaariot pyörii mielessä.

Kaitpa se oma lähiporukkakin vaikuttaa vähän mitä ihminen tuo julki mitä ei. 😌

Itelle taas kaikista helpointa on olla justiinsa kuin avoin kirja, kelpaa tai ei... Lähimmät hyväksyy vaikka mutiseekin. Muiden hyväksyntä taas ei hirveesti liikuta.

Nii miesten demiseksuaalisuuskin lienee tabu? Ihan kun miehen pitäs olla joku himonussija joka tökkii kaikkea mikä liikkuu, tunteettomasti... 😜

Ja vitut tartte. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Voi olla noinkin ja sitten pelottaa miten muut suhtautuu jos tietää... Skenaariot pyörii mielessä.

Itelle taas kaikista helpointa on olla justiinsa kuin avoin kirja, kelpaa tai ei... Lähimmät hyväksyy vaikka mutiseekin. Muiden hyväksyntä taas ei hirveesti liikuta.

Nii miesten demiseksuaalisuuskin lienee tabu? Ihan kun miehen pitäs olla joku himonussija joka tökkii kaikkea mikä liikkuu, tunteettomasti... 😜

Ja vitut tartte. 😃

Miks muutenkaan naiset mielletään heikoiksi höppänöiksi ja miehet vahvoiksi mutta himojensa orjiksi? Ihan kun aivot puuttus, eikä mitenkään kykene kumpikaan muuhun. 😝🤣

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Murhainfosta lainattuna:

"Tytön mukaan mies ilmaisi, että juomia vastaan hänen pitää harrastaa seksiä miehen kanssa, mihin tyttö oli vastannut myöntävästi. Esitutkinnassa uhri kertoi, että hänen kaverinsa oli aiemmin suostunut seksiin saadakseen alkoholia itselleen ja uhrille ja siksi se oli hänelle ”semi tuttu kuvio”. "

Semi tuttu kuvio viittaa mielestäni että lapsen näkökulmasta hommassa ei ollut mitään erityistä pahaa ja musulmaaninäkökulmasta voisin ymmärtää että toinen on kuvitellut tulleensa maanpäälliseen melkein paratiisiin, jossa seitsemän melkein neitsyttä saa melkein ilmaiseksi.

Enemmistön tahto on ollut, että yhteiskunta huolehtii ensin niistä, jotka tulee apua pyytämään. Joten Aghaa ei voinut pitää rajojen ulkopuolella. Toinen estävä keino olisi kenties ollut että joku aikuinen olisi antanut Aghalle pillua, mutta kun siihen ei yhteiskunta kykene, vaan jonkun aikuisen naisen pitäisi kunnostautua.

Tarvittaisiin sellainen pride-kulkue, jossa naiset voisivat mainostaa antaneensa säälipillua potentiaalisesti yhteiskuntarauhaa uhkaaville kulttuurin, uskonnon tai ihonvärin vuoksi syrjityille miehille.

Meidän omat incelit tälläkin palstalla ovat myös usein itselleen sitä säälipillua vaatimassa uhkailemalla yhteiskuntarauhaa.

• Helmiina kirjoitti:

Ja vitut tartte. 😃

No siis onhan ne vastanneet kyselyyn, että ovat harrastaneet miehen kanssa seksiä, mutta eivät silti pidä itseään bi-seksuaalina....että ei se siitä pelosta kiinni ole...tai häpeästä, vaan ihan siitä, että ei hyväksytä sitä itselle... Sehän siinä onkin se juttu....

No miehen demiseksuaalisuus on varmaan varsinkin tälläisessä kulttuurissa vaikea tunnistaa ja tunnustaakin.... Oikeastaan mä oon vasta tässä hiljattain sitä ruvennut miettii, kun nyt on tässä ollut tämä hetki, ettei oikein ole innokkuutta katsella mitään hameväen edustajia sillä silmällä....ja sit alkaa palailla mieleen taas ne entisetkin suhteet.... Ehkä niihin meni kuitenkin vähän väärällä ajatuksella itsestään....

Joo, en mä tarvii mikään himonussija olla, vaikka kyllä mä seksistä pidänkin... Minusta vaan siinä on jotain juttuja, mitkä mulle on helkutin tärkeitä... :o)

• Disse kirjoitti:

No siis onhan ne vastanneet kyselyyn, että ovat harrastaneet miehen kanssa seksiä, mutta eivät silti pidä itseään bi-seksuaalina....että ei se siitä pelosta kiinni ole...tai häpeästä, vaan ihan siitä, että ei hyväksytä sitä itselle... Sehän siinä onkin se juttu....

No miehen demiseksuaalisuus on varmaan varsinkin tälläisessä kulttuurissa vaikea tunnistaa ja tunnustaakin.... Oikeastaan mä oon vasta tässä hiljattain sitä ruvennut miettii, kun nyt on tässä ollut tämä hetki, ettei oikein ole innokkuutta katsella mitään hameväen edustajia sillä silmällä....ja sit alkaa palailla mieleen taas ne entisetkin suhteet.... Ehkä niihin meni kuitenkin vähän väärällä ajatuksella itsestään....

Joo, en mä tarvii mikään himonussija olla, vaikka kyllä mä seksistä pidänkin... Minusta vaan siinä on jotain juttuja, mitkä mulle on helkutin tärkeitä... :o)

Miksei hyväksytä? Onko se kuitenkin muitten kautta elämistä, sekin ettei hyväksy? Onko se oma halu niin pelottava tjn? Ehkä he osais kertoa tai sitten ei. 😃

On kai se nyt vaikeeta tässä kulttuurissa, missä miehen itkeminen on joku helvetin häpeän paikka. Vaikka kuinka itkettäs, niin ei perkele saa itkeä kun on mies. Ihan helvetin typerää! 🙈

Kai nyt miehellä saa olla tunne ja tunteita siinä missä naisellekin ne sallitaan ja vaikkei sallittas, niin ne on mitä on.

Me ihmiset reagoidaan erilailla ärsykkeisiin. Yhtälailla seksuaalisuus on ärsykkeistä riippuvainen. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Miksei hyväksytä? Onko se kuitenkin muitten kautta elämistä, sekin ettei hyväksy? Onko se oma halu niin pelottava tjn? Ehkä he osais kertoa tai sitten ei. 😃

On kai se nyt vaikeeta tässä kulttuurissa, missä miehen itkeminen on joku helvetin häpeän paikka. Vaikka kuinka itkettäs, niin ei perkele saa itkeä kun on mies. Ihan helvetin typerää! 🙈

Kai nyt miehellä saa olla tunne ja tunteita siinä missä naisellekin ne sallitaan ja vaikkei sallittas, niin ne on mitä on.

Me ihmiset reagoidaan erilailla ärsykkeisiin. Yhtälailla seksuaalisuus on ärsykkeistä riippuvainen. 😃

No siis tuohon mun on vaikea vastata, mutta siks mä luulenkin, että sellaisen toksisen maskuliinisuuden rooli on vahva.... Kaikki muu paitsi heterous nähdään heikkoutena...
        Mietippäs vaikka näitä palstalla vaikuttavia tyyppejä...vaikka välis... sen pitää jankata, että mä oon nainen, kun en kirjoita täällä kuten stereotyyppiset miehet... Mä uskon, että se on ihan tosissaan. Monella miehellä täällä on ihan tuska, jopa hermostuvat mulle, kun en olekaan joissain asioissa samaa mieltä...sitten olenkin nainen...ja heikompi täten heidän silmissään. Tai homo, transsu tai mikä tahansa muu kuin mies. :oD

No toi itku nyt on kanssa vähän vanhaa perua, mutta on se vaikeaa monelle naisellekin... se on myös heikkouden merkki ja jonkinlainen pelkotila, että kontrolli häviää....

Saa tietysti olla miehilläkin, mutta miehet ei vaan osaa kaikki niitä käsitellä oikein...ei siis ollenkaan. On ne tunteet, mutta sitten ne tulee ulos vaikka vihana, katkeruutena ja ties minkälaisena...väkivaltana...

No niin reagoidaan... Mulle ehkä on vielä omassa seksuaalisuudessa sittenkin työnsarkaa... :oD

• Disse kirjoitti:

No siis tuohon mun on vaikea vastata, mutta siks mä luulenkin, että sellaisen toksisen maskuliinisuuden rooli on vahva.... Kaikki muu paitsi heterous nähdään heikkoutena...
        Mietippäs vaikka näitä palstalla vaikuttavia tyyppejä...vaikka välis... sen pitää jankata, että mä oon nainen, kun en kirjoita täällä kuten stereotyyppiset miehet... Mä uskon, että se on ihan tosissaan. Monella miehellä täällä on ihan tuska, jopa hermostuvat mulle, kun en olekaan joissain asioissa samaa mieltä...sitten olenkin nainen...ja heikompi täten heidän silmissään. Tai homo, transsu tai mikä tahansa muu kuin mies. :oD

No toi itku nyt on kanssa vähän vanhaa perua, mutta on se vaikeaa monelle naisellekin... se on myös heikkouden merkki ja jonkinlainen pelkotila, että kontrolli häviää....

Saa tietysti olla miehilläkin, mutta miehet ei vaan osaa kaikki niitä käsitellä oikein...ei siis ollenkaan. On ne tunteet, mutta sitten ne tulee ulos vaikka vihana, katkeruutena ja ties minkälaisena...väkivaltana...

No niin reagoidaan... Mulle ehkä on vielä omassa seksuaalisuudessa sittenkin työnsarkaa... :oD

Mä taas en ota välistä oikeen ollenka tosissaan... Se testailee mun mielestä ja keksii kurillaan raflaavia juttuja. Esittää tyhmempää kun onkaan... 😜

Voin olla väärässä.

Kontrollia ei tartte käyttää, ellei mikään uhkaa sitä mitä sä edustat..ja uhkaako sitä ees mikään jos oot sinut ittes kanssa?

Hypoteettisia kysymyksiä. 😃

Työnsarka kuulostaa työltä. 😀

Vaikka omassa päässä eläminen ja asioiden puiminen on helpompaa, kun mikään muu tässä maailmassa. Tai kaiketi sekin on ihmisestä kii...

Nyt meen juomaan vettä!! Janottaa...

https://youtu.be/pa3JmZck5W8

Siihin sopien..

• Helmiina kirjoitti:

Mä taas en ota välistä oikeen ollenka tosissaan... Se testailee mun mielestä ja keksii kurillaan raflaavia juttuja. Esittää tyhmempää kun onkaan... 😜

Voin olla väärässä.

Kontrollia ei tartte käyttää, ellei mikään uhkaa sitä mitä sä edustat..ja uhkaako sitä ees mikään jos oot sinut ittes kanssa?

Hypoteettisia kysymyksiä. 😃

Työnsarka kuulostaa työltä. 😀

Vaikka omassa päässä eläminen ja asioiden puiminen on helpompaa, kun mikään muu tässä maailmassa. Tai kaiketi sekin on ihmisestä kii...

Nyt meen juomaan vettä!! Janottaa...

https://youtu.be/pa3JmZck5W8

Siihin sopien..

No hei mäkin löysin veteen liittyen biisin....

https://youtu.be/X1OGHadyHYM

Kuulostaako tutulta? :oD

• Helmiina kirjoitti:

Kuulostaa. 😃

https://youtu.be/gKWs5DxN1GM

Teemaan homot... 😜

Harmis mietti vissiin siellä bb-talossa olleen naisen ja siihen ihastuneen miehen kohtaloa jossain aloituksessa...tää sopis siihen...

https://youtu.be/FYeGOhodqkA

Hitto näähän on loistavia! :oD

• Anonyymi

Matti Putkosen elämä ja teot oikeuttaa tämänkin lapsiraiskauksen wuppiksen mielestä.
      Hänellä on oikeus raiskata koska Putkonen!!

• Anonyymi

Ja hänellä siis tarkoitin matua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hänellä siis tarkoitin matua.

Mapu tarkoittanee Matti Putkosta, muta kuka on matu?

Tosin mapun raiskaushan oli oikeusmurha, koska mapu on persu☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mapu tarkoittanee Matti Putkosta, muta kuka on matu?

Tosin mapun raiskaushan oli oikeusmurha, koska mapu on persu☝️

Tappaisit vain itsesi, haitake.

• Anonyymi kirjoitti:

Tappaisit vain itsesi, haitake.

No mikäs minipipuli se siellä pomppii?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No mikäs minipipuli se siellä pomppii?

Voin antaa neuvoja kuinka pääset hengestäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin antaa neuvoja kuinka pääset hengestäsi.

Ole hyvä vain..

• Näitä tuntuu olevan jatkuvasti lööpit ja uutiset täynnä. Millon tekijä on maahanmuuttaja tai kantis, mutta jatkuvasti alaikäisten kanssa vehdataan. Tarkoituksella vieläpä varmasti suurin osa. Eikä vahingossa...

• Anonyymi

Maahanmuuttajien tekemiä suurin osa. Mitä asiaa tämä otsikossa mainittu wwuwuw ei koskaan tuomitse. Jos asiasta häneltä kysytään niin aloittaa hän paskamyrskyn kuten huomaatte. Mutta tuomitse ei, sitä vastoin alkaa kaivelemaan sata vuotta vanhoja kantisten rikoksia esille.
        Muslimin raiskaamista lapsista ei välitä tuon taivaallista.

• Olisikohan syynä porno..

• Anonyymi kirjoitti:

Maahanmuuttajien tekemiä suurin osa. Mitä asiaa tämä otsikossa mainittu wwuwuw ei koskaan tuomitse. Jos asiasta häneltä kysytään niin aloittaa hän paskamyrskyn kuten huomaatte. Mutta tuomitse ei, sitä vastoin alkaa kaivelemaan sata vuotta vanhoja kantisten rikoksia esille.
        Muslimin raiskaamista lapsista ei välitä tuon taivaallista.

Ainakin merkittävästi ne näyttää lisääntyneen tai niistä uutisoidaan ahkerasti mamujen rantauduttua tänne. Ja kyllähän ne sankoin joukoin piirittää mm. kouluilla suomalaisia tyttöjä.

Ihme jengissä riiaamista harrastavat, mitä amiksella kattellut. Aika montaa vanhempaa naista tuntuu ällöttävän nuo tyypit, mitä on ajatusta aiheesta vaihdettu kouluilla.

• Helmiina kirjoitti:

Ainakin merkittävästi ne näyttää lisääntyneen tai niistä uutisoidaan ahkerasti mamujen rantauduttua tänne. Ja kyllähän ne sankoin joukoin piirittää mm. kouluilla suomalaisia tyttöjä.

Ihme jengissä riiaamista harrastavat, mitä amiksella kattellut. Aika montaa vanhempaa naista tuntuu ällöttävän nuo tyypit, mitä on ajatusta aiheesta vaihdettu kouluilla.

Mä luulen, ettei Wuhweli puolustele ketään raiskaajaa, ihan sama minkä värinen tai maalainen. Putkosesta muistuttelee, ettei unohtuisi että myös suomalaiset tekee pahojaan.

Ettei kaikki ole mamujen tekosia. Vaikka heillä se omisikin tavallisempaa jo kulttuurissa kuin meillä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olisikohan syynä porno..

Pornohan se on tosiaan muslimilla se syypää raiskauksiin.
        Tota en olisi itse keksinyt! 👍🏼

• Wwuwuw kirjoitti:

Olisikohan syynä porno..

Ainakin näyttää monilla suomalaisilla tuomituilla olevan pornoon addiktoitumista. Kotikoneelta löytyi pornoa, rajua tai lapsiin liittyvää.. Monien julkilausuttujen tuomioiden yhteydessä mainittu.

Pedarit nyt varmaan haaliikin kaiken matskun mitä saatavilla on, ennen kun ryhtyy itse toteuttamaan pedofiliaa, joillain se kynnys sitten kuvamateriaalin ja saman henkisen porukan myötä madaltuu ja imaisee tekoihin ja toteutuksiin.

Joukossa aina tyhmyys tiivistyy, finski tai mamu. 😃

• No oliko teillä paviaaneilla vielä muuta?

Vielä saatte jonkun aikaa mun kallisarvoista huomiota..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe