...kirjoitukset osuu niin että tunnistatte henkilön?
Ajatteletko että hän on idiootti luuseri kun ei irl osaa tehdä mitään?
En usko että palstan kautta löytää ketään kunnollista, sivuston tarkoitus on auttaa suhteessa olevia jakaamaan tunteisansa.
Mitä teette sitten kun täällä palstalla...
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeättekö "silmät päästä" kun tuli oltua ja kaivattua täällä palstalla eikä oikeasti?
Siitäkö johtuu nämä yhden kirjaimen käytöt?
Mitäs jos oikea tajuaa että se olet sinä?
Olet luuseri. - Anonyymi
Mitäpä sitä totuutta kieltämään.
- Anonyymi
Todennäköisyys tunnistaa on olematon. Ihmisiä samassa tilanteessa paljon. Jos tunnistan/tunnistin/epäilin tunnistavani hänet,niin ehkä irl olisin/olen rohkeampi avauksissa. Vaikka sitten oliskin niin, ettei ollut hän (mikä ei välttämättä selviä koska en itse aio tunnustaa😁) niin asia saatu eteenpäin irl. Itse asiassa tämä jopa toimii👍
- Anonyymi
En tuomitse. Jos itse täällä kirjoittelen, niin kyllä hänkin saapi. Ymmärrän hyvin. :)
- Anonyymi
Olet vain täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791