Arvausleikki vaan jatkuu

Anonyymi

Vuoden verran ollaan toisiamme tiirailtu, mutta en osaa ottaa susta selvää. Vähitellen ollaan tultu läheisiksi työkavereiksi, mutta tuntuu kuin kumpikin keksisi syitä olla vielä jotain muuta. Tikuista löytyy asiaa ja monenlaista merkkiä luen susta jatkuvasti. Miten hakeudut lähelle, miten katsot mua, äänensävysi, liikkeesi... mutta sulla taitaa olla muhun joku on/off-kiinnostus. Et tiedä yhtään kävisitkö kiinni vai juoksisitko piiloon.
Ehkä tämä kummallinen leikki jatkuu vaan. Tai ehkä meistä toinen voittaa joskus ujoutensa ja pelkonsa.
Musta kyllä tuntuu että muutkin jo meitä vähän katselee ja kyselee. Ootko huomannu?

45

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se mies on varattu. Lopeta Janna toi typerä Tommin jahkailu. Se ahdistuu sinusta.

    • Anonyymi

      Tunnustan kaiken paitsi on/off-kiinnostuksen. Se kiinnostus on rakkautta, syvää ja vahvaa. Ne off-hetket johtuu epävarmuudestani, ympäristöstä ja siitä että välillä yritän tietoisesti antaa sinulle (Hänelle) tilaa. Olisin valmis. S-nainen

      • Anonyymi

        Millä kirjaimella kaipaamasi miehen nimi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella kaipaamasi miehen nimi alkaa?

        Sivusta huutelen että E.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella kaipaamasi miehen nimi alkaa?

        Se olis H.


    • Anonyymi

      Jos tää on mulle, niin voin kertoa, että se kiinnostus on vain ja ainoastaan ON. Välillä vaan iskee epävarmuus sinun tunteistasi ja yritän hieman hillitä itseäni. Onhan tässä tietysti muitakin esteitä ylitettävänä. Lisäksi ne muut häiritsevät, tahtoisin vain olla kanssasi kahden. Ja ovathan ne jotain saattaneet huomata, ainakin yksi ihminen varmuudella.
      Toivon että tilanne etenisi johonkin

      • Anonyymi

        Mullakin on yksi ihminen mielessä joka varmuudella arvaa jotain. Ollaan usein tekemisissä kolmestaan ja hän on utelias luonne.. en haluaisi että tämä solmu avautuu juorujen kautta. Mutta ehkä sitä ei voi estää jos paineet vaan jotain kautta lopulta purkautuu.
        Taitais olla aika toimia.
        Ja aloitus on mieheltä, nainen mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on yksi ihminen mielessä joka varmuudella arvaa jotain. Ollaan usein tekemisissä kolmestaan ja hän on utelias luonne.. en haluaisi että tämä solmu avautuu juorujen kautta. Mutta ehkä sitä ei voi estää jos paineet vaan jotain kautta lopulta purkautuu.
        Taitais olla aika toimia.
        Ja aloitus on mieheltä, nainen mielessä.

        Yksi ihminen saattaisi sopia tuohon. Minä kuitenkin puhun eräästä toisesta.
        Millaiselle naiselle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on yksi ihminen mielessä joka varmuudella arvaa jotain. Ollaan usein tekemisissä kolmestaan ja hän on utelias luonne.. en haluaisi että tämä solmu avautuu juorujen kautta. Mutta ehkä sitä ei voi estää jos paineet vaan jotain kautta lopulta purkautuu.
        Taitais olla aika toimia.
        Ja aloitus on mieheltä, nainen mielessä.

        Onko uteliaalla minkä väriset hiukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ihminen saattaisi sopia tuohon. Minä kuitenkin puhun eräästä toisesta.
        Millaiselle naiselle kirjoitat?

        Tämä menee jo vitsikkääksi. Mutta tarkemmin ajatellen, minulle tulee myös mieleen eräs toinenkin... taitaa palstaharha iskeä.
        Kirjoitan nuoremmalle sutjakalle hellälle emoselle. En avaa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä menee jo vitsikkääksi. Mutta tarkemmin ajatellen, minulle tulee myös mieleen eräs toinenkin... taitaa palstaharha iskeä.
        Kirjoitan nuoremmalle sutjakalle hellälle emoselle. En avaa enempää.

        Ja minä vanhemmalle miehelle... Näin ne palstaharhat todellakin iskee, mutta ei hätää, ne ovat vain harhoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä vanhemmalle miehelle... Näin ne palstaharhat todellakin iskee, mutta ei hätää, ne ovat vain harhoja

        Niin.. harhoja vain. Ovat ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä vanhemmalle miehelle... Näin ne palstaharhat todellakin iskee, mutta ei hätää, ne ovat vain harhoja

        Se mies on varattu. Lopeta sen vanhemman vonkaaminen Janna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko uteliaalla minkä väriset hiukset

        Tälläkin aloituksella on lähes 300 lukijaa. On kreisiä alkaa arvuuttelemaan kolmansien sivullisten tukan väriä.
        Vastaan silti, että tummat värjätyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ihminen saattaisi sopia tuohon. Minä kuitenkin puhun eräästä toisesta.
        Millaiselle naiselle kirjoitat?

        Tajusin kuin välähdyksenä kuka tuo varma tietäjä saattaisi olla. Hän joka näkee kaiken ja kuuleekin osan.


    • Anonyymi

      Meniköhän viesti naiselle, vai miehelle? Kiinnostusta olisi kyllä paljonkin, mutta olen ymmärtänyt ettet ole kiinnostunut minusta. Voisin yhtyä tuohon on/off lauseeseen, sillä siltä minustakin tuntuu. Vähän tuntuu että tykkäät, mutta peittelet kiinnostustasi mua kohtaan.

    • Anonyymi

      Kuin lottoamista - olisipa vekkulia ,jos kyseessä olisivat henkilöt ,joiden etunimet alkavat E -ja J - kirjaimilla.Niinpä. Todennäköisyys melkoisen pieni- arvasin...

    • Anonyymi

      Jo pitkään olen odottanut, että Sinä teet aloitteen. Haluaisin koskettaa ja hyväillä sinua aina kun olet lähelläni. Tulet ihanan lähelle melkein päivittäin. Soitit minulle tänään. Samoin tulkitsen sinua - haluan olla lähelläsi koko ajan. Näen sinusta unia ja olet ajatuksissani päivin ja öin. Kiinnostukseni on koko ajan ON jo yli vuoden päivät. Vain sinä voit tehdä aloitteen - itse en voi. Jos teet aloitteen käyn sinuun kiinni - enkä päästä irti. Olen niin ihastunut Sinuun...

      • Anonyymi

        Tuntomerkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkit

        Sinun etunimesi ensimmäinen kirjain on sama kuin minun sukunimeni ensimmäinen kirjain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun etunimesi ensimmäinen kirjain on sama kuin minun sukunimeni ensimmäinen kirjain.

        KonsonanttiKo?


    • Anonyymi

      Mitäaiot tehä

    • Anonyymi

      Sekoitat mun ajatukset. Koko juttu on ihan mahdoton. Sun lähellä on hyvä olla ja hakeudun seuraasi ehkä liikaakin. En tahdo että kukaan tietää tästä, ainakaan vielä. Mun pitää ottaa susta selkoa paremmin ensin.

      • Anonyymi

        Pystytkö ottaa yhtryttä tai kertoa jotaki hänelle. Ja näettekö usei


      • Anonyymi

        En minäkään halua. Mutta haluatko mitenottaa selvää. Omista tunteista vai miten sujuisi. Mä oon tosissaan


      • Anonyymi

        Mahdoton kuvaa tätä juttua hyvin. Ollaan toisillemme vääriä. Ja silti tunnut niin oikealta, tunnut hyvältä, turvalliselta, tutulta, omalta. Naiselta miehelle


      • Anonyymi

        Sinäkin sekoitat minun ajatukset, täysin. Ajattelen sinua aamusta iltaan. Viikonloput ovat kidutusta kun en näe sinua. Ei kenenkään tarvitse tietää, pidetään asia salassa. Se onnistuu kyllä. Parhaiten minun luonani luultavasti. Pyydä minut ulos syömään joku ilta - jutellaan lisää. Itse en voi tehdä aloitetta vaikka haluaisinkin, ymmärrät varmaan miksi.


    • Anonyymi

      Pikkujoulut lähestyy! Uskallatko antautua minulle? Haluan kosketuksiin kanssasi. Voidaan karata muilta ja muiden silmistä ja viettää kiihkeä ilta yhdessä.

      T: J->n

      • Anonyymi

        Haluaisin ja luultavasti uskaltaisinkin, vaikka en saisi...
        t. n->J


      • Anonyymi

        Todellakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin!

        Millä n alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä n alkaa?

        S:llä alkaa.


    • Anonyymi

      Minä nimine eka kirjain joka aloitti. Ja tarkoitetun eka kirjain. Kiitos tiedosta jo etukäteen

      • Anonyymi

        T ja E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T ja E

        Oliko tämä aloittajan vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä aloittajan vastaus?

        Ei vaan aloittajan kirjoitus oli kuin jos itse olisin kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä aloittajan vastaus?

        Ei. Meidän kirjaimethan nuo on, muttei kutsumanimien...
        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Meidän kirjaimethan nuo on, muttei kutsumanimien...
        -aloittaja

        ..vaan sukunimien?


    • Anonyymi

      Sitä se on kun toinen on mysteeri mutta kuitenkin niin lähellä. Kutina jota ei pääse raapimaan. Mitä huomannut niin noissa työpaikkasäädöissä harvoin pointtina on mikään halu viedä mitään eteenpäin vaan saada vaan omaan päähän selvyys että olikohan toisen mielestä missään vaiheessa kiinnostava. Ja jos se toinen pelaa samaa peliä niin mikäs sen kutkuttavampaa harmaan arjen lomassa kun pelata työn lomassa hiljaisella yhteisymmärryksellä tota peliä jonkun kanssa jota vapaa-ajalla tuskin edes kiinnostaisi nähdä

      • Anonyymi

        Yhä vaan kiehtova mysteeri hän kyllä on ja päivittäin niin lähellä, että olen ihan sekaisin. Hänen seurassaan arki ei ole harmaata. Enkä voi olla kuvittelematta meitä yhdessä työpaikan ulkopuoliseen, ihan tavalliseen elämään. Tietysti tiedän että se on ihan turhaa haaveilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhä vaan kiehtova mysteeri hän kyllä on ja päivittäin niin lähellä, että olen ihan sekaisin. Hänen seurassaan arki ei ole harmaata. Enkä voi olla kuvittelematta meitä yhdessä työpaikan ulkopuoliseen, ihan tavalliseen elämään. Tietysti tiedän että se on ihan turhaa haaveilua.

        Millaista työtä tää T ja E?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista työtä tää T ja E?

        Sanotaan että Tampereella jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhä vaan kiehtova mysteeri hän kyllä on ja päivittäin niin lähellä, että olen ihan sekaisin. Hänen seurassaan arki ei ole harmaata. Enkä voi olla kuvittelematta meitä yhdessä työpaikan ulkopuoliseen, ihan tavalliseen elämään. Tietysti tiedän että se on ihan turhaa haaveilua.

        Miksi olet sitä mieltä, että haaveilusi on turhaa? Ehkä hänkin haluaa sinua enemmän kuin mitään muuta työpaikan ulkopuoliseen elämäänsä? Ehkei hän voi muuta ajatella kuin sinua? Miksi asia ei etene mihinkään suuntaan? Onko hän tai sinä varattu? Silti kannattaa edetä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että Tampereella jotain

        Ei todellakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet sitä mieltä, että haaveilusi on turhaa? Ehkä hänkin haluaa sinua enemmän kuin mitään muuta työpaikan ulkopuoliseen elämäänsä? Ehkei hän voi muuta ajatella kuin sinua? Miksi asia ei etene mihinkään suuntaan? Onko hän tai sinä varattu? Silti kannattaa edetä asiassa.

        Kyllä joskus hänelle kerron. Mutta en vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe