Lapsen heitto ulos

Anonyymi

Olen 18-vuotias. Onko vanhemmaltani oikein/laillista heittää minut kämpästä pihalle ennen kuin olen edes asuntoa tilalle löytänyt? Mitä pitäisi tehdä tilanteessa tai minne edes menisin. En haluaisi töihin ilmoittaa asiasta

4

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä voivat heittää pihalle, eikä tappelemaankaan kannata jäädä. Mene käymään sosiaalitoimistossa tai ota yhteyttä turvakotiin, josta neuvovat miten saat hätämajoituksen.

• Anonyymi

En tiedä, mutta tietoa saa viranomaisilta. Aloita vaikka Kelasta.

• Anonyymi

Saa. Käyttäydytkö sä huonosti?

• Anonyymi

Niin raaalta kuin kuulostaakin, vanhmmillasi on oikeus sallia sinun elää omatoimisesti ja itsenäisesti ilman heidän taloudellista tukeaan
      He ovat hoitanet jo velvollisuutensa viimeiset 18 vuottaa saadakseen sinut täysiikäiseksi.
      Nyr ohjaimet ovat sinun käsissäsi. Ahkeruudella jalisäopinnoilla saat tehtyä elämästäsi juuri sellaisen kuin itse haluat. Et tarvitse siihen vanhempiesi varoja.

Aluksi hanki nykyisen lisäksi toinen työpaikka nykyisten vapaapäivien tilalle. Tai iltatyö kunnes iltaopinnot alkavat ensi tammikuussa. Silloin voit tehdä toista työtä viikonloppuisin.

Ilmaista lounasta EI ole olemassa. Saat aivan mitä ikinä maailmassa haluat, mutta sen eteen on tehtävävä lujasti töitä!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      577
      7531
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      2851
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2064
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1274
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1243
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1169
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1047
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1030
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1013
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      882
    Aihe